
Navštíveno 3668x

[ Link ] Tak při téhle kontrole bych chtěl být a vidět ty překvapené výrazy

10.07.2014, 17:26 |
Jozzo | Upraveno: 2014-07-10 17:29:22
Já bych byl pro, aby šla pořádná pokuta firmě.
Protože postihovat za tohle řidiče v dnešní době, to je humus... každý se bojí o práci a kdo odmítne jet s nákladem, už nemusí chodit vůbec a jeho místo veme další člověk bez práce. Neřeknu, když jede jako prase. Ale jak ovlivní naložení nákladu, když ho tam dispečer pošle že to MUSÍ naložit. Nebo MUSÍ vyjet i když ví, že to auto není v pořádku.
Pokud ty sankce a postihy budou jen pro řidiče, což je většinou pro toho člověka úplně likvidační, neboť mu seberou papíry/dostane řádnou pokutu, tak se nic nezmění a vraky budou jezdit pořád.
Argumenty hlupáků co si takovou situaci nedokáží ani představit jsou skoro až provokativní, když pořád člověk čte, že řidič je blbec, sebrat papíry apod. To mě nutí používat sprostá slovo proti takovým idiotům.
Jozzo, když řeknu nejedu, tak nejedu. Ja zodpovídam za stav vozidla a když zpusobim nehodu - odnesu to pokud vim ze vozidlo neni cajk. Bud to firma da do 100% stavu nebo končím a jdu jinam. Jednoduche, ne? ;)

10.07.2014, 18:48 |
relax haskyvr6: nemyslim si, že by konrétně "končím a jdu jinam" bylo v dnešní době jednoduchý. Kor na novojíčínsku.
U řidiče na místě výkonu zaměstnání vůbec nezaleží, podepíšeš smlouvu a stejně jedeš pryč ;) Takže Novojičínsko nedělá rozdíl od Prahy. A navíc, práce pro řidiče je tolik, že si každý schopný může vybírat. A ti neschopný pak ježděním bez brzd a dalšími špeky kazí ostatním jméno. Vím o čem mluvím, věř mi.

10.07.2014, 18:56 |
Sau Mezi řidiči koluje mnoho polopravd omylů a mýtů o řízení vozidla - například ten že náklaďák potřebuje brzdy... :o)))

10.07.2014, 19:51 |
Jozzo haskyvr6: pojď tu jednoduchost předvést tady na ostravsko ;);)

10.07.2014, 19:59 |
haskyvr6 | Upraveno: 2014-07-10 20:05:04
Jozzo: Opakuji ze řidiče hledají úplně všude, nejen v naší republice, a to neustále! I na ostravsku.
Nefunguje mi link, ale pracek mi vyhodil 120 nabidek pro ridice v Ostrave. Ale muze jezdit i kousek jinde, nekde kde mu daji auto i brzdama, ne? :)
Takže argumenty typu že se frajer bal o místo neobstojí. Byl to normální idiot.
hihi, jsme tu svérázný kraj :-)
Jinak jestli řidič prohlásí, že brzdy nepotřebuje, že brzdí motorem, nemá co dělat s technickým stavem, ale spíš inteligencí toho řidiče, který by ŘP ani neměl mít, možná ani OP

10.07.2014, 21:20 |
Jozzo haskyvr6: jo jak ti je 18, bydlíš u rodičů a nic neplatíš, tak jsi schopen robit za těch 13k
Jozzo: je mi 34, mam dvě děti, pritelkyni, psa a hypoteku, platím alimenty a pujčky, včas ;) Dělam za 11.600,- Kč čisteho. Evidentně nemáš o dopravě ani šajn jinak by jsi nepsal takové bludy, pohybuju se v tomhle oboru 14 let. Takto je běžné platové zařazení řidiče MKD, s mou praxí a několika speciálními i periodickými školení v ceně v řádech desetisíců Kč.
Opakuji, že pokud někdo vyjede vědomě s nefunkčními brzdami ať je to cokoliv motorového je debil a měl by být zbaven svéprávnosti. Každý dělá jen to, kam až se nechá zaměstnavatelem dotlačit a řidič je povinnen zkontrolovat před jízdou technický stav vozidla a zodpovídá za to. Má právo jízdu odmítnout. Tečka.
Tomášek:
vzhledem, ze ridici MKD maji vetsi cast prijmu z diet, tak na tom nevidim nic divneho :)
Jj, přesně. Málokdo ti dá víc na základu, zbytek jde mimo jako nezdanitelné náhrady stravného. Bohužel co se týká nemocenské, důchodu, půjček atd tak máme smůlu. Co se týka výpočtu výživného tak tam se to dle rozsudku Ústavního soudu započitává :D
Tuhle práci buď muze delat jen uplnej magor kvuli penezum, kterých je bohužel větsina a podle toho to taky vypadá na silnicích, a nebo srdcař jako já, který to má jako tak trochu zvrácený "koníček" :D
Jozzo jsi fakt mimo a co pise hasky plne potverzuju. V rodine mam kamionaka, takze mam informace z prvni ruky. Husky kez by techj srdcaru bylo vic.

13.07.2014, 13:03 |
hanx haskyvr6: Já zrovna řeším to, že beru víc než ty, bydlím sám v menším městě, v malym kamrliku, nemám žádné půjčky ani výdaje a stejně vyjdu akorát... Nevim jak bych dovedl živit ještě někoho dalšího...
Hanx: Tak dokud pracuji je vše cajk a na dietách mám x-násobek platu. Problém je dovolená, nemoc, nedejbůh úraz a v neposlední řadě taky potom důchod.
Je to opravdu výsměch když si člověk uvědomí, že vozím jen nebezpečné náklady v cisterně, toxické jedy, kyseliny, hořlaviny a výbušné látky křížem krážem evropou, jednou nohou v kriminale a druhou v hrobě. Jsem doma 2-4 dny v měsíci a to za 11.600 kč mesíčně. Jak říkam, muže to dělat jen magor a nebo magor srdcař ;)
Snažíme se proti tomu bojovat i peticí za změnu mzdového tarifu řidičů, aby jsme na tom nebyli jako uklízečky :)
Kdyby náhodou někdo chtěl podepsat:
[ Link ] Buhužel me taky štve těch 90% hovad za volantem trucku, kazí nám jméno ale s tím nic nenadělám, to je boj s větrnými mlýny. Však to vidíte na silnicích sami.
Nestěžuji si aby to někdo nepochopil špatně, většinou mě to ještě baví i po těch letech, jen mě štvou naše zákony. Ano, není pro mě problém jít jezdit do EU za dvojnásobek, domluvím se německy i anglicky, ale proč? Jsem čech a chci dělat u české firmy.

13.07.2014, 14:19 |
Luke_288 | Upraveno: 2014-07-13 14:20:26
Hanx: tak on by kolega trucker taky s penezi nevysel, kdyby jeho absolutni prijem byl skutecne jen tech cca 12tis. Tohle ale neni zalezitost jen autodopravy. Muj nazor je, ze az se snizi danova zatez zamestnavatelu, tak drtiva vetsina z nich rada lidem prida na vyplatnici.
Pruser to bude, az se zacne vypocitavat duchod, to pak pokud nemas vydelano, tak se chodis pást.
Souhlasím s Huskym ve všem. Ono tam těch problémů je dost, i když je to všechno "v pořádku," jet bez brzd už je ale fakt extrém, za který by si zasloužili všichni na tom zúčastnění pověsit za koule do průvanu...
Luke: ne, nepřidá. Pokud se tak skutečně stane, tak budou určitá odvětví, kde se to bude reflektovat hned. Ve většině případů by ale snížení daňového břemene zaměstnavatelů s sebou neneslo odpovídající navýšení ohodnocení zaměstnanců. Nehledě na to, že tu bude problém navýšení nepřímých nákladů v souvislosti s nadcházejícími změnami v zákoně o dani z příjmů od r. 2016.
Problém špatný daňový morálky tu přetrvá, ba možná i poroste. Čili pokud by ke změně k lepšímu došlo, tak ji většina zaměstnavatelů využije zejména ve svůj vlastní prospěch.
Nesouhlasim, ale je pravda, ze nemam osobni zkusenost s tou vetsinou zamestnavatelu, ktery by to vyuzilo pro svuj vlastni prospech.
Ja naopak tvrdim, ze pokud bude mensi danova zatez, legalizace schwarz systemu apod, tak drtiva vetsina tech, co v dnesni dobe vymejsli jak lidem zaplatit na mzde co nejmin a zbytek jim doplatit jinak, to pro vlastni klid delat prestane.
Dlouhodobá praxe je ta, že při troše opatrnosti to funguje prakticky nepostihnutelně, proto není důvod nepokračovat v tom i v případě uvolnění poměrů (o kterých silně pochybuji a všechny mé info z MF tomu zatím nasvědčují).
V tom případě by se to minulo účinkem - snížení daňových odvodů by nepřineslo víc do státního rozpočtu. A to je to, oč tu běží. Pokud by byl alespoň nějak zachován princip přiměřenosti, tak pak by taková aplikace význam mít mohla. Obávám se však, že se to bude ubírat trochu jiným směrem.
Souhlas s TeeKay, snížení daňové zátěže by se ve vysledku neprojevilo, protože by se rozplynulo u zaměstnavatele. Ono k tomu je samozřejmě navázáno desítky dalších prohřešků zaměstnavatelů, které jsou vysloveně zakázané. Jako např. výkonnové odměňování a tím nucení např. k porušování povolené doby řízení a odpočinku (placení od km, jízda na dvě případně žádnou kartu, magnet atd.), přetěžování vozidel (placení od tuny) atd, atd. Jenže nikdo se o tohle nezajímá, žádný kontrolní orgán se do toho nechce ze strachu pustit. Dalo by se v podstatě říct, že v čechách je vztah dopravce-řidič totálně v troskách, každý dopravce si dělá co chce a podle svého. Asi to bude nejen v autodopravě, ale i v jiných profesích určitě vládne něco podobného...
Myslím si, že by bylo řešením nějaká forma pracovní policie která by kontrolovala oboustraně, důkladně a dopodrobna vztah zaměstnanec-zaměstnavatel včetně mzdy, způsobu odměňování atd. Kolikrát je to tak jednoduché, dát si vedle sebe stazku, výpis mýtných bran, záznamy z tachografu a to, co vykazuje daňově zaměstnavatel a to, co obdrží zaměstnanec ;)
Nicméně nic z tohohle všeho nemůže omluvit to, že řidič (jakýkoliv a čehokoliv) vyjede s vozidlem které nesplňuje zákonné předpisy k provozu, za to si musí vždy nést plnou vinu ať řídí cokoliv. Bohužel žijeme v kocourkově...

29.07.2014, 22:48 |
Sau
Strašná tragedie :( Bohužel nehody se stávají, bylo to tak a bude :(
Chtělo by to podle mě větší a důslednější kontrolu dodržování předpisů ze strany Policie, nejen na náklaďaky. Několikrát denně vidím jak značku Stop nikdo nerespektuje, když jedu 55 km/h v obci tak jsem vyloženě za debila protože zdržuju, plná čára není zeď, telefon u ucha a cigaro v druhé ruce atd atd atd. Všichni na to jebou ať řídí velké nebo malé auto, to je jedno. Není deset minut aby někdo kolem mě něco neporušoval. Završí to borci v kamionu co si pustí na notebooku za jízdy film... Přijdu si jak z jiné planety když jezdím podle předpisů :( Tyhle tragické nehody jsou jen následky toho všeho, bohužel...
Potvrzuji ze Hasky je srdcar, znam ho uz dobryh 15 let... Takovyho "magora" v kamionu potkate malokde.. Mysleno v dobrem samo