Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > sháním specialistu na AGU 1,8t

 o Navštíveno 2099x o
o 10.08.2014, 22:11 | bastr
nevěděl by někdo o slušným a šikovným specialistovi na AGU motory bohužel ani aut. si nevěděl rady a měnit díly a zkoušet mě začíná nebavit
díky


o 10.08.2014, 23:25 | Only_One
popis priznaky a treba to tady vyresime :-)
o 11.08.2014, 08:05 | radek.613
Kupř. Only_One na tomhle herberku ví docela dost :-d :-D :-D
o 11.08.2014, 15:36 | bastr
No jedna se o to že cca před pul rokem mi začal motor z ničeho nic v3.5 tis. otáčkách vibrovat pokračuje to do 3700 a potom to přestane být pomalu znát każdej servis vymění co si myslí že by to mohlo být ale prd platný mám novou spojku s dvouhmotou komplet uložení motoru svíce filtry šály katalizátor střední díl výfuku jinou převodovku poloosy vyměněný zapalovaci moduly hadičky ventil odfuku turba a ja už nevím co dalšího
A ted forum raď
o 11.08.2014, 17:30 | Rajdlos
Vibrovalo to ještě před výměnou dvouhmoty?
o 11.08.2014, 18:11 | manolo
bastr citis vibraci v rukou ve volantu, v radici pace, v noze v nejakem pedalu? zkus nam to vic popsat, jakym zpusobem to vibruje...

Vyfuk je original, puvodni?
o 11.08.2014, 18:12 | manolo
bastr to zas bude vlnovec za 300,- :)
o 11.08.2014, 18:54 | bastr
dvouhmota měněna po vibracích jako asi všechno krom poloos ty měli malou vuli tak se na sychr udělaly před ..
přenos vibrací není ani do volantu ani do pedálu spíš do karoserie tím že se udělalo komplet uložení motoru včetně origo reakční vzpěry se rozsah otáček kdy to vibruje celkem zužil ještě napíšu že to děla na všechny rychlosti i naprázdno na místě at v zatížení nebo bez

no předpokládám že to bude taky asi nějaká pí...
jinak když se dělaly šály dělala se i olej. vana z duvodu nětěsností vypouštěcího otvoru ve vaně čistoučko žádnej karbon bo co když se měnilo těsnění pod ventilovým víkem tak kontrolovan vršek a zdá se že absolutně bez problému čisto a taky žádné usazeniny
o 11.08.2014, 18:56 | bastr
a vlnovec taky bez poskvrny rozvody dělany tak jak se má a naposledy cca 30 tis zpátky
olej 5w40
o 11.08.2014, 19:01 | fredh
hele, a komplet vejfuk je dobře uchycenej? Od předu dozadu?
o 11.08.2014, 19:14 | bastr
ten se kontroloval jako jeden z prvních
navíc se to jeví jako větší rotující hmota rozhučí se jakoby celá karoserie a od 4000 otáček opět pohoda klídek motor neztrácí výkon nic
diagnostika třikrát pokaždé jinak a taky bez výsledku
o 11.08.2014, 19:18 | bastr | Upraveno: 2014-08-11 19:18:52
dabl
o 11.08.2014, 20:12 | fredh
diagnostika probíhala jak? Jen kouknutí na chyby, nebo nějaký měření hodnot za jízdy?
o 11.08.2014, 20:14 | fredh
A ten plast pod motorem to bejt nemůže, nebo ho tam nemáš? Kolikrát vidím octy jak jedou proti mě a něco jim tam plápolá. Nebo jinej plast je volnej...
o 11.08.2014, 20:36 | bastr
no ten plast by to nedělal v přesně daných otáčkách nezavýslích na rychlosti
o 12.08.2014, 01:20 | radek.613
A dělá to vůbec motor? Mě přijde, že se něco v kastli "naladí" na ty otáčky a zavibruje si to, nemusí to být nutně přímo motor....
o 12.08.2014, 06:38 | Jozzo
´To je fakt..když se sejdou dvě rezonanční frekvence tak je to mazec co se dokáže rozvibrovat a jakým randálem
o 12.08.2014, 07:52 | bastr
To je prave ten problem to najit
o 12.08.2014, 10:55 | radek.613
Mno, co si gtřeba naopak silentbloky postupně povolit a jít se projet, jestli to utichne/změní se to/posune? Minimálně se přiblížíš uzlu kastle-agregát, kde je problém, a pak se pídit dál...
o 12.08.2014, 11:14 | .mycTD
jako radek. Zjistis, ktery silent to nejvic tlumi a od toho uz se da odrazit.
o 12.08.2014, 11:29 | Honcke
Abych nezakládal nové téma tak se přivtírnu:-) Motor 1,8T AUQ (RS) při přidání cukal jak blázen.Na diag. pokles tlaku mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou,pak ještě řada válců 1 ale to už si nepamatuju co tam psalo:-( Vyměněna hadice,jakýsi Téčko,cuká to o poznání méně,ale pořád jde cítit úbytek výkonu(prostě nejede jak RS)
Lambda je načatá,překračuje lehce hodnoty,bude se měnit,nicméně si nemyslím že by způsobovala ty poklesy výkonu.U nás (Praha 7) v dílně moc času nemají,chci se zeptat jestli by se našel nějaký machr na tyhle motory ideálně z Prahy co by se na to podíval.Nerad bych šel cestou že se bude vyměňovat každá pí*ovina a než se dojde k závadě budu v tom za 30tis:-/
Kdyby se někdo našel,budu rád,buď tady nebo tel 702 816 100.
Dík Honcke.
o 12.08.2014, 16:36 | manolo
Honcke: zkontroluj ty nejvetsi hadice k interkarlovi, jestli ti to nesaje falesny vzduch, to by nasvedcovalo ztratam vykonu...

bastr: kluci kdyz hledali problemy s vibracema tak i palubovka byla venku
o 12.08.2014, 19:14 | bastr
Manolo to si me nepotesil ale jedina vec co pomohla tak sprajcnout nasadu mezi kastly a motor potom byl klidek ..))
Ad; ulozeni motoru ..je tam uz treti sada a jedina vec co se stala je ta ze se rozsah vibraci zúžildo těch cca 3až4 stovek smolik je česká tvořivost vyměníme pane tohle a tohlea uvidíme co se stane
o 12.08.2014, 19:53 | fredh
A to ulozeni motoru, ktery mas vymeneny obsahuje co? Silace jen gumovy, nebo nekterej silac je kapalinovej? Ptam se proto, ze na passatu mam taky jeden nebo dva kapalinovy a kdyz tam nekdo da neorigo gumovej (levnejsi), tak to zlobi.
o 12.08.2014, 20:47 | bastr
Pravej je kapalinovej a děval se tam origo kapalinovej
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3077 sekund.