
Navštíveno 5168x

Ahoj,
pokoušel jsem se googlit, ale nějak nenacházím co hledám.
Poradíte nějakou zaručenou firmu v Praze na montáž lpg do obyčejné V8?
Jaký systém nejlépe zvolit? Jsou mezi nimi docela cenové rozdíly, má smysl si připlatit?
Předem děkuji ;)
L.

28.07.2014, 16:03 |
Kmoda

28.07.2014, 16:51 |
PK Tuhle firmu
[ Link ] chválí na bmwklubu, je to myslím i jeden z členů, ale nejsem si úplně jistej. Jinak mě tady poradili p. Zanotta v Líbeznicích. Ale s ani jedním nemám osobní zkušenost.
a proč né do sva? máš to kousek
Z prazskejch bych zkusil
[ Link ] a nebo coubala, ale ten dela vialle
[ Link ] coz je nekde jinde

28.07.2014, 21:58 |
JA Luky zavolej mi Coubalovci jsou kámoši...776 222 261
Levnelpg mají inteligentně dělané zástavby, takže pak motorovej prostor nevypadá jak po "party hard" Kutil & brácha...
Kmoda: nad nimi jsem přemýšlel, jejich obrovské plus pro mě je že tu jsou extrémně dlouho a nejspíš ještě budou, není to firma kterou nikdo za půl roku nedohledá...
PK, CervinVega: Vím o nich, ale tam je zádrhel trochu na ceně zbytečnej - nejsou plátci DPH
Knightey, Churos: ad lpg-auto.cz, na ty jsem koukal, to mi přišlo dobrý, zkusím se tam zastavit, díky ;)
Endru.ondra: nevím, na fóru jsou na ně dost rozporuplné reakce :-/
Churos, JA: ad Coubalovci, díky, ale ta cena už je docela mazec :) má to nějakou extra výhodu? Typu podstatně nižší spotřeba nebo něco takového?
A k druhému dotazu, jaký systém preferovat, nebo nejlépe zvolit aby to fungovalo stále (tzn. nepřepínalo se to na benzín při zátěži) a mělo co nejlepší spotřebu?
Přecijen se bavíme o autě, které bude mít průměrnou spotřebu kolem 20l/100km :) tam už je to znát, nehledě na pro mě i důležitej dojezd...
Děkuji všem :)
Hele asi takhle. Ceskej Magic mam uz v druhem aute.
Prvni 1,8T A4 najeto na plynu cca 100 000. Druhy mam ted 2,8V6 Sharana (AYL)najeto cca 45 000.
O plyn se musis starat. Je to citlive na svicky, na kvalitu plynu ktery do toho cpes a na pravidelne kontroly. Muze se kliden stat ze o tom 30 000 ani nevis, muze se stat ze po 10 000 ti to zacne blbnout (starty, prepinani pri tahu atd.) Proto je dobry mit dobryho mechanika, kterej ti upravi mapy a je ochotny a hlavne to umi seridit, ne jenom namontovat. A je fajn ho mit po ruce, aby jsi nemel problem tam kdykoliv auto treba na 2 hodky hodit.
Jinak vialle je super, mel jsem to cest poznat v jednom subaru. Ma to ale v nasich podmikach nevyhodu v plynu, je to na jeho "cistotu" nachylnejsi jeste vic. Ale rozdil ceny v montazi me nepresvedcil o tom, ze se mi to vrati.
Jinak v praze plyn pokud muzu doporucit, tak tomegas (jizni spojka a motol)
Churos: díky, to je další výhoda lpg-auto, mám to k nim 5 minut, což je super. Věřím, že Vialle bude lepší, ale ten cenový rozdíl je opravdu velký :-/ Už jsem plynová auta měl, ale vždy jsem to už koupil v plynu a musím zaťukat, že s plynem jsem měl minimum problémů vždycky...
Ad Tomegas, díky za tip ;) Přiznám se, že jsem nikdy neřešil kde tankuji, ale byly to vždy podstatně starší a jednodušší motory :)
lukasino: já jsem byl spokojenej co udělali to udělat měli. Ano našel jsem pár chybiček co se mě moc nelíbilo ale bylo to ok. Do jakýho auta to pujde?

29.07.2014, 14:25 |
JA Luky zavolej a pokecáme...
Úplně jsem zapomněl napsat jak to dopadlo...
Takže nakonec padla volba na lpg-auto.cz (tj pobočku HL Propanu).
A musím říct dobrý :) Montáž proběhla víceméně jak jsme se domluvili (pár drobností potom upravovali, ale víceméně bez řečí). Po montáži jsem s tím jel na delší cestu (cca 3000km) a naprosto bez problému, takže před prvním seřízením jsem najel cca 5.000km.
Při seřízení se přišlo na vadný směšovač, takže ho okamžitě v rámci záruky vyměnili.
Současně vždy když u nich auto bylo, tak jsem dostal zdarma k užívání jejich.
Takže za mě velká spokojenost a výsledná cena nějakých 25tis. bez daně je příjemná, tzn. že se mi přestavba už víceméně zaplatila... :)

04.01.2015, 14:11 |
Duri Lukasino: z jakého důvodu jsi jel na "první" seřízení? Ten vadná směšovač jsi nějak zaregistroval nebo až při napíchnutí?

04.01.2015, 14:21 |
Kmoda Na seřízení se jezdí vždy,systém si po těch pár tisících km sedne a je potřeba upravit korekce,i když to uživatel třeba ani nepozná,protože to jezdí v pohodě...
Přesně jak píše Kmoda.
A upřímně tu závadu jsem nepocítil.

04.01.2015, 16:37 |
Duri Ok.
Mam uz taky nejake to ale v LPG za sebou, jen nyni jsem daval do V8 první LPG ja. Mam na nej najeto cca 4tis km, zatim uplne bez sebemensiho problemu.
Ale kazdopadne chci to mit ok...a bud jsem to preslechnul a nebo mi to zapomneli rict abych se tam po par tisicich km zastavil.

05.01.2015, 07:55 |
Martyn | Upraveno: 2015-01-05 07:55:56
@Kmoda, osobni zkusenost? Neptun Harfa uz nikdy za me!! BRC system BMW M54, porad nejakej problem, nikdy vic..
Levnelpg (Magic 2, US V8), fungovalo naprosto bezva:)
Duri: Určitě jsi to musel přeslechnout, to první seřízení po montáži (většinou uvádí cca po 1500km) uvádí každý a je to v ceně montáže... ;)

05.01.2015, 09:26 |
Kmoda Martyn: osobní zkušenost nemám,chtěl jsem to tam dát,protože je dost lidí doporučovalo,když jsem pak viděl jejich instalace v galerii,kdy naházeli vše nahoru na motor tam,kde to zrovna udrží vrut,jsem si to rozmyslel. Chtěl jsem aby to nebylo moc vidět. Nakonec jsem si nechal namontovat Magic tady
[ Link ] a spokojenost,myslím že ten kluk ví co dělá...

05.01.2015, 13:16 |
Chris Duri: do akeho V8 si daval ?
Na hondaclube je nejaky Jirik, ktory uz par clenom pofixoval montaze LPG a aj montuje, takze asi bude macher, osobnu skusenost nemam.

05.01.2015, 13:19 |
Duri Chris: Chrysler 300C

05.01.2015, 17:48 |
Duri Uz bylo na case:-D


05.01.2015, 17:51 |
Kmoda Chris koukni do mého příspěvku víš,tam je odkaz na LPG PERFECT což je právě ten Jiřík o kterém píšeš...

06.01.2015, 10:35 |
CervinVega | Upraveno: 2015-01-06 10:38:41
Vcera jsem byl akorat na vymene vstriku u LPG Vanek (Matyas - brutal e30 zelena drift kara) sidli v Praze, kousek od A metra - Zelivskeho u Radia Svobodna Evropa).
Mam Magic 3 od SVA Auto, kde jsem byl chvili predtim na kontrole, nasledne vymene reduktoru a jednoho vstriku, mladej technik mi tvrdil, ze filtry urcite preventivne menit nemusim (cca 70tis najeto), ze to zacne pak zlobit. Ptal jsem se jej na to min 2x + jsem opakoval, ze je tam mam 2 roky.
Takze filtry byly zahnojeny (hlavne ten plynne faze), menenej vstrik byl zaseklej (trvale otevrenej). Dalsi 2 mely opotrebeny krouzky (propustely vic plynu, prilis bohata smes).
Na druhou stranu mi vzdy v SVA vysli vstric, vstrik menili zdarma (za repasovanej, diagnostika jaksi nesla nahodit, takze jsem odjizdel s tim zaseklym vstrikem, aniz bych to ja ci technik vedel), stejne tak reduktor (ten jsem si menil sam, protoze jsem nechtel cekat, az auto vychladne a pod).
Nyni je auto podstatne zivejsi (asi ze neni uchlastany) pri rozjezdu a v reakci na "plyn", nove vstriky maji vydrzet 70tis km.

06.01.2015, 14:18 |
Chris Kmoda: dik, zabudol som tu jeho firmu, ale tvoj nick mi bol povedomy, takze si to ty s ciernou k24 ;)