Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Nevím co roupama :) O1 vs. Legacy

 o Navštíveno 2198x o
o 04.07.2014, 21:03 | PK
Ahoj, viz nadpis:) Mám O1 combi 1.8T v plynu. Nedávno jsem objevil Subaru Legacy II 2.5 (110 kw) s lpg v automatu (náhradní k autu) se vzduch podvozkem (náhradní měchy a kompresor k autu) Octa rok 99, Lego bude max 99 spíš starší. Předem říkám, že chci automat. Proto hlavně přemýšlím nad výměnou. 4x4 nepotřebuju, ale je to vítaný bonus. V O1 mě baví motor, zbytek ujde. Lego zase tak nepojede, hlavně to bude brzdit ten automat, ale zbytek je podle mě dál, jak u O1. Na octě mám tak nějak všechno hotový až na blbosti, kosmetiku.

Tak mám vyměnit, nebo se na to vyprdnout?

Předem díky :)


o 04.07.2014, 22:10 | kozlustechnykus
1,8 vytahni z kokty, trosku prifoukni a vraz do Lega :)
o 05.07.2014, 10:45 | endru.ondra
Neměnil bych, jestli máš vše vyřešené tak si to nech. Ušetřís si starosti, čas i peníze
o 06.07.2014, 17:22 | Zdeny60
Na roupy je dobrej česnekovej odvar - uvaříš, dáš do kýble horký, aby šla pára, sedneš, necháš působit:-)))
Pomáhá to.

Jinak- ač sám Subarista - tuhle výměnu bych to moc neraditl, protože za:
1. tato 2,5 patří k těm méně povedeným - trpí na spotřebu oleje.
2. LPG a SUbaru = problém - pokud majitel nedělal pocrtivě ventiuly, může se to servis motoru setsakra prodražit, protože může být načatá jedna nebo obě hlavy. Na vrakáčích sice občas jsou (Kladno-Vrtilka, Bím - Stará Bolesval a jiní), ale ty trable za to nestojí.
3. starý 4°automat sice jede, ale je přeci jen rok 2014
4. Jet to asi pojede, ale za cenu vyšší spotřeby - přeci jen automat, ztráty v 4x4 a pak auto není nejlehčí
5. Bůlhví, co má zorvna tato nešťastná kombinace (= LPG, AT) za sebou a přesto, že jde o straé auto, servis není a nikdy nebude levný a hlavně jednoduchý, moc těchto aut nejezdí.

Když bych nutně chtěl staré SUbaru a automat, pak radší Outbacka s H6 a 154kW. To je hodně povedený model, motor jede parádně a spotřeba není o moc vyšší, než u 2,5. Vzduch to má taky a H6 mají řetěz, zatímco 2,5 řemen = odpadá jedna starost, protože na rozdíl od Dass Auto Subaru rozvody udělat umí a když napíší bezúdržbové, jsou fakt bezúdržbové. Občas se musí vyměnit kladka řemenu, což je za pakatel.
o 06.07.2014, 20:04 | PK
Takový roupy neeee :D

U týhle 2.5 jsem četl o problému přehřívání, odcházení těsnění pod hlavama (tady udělaný), ventily by měl být právě ještě nastavovaný hydroštely, až ty novější to měly na prd. Hlavy - k autu je náhradní motor s hlavama. Spotřeba je jasná. Auto je starý, to je pravda. Bohužel vybírám podle svých možností.

Outback by byl pěknej, ale tam se nákladama za provoz dostanu na vyšší částku. LPG je podmínkou, což tenhle kus splňuje.

Ondra: Právě to mě odrazuje, ale zase láká mě to Legacy s AT :)
o 06.07.2014, 21:01 | Zdeny60
Tak risk je zisk a nebo ztráta. POkud o tom autě a náhr. motoru něco víš, tak dejme tomu, jinak já osobně bych šel do jasnější volby. A prpos, kolik je cena toho auta?
o 06.07.2014, 21:44 | PK
Cena 50 tis, s tím, že je k tomu právě hromada náchylných dílů viz převodovka, měchy, kompresor, motor, pak plechy, introš apod...viz [ Link ]

Tak jasně, že to je starej krumpl, stejně tak moje Octa. Tohle se teď objevilo, rád bych automat, subárka mám rád, lpg...proto právě ty úvahy. Přinejhorším dojezdím octu a pak se pořídí třeba novější generace, nebo něco úplně jinýho.
o 07.07.2014, 12:20 | tommas
Pár let zpátky jsem měl cca půl roku Legacy facelift (rok 2000 tuším), na pružinách se stejným motorem - 2,5 AT.
Najel jsem asi 15 tisíc, spotřeba od 7,5-15 litrů/100km. Průměr do deseti s přehledem, dálky 8,5l.

Proč koupit: super podvozek. Automat je v pohodě pokud nejezdíš dálnice. Posez za volantem je ok, ani po celým dnu mě nic nebolelo. LPG - nebál bych se toho.

Proč nekoupit: Rezne to. Je to exot, když něco potřebuješ musíš lítat a shánět. Octávky vrakuje kdekdo v každý druhý vesnici, tady to je dost o fandovství. Motor 2,5 trpí na hlavy, chce to pomalu zahřívat atd. Všechny berou olej, buď víc nebo míň.

Odešla mi tam jediná věc - zadní levý tlumič.

Ale vždycky jsem se do toho auta těšil. A když jsem viděl klikatou silnici, šotolinu atd tak úsměv od ucha k uchu. To auto je stará vrána, ale má charakter a dá se s ním krásně blbnout.
o 07.07.2014, 14:07 | Zdeny60
Tak nějak bych s i podepsal Tommasovo zhodnocení.
o 07.07.2014, 21:37 | PK
Díky za info a názory. Bůh ví jak to nakonec dopadne :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3136 sekund.