
Navštíveno 5291x


06.08.2014, 20:27 |
jp1 všímám si už toho dlouho, prostě tohle heslo už dávno neplatí.........., vím že občas zákazníci jsou na přesdržku, ale přeci jen to jsou zákazníci, díky kterým se vydělává.
Našel jsem aukci:
[ Link ] potřebuju odpor na ventilátor chladiče a nejsem si jist, jestli tento je on, nebo na ventilátor topení(nevšiml jsem si OE čísla). Napsal jsem prodejci s2group (ROBERT KACHNIARZ, Bezručova 59, 735 81 Bohumín - Nový Bohumín)dotaz: dobrý den, nemáte foto štekru? Je to odpor na chlazení, nebo topení? díky za info.
a on mi odpověděl: Dobrý den,
co dodat, když jste tak vzdělaný, tak si dejte OE číslo do vyhledavače, vystavovaní zboží
dělají jenom lidi.
P.S. Posílán Vám požadované foto, možná to poznáte.
+ poslal foto nějakých kamenů a krajiny !?!
pod meilem je podepsaný Vlastimil Mazurek.
je to normální, jsem já idiot? asi jo.............
.... tuto firmu mohu doporučit :-(

06.08.2014, 20:57 |
hawai | Upraveno: 2014-08-06 21:03:28
Tak to ti zřejmě poslal fotku ,,štěrku,, :-)
Jinak s podobnym jednáním se poslední dobu setkávám dost často. Teď momentálně jsem chtěl koupit karburátor na motorku, týpek na Bazosi ho měl, tak mu píšu, po týdnu bez odpovědi, tak mu píšu znova, opět odpově´d žádná, přitom vystavoval nový věci, takže u počítače určitě byl, tak mu píšu i z druhýho mailu, opět nic, zkoušel jsem ho vyhledat i na fb a napsat mu tam, taky nic. nakonec jsem ze třetího mailu poslal dotaz na jinou věc co nabízel a mimo jiné se zeptal i na karburátor. na to mi odepsal na tu jinou věc že je furt k mání a karbec neví jakou má cenu, ať něco nabídnu. Nabídnul jsem reálnou a dokonce i trochu navýšenou cenu, protože jsem ho fakt chtěl. no a od tý doby opět bez komunikace a i na tu jinou věc bez odpovědi....tak co je to pak za prodejce? a takových případů je poslední dobou víc a víc :-(
Hm, lidi jsou dementi (nic proti, taky se tak někdy bohužel chovám)... a nechávaj si brutálně nasrat na hlavu.
Nasrali mě v Moebelixu, šlo o položku za cca 70 Kč ale z principu jsem jim řekl, že přišli o zákazníka a v životě už do jejich obchodu nepůjdu - je to tři roky a nešel jsem tam. To samý železářství v menším městě kousek od chalupy - soukromník, prodává tam přímo majitel, potřeboval jsem bandu šroubů, 5 minut před zavíračkou jsem byl "vykázán" z obchodu, že jde pryč a už mi nic neprodá - stejná taktikta jak u Moebelixu.
Prostě když tam nejsem spokojenej, tak už tam nepůjdu nebo u toho člověka nenakoupím. U těch velkejch obchoďáků je to sakra znát, jak si tam lidi nechaj "nakakat" na hlavu a lezou tam furt :/
Já bych Vám přál jednou to zažít taky z druhé strany z pohledu obchodníka, co jsou lidi za neskutečný svině a arogantní ulhaný zm*dy. Nerespektují pracovní dobu, drzí, arogantní. Slušnost se bohužel již dávno u nás vytratila. Už jsem si za ty léta naučil naštěstí trochu asertivity a takové posílat slušně do pr....
Nejradši mám zákazníky, co přijdou minutu před koncem pracovní doby se slovy, tak jsem to stihnul. Nechápu, demence prostě.
Prisel jsem behem pracovni doby. Seru ti na to ze je skoro konec koukej me obslouzit ty chcipaku. Nechapu proc mas obchod kdyz nerespektujes ani zakladni pravidlo obchodu z prdele ti cedule s otvirackou na dverich nevisi :/
downland to píšeš jako zákazník nebo obchodník??:-)

06.08.2014, 22:09 |
Downland | Upraveno: 2014-08-06 22:11:23
Ne me sere ze hromada radoby obchodniku se naucila jedno pravidlo a to je mame zaviracku v 18:00 tak uz od 17:30 to balime a nejradsi bysme nikoho nepustili. Jenze tohle neplati mas zavrit v 18:00 a pak si ho treba v kramu navzajem mrskejte. To je mozna tim ze si borci studujou kdejaky skoly obchodkou to neprojde a pak placaj hovadiny o zaviracce. Tvl ja ve fabrice taky koncim smenu presne na minutu nesmim si dovolit cucet x minut protoze kdyz se to prepocita na celej rok tak sou to ztraty jako prase to same ma i obchodnik kdyz kazdej den neobslouzi 2 zakazniky ktery s radosti vyhodi pac podle nej uz se mu nechce delat tak si nesmi stezovat ze mu klesaj trzby.
Downland: jestli to bylo mířeno na mě, tak jsem to moc nepobral.
Tak si to udelej jako na urade, tam maj cedule, ze posledniho cloveka berou 15min pred koncem pracovni doby.
Kdy mam jako zakaznik moznost jeste prijit? Je 10min pred zavirackou moc nebo malo?
Sice to směřuje od původního příspěvku jinam, ale v tomhle to Downland vystihl - jednou je otevřeno OD - DO tak předpokládám, že v celém průběhu, kdy je otevřeno je prostě možný v tom obchodě něco koupit...
Pak samozřejmě záleží na tom daném člověku jestli je nebo není ochotný někoho obsloužit. Pochopím, když prodavač/ka řekne, že ne, obchod není její a většinou nemá žádný podíl na tržbách. Ale když mi tohle řekne i majitel, tak to beru tak, že má prostě peněz dost a zákazníky nepotřebuje... Nebo obchodník získává peníze jinak než od zákazníků?

06.08.2014, 22:39 |
schwaboid | Upraveno: 2014-08-06 22:43:35
asi downův syndrom
??? Sorry nechápu, zda tyhle otázky/rady jsou myšleny vážně. Pracovní doba je do 17,00 hodin, pokud někdo přijde za minutu 5 nebo již po 5 se slovy "tak jsem to stihnul" a je tam do půl 6 (někdy i více), tak asi to normální úplně není. Máme s kolegou taky svůj program a volný čas. Časy, kdy jsem pracoval 6-7dní v týdnu 12-16 hodin denně, již mám opravdu za sebou. Chápu, že pro někoho je to obtížné pochopit.

06.08.2014, 22:44 |
DaveF a je problém říct "nezlobte se, ale musím zavřít, mám ještě jiné povinnosti..." ???
Tak když přijdu do obchodu 5 minut před zavíračkou, že chci koupit dva rohlíky, je normální, když mě ten prodavač vyhodí? Jen se ptám...
Z druhý strany není normální pak v krámě oxidovat ještě půl hodiny po zavíračce, s tím souhlasím.

06.08.2014, 22:45 |
DaveF ale chápu, že procento idiotů v tuningové prodejně bude o něco větší než je průměr v populaci :-)
A ty myslíš, že děláme co? "Vypadněte máme zavřeno". Ku*va lidi jste normální vůbec?

06.08.2014, 22:49 |
Cenda Asi krize nebyla dost dlouha ...
mr.brain beru to z obou hledisek přijít 5 minut před zavíračkou a vybrat rychle nějaký blbosti beru jako ok. Každej kšeft mi vydělává rád obsloužím.
jenže z druhý strany vejde ti takhle 10 lidí de vybírat větší věc za několik tisíc to nevybereš za minutu. strávíš u jednoho člověka třeba další půl hodky navíc pak ti odejde ze slovy tak já si to rozmyslím a přijdu jindy. ok nedá se nic dělat rychle spočítat tržbu honem honem ve stresu se udělá chyba a seš v háji za chvilku tam máš kontolu ze securitky jakotože není zaalarmovaný atd. na toho jednoho člověka co si chtěl jen pokecat čekají 4 lidi aby mohli dodělat svoji práci a jít se na pár hodin vyspat a ráno zase do práce. většino v 7 zavírám dveře a slušně se zeptám když není rozhodnutej jestli můžou děvčata uzavřít kasu.

06.08.2014, 22:57 |
schwaboid | Upraveno: 2014-08-06 23:01:21
Serou mě lopaťáci, co si myslí, že je ještě komunismus. Není, a je jen má volba, v mém vlastním krámu koho, jak a kdy obsloužím. Když je ten člověk drzý, arogantní, zkrátka prudič, vyhodím ho a radši obsloužím někoho, kdo si to zaslouží. Dělám 10 hodin denně a nejsem zvědavej na každýho imbecila co přijde. Nevím, co je na tom divného, nejsem žádný řiťolezec, co se musí podbízet.
mr.Brain: Jde o to, že u nás něco koupit není na 5 minut. Průměrně je tam člověk cca 10-15 minut v případě, že ví co chce, což z 90% prostě neví. Kolega standardně v 17h. vypne komp a pomalu odchází. Dnes taky musel čekat na zákazníka, který slíbil, že bude max do 17,05 u nás, přijel až v půl, to je to, o čem tu mluvím, lidi nemají soudnost. Má také svůj program, kdy musel vyzvednout přítelkyni.
Já vyřizuju maily od zákazníků na jednom zahraničním webu, kde se obsah stahuje a mám to na denním pořádku... ve 3:00 ráno mail "nefunguje to!" (v angličtině). Ve 3:05 další mail "nefunguje to, spravte to!", pak se v osm probudím, zeptám se, co přesně nefunguje a následuje nějaký podobný neurčitý mail, obvykle s několika vykřičníky a nějakou hrozbou. Takovým lidem nemám problém napsat Fuck off, i když tím přijdu o peníze. Peníze nejsou všechno, člověk si musí zachovat určitou lidskou důstojnost a kvůli problémovému zákazníkovi nepřijít o nervy.
Obchod je vždycky dvoustranná věc. Zákazník chce zboží (které třeba nesežene jinde) a já chci peníze (které třeba nevydělám jinde). A je to čistě o vzájemné dohodě. Nikdo přece není podřízený ani nadřízený.
no ještě větší sranda když už teda je půl hodky po zavíračce zamykáš a někdo doběhne že myslel že je do 8mi a nedokáže pochopit že mu to prostě nemůžeš prodat kasa uzavřená a i když ti dá přesně tak ráno tam může být před otvíračkou kontrola a nezaučtovaný prachy jsou mega průser. ten člověk je nasranej že si ho neobsloužil = asi nechceš kšeft.bohužel system je danej a nedá se nic dělat
"Peníze nejsou všechno, člověk si musí zachovat určitou lidskou důstojnost a kvůli problémovému zákazníkovi nepřijít o nervy."
Pod tohle se podepíšu, podnikání mě už stálo zdraví a nervy, po nějakém čase vůči tomu člověk otupí. Protože má rodinu, přehodnotil jsem hodně věcí.
cele to zavisi od toho, kolko na tom zakaznikovi zarobis... ked vies, ze niekto prinesie peniaze, tak nech sa kludne aj troska postazuje... troska ho ukludnime a na konci dna dostane pekny ucet... a vsetko je jak ma byt.... zakaznik spokojny... nas zakaznik nas pan. A kludne sa s nimi budem bavit aj 2 hodiny po "pracovnej dobe"
mě rozsekal v týdnu frajer s holkou prezentuju lednici za 17K a že jakou mu dám slevu, on že dělal v obchodě a ví že to jde. říkám ok máme jen ten vystavenej kus dám vám 1K slevu je to novej model vybalenej dva dny z5 100% stav. tak mi začal nadávat že přece už na to chytalo x lidí a že chce víc. poslal jsem ho do háje. nebudu podstřelovat ceny u věci co maj svýho kupce i za plnou cenu a že ji s radostí prodám do týdne. odcházel se slovy, že si dojde zkontrolovat za týden jestli ji ještě máme. ne že by chtěl koupit ale jen tak. než prošel prodejnu sekl se u kolegy u autorádia a stejná píšnička on dělal v obchodě a kolik mu dá slevu. rádio za 2100 a že at mu dá 200 slevu že to jde. mimochodem marže 5% na radiu a jaktože ho neobsloužíme a nevyhovíme. sorry ale lidi fakt nemají uctu. lidi si pamatuju a vím z většiny co jsem prodal komu. při další m nákupu je potěší když se zeptám co pračka jak jsou psokojeni atd. a to se zakecávám s lidma na ulici když jdu z práce domů:-))
Rajdlos: jasně, já nemyslel zrovna váš obchod... Nejsem ten typ zákazníka co přijdě v 5, když zavíráte a řekne, že to stihnul. Když už takhle někam jdu tak pro konkrétní věc a ne se vybavovat na půl hodiny. Teď se mi to stalo v ACR - jeden prodavač, zákazník vybíral autorádio, já tam čekal půl hodiny (potřeboval jsem napájecí kabely), zákazník vybíral - Alpine, Kenwood, Pio, dostal asi 10 letáků a řekl, že si to rozmyslí a přijde. Já čekal půl hoďky (fakt jsem to potřeboval hned) a nechal tam skoro 2000 Kč :/
Je to boj na obou stranách a asi ne každej prodavač odhadne zákazníka na první pohled.
Me tohle treba nevadi, pokud vylozene neni nekdo neprijemny a nevysira. U nas se clovek treba potrebuje o tom pred koupi poradit. Nekdo si prijde jen pokecat. Nastesti z 95% jsou lidi uplne v pohode.
ono taky je rozdíl obchod kde prodavačka prodavač mají fix a je jím jedno prodám neprodám.
Miluju system provize jsem schopnej si vydělat kolik chci když dělám perfektně svoji práci. prodejci se chovají k zákazníkům vlídněji a snaží se vyhovět.
bohužel z druhý strany když mi vlítne nasraná ženská a začne mi u rozjednanýho obchodu nadávat jací jsme hajzli že nemáme pračku za pár K a ona už nebude dávat tisíc že se ji posrala drahá po ti letech mimochodem tu značku vůbec neprodáváme a že jsem placenej z provizí onA TO VÍ KAMÁRADKA TADY KDYSI PRACOVALA:-)proto zrovna těmhle lidem prodávám pračku drahou atd. za týden přišla k nám a vybrala si zrovna tu samou protože je přece podle recenzí nejlepší. obsluhoval ji kolega protože jsem ji domítal obsluhovat jak s usměvem poslouchala a odkývala vše a vše je supr ona přece dobře vybrala. asi si myslela že si ji nepamatuju. a můžu vyprávět historek až po ko...t:-))
a z5 k tématu od JP promin ale vem to z druhý strany toho co dostal mejl já bych ti odpověděl asi jinak ale fotku štěrku by mě napadlo ti asi taky poslat. jsem z moravy a mám elektrotechniku ale štrek nevím co je.

07.08.2014, 00:35 |
Midi34 | Upraveno: 2014-08-07 00:41:33
no asi je to těžký z obou stran
byl jsem s kamarádem v electroworld-u cca hodku před koncem,ale konkretně věděl co chce notas + brašnu a nějaké drobnosti ( ntb za necelejch 20 tis./to jen pro upřesnění že nešel pro základní letákovej ve slevě)
prodavači tam hráli na PS ,o zákazníka nikdo moc zájem)o kus dál další prodavač a ten se nám tedy šel věnovat ,vybráno a šel do skladu pro zabalenej kus,(prodavač)přišel jestli nechce se slevou ten vystavenej (že nemužou skladovej kus najít,
nějaká dohoda a čekalo se na zabalení a vystavení učtenky atd.
v tom se zvedli oba od PS a začali na prodejnu hulákat že je konec prac. doby atd. a at zákazníci ukončí
nakup-jeden přišel přímo k nám a že támhle jsou dveře
(bylo 10-12 min do konce )
tak mu říkám že to víme ale že čekáme na to než to jeho kolega zabalí a než vytiskne fakturu,atd.
no něco držkoval tak mu říkám jestli jako nestačí že tam právě utratil přes 20tis. (ono kdyby dělali alespon zvolna co měli tak už jsme tamtou dobou nebyli )
a ještě držkuje
no je to tak 3 roky a od tý doby moc do těhle elektro center nechodím
...................................................
taky v kolbence nemůžu odejít o 10-15 min dřív
-------------------------------------------------
taky chápu že když nekdo příjde za minutu konec prac. doby-začne vysírat že ho vyhoděj (nekouká z něj koruna)
ale u nás na malém městě si ty prodavači třeba v železářství cca zákazníky pamatujou (navíc je to rodinnej podnik)a několikrát jsem nakupoval minutu před koncem ( a stále přicházejí další zákazníci)
(pracuju na směny a mám noční -po které se potřebuju vyspat -nějakou činnost rozjedu až ve 3 odpoledne o půl páté zjístím že potřebuju (tmel ,šrouby jiného rozměru než mám ,plastovou trubku ,plátek do pilky tak prostě sednu nakolo a mastím at nepříjdu vysloveně za minutu konec.
------------------------------------------------------
jedu takhle přes Náchod -moc často tam nejezdím
chtěl jsem se stavit v rubeně maj jen do 15 hod.
a taky 8 minut do konce bylo slyšet hlasy lidí (minimálně 3 lidi)lomcuju dveřma a nikdo mě nepustil
co to kurva je
to jsem myslel že mě šlehne zvažoval jsem zavolat druhej den na vedení co to jako má bejt ale nějak jsem se na to vykašlal -takový zaměstnanci asi musej bejt taky radost
K tomu štekru - elektrický zástrčce víc tady
[ Link ] :)
Kdyz prijdu ke kramu chvili pred zavirackou, zeptam se, jestli muzu jeste a nebo mam prijit jindy. Chapu, ze ty lidi maji svuj program, rodinu a jsou tam treba 12 hodin v kuse. Vetsinou se nejak domluvime :-)
Stalo se mi ovsem asi pred rokem, ze jsem dojel na pary k pumpe pul hodiny pred zavirackou a vypnuty stojany a frajer ze zavira.Rikam mu - mam dojezd 10 km (da to se stestim 40) a nejblizsi otevrena pumpa po 22. hodine je 50 km daleko (trasa D1 - Ledec - Vilemov - Sec - Chrudim - Pardubice), tak zda by to neslo udelat.
Byl jsem slusny, do chvile, kdy mi rekl, ze ho to absolutne nezajima, ze ma zavreno (21:35 - otviracka do 22) a ze si muzu treba najit ubytovani.
No a protoze existuje internet v mobilu, podarilo se mi najit kontakt na majitele te stanice (byl nekde z okoli) a pak to bylo opravdu rychly (dolitnul pred 22, frajer dostal cocku jako prase) - takze jsme se nakonec domluvili :-D :-D
Freerider:
Tak to už je trošku hardcore, tohleto :-)

07.08.2014, 09:09 |
Kamil Freerider - dobře :-D :-D :-D
S benzinkou se mi stalo shodou okolnosti taky minuy tyden, oteviracka do osmi ja na pumpu v pul 8 a zavreny stojany, zamcena pumpa, frajer si vevnitr pocital trzby a absolutne nezajem?? Sileny..
Jj ....stecker je z němčiny a obecně se celkem rozšířeně používá jako výraz pro konektor/ resp.přesněji konektor-samec.

07.08.2014, 14:34 |
jp1 Freerider: - správný řešení, takhle na ně
samozřejmě vím, že i z druhé strany je občas na pikaču, např. mám inzerát na díly z Forda Probe, na obrázku bourané auto, když jsem ho koupil, v textu napsáno, zbytek dílů, motor, převodovka, turbo, kola nejsou a nesčetně lidí si píše o motor, turbo, převodovku, kola :-) a všem v klidu odepíšu, že už je to prodané. Dobrej byl jeden típek, co psal, za kolik prodám celý auto a jestli to má náhon na zadek, tak mu píšu, že celý auto za cenu šrotu a že to má pohon na předek, jako všechny Probe a on odepsal, jestli je to plně pojízdný a může s tím odjet :-) ....... bez motoru, převodovky, turba, kol...
práce s lidma je pakárna, to ví asi každej, kdo se v tom pohybuje ... Dodáváme služby buď u nás na pobočce nebo i s dovozem a lidi absolutně nechápou, že si člověk musí ten den nějak rozplánovat ... pokud přijedu někam o 5 min později, většinou se každej může po.rat. Ale když přijde zákazník později, třeba i o hodinu ( přesto, že několikrát přes telefon tvrdil, že už jen 10min) tak je to pohoda. Někdy bych je taky všechny nakopal.

07.08.2014, 19:25 |
gizmi Zvlastni, asi taky reknu v praci sefikovi, ze "at jde do prdele", protoze je tolik a tolik a JA JDU DOMU, kdyz to tak posloucham. Nevim, asi jsem spatne pochopil zvyklosti v CR (delam pro Rakusaky), ale kdyz je treba, tak jsem v práci od 5 ráno do 18ti večer. Ano, odřeknu své soukromé věci (včera třeba pneuservis), zavolám manželce, že bohužel opět budu v práci déle a že je večer a já ještě dneska nejedl (kromě balíčku sušenek). Výsledkem je to, že když JÁ potřebuji, tak mohu zavolat do práce a zkrátka přijedu déle, nebo v pátek to zabalím takřka po obědě.
Když jdu do krámu a je za 5min zavíračka, nebo dokonce už zavíraji, tak slušně pozdravím, sklopím oči, omluvím se a poprosím, zda by bylo možné ještě koupit to a to. Dále dodám, že to bude rychle a že pokud to nepůjde, nebudu se zlobit. Zajímavé je, že mě ještě nikdo nikdy neodmítl. Dokonce jsem takto jednou "vtrhl" u nás do pekařství, koupil si snídani a říkám: "jééé, vy to máte krásně teplé" a pán: "no, pane, ja jen větrám a otvíráme až za hodinu". Začal jsem se omlouvat a majitel že OK, že mu to přeci nic neudělá, když mě to vydá teď. A je to přesně stejné jako u oblíbeného tématu PČR...pokud je člověk slušný a příjemný, nechá se leccos a nejvíce si stěžují prudiči :D
jp1: to bych to turbo vzal a vomlátil mu ho vo hlavu :-)
Kadel

07.08.2014, 23:16 |
Rudi Hawai - nediv se, na maily málo kdo chce odpovídat, protože z 90% to nikdy nedopadne, čest výjimkám. Pokud tam byl telefon, měl si ho zvednout a zavolat, jistě by si to vyřídil mnohem rychlejc...
A s dodržováním časů, to je škoda mluvit...akceptuju ještě +-10min. čekačku, ale když někdo přijede o 30-60min. pozdějc, aniž by se ozval a omluvit, že má zpoždění, mám chuť ho poslat akorát někam...
ono prodavat neco na bazosi a pod je zazitek vsech smyslu, bezne mi lidi pisou, jak posilaji penize na ucet, ze uz je poslali, jestli jsem jim to poslal a pod...
ve finale (po 2-3 dnech, kdy je zjevne, ze nic neposlali) napisou, ze si to rozmysleli a ze to koupi jinde...
nevim, jestli to naplnuje status pokusu o podvod, minimalne je to ubohy...
pripadne "radilové", za kolik co můžu prodávat nebo "dotazovatele", jestli je to aktualni nebo nejaky dotaz, po kterem se jiz nikdy neozvou...
nebo Ru ci Uk, kteri chteji neco koupit pres nejakou kredit banku ve stylu, ze mi poslou "doklad" o prevedeni penez, ktere mi banka prevede, az on obdrzi zbozi...

08.08.2014, 09:13 |
AR tak ono aji prodejci na bazosi apod to je elita sama. hledam volant nebo jen airbag, volam borcovi zda ho jeste ma ze ho vemu, borec nevi ze to musi zjistit a ze me da vedet, den nic, tak se znova snazim spojit a nic jebe na to.
dalsi, ozve se me borec co me nabidne ze me proda plecharinu co prodava jeho kamos, on ze jezdi s dodavkou a jede na brno ze me to hodi. rikam ok, dal me cislo na toho kamose at si domluvim co a za kolik. volam mu ze chcu kapotu a masku s plastama poface. ze jasny neni problem, ze ma. tak jej poprosim aby me kdyz tak poslal fota at kouknu zda to ma vubec cenu, ze jasny neni problem, ze ale az vecer ze je zrovna na ceste dom, rikam ok a pak obratem posilam sms mail na me kde me to ma hodit, cekam den dva a nic, tak se znova ozvu a opet mrtvej brouk....
Možná LukasMatej by tady mohl napsat, jací jsou kupující trotli, že to občas chtějí dřív než za rok apod. A ty jejich výmluvy!
přesně jako gizmi :-) ... nejvíc kafrá ten,co by to udělal úplně stejně ...

08.08.2014, 09:44 |
PlusOne | Upraveno: 2014-08-08 09:46:53
AR:
Ono ani kupující na bazosi nejsou kolikrát žádná výhra.
Inzeroval jsem dětský kolotoč nad postýlku asi za čtyři kila, cca tři-čtyři týdny mi volalo jedno a to samé číslo stylem
Noooooo...mááte ještě ten kolotoč?? - Andy chceš ho tedaaa? - Odložíte nám ho? - Můžete nám počkat do výplaty? - Pošlete na dobírku? Andy, pán pošle na dobírku....atd. - občas bylo slyšet, jak tam ta ženská po něm něco huláká, ať se zeptá na tohle a na tamto...tragedie.
Když mi volal poprvé, řekl jsem mu, že mu kolotoč samozřejmě pošlu, stačí poslat SMS s adresou, a není problém. Když to bylo popáté-pošesté, poslal jsem ho do prdele, na člověka, který se neumí ani představit, a ptá se mě furt na to samé jak v pomocné škole, přičemž volá někdy i dvakrát za týden...tak na takového opravdu nemám nervy. Číslo jsem v mobilu zablokoval, a kolotoč pro jistotu už nevystavuju...
Mě pobavila celkem nedávná reakce nevyzvednutý balík, ten krypl ho obdržel hned den po objednání. Asi si myslel, že o dostane ten samý den.
"tak mi ho vyhulte za prve to prislo az za dva dny a ne den jak ste psali a ja jsem uz odjel do zahranici potreboval jsem to hned a ne cekat az se nejaka pica rozhodne to poslat zbohem curaci"
Rajdlo:
:D:D:D
Ty voe, tak to já si někdy stěžuju fest, ale na zákazníky a prodavače mám teda štěstí :)