Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > reklamace mobilu

 o Navštíveno 1834x o
o 06.08.2014, 18:17 | deywis
V breznu letosniho roku jsem si koupil mobil. Behem posledniho mesice se u nej zacaly projevovat ruzne zavady ( nefunkcni mikrofon pri hovoru/casto/, nefunkcni reproduktor /obcas/, mobil se sam od sebe restartuje, pri psani sms se neukaze dotykova klavesnice)

Chystam se teda mobil vyreklamovat. Hledal jsem na netu jak je to s reklamaci po 1.1.2014, nasel jsem ze pri reklamaci do pul roku od zakoupeni mam pravo bud na vymenu za fungl nove nebo na opravu. Taky jsem se docetl ze pri reklamaci 3 a vice zavad mohu odstoupit od smlouvy. Pokud je praxe skutecne takova, budu chtit mobil vymenit a koupit si jiny.

Co jsem se ale nedocetl je to, jestli se to musi poslat na posouzeni, nebo se to vyresi na prodejne. Mate nekdo zkusenosti?

A dalsi vec co by me zajimala, mam jako zakaznik narok na ''pujceni'' mobilu od prodejce po dobu vyrizovani reklamace?


Diky vsem za odpovedi


o 06.08.2014, 18:36 | tesil
Ja resim vsechny reklamace u T-mobile odstoupenim od smlouvy z duvodu 3 a vice zavad a vzdy to bylo uznano. Pochopitelne telefon jde do servisu odkud se vzdy do tydne vratil s vyjadrenim. Nahradni telefon mi vzdy nabidli.
o 06.08.2014, 18:44 | Downland
taky by me to zajimalo jak to je ted. Tenkrat jsem to neznal ze si muzu zazadat o novej kus a ja kokot to vzdy reklamoval a chtel opravu :/
o 06.08.2014, 18:51 | tesil
Takhle to delam uz asi 7 let. Oni ti proste vrati penize nebo ( pokud jsi ho mel dotovanej ) ti nabidnou jakejkoli telefon v cene tvyho za cenu, jakou se prodaval nebo prodava. Samo si muzes doplatit a vzit si drazsi.
o 07.08.2014, 04:59 | deywis
Prexne tykhle bych to chtel taky, vzit si jinej mobil a doplatit si. Takze se to musi vzdy posilat na posouzeni, jo?

Ja jsem nebral mobil pres operatora ale v klasicke prodejne..
o 11.08.2014, 07:50 | ACEMajky
Tipuju, ze na posouzeni to musis poslat vzdy. Prodavac neni servisak, aby posoudil, zdali vyrobek ma nejake vady
o 11.08.2014, 09:21 | Mr.Scully
Na posouzení se to musí posílat vždy, prodavač přece nemůže tušit, jestli si to zákazník nevymýšlí.

Tři a více závad snad znamená třikrát opakovaná závada, ne? Neznamená to přeci, že tři závady najednou znamenají automaticky výměnu výrobku? To by byla nějaká novinka teda...
o 11.08.2014, 16:44 | tesil
Nevim jak je to dano, ale u T-mobile 3 a vice zavad najednou mas narok na odstoupeni od smlouvy. A novinka to urcite neni:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3059 sekund.