Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Renault Megane R.S:

 o Navštíveno 2662x o
o 19.08.2014, 06:47 | Zdeny60
Včera jsem byl zkusit a musím uznat, že takto ano.


o 19.08.2014, 07:19 | Thullo
Nejsem tedy expert na tvé přízpěvky, ale tento se mi zdá poněkud podivný :o)

Buď jsi se někde v kavárně neodhlásil a někdo se tvým jménem vydává za tebe, nebo jinak si to neumím vysvětlit... :o)

Text ani né na polovinu jediného řádku - to jsem ještě od tebe snad nikdy neviděl :o)

Nebo ti ten Megane RS vzal slova? :o)

Tak se prosím rozepiš draku - docela mě to RSko zajímá ;o)

Všude ho vychvalují - a mě by zajímaly rozdíly, mezi ním a jinými těmi hothatchy...
o 19.08.2014, 07:48 | haskyvr6
Jako Thullo, čekal jsem to podrobnější ;)
o 19.08.2014, 08:07 | Milhauzz
Mno právě. Jdu na fórum, vidím že něco Zdeny píše, těším se, jak si u kávy nepočtu a ona jedna věta. No toto :(

o 19.08.2014, 09:04 | Zdeny60
Problém je v tom, že jsem naspal "obvyklý" román, ovšem stupidní systém se odlogoval, čehož jsem si nevšimul a příspěvěk mi zmizel. A niokde v paměti samosebou není:-)

Jinak stručně - ano, megane R.S. je opravdu jako celek dobrý auto.
Plusy:
nulová )pro mě nepozorovatelnáú prodleva v reakci na sešlápnutí plynu. proti Mazdě 3MPS, STI či focusu RS je to zcela z jiné galaxie - tito kandidáti mají prodlevu opravdu markantní, zejména STI je už na pováženou.
Liejnární průběh plynu - žádná kopanec, díra, konec. Vše plynulé až do 6000rpm, více jsem entočil, motor pořád zrychluje a táhne, není tam pokles, jako u 3MPS, která kolem 6 trpm už vadla.
Skvělý podvozek ve smyslu tvrdost vs. komfort na pneu 235/35/R18!!! Utlumený, rázy nijak přehnané, záměrně jsem jel po rozbité záplatované okresce. Šlo o verzi auta CUP.
Sedačky - opět výborný kompromis mezi tvrdostí a nepohodlím - Focus RS mi vadily bočnice a tvrdá záda, v meganu je to "civilnější", neobtěžující. Skvělé brzdy (Brembo 4píst), ovšem někdo by namítnul, že je třeba více dupat. Jánaopak myslím, že to tak má být, v zápalu emocí by jedovaté lehce jdoucí brzdy byly na obtíž. Totéž, jako tvrdá řadička-jde fakt tvrdě, alespo%n v kontextu fr. aut. přesně, krýátce a tvrdě, jednou se mi stalo, že jsem "nedorazil", auto ihned vydá varovný signál.Řízení - s el. servem - opět pro mě zcela perfektní - citlivé kolem střední polohy, přiměřeně kladoucí odpor, přesné. Necítím nutnost naspat něco ve smylsu"no jo, ale nemá to hydrauliku". Já nemám na to rozeznat, zdali tam točí kolama hydroagregát nebo servo elektrické. Přesné, jasné. LSD proti 3MPS začíná nějak dřívě, v zatáčkách, kde 3MPS už kvičela dí´ky prkluzu vnitřního kola, megane už nastupuje. Volant rve sice taky, ale znatelně méně, než v 3MPS. Po stránce ízd nemám nejmenší výhrady, auto je opravud výborný kompromis mezi ostrým HH a pohodlím, navíc výtečně akusticky odhlučněném, zase v porovnání s 3MPS, kde jsem sylšel ale i cítil každý kamínek v podběhu. M RS je velmi tichý v rámci této kategori, o kus tišší, než FF RS, a to (pro někoho) bohužel i motor, který je dost utlumen a nemá žádný výrazný zvukový projev. Ergonomie má své mouchy, tak, jako dyzajn některých oprvků (např. jiné provedení otáčkoměru na rozdíl od zbytku, téměř nečtelný dipsleje od PP, ovládání klimy, která má čudlíky - pod a + nad dipslejem, což je dost nelogické, ovládání tempomatu má dvě kontroloky, na rozdíl od jedné, navíc zapínání jena středovém tunelu před loketkou, což je ehmmm taky nezvyk. Zadní okno díky dyzajnu a estetice velikosti průzoru jako v BVP, takže výhle dodzadu za jízdy je omezen, a to i při parkování, kde sice je zadní kamera, ale voko je voko, takže zde nic moc.
Zadní difuzer a středová koncovka výfuku je úlet, ale co naděláš, u auta za 0,75 mega, když kompetice stojí o 0,1 - 0,5 mega více.
Věci, jako kufr a odkládací prosotry jsem nijak neřešil, do kufru e vejdou plavky a ručník na letní dovolenou a v zimě dva páry lyžáků a dva páry lyží taky. Flašku s pitím si dám za sebe na zem. Neřeším, je to kravina tohel uvádět do testů, jak to je dnes zvykem-odkládací prosotry. na co, proboha? Moskvič neměl žádný a taky jsem s ním 3 roky jezdil...
Trochu diskutabilní bude koupě a následný prodej auta - v české kotlině bohužel dosud platí, že francouz = shit. Díky bohu už toto léta neplatí a jen tupci tím pořád operují. Francouzi dělají stejný shity, jako zybtek produkce, včetně německé dtrojyk (ti mají, zejména BMW, problémů, víc než dost). Navíc já osobně za sebe prohalšuji, že současný dyzaj Renaultů je zajímavý a v duchu tradic šarmantní, dynamický, neotřelý )což o některých jiných prohlásit fak nejde, nechhci jmeovat, nebát Seatu, je to u das Auto tragedie, neví, jestli čuím na A4,6 či 8, nebo se dím v Pasátu, či Golfu nebo Oktávce atd.)
Za mě - ano, kdo chce perfektní HH a to za slušnou cenu, je M RS dobrá volba. Jasné, pravověrci, kteří mají rallyové speciály v malíčku, budou házet pózy a ohrnovat rypáky, ale nqaštěstí většina běžn moto populace, kteří jezdí po našich cestách, si z testovací jízdy M RS odnese kladné dojmy. A o to výrobci šlo a zadání je dle mého soudu splněno.
PS: v tetu na okruhu dokázal M RS zajet rycheljsí kolo, než Audi RS5 či Lexis IS-F. A to za cenu téměř poloviční:-)

PS: překlepy neřešte, letím na poradu:-)
o 19.08.2014, 09:25 | Thullo
No, já si hned říkal, že to není jen tak ta první polověta :o)

Jinak co se Francouzů týká - také mám poslední dobou stejné pocity jako Zdeny60. Takže trošinku z jiného soudku a mé vlastní pocity ze zkušeností...

Mám teď už 3tí měsíc tu novou 308 (tu 308 NEW - auto roku 2014) a nemůžu si to autíčko vynachválit. Design perfektní, zpracování super, komfort a tichounko - prostě dost dobrý na tak malý autíčko. Ale jezdím 95% sám a tudíž mi to ani nevadí. Jen uvidím, jak na tom bude spolehlivost...

Dříve bych francouze nechtěl ani vidět - a o Italech, zejména Fiatech jsem smýšlel stejně - vždy jsem říkal:

FIAT - VADA V KAŽDÉM DÍLE :o)

A pak jsem měl to nové Bravo - nejprve starší 1,9 JTD 88kW - od 145.000km do 165.000km a žádná porucha. Řekl jsem si tedy, že mu dám šanci a objednal jednu fuglovku. Od novoty kdy jsem si ho přebral a mělo najeto 1km najelo 114.000km než jsem ho poslal pryč - žádná porucha. (tedy jednou se mi chemicky rozložila autobaterie - reklamace bez potíží)

Kotouče byly stále původní celých 110.000km (jen destičky 3je teda) a pak jsem je raději vyměnil jen z prevence, neb to s motorem 1,6 JTD 88kW letělo 220 (tachometrických). Servisní intervaly tam byly 45.000km (což u Peugeotu je teď 25.000)

Takže jen potvrzuji to, co píše Zdeny60 - Francouzi fakt šli dost do sebe. Italové taky a mám dojem, že i ti Korejci už to začínají umět (Hyundayů je všudem mraky a docela se mi to líbí)
o 19.08.2014, 12:26 | HIGHTOWER
mě se z venku líbí, určitě jede dobře a je na tom dobře, prostě využítí zkušeností z F1 tam prostě bude, ale co nemůžu už tak 10 let u rencků překousnout jsou ty přístrojovky a hlavně středový panel a vzhled klimy, rádia. To je tak děsný, hnusný, a prostě když jsem v RS seděl, připadal jsem si jak v nějakém dětském autíčku, no prostě humus :-( A bohužel tyto hnusy dělají už mnoho let a změna žádná... Jinak bych i rencku i uvažoval, ale tohle je hlavní důvod, proč za mě ne...
o 19.08.2014, 15:35 | Honza2.016v
rozhodně auta s píčou na kapotě s přídomkama RS něco do sebe maj -zvuk, jízdní vlastnosti a dynamika.. nikdy jsem proti tomu nemuhl říct špatný slovo...
o 19.08.2014, 17:09 | tj
hehe :-)

konečně rozumě pojatý příspěvek od někoho kdo v tom seděl a jel :-)

ad CUP podvozek.. ty 18" to opravdu hodne mirni.. na originalnich 19" 235/35 je to uz fest tvrde.. ale porad jeste podstatne pohodlnejsi nez moje prekopane RS na semislickach... LUX podvozek je mnohem komfortnejsi/ nekde na urovni FOCUS II ST ale razantne ztraci na ostrosti a je takovej nervozni a houpavej.. ja sem bohuzel zvyklej na dost ostry projev ty moji motokary, tak se mi v tom potily ruce krapet vic jelikoz na to nejsem zvyklej :-)

Motoricky souhles je to super.. maji to prijeme odladeny takze nejaky extra turboefekt to fakt nema... prevodovka radi fajn, kvalty OK ale usobne si myslim ze koncern je v tomhle sale mnohem dal.. ale umi s tim zit :-)

no a co se interieru tyka... je to porad levnejsi renault.. ruku na srdce, kvalita zpracovani a materialy jsou lehce jinde nez u konkurence.. neni to uz spatne, ale zazrak to taky neni.. jeste bych si to predstavil kousek jinde..

ad difuzor... tomu bych se nesmal.. sice to je k nicemu, ale alespon maji tu koncovku poladenou a vyfuk jim jde krasne doprostred a tam kam ma (jen u prvnich verzi byl slabsi posledni zaves a koncovka s tlumicem jim vyskakovala) .. kdyz si vezmu posledni Octavii RS tak se divim ze to tak odflakli a ta koncovka jim jde uplne mimo tu ten otvor pero vyfuk.. tot ale takovy detail.. podle me ne uplne podstatny

pro me je podstatny to ze sem nasranej.. nebot bych ho strasne chtel protoze se mi fakt libi :-) ale holt si necham svoji 225tku a budu si ji dal sperkovat na zabavne jezdeni :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3304 sekund.