
Navštíveno 3198x

Zdravím,neví někdo kolik má tlačit čerpadlo na Oktě 1.8 RS?Díky:-)
Honcke
lak by měl být 2,5 bar při nastartovaném motoru a 3 bar při odpojené hadičce od regulátoru tlaku paliva. Tlak udržuje regulátor a ne čerpadlo

24.09.2014, 22:36 |
Pajk Ať nezakládám nový téma, jedná se o skoro stejný motor (starší 1.8T AGU)...
Zjistil jsem, že mi auto celkem žere, navíc je cítit benzín. Říkám si co to?? Mrknu pod kapotu a parohy jsou snad všude mokrý. :( Asi to teče nějak přes vstřiky, ale na volnoběh to nic nedělá. No zkusím koupit asi nový "o kroužky", dál nevím. Nesetkal se s tím někdo?

25.09.2014, 16:35 |
Pajk Hmm, byla to prasklá hadička mezi nádrží a palivovým filtrem. Dnes to nešlo přehlídnout, už to stříkalo fest.
to buď rád že jsi ještě tady

25.09.2014, 19:42 |
Pajk No říkal jsem si. U baráku mám jeden servis, asi 150 metrů, tak jsem se tam šel domluvit... no dojel jsem a borec s cígem. Vytíkalo to opravdu už rychle... No dělal si z toho pak srandu. Prej budem sundávat eMBéčko ze stropu. :D
Jako samozřejmě ho típnul. :)

25.09.2014, 20:04 |
Pajk A ještě se zeptám na jednu věc. Nevím, jestli to s tím spojovat, ale netlačí to jak má. Pokles cca 0,2 bar. Nemohlo se něco díky tomu palivu pokazit? Mám na mysli turbo - chudá směs.
Pajk zkus vzit jiny benzin.

25.09.2014, 20:53 |
Pajk Ok. Natankovat stejně musím. :D

26.09.2014, 13:39 |
Pajk Jiný benzín a beze změn - Shell 100 octan.
Předtím Benzina Verva 100, to je 98 octan.
Toto fakt zbožnuju, zas než najdu odkud vítr vane...

30.09.2014, 15:38 |
Pajk Tak jsem to v pátek nakonec "vyřešil". Odpojil jsem váhu vzduchu za chodu, auto nezdechlo a jelo jak zdechlák. Když jsem ji zapojil, tak auto zdechlo. Po nastartování vše OK. Divný.