Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Škoda RS

 o Navštíveno 4616x o
o 08.08.2014, 16:24 | muSlim
Youtube video:


o 08.08.2014, 16:56 | Tuner#2
Videl jsem v tydnu na FB. Kdyz pominu ten trapnej ''dej'', tak srovnavat zavodni special (laminat/Alu diky kasle, jina zadni naprava, jiny motor) s tou dnesni plastvou seriovou produkci je prinejmensim usmevne...
o 08.08.2014, 17:25 | walish
Mě přijde velice úsměvné, že Škodovka se vůbec nestydí něco ze své produkce nazvat RS :)))) Pravda, na silnici je každá 1.9TDI velký závoďák
o 08.08.2014, 17:27 | mrazik
Tuner muzu neco napsat ?
o 08.08.2014, 17:48 | Tuner#2
mrazik: Nevidim duvod proc ne. Ovsem pokud to bude mit Tvou obvyklou ''uroven'', nehodlam ztracet cas a reagovat na to ;)
o 08.08.2014, 19:00 | mrazik
Tuner co ti tak moc na novych autech vadi ? Z hlediska meho nabizi mnohem vice komfortu, lepsi a vykonejsi motory, lepsi podvozky, jsou levnejsi, vetsi nabidka modelu a ridic srdcar si take vybere. Chces mi tvrdit, ze takovy Focus RS neuspokoji ridice co se chce poradne projet ?
o 08.08.2014, 19:49 | sts
Dobrej Simir Gerkhan:-)
o 08.08.2014, 20:01 | Rustapha-659
sts :-D
o 08.08.2014, 20:39 | Tuner#2
mrazik: Všechno...

Dnešní produkce až na vyjímky má tragický uniformní design naprosto bez duše a charisma. Tragické přeposilované řízení bez odezvy, to samé platí o brzdách a co se týče těch "lepších" motorů, tos mě vážně v době downsizingu pobavil :)))) Jediné na čem se shodnem je to, že oproti zlaté éře 80 - 90 let jsou ty auta levnější. V tom opravdu máš pravdu, ale pokud si mezi to dáváš = s tím, že jsou lepší, tak jsi ještě větší hlupák než za kterého tě mám...
o 08.08.2014, 20:46 | mrazik
Tuner a zkusil jsi nektery hothatch - treba mnou zminovany Focus RS nebo Megane RS a chces mi tvrdit, ze maji preposilovane rizeni ?
Tuner zkusil jsi nekdy ten downsizingovy motor ?
Nebo je to jen o tom, ze mas jiny nazor a vsechno ostatni je spatne ?
Ja mam v SMaxu tebou opovrhovany 1.6 EcoBoost a nemuzu si ho vynachvalit. Vyborny motor, ktery umi jak klidnou rodinou jizdu, tak ma dost sily na trochu toho blbnuti na silnici.
Mimochodem tebou zminovane 80 - 90 leta v aumobolismu jsou sice plna ikon, ale take plna problemu s temito auty od elektriky az po motory - nemazme si med kolem pusy.
Ano jsou lepsi - chces snad tvrdit, ze nemaji lepsi podvozek, lepsi a vykonejsi motory ?
Ja mam proste celou dobu pocit, ze jen varis z vody a nemas ani ochotu vyzkouset to, co tak mocne kritizujes.
o 08.08.2014, 20:56 | P.E.T.R
S motory to má 2 stránky. Nemůžeš popřít, že dnešní auta jedou neuvěřitelně, dnešní golfy GTI jsou rychlejší než stará Porsche a Ferrari, co bývaly supersporty. A i obyčejná auta s malými turbomotory jsou na rozjezd velmi svižná, ve vyšších rychlostech je to bohužel tragédie. Druhá stránka je životnost a spolehlivost, to bude a už je největší problém, zajímalo by mi, kolik aut najede 300t km bez většího servisního zásahu, jako mam na svém 3.0 V6 benzínu. :)

Design je až na pár vyjímek otřes, nelíbí se mi vysoké čumáky, obrovská světla a strašné lemy blatníku, ale "bohužel" se vše točí kolem bezpečnosti při bouračkách, takže auto s nízkým čumákem s vyklápěcími světly už prostě nikdy nebude.

Rozhodně mám radši stará auta, ale je pár nových aut, co by mi nevadily, třeba Mercedes dělá nádherná auta, Mazda dokáže udělat dobře vypadající auto a pár by se jich našlo.

Z videa rozhodně 130RS, to je jasný. :) Fabie bude rychlejší, ale v RS to bude mnohem větší zážitek.
o 08.08.2014, 21:32 | noclue
mrazik: suhlas s 1.6 ecoboost. mama ho ma v mondeu a ked si zoberiem, ze jazdi po republike (do 130) tak ten motor ma az moc vykonu. Ja mam 2.0 ecoboost v mondeu a da sa s tym ist do 200 celkom pohodlne... porovnavat to s 2x tak drahymi premiovymi autami nema zmysel, rozdiely su jasne.

ale downsizingu sa jednoducho netreba poddat, tak mam este jeden pätliter...nebu

tuner2: na kazdom normalnejsom aute si vies nastavit mod riadenia, to je vyhoda elektrickych posilovacov, tam to ide uplne jednoducho... osobne som si odvykol od nutnosti tocit volantom 2 rukami pri parkovani a vobec mi to nechyba. Takisto nezoberiem na verejnu cestu auto bez abs a esp a krdla airbagov...z toho veku som uz vyrastol a mam sa na to prilis rad...
chcel som stareho mustanga(64-8), paci sa na tom aute vsetko, ale ked to trafi zboku blbe punto, tak puntista to prezije a mustangista dojazdil... tak som si kupil noveho.
o 08.08.2014, 22:10 | Alííí
Ani jedno z tech aut na videu neni stodvacitka, a uz vubec ne zluta, takze ani nemelo smysl to postovat na AHC...je to proste k placi. V Mlady Boleslavi jsou com dal vetsi trapaci. :-)))))))
o 09.08.2014, 07:54 | Lubak
Nejvíc tady vždy kritizují jedinci, kteří znají vše jen od klávesnice, pak ten názor vypadá jak vypadá. Chtělo by to občas zvednout prdel a vyzkoušet si co "nové" auto umí nabídnout, ale ne vyzkoušet 5km a pak napsat, že to hajtra, prostě vyzkoušet a ne hned vše zavrhovat. 80-90 léta produkovala krásný auta, ale rozhodně to nebylo je o krásnej autech bez problémů to si tady nebudeme namlouvat, každé období sebou neslo i určité závady a problémy a to by i místní "odborníci" měli uznat
o 09.08.2014, 14:28 | crestik
Tunere číslo 2, v tomhle směru seš blbec ty, protože furt nedovedeš pochopit, pro koho se ty dnešní sériové auta dělaj. Je to 95% populace, kterým je jedno, jestli to má 3 nebo 7 válců, prostě chcou sednout a dojet kam potřebujou, hlavně aby to nechtělo dolít olej, nebo v tom nebyl kravál a v létě jela klima. Je jim uplně jedno, jestli má volant zpětnou vazbu,prostě když tím budou kroutit, tak auto jede do zatáčky. Že dnešní auta blbě vypadají? Tak proč se těch pitomých aut prodává čím dál víc. Já vím, lidi nemaj vkus a blabla... Písmena RS si lepí kdo chce kam, nikde na to není zákon, jak by ty auta měly fungovat. To, že si hrstka lidi myslí, že tím získaj závodní auto,je otázka jejich rozumu. Rozhodně je tam aspoň nějaká snaha té fabriky tu řadu odlišovat a jít trochu směrem -> radost z jízdy.
Chceš auto, které bude podle tvých představ? Tak běž, kup si ho...civilních verzí různých závodních aut je plno. Nebo si nech něco upravit...že to ale stojí 10x tolik, než das Auto? Cos čekal...Líbí se ti Singer, co dělá s poršema? Mi taky, ...tak jdi, kup si ho, jestli máš ty peníze, já je dal do baráku. Že je dyzajn blby? Udělej lepší, prosaď se...bude fajn,tomu věřím, ale třeba to koupí 10 lidí, a né 10 milionu. Hlavně už přestaň kafrat směrem k dnešním autům a nějakým ovcím, protože brát auto jako dopravní prostředek pro většinu je hlavní účel... a pak seš tu ty, se svou malou skupinkou klasických motoristů, která si může jít svojí cestou, nebo šoupat nohama.

Ví někdo, od jakého obsahu je to downsizing? U 1,8T to nikdo netvrdil, fiat dělal 1,4T do punta..taky nic. V úctívané době jezdily běžně atmosféry do 1,5. První focus byl 1,6i, dneska je 1,6 s turbem a je to downsizing? Fabia měla 1,4, teď jí má s turbem...já ti nevím karle...
o 09.08.2014, 15:39 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-08-09 15:43:19
P.E.T.R.: Souhlas stim, ze vykonnost a rychlost aut jde nahoru, to bez debat (na to staci strohe porovnani technickych dat), ale prave ta spolehlivost, kvalita provedeni a setreni na vsem kam se podivas zacala v ere poslednich let. O designu, dusi auta, ci o tom jak moc je delane pro ridice a ne nej pro pasazery na dalnici asi netreba mluvit. Pokud by sis mel vybrat zda F40 ci LaFerrari a nebo M3 E30 vs.nova hruza F80 tak asi mame oba jasno.

noclue: Opravdu nechapu proc kdyz jsi chtel starou klasiku, proc sis koupil tu novou bachratou hruzu? Mam mezi kamaradama spoustu Trabantistu a dokonce par kluku s Velorexem. Maji to snad taky radeji vymenit za uniformni bachrate "moderni" hruzy? Ano provoz zhoustnul, jezdi se rychleji, ale bohuzel je to vetsinou jen diky lidem co si mysli, ze ve svych novych autech s elektronickyma berlickama jsou nesmrtelny a neplati pro ne fyzikalni zakony :(

Aliii: viz. mail, byl bych rad, kdyby jsi i zde vysvetlil, kde jsi odeme cetl, ze moje auto je nejlepsi...

crestik: Zaklad debaty byl o tom, ze v dejove hrozne reklame si dovoli srovnavat nazev 130RS s tim co se da dnes koupit. To je od Skodovky opravdu silne mimo, ale mas pravdu 95% ovcanu ani netusi o cem ikona 130RS byla a tak budou stastni, ze doma maji "pokracovatele" rodu...
o 09.08.2014, 18:18 | Augi
Tuner#2: Co máš proti aktuální F2 RS? ;-)
o 09.08.2014, 18:35 | Nora
Tuner#2: tý woe, ten matroš co bereš je na tebe nějaký silný. Udělali verzi RS, tak to měli přirovnat k čemu? 120 LS nebo co?
o 09.08.2014, 18:49 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-08-09 18:51:07
Augi: Kdyz pominu ten otresny vzhled a "vetsi" vysku kasle nez je jeji sirka (coz jaksi odporuje sportovnim ambicim), tak jednoznacne nejhorsi prohresky jsou nemoznost koupit auto s manualem (DSG je sice slusny automat na cestovani, ale podrazovat na brzdach pakou k sobe to vymyslela chora hlava uz v dobach tiptronicu) a nemoznost vypnout ESP. To zcela jiste prameni z umistene kovadliny v zadi vozu, ktera sice v jistych okamzicich "pomaha" stabilite zadku, ale nedej boze, kdyz je v zatacce boule. Dost zasadne si na to stezoval predjezdec na Barum rallye par let na zpet, ale celkem hezky se to zametlo pod koberec s tim, ze to poresi prave ESP. Des bes...

Nora: Kdyby Skodovka mela pred 40 lety nejake seriove RSo, tak by to slo jiste nejak pochopit a treba u Fordu, ktery ma RS radu s letitou tradici a nebo u VW s GTI tomu tak je. Nicmene prihravat si dnesni polivcicku tim co dokazali chlapi v Cesane ze serioveho eRka a srovnavat zavodni special s tema dnesnima seriovkama me teda prijde ujete obzvlast po tom, jak se Skoda auto stavi k nam a autum se zadnim nahonem... Ale to by bylo na dlouhe povidani.
o 09.08.2014, 19:23 | Augi
Tuner#2: Ale tím jsi v podstatě neřekl "nic" negativního. My se tu nebavíme o 911 GT3 nebo GT-R, je to konzumní rychlé auto. A i proto jsem si ho koupil. Mám v něm aktuálně 166kW, v zatáčkách je dosti jisté (i přes tu zadní nápravu) a abych řešil 20kg kovadlinu před zadním nárazníkem, to je přece hovadina! To je jako řešit plnou vs. prázdnou nádrž, auti prázdný vs. plný atd... Já jsem s autem spokojenej a vůbec mi nevadí pádla místo manuálu, ba naopak, asi jsem holt konzumnější "sportovec" :-) A možná proto, že s autem jezdím každý den přes Brno a těch 20 minut, kdy si nemusím hrát s tím srandovním klackem a můžu jen popíjet kafíčko a hulit, je k nezaplacení :-)
o 09.08.2014, 19:35 | Tuner#2
Augi: Já neřekl "nic" negativního, zato popíjení kafe a hulení, to je vizitka auta s přívlastkem RS jak prase :)) BTW u svého auta jsem poznal i přesun baterky zezadu do předu. Takže ano, 20kg na nárazníku znát je ať už pozitivně či negativně.
o 09.08.2014, 20:59 | noclue
t2: uz si sa v tom viezol? ja sa kocham kazdy raz, ked to nastartujem. Na dizajn serem. Form follows function...
o 09.08.2014, 22:01 | Muff
souhlasím s crestikem,prostě nová doba,nové auta...
sám mám clio 1.8 16v (momentálně nejezdí) ale za dob kdy sem v něm jezdil,100kw v základu/1000kg položené na štelováku,nerez od předu do zadu,upravená jednotka atd...požitek z jízdy byl pro "mně" hodně dobrý :-)..ale stejně když sem přijel domu a sednu do blbé jedničkové fábie -žádná betonově tvrdá spojka,řízení bez posilovače,bez abs...atd,atd...:-) velice rychle sem si rozmyslel v čem hodlám trávit většinu času na cestě!
bohužel je to o komfortu a na ty dnešní auta hraji.asi před rokem sem měl takovou větší zkušenost s automatem(jednalo se o mondeo r2004) s kterým sem najezdil asi 10tis.ma to prostě své kouzlo :-) stačí jen šlapat na plyn a točit volantem :-D což zvládneš jednou rukou a jednou nohou :-) tak jak píše augi...mužem po cestě do práce posnídat,dat si kafčo,zahulit.. :-) prostě paráda :-) co víc si přát. řeknu ti jedno..nakou starou klasiku na víkend,ale jezdit ve starších autech(což sem jezdil hodně dlouhou dobu)každý den po zkušenostech s něčím novějším-prostě vůbec..co sem si čuchnul k lepšímu komfortu,něco horší už bych prostě nechtěl pro to denní ježdění.A že auta nejsou kvalitní?Jsou přesně takové jak se k nim chováme a jak se servisujeme ;-) Jinak co se týče starých aut,taky nebyli nejkvalitnější a taky se některé hodně sraly!jen se už na to prostě zapomnělo ;-) Bud se to zlepší a budou auta kvalitnější,nebo pro někoho budou dělat čím dál tím větší sra.ky Třeba za 20/30 tel budeme spomínat jak ty dnešní ecoboosty,tsička,gtička a nevím co vše možné byli vlastně fajn ;-)
Pravda je že jsou auta které nemají tu nejlepší pověst,ale zase jsou auta u kterých je kvalita ověřená. A jestly se někomu nelíbí dnešní vzhled některého auta,tak ad si prostě koupí jiné ne?pořád je z čeho vybírat.
Sám mám dvojkovou fabii po fl. postiženou downsizingem sice zatím jen najeto lehce přes 20tis.ale na vzhled,nebo funkci si zatím nestěžuji.Ba naopak,nemusím ti říkat jak rychle sem zapomněl na ty všechny staré plečky ve kterých sem jezdil ;-)
o 10.08.2014, 02:21 | vypuk
Tuner#2 - ehm, F80 a hrůza? Tys určitě spadl škaredě na hlavu... Ano, za pár let budeš říkat, že jak ty f80 byly krásné oproti "dnešku". Takhle to u Tebe asi funguje, staré ok - nové fuj, hrůza, paskvil -> ne, doba jde jen dopředu a ty furt přešlapuješ na místě a nejsi otevřený pro nové myšlenky/trendy.

foto k příspěvku  od vypuk

o 10.08.2014, 07:35 | Alííí
Tuner: Asi bych to napsal jako crestik... Plivat na vse okolo umim taky, ale tak jako se tu nad vsim rozcilujes ty v kazdym postu o autech, to mi hlava nebere. Ja taky nemusim zadnyho francouze, a o Opla nebo Forda bych si taky neoprel ani kolo, ale tlacim to tady nekomu? U restaurovani shnilyho Transportera z 80.let bych asi zesedivel, ale taky Lukovi nenapisu, ze si koupil rezavej hnuj, naopak ho obdivuju, ze na to ma cas a nervy. Kazdej ma holt svoje, ale nemusim kazdymu furt tlacit to, co se mi honi v hlave a delat chytryho za kazdou cenu, ne?
Augi: Ty v ty Fabce hulis? :-/ Zrovna FII RS by se mi libila pro manzelku, uz jsem koukal po Polu GTi... :-)
o 10.08.2014, 08:34 | Augi
Tuner#2: Ale i auto s přívlastkem RS musí přece přesunout člověka z bodu A do bodu B... :-)
Alííí: No, hulím a co? V každým autě jsem hulil, nikdy jsem nepropálil sedačku, ano A sloupek a pochpitelně žádný auto nesmrdělo... A ano, pro babu je F2 RS dobrá :-)
o 10.08.2014, 09:05 | Tuner#2
vypuk: Jsou nektera auta, ktere kdyz vyjedou tak se me nelibi, ale casem tomu prijde clovek na chut, ale obavam se, ze u F80 tomu tak nebude. Nelibi se me cele tvarovani predku + hrana kapoty rovne usekla nad maskou. Jak jsem psal, kdybych si mel vybrat mezi timhle a E30 a nebo 36, tak mam jasno.

Aliii: Ale ja neplivu na vse okolo, jen na to co je v mych ocich horsi a od toho je tu diskuzni forum ne? Nebo tady mame snad vsichni psat stejne posty a navzajem si je chvalit? Tobe se taky nelibi, ze Augi v aute huli (tvrzeni, ze auta po nem nesmrdi je mega LOL). Me si v aute jednou kluk zapalil i pres nesouhlas a citil jsem to tam jeste za pul roku :( Nemusime prece se vsim souhlasit...
o 10.08.2014, 09:14 | Nora
Nismo získává nového nástupce!
o 10.08.2014, 18:00 | luda551
Kde je mu vlastně konec??
o 10.08.2014, 21:49 | Tuner#2
Nora: To bys mě urazil, protože pokud pamatuješ tu dobu, tak já s Nismem moc často nesouhlasil, ba naopak...
o 10.08.2014, 22:11 | Jeffry.j
Mě příjde Tuner#2 jako zaseknutý v čase minulém a dává to najevo. Prostě už takový je.
Hold každý je nějaký...
o 10.08.2014, 22:11 | BATMAN
bez NISMA tyhle uhadany diskuse nemaj koule,u jeho komentu jsem se dycky nasmal.
Malo se snazite kucííí :-)
o 11.08.2014, 10:22 | Conan
Ty účinkující v tom klipu neměří ani 150cm, né?
Protože v tom záběru do kabiny je všude kolem místa jak v dodávce.
Přestože jsem v R-ku neseděl a znám ho jen z venku, tak si nevzpomínám, že by bylo tak prostorný :-)
o 11.08.2014, 11:15 | vypuk
Tuner#2 - ...dal jsem si tu práci a něco vyhrabal :)

foto k příspěvku  od vypuk

o 11.08.2014, 12:52 | schwaboid
Jo, CSI to je jiná liga, nádhera, štíhlý linie, ne jako dneska ty bachratý odulý tvary ....
o 11.08.2014, 13:50 | vypuk
No to spíš bylo myšleno konkrétně na hranu kapoty :)
o 11.08.2014, 15:28 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-08-11 15:34:08
Conan: Asi nebudou nejvyssi, ale pokud se v eRku predelaji drzaky a daji skorepiny, tak nad hlavou je prostoru jak v nejakem MPVcku i u lidi 180+cm [ Link ]

Vypuk: A tim jsi chtel rict co? Tady u toho designer myslel a tvar hrany kapoty kopiruje hranu masky: [ Link ] narozdil odntoho paskvilu F80...

BMW mam z letoska celkem dobre zmapovane/nafocene a v muzeu jsem si (a nejen ja) bohuzel potvrdil kam soucasny design speje.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3147 sekund.