
Navštíveno 3263x

Ahoj, chtěl sem se zeptat zda přátelé nemáte nějaké zkušenosti s touhle fábkou první generace. Pořád semi to líbí, je to jiný než klasická fábie a uvažuju za výměnu místo oktávky v kombajnu.
Zajímaj mě jizdní pocity, spotřeba, prostě tak nějak v kostce vše. Puvodně jsem chtěl jinačí auto, ale budu doufat že todle nebude takovej pruser, když se mi to líbí. Děkuju
taky se mi to líbí ale nakonec u mě nevyhrál vzhled ale když jsem do toho sedl připadal jsem si hrozně divně, malý, celkem holota za ty prachy,strohej interier krom budíků a sedaček. motor ASZ 96kw podle mě jedno z posledních dobrých PD.
furt je to 1 fabie a když jsem v současnosti měl A6 C4 tak to byl kurva kočár, nakonec jsem přesedlal k A6 C5 2,8 V6 benzín.
každej ty rádoby RS stejně honí takže sehnat pěknej kousek bude problém, přeci jenom je to někde rok 2000-2004.
ale sto lidí a sto názorů.

12.08.2014, 15:32 |
Kapka (M)
napiš Johanovi..ten ji měl hodně dlouhou dobu
Audi c5 jsem měl ale teda 2.5tdi. Mě se líbí ta rs tím že je tak trochu jiná, není běžná a zas je fajn, právě že to je fabie kuli cenám dílum a tak.Spíš jí chci kuli stylu, než kuli výkonu. Někdo muže namítat, ale líbí se mi.
nechápu jak můžeš chtít dobrovolně přesedlat z kombíkatý oktávky do konzervy ... ač má svižnější motor :(
To nemůžeš myslet vážně :-)

13.08.2014, 07:36 |
Spirit | Upraveno: 2014-08-13 07:37:48
Fabka RS 1 generace je myslím hodně povedené auto.Hodně slušnej s spolehlivej motor s dobrou spotřebou cca kolem 6-7l,ale jede i za mín. Auto je i na svoje stáří hodně bezpečné a pevné.Nestrácí hodnotu.Slušné brzdy i podvozek.Je hodně malá.Na svůj věk i vzhled předražená.Má pěknej interiér,ale už ty auta maj něco za sebou a proto dost trpí sedadlo řidiče i ostatní dily interieru.Bohužel nebudeš mít nikdy climatronic aj.Pokud seženeš pěknou a nepotřebuješ prostor mohl by jsi být spokojený.
No co se týče prostoru, nevím zda ho až tak potřebuju, ano kombajn je fajn, občas něco odvézt atd. ale zas tak často to nevyužiji.
Bavil jsem se zde už s pár lidma o peugeot 407 což tedy vyřazeno, to samé C5.
Pak je tu bmw e46 ale to nevim nevim.
Jediné co sem nechal jako v hledáčku je tedy Faba rs, Audi A4 s tím samým motorem, a octavia 2.
Vše v cenové hladině cca 130tis. +-

13.08.2014, 10:59 |
tesil | Upraveno: 2014-08-13 11:05:31
Tak chtit Fabii kvuli stylu me hodne pobavilo....:-))
Kdyz uz tihnes ke koncernu, tak proc ne treba ta A4 co se tady ted prodava. Podle vykonu i asi stejnej motor....Jinak je tady psano k fobii slusna spotreba 6 - 7l. No nevim, ale tohle dokazou jet i 3.0 sestivalce s dvojnasobnym vykonem a kroutakem.

13.08.2014, 11:16 |
zipp tesil: jenže těch 6-7 litrů je normální jízda i po městě.
Aby ses k podobným hodnotám alespoň vzdáleně přiblížil s tím 3.0 šestiválcem, musíš jet kloboučka po okreskách
Jel jsem v tom jen jednou, přišlo mi to jako totální holota, jediná pozitivní věc byly docela dobrý sedačky (na poměry škodovky). Jinak div že to nemělo švihadla vepředu. Styl má možná modrá OIII RS, ale fabka fakt ne.

13.08.2014, 11:39 |
tesil zipp: no kdyz myslis:-)
Měl jsem možnost se svést i jí řídit a moc mě to nenadchlo. Pořizovačka docela velká, díly na to že je fábie né moc levný a hlavně najít nevylítanej kousek bude docela těžký, plus mají ty sedačky a ta spotřeba když se bude člověk jen vozit :) a né závodit

13.08.2014, 14:00 |
PK Co máš za oktávku? Jestli to má vůbec cenu.
přítelkyni když jsem kupoval auto tak bud fabie a nebo golf 4. když vezmu že FRS za ty prachy holota tak za 90 tis jsem koupil hodně vybavenýho golfa 4 s PD a tiptronicem. bych se radši mrknul po golfu 4 nebo A3 96kw se taky dělalo a myslím že 96 KW audi A3 byla i 4x4. se svojí 2,8 V6 v C5 v LPG za 13 litrů plynu, a to mě to jede i 240 :D kamarád octavie 96 kw má kurva co dělat s mojí combi :D tam kde končí mě to začíná, 3,0 v audi V6 je ještě jiný kafe. každopádně bych dneska koupil 4,2 V8 v audi. spotřeba stejná ale výkon kurva jinde.

13.08.2014, 16:12 |
muSlim | Upraveno: 2014-08-13 16:16:13
2 tesil: ako zipp, 3.0d v meste 6-7? To leda po okruhu bez dopravy 80-kou
2 bobmasitr: keď chceš za každú cenu zmenu, dízel a 6-7l/100, zo spomínaných s kľudným svedomím ak bude v peknom stave E46 2.0d 110kW
tesil myslel podle mě 3,0 benzína ne?
2 Unihero: no tak tam "tuplem" :-D

13.08.2014, 17:29 |
tesil | Upraveno: 2014-08-13 17:34:44
Ne, myslim samozrejme naftu. Asi mam ted stesti, jezdim s 3.0 fakt za malo. Do Chorvatska a zpet 140 - 160 jsem jel za 5,4. Jinak mam zmereny mimo mesto 6,5 a ve meste do 8l. Pred tim jsem jezdil s 2,5 R6 a ten jezdil za vic.
Edit: aktualni prumer po tydenim jezdeni po Brne a cca 300km


13.08.2014, 23:11 |
matik | Upraveno: 2014-08-13 23:12:27
bobmaistr
Fabku rs má doma mamka a pro její potřeby dobré auto ale bohužel to není nic moc, co se týče hluku, zpřevodování i spotřeby, osobně mi asi nejvíc vadí špatný posez, a pro mě dosti přepsilovaný.. Auto je to vcelku hezké ale opravdu to není nic úžasného :)
Kdyby náhdou byla ve hře ještě ta audi A4 B6 (8E) tak snad příští týden budu mít na prodej... Avant, 96kw (5q), Sline (sedáky polokůže vč. bederní opěrky, tří ramenný volant, černý strop) digi dual klima, maxidot, rádio na cd, xenony, letní origo sline disky, zimní 16" s hezkým vzorkem, šedá barva a až na lehce opískovaný předek bez kosmetických vad.. Najeto 274tkm. vč. servisní knihy, bude mít nový olej a na předních ramenou zadní silentbloky, motor v dobré kondici (vstřiky odchylka snad 0,4) za 115tis. kč. :)

14.08.2014, 22:18 |
Pluto Posilovač se dá přes diagnozu nastavit...