
Navštíveno 3911x


14.07.2014, 22:00 |
kasko motorkáři, poraďte jakou motorku:
Určitě silniční, žádný chopper, nebo supersport.
Mám 190cm, 95kg, takže abych nebyl jako vosa na bonbonu.
Mám naježděno z "mládí" a nyní jsem jezdil 2 roky na quad /i když to je úplně něco jiného/
Zamlouvá se mi Bandit 1200. Určitě bych chtěl někde kolem 1000-1200ccm.
Vše je v hlavě, takže žádné bláznění, spíše pohoda.
Díval jsem se na roky 2004 -2006, cenově někde kolem 70tis. Strop je 100tis.
Díky za rady.

14.07.2014, 23:52 |
Augi kasko: Klidně Ti řeknu svůj příběh. Já jsem motorkovej "od mala" nebyl. Otec měl nějaký moto a Ty jsem pojezdil...
Resumé: Na pincku jsem jel asi 5km. Pak rovnou Husqa 650 jednobuch, potom Suza GSX 750 ( 100HP cca), pak Suza GSX-R 1000 od taty a sám jsem šel do Buzy. Beru to jako u aut. Ten výkon tam prostě je, můžeš ho použít/využít a co s ním uděláš, je jen na Tobě.
Takže Bandit u mě jako jo, hodně dobrý, ale klidně se podívej po "kapotě" GSX-R. Jsou chvíle, kdy to oceníš. :-) Sám jsem měl GSX-R 1000, pak jsem neměl noty, tak jsem ji prodal a nedívám se po ničem jiným. :-)
Ale třeba Xeleven je fajn, chvíli jsem ji od kámoče pojel, ale je těžká.
Myslím, že člověk, kterej nejezdí dardu, i tak ocení lehkost a ovladatelnost supersportu...
GSX 1400
CB 1300
Cenově nevím, hoď oko:-)
Bandit 1250 by taky nebyla ale zlá volba

15.07.2014, 07:29 |
kasko ještě taková zvláštní otázka. Nájezd na motorce cca 20-30 tis. km je v normě, nebo je to už dost.
Samo, je to o tom, jak se najely, ale obecně. U aut zhruba vím, kdy se jim láme život. Je to auto od auta. Taky to bude asi i motorka od motorky. Ten bandit by měl být údajně držák...

15.07.2014, 08:05 |
Nora Kasko: klidně se zastav na konzultaci, nebo si půjčit třeba BMW R1100S na vyzkoušení.
[ Link ]
kasko: 20-30 tis. km myslíš ročně? :D
ještě si řekni, co chceš jezdit. Palby kolem komína, dálky po hezkých silnicích nebo vymetat zapadlé silnice třetích tříd (to třeba mám rád já). Mě by třeba naháč na výlety po Evropě vadil.
Ale když velkého naháče, šel bych do Suzuki GSX 1400, to je moje srdcovka.
Myslí 20-30 tis při koupi:-))
Ne, není to vůbec moc. 7 let statý motorky budou mít mnohem víc.
Je to o údržbě.

15.07.2014, 09:05 |
Luke_288 | Upraveno: 2014-07-15 09:06:46
já mám Z750 kawu od novoty a za 4roky jsem natočil necelých 13tis km a to jezdim víceméně jen město, tzn kdo jezdí víc, tak 20-30tis za pár let nebude problém a ani pro tu motorku to nebude problém.
na stavbě nám dělá ochranku taková ženská co tam jezdí na snad 20let starý Africe a ta tvrdí, že má najeto přes 300tis km- nevim jestli tomu věřit.
mě by lákal nějak větší cesťák. naháč je super do města, zajezdit si zatáčky (třeba pro mě je max tak 160km v kuse cesta, pak už jsem celej bolavej) ale zas nesmí bejt moc hovadskej, což už, dle mne, bandit je.
jinak řidičák jsem si udělal v 27letech a hned jsem sednul na 100koňovou motorku, je to v hlavě.
taky jsem ted koupil motorku po vybirani a skoncil jsem u klasicke hondy cbf600 (polokapotovana). delaji to i litrove, ridi se to moc dobre, 4 valec neni zradnej a neni nutne tolik radit. co mi vadilo kdyz sem zkousel ty ruzne -R modely bylo velmi uzke riditka. nevyhovuji mi. necitil jsem se s tim tak jiste. takze ja bych klidne tu cbf600 nebo cbf 1000 zkouknul ve vyberu

15.07.2014, 09:23 |
Only_One | Upraveno: 2014-07-15 09:27:23
Jinak finále jsem zvažoval mezi CBF600N (nahatej hornet) a CBF 600N (polokapota) a jak jsem vyjel z města, tak to nahaté pro mě nebylo, foukalo moc, nebylo se kam schovat, nic pro mě a mé široké ramena a plocha těla ve kvalitě kosatkové plachty. Tak mám čerstvě ve 30ti velké áčko a první normální motorku když nepočítám cestovní skůtry.
Vybíral jsem předně aby se mi na tom dobře sedělo, aby to bylo na delší výlety třeba kolem těch 300 kilaků, aby se to dobře vedlo takže nižší těžiště než třeba ty vysoké endura, nemám terénní ambice, takže jednoznačně silniční motorka.
Jednoválce a dvouválce mě přišli na začátečníka dost ostré. Moc jsem to neuměl ovládat, nebo spíš to bylo takové sadistické oproti tomu 4 válci, která má pro mě, velmi příjemný zátah skoro stejný ve všech otáčkách. Takže jsem měl rozhodnuto i když není honda nejkrásnější, tak mě to strašně baví a je to především o tom, jak se cítí jezdec.
Takže zkoušej, zkoušej a ono se něco najde, co ti sedne a zaujme. Jinak moje honda má najeto 35 000 km a motor jako novej, ale tím jsou ty motory od Hondy docela pověstný

15.07.2014, 09:26 |
Losky Taky bych určitě doporučil aspoň částečnou kapotu. Na naháči jezdit nad 120 už je docela opruz, ale pokud jseš velký srdcař, nebude ti to vadit. Já chtěl něco slabšího, protože silnější stroj sice výkon má a nemusíš ho použít, ale na druhou stranu, proč to nevyzkoušet co to umí, že:)) Takže jsem to nechtěl pokoušet a po Banditu 600 a několika skútrů jsem pořídil Vstroma 650 a spokojenost. Každopádně při tvé výšce bych volil nějaké cestovní enduro nebo něco většího.
Je pravda, že Vstrom je taková fábie mezi motorkama, ale zase je to spolehlivý, žere to do 5L a dva na tom vypadají normálně. Dá se s tím jezdit po městě, cestovat ve dvou i to vzít po nějaké polňačce


15.07.2014, 09:34 |
Losky Na příští rok plánuju dát šedá sklíčka blikačů, duralový kryt motoru, řidítka a výfuk, protože teď je to slyšet když se to točí jinak je to jak šicí stroj:)
tady je porovnání CBF600N a vzadu parťák Suzuki Freewind 650 enduro

Já po půlroce rozhodování vybral takovej cestovní kompromis a stopro nelituju. Je to prostě kapotovanej bandita, ale ta motorka má prostě všechno co na cestách člověk potřebuje, výkonu dostatek a krouťák, se kterým můžeš i ve dvou jezdit pořád na šestku... Sedlo pohodlný, ani batůžek si nikdy nestěžoval. Po roce tomu stále není co vytknout, mám jí rád. Je to GSX 1250FA.


15.07.2014, 10:03 |
Losky | Upraveno: 2014-07-15 10:06:52
Bandaska je krásná:)
Ještě bych do výběru u kapot zařadil Hondu VFR800.
Jinak před 14 dny mi kamarád na projížďku půjčil Bandita 600 a upřímně nějak jsem nechápal, jak jsem na tom mohl jezdit. Fouká na tom jako kráva a hlavně se to musí pořád točit. Kamarád byl ze Stromka mile překvapen, že to jede krásně odspodu. Prostě V2 a R4. Ale co mě teda nemile překvapilo, jak motorka mě tahala po všech vyjetých kolejích, drážkách atd. To na Vstromu neznám, ten je na řízení o dost lehčí, přitom váhově tam bude rozdíl tak 20 kg
Já šel do supersporta kterej tu už zazněl GSX-R 750. Jak se říká, váha a spotřeba 6kila, výkon litru. Původně jsem chtěl něco cestovního, ale pak jsem si uvědomil, že stejně budu jezdit max. na chalupu a s kámošema na akce, takže proč si to cestou neužít že :-P Musim říct že výkonově je to super. Prostě když chceš tak to jede.


15.07.2014, 14:43 |
kasko | Upraveno: 2014-07-15 14:48:50
323Marty: jestli se toho budeš zbavovat, tak řekni. Rád koupím :)
Jinak díky za tipy.
Kupovat to budu v zimě, tak uvidíme, jaká bude nabídka.
něco určitě vyberu:)
[ Link ] [ Link ] [ Link ] ajjj.
díkes
kasko: já nejsem z těch, co si tyhle věci kupují na sezonu :o) Je to mazel, doma je hájenej i přítelkyní a z domova pude až tehdy až neudržim řídítka :o)) Faktem ale je, že sem to kupoval jako tříletý a za poloviční peníze proti novýmu. Najeto má teď 24.400 a to neni naprosto nic. Musíš to brát tak, že tyhle objemy jezdí dálky a většinou jen na první třetinu otáčkoměru, takže neni důvod se větších nájezdů bát. Když se tomu věnule elementární péče, prostě se na tom nemá co pokazit.

AllInOne: chápu to, dělal jsem si legraci. 20 tisíc spousta lidí najede za sezónu.
Luke_288: Afrika je nezmar, sehnat pěknou stojí dost peněz a úsilí a poptávka je stále, protože to je ideální stroj na expedice. Je to takový moto-Tatra, při troše servisu to nemůže nikdy definitivně umřít.
Losky: taky mám V Stroma. Pohodlný a nenáročný. Není problém za den dát 600-800 km. Ale je to šestka, s naloženýma kuframa a baťůžkem pořád kvaltuju, to mě občas štve.

15.07.2014, 15:19 |
kasko 323Marty: tak to pak jo...
Já se těším na důchod s F6C... jestli se toho dožiju :-D :-D :-D
323: neco takovyho by se mi libilo jako nastupce myho nahace

17.07.2014, 19:36 |
kasko Tak mám vybráno. Úplně něco jiného, ale za tu cenu, neslo proste odolat
[ Link ]
To je dobrej stroj, ale vez s sebou v baťohu litr oleje :-)

18.07.2014, 13:28 |
kasko AllInOne: každý kus nebo výrobní vada?
každá žere, taky sem o nich slyšel. Oni ty yamahy to mají asi v rodném listě, mám skůtra XC300 taky žere 0,5 litru na 1000, známej má Yamahu Fazera a taky mu žere..