
Navštíveno 1872x

Objednali jsme přes Aukro starý porc. servis,4 kusy.
Šlo to přes ČP. Samo posláno jako křehké a pojištěno na skutečnou (zaplacenou) hodnotu. V zásilce byl jeden kus rozbitej...
Při reklamaci Pošta chtěla doložit i výpis z účtu a inz. z aukra. Když nás odškodní tak prej jen 1/4 protože tři věci jsou OK. Přijde mi to na palici, jako chápu, že třeba u žárovek kdyby byly 2 z 10 rozbité, tak koupim nové, ale u servisu jako celku to nechápu - ten jeden kus přece už nikde neseženu. Jak se bránit? Má to vůbec cenu?

23.07.2014, 19:07 |
hanx V životě bych si nenechal takovou věc posílat poštou. ani jako křehké, ani sebevíc pojištěné. Podle mě je to kravina.

23.07.2014, 19:13 |
gizmi Jako hanx ... to je napad :)
Hanx- myslim, ze to jeho aktualni problem moc nevyresi :D
tak je to částka do litru...
jinak keramika nám chodí od jedné paní běžně v cajku,
ale jde mi o to proč dávat křehké a pojišťovat to, když se pak cukaj. krabice byla nepoškozená a kdyby nevyhovovyala tak jí to snad při podání na poště ani nevezmou né?
prostě napiš odvolání
slušně v několika větách vysvětli proč jeden rozbitý kus = bezcenný zbytek sady
že se jeden samotný kus nedá dokoupit
atd.
Bart: Krabice nepoškozená? Tak to potom někdo blbě zabalil, ne?