
Navštíveno 1698x

Čau lidi, nemá někdo z Vás zkušenosti jak postupovat v případě reklamace zboží zaslaného ze zahraničí?
Objednal jsem boty z anglického eshopu ale po 3 týdnech mi přišli místo z Anglie tak s Číny. To by mi ani tak nevadilo kdyby mi nebylo napočítáno clo ve výši 630,-kč díky tomu že zboží přišlo s třetí země. Další problém nastal ve chvíli kdy jsem otevřel zásilku a viděl jsem, že boty přišli jiné než jsem objednával.. Našel by se někdo ochotný kdo by mi s tímhle pomohl formou překladu pár vět do angličtiny a opačně? nejsem si jist jestli bych s mojí chabou angličtinou tohle zvládl..

29.08.2014, 19:31 |
fredh
ehmm a muzes sem hodit adresu na ten eeeshop ? :)
Zboží chodí z Asie běžně, i když prodejce se tváří jako třeba anglický eshop. Viz třeba jeden z Top světových prodejců CD/DVD/BR - WOW HD. Takže s DPH je třeba počítat.
Reklamace se neboj, Asiati neumí anglicky o nic líp než ty :-) Navíc jsou ochotní.
eshop je to tenhle
[ Link ] chtěl jsem tyhle Conversky
[ Link ] ale přišli mi uplně jiné které jsem v tom eshopu ani neviděl.
tady tyhle
[ Link ] to jsou v tom skaldu imrvére v lihu bo co?myslíte, že se se mnou bude někdo bavit o reklamaci nebo to mám rovnou vzdát?

01.09.2014, 15:47 |
Conan
Myslím, že můžeš být rád, že ti vůbec něco přišlo. Web byl založený letos na soukromou osobu, z designu webu je evidentní, že je to nějaký affiliate, nikde žádné kontaktní údaje. Je to prostě soukromá osoba (zřejmě Angličan), která bere objednávky a jen je přepošle s patřičnou přirážkou do Číny, odkud to pak posílají.

01.09.2014, 17:05 |
xSam Ty co ti přišly jsou teda rozhodně hezčí:-)
Takže bych neřešil.