Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Octa RS 1.8T ethanol?

 o Navštíveno 3968x o
o 08.08.2014, 21:16 | Honcke
Zdravim,tankujete někdo do tohoto motoru entanol?Nemyslim čistej,ale říznout to tak 50:50.Co jsem četl na netu,dost lidí psalo že pak odchází pal.čerpadlo?Jde mi o real zkušenosti.Dík Honcke.

foto k příspěvku  od Honcke



o 08.08.2014, 21:31 | PK
Neporadím, ale pokud chceš ušetřit, zvážil bych LPG. Sám mám LPG v O1 obyč 1.8T, a nikdy jsem se zatím nedostal s průměrem na nádrž přes 10 l lpg. Nejezdim na spotřebu a ani se necourám. Většinou se motám kolem 9 l. Mám 64 l toroid, do prázdný narvu cca 56-58 l lpg - trochu to dělá bouli v kufru, ale zase dojezd 550-700 km :)
o 09.08.2014, 00:40 | manolo
Honcke: otazka je, co tim sledujes. Jestli chces vyssi vykon nebo nizsi spotrebu...
o 09.08.2014, 07:51 | jura.j
sice nemám RS,ale enom obyč 1,8T,ale ...... nic moc.

50:50 ,žralo to jak prase,kolem 2500 ot. to umřelo,jak dyby ně negdo držel za prdel,kolem 3500 ot. to dostalo kopanec a urvalo by se to.
celkem nepříjemný,dyž sem chtěl nekeho předjét a ono nic.
na takový to normální ježďání ala klobůk to šlo,ale stejně tá spotřeba ......

u mě už enom čistý natural
o 09.08.2014, 08:32 | Honza2.016v
když chceš ethanol, tak komplet přeladit... nový vstřiky adekvátní novým potřebám, palivový čerpadlo atd.... jinak to nikdy fungovat nebude a možná ti i protečou písty do olejový vany
o 09.08.2014, 10:33 | manolo
Honcke: pokud chces vetsi vykon, je treba preladit auto na e85. Aby auto melo vetsi vykon je potreba original rs vstrikovace vymenit za vetsi, ktere budou mit o 25-30% vetsi pruchodnost. Aby ten motor mel tu potrebnou smes je potreba dostat do motoru o 25-30% vic paliva. Samozrejme ruku v ruce pujde palivova pumpa, v ramci bezpecnosti motoru a doladit mapu primo na tohle palivo.

nedoporucuji zadne power boxy, ale poctive domapovat. Ta 180ps verze umi na e85 220-230ps pri stejnem tlaku turba. Tim ze to palivo pozdeji hori ladic muze lepe poladit predstih atp...

Dale je potreba si uvedomit, ze e85 bude mit na ruznych pumpach ruznou kvalitu. Cim dyl ten benzin lezi, tim vic se z nej potrebne latky vyparuji. Takze tam, kde e85 lidi berou denne bude lepsi kvalita nez tam, kde vidis na e85 jedno auto za den.

Diky e85 v aute dochazi k pozdejsi detonaci a mensim vybuchum, proto je pro motor e85 mozna i setrnejsi, ale... zavodnici nedoporucuji, automobilky nedoporucuji atp...

Ja bych do toho sel, v ramci navyseni vykonu, ale urcite ne v ramci spotreby.
o 10.08.2014, 10:34 | Honcke
Díky za komenty.Kdysi jsem měl 2,8 VR6 a tam mi to žralo při natankování 50:50 taky zhruba o 2 litry víc.Tady to tedy bude to samé jak jsem pochopil.
manolo:no myslel jsem spíše v rámci spotřeby s tím,že bych to mixoval těch 50:50,ale jak jsem pochopil,tak zvýšená spotřeba smaže rozdíl v ceně benál/etanol.
Tak zase by mě zajímalo jestli by to jelo s těma 50:50 líp?Zas bych nerad kupoval nové čerpadlo(prý se staré ucpe díky tomu,že ethanol rozpustí všechny sra*ky)V techničáku to má psanou N98 ale ja jsem tam rozdíl oproti N95 nepozoroval.
o 10.08.2014, 10:49 | Honza2.016v
i na mix 50:50 či jiný poměry musíš přeladit... stechiometrickej poměr a limity klepání motoru u takovýho paliva je někde jinde než s čím před 15 lety soudruzi počítali... i tak můžeš zjistit to, že už vstřikovače/pumpa můžou bejt na limitu atd...

řj to nikdo neřekne, pokud ji na to nepřeladíš...

už jen kvůli různý kvalitě bych na E85 auto nepředělával... pokud mi nejde o max. výkon (ten je s E85 lepší jak u NA, tak u turba velmi výrazně..)a netankuju pouze u jedný pumpy, kde je kvalita paliva stálá...
o 10.08.2014, 15:34 | manolo
Honcke: pokud tomu vstriku ridici jednotka nerekne, hele, ted tam posli misto 300ccm 360ccm a nech ten vstrik otevreny namisto 8ms treba 11ms, tak to nikdy spravne fungovat nebude.

Jak rika Honza2 nade mnou, soudruzi v dobe, kdy ten motor ladili na civilni jezdeni netusili, ze nejaky Babis a spol tady budou carovat s bio slozkama a ruznyma nahrazkama.

E85 je fajn na experimenty do turbo motoru. Tobe bych spise poradil jezdit na jednu pumpu a tankovat Verva100. To auto urcite pojede lepe.

N95 neni schopny ten motor takhle nakrmit. Pokud motor bude lazeny na N98 a ty mu budes davat min oktanu, brzy zaklepe. Smes nebude bohata/chuda dle potreby.

Takze lej co auto potrebuje, pokud e85 tak jen v ramci navyseni vykonu. Prestavba (vstriky, pumpa, decat) s premapovanim podle me 35 000,-.
o 10.08.2014, 23:28 | Honcke
Díkes za odpovědi kluci.Budu tankovat tu N98 a hotovo.
I když minule jsem ji tankoval a bez rozdílu:-(
o 11.08.2014, 14:48 | CHUROS
Zajimavej clanek k ethanolu
[ Link ]
o 11.08.2014, 14:53 | Milhauzz
Já jen tak na okraj. Co sem měl chvilku SuperB 2.8V6, tak byl dělanej na N98. S N95 to jelo-nejelo, spotřeba vždy nad 10. Tak sem vyzkoušel snad všechny benzíny u pump a zkoušel. Asi nejvíc to vyhrál OMV Carrera 100, kterej nevím jestli se ještě dělá nebo jestli ho nepřejmenovali. Každopádně jen takhle motor točil až 7200ot a bylo to k nezastavení ...

Ale stejně závidím, že řešíte benzíny, já mám po letech těch sazí už fakt nějak plný kecky, to kadlání mě už neba ... :)
o 13.08.2014, 15:49 | Honza2.016v
k tématu...

dneska sem měl v práci prd co na práci, tak jsem si vypracoval menší tabulku k jakýmu poměru míchání E85+OMV100 (můj motor má předepsáno o.č min. 98) můžu zajít bez toho aniž bych jel až na příliš chudou směs... Ethanol v mixu s benzínem mi nedá spát z hlediska toho vyššího možnýho výkonu...ani ne tak u aut jako u stříkaček... kde pár kW navíc je rozdíl objemový třídy:)

Dle chytrejch knih, mix "E10" je schopna zkousnout většina aut bez velkýho vlivu na spotřebu, výkon a životnost komponent..tj bez úprav

E10 je mix 10% ethanolu+ 90% benzínu... v případě že tankuju 56l to znamená toto množství rozdělit na cca 42l N100 a 14l E85 abych dosáhl E10...

co se týče výsledného OČ, tak to bude cca 101,5 a stechiometrickej poměr hoření bude někde na 12,8:1 pro pana klobouka a 10,92 pro plnou zátěž...tj řj musí dodat o 14% více paliva..což leží v 20% pásmu korekcí kterých je dostupnejch datasheetů schopna...

zatím jsem to tam natankoval, teď mě čeká našroubovat lambdu do vejfuku, napíchnout se diag na řj a monitorovat stav kde se pohybuju s korekcema atd.. při měření AF čistě na benzín jsem při plný zátěži naměřil hodnoty kolem 11,5:1...což znamená, že v serii to je výrazně bohatší než by mohlo bejt (12,6:1-13,2:1)... takže by problém bejt nemusel... případně můžu doladit AF i předstih a pak uvidím...

doposud jsem jezdil průměrně za 8,6l/100km tak jsem zvědav...pokud budu jezdit na tento mix za cca stejno, vyjde mě nádrž o 300,-levněji...

když motor odejde tak mi to nevadí..on stejně docela papá olej..takže čekám, že spíš dřív zaklepe, než schořej písty:)...pak nasadím jeho náhradu co mam na ponku a přestanu s pokusama:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3219 sekund.