
Navštíveno 2245x


29.06.2014, 11:48 |
Tuner#2 | Upraveno: 2014-06-29 11:52:56
EDIT: Nechal jsem se unést fotkou a překlad jsem dal až potom neb německy nevládnu vůbec.
[ Link ]
Bez váhání bych ho koupil
Jen pro vysvětlení, nemyslím si, že nová auta jsou méně bezpečná, ale fotka kde je BMW na střeše a Octavii "nic" není mě pobavila do doby než jsem si to přeložil. Mít tam alespoň pásy, mohlo to dopadnout lépe.
Škoda jela v pravým pruhu cca 110 a BMW to do nich nakouřilo zezadu .. řidič (69) a spolujezdkyně ze Škody těžké zranění (nejsou tam hlavové opěrky, řekl bych :/), stejně tak těžké zranění řidiče BMW.
Řekl bych, že se jim snažil na poslední chvíli vyhnout tak je vzal vzadu na levou stranu a tím otočil do hodin a sám skončil na střeše. Kdyby dostali plný zásah zezadu, asi by to vypadalo jinak.
Ridicovi v BMW bylo 69, prehlidnul oktavku a sejmul ji zezadu. Ridic a spolujezdec (oba 47) vyleteli z auta, auto je bez pasu (oldtimer-vyjimka)
Jo a BMW bylo zaregistrovano 5/2014, funglovka...
Tenkrát ještě s mokrým řidičákem jsem vyndaval z takový starý Oktávky chlapíka, kterej přede mnou sjel z vyvýšený silnice rovnou do topolu tak šedesátkou a to auto bylo poškozený fakt jen lehce, z toho jsem nechápal, takhle starej klumpr...

30.06.2014, 08:22 |
kuja Drivejsi auta byli mnohem bytelnejsi a na prvni pohled jim nic moc neni, ale takovejhle naraz je pro telo mnohem horsi, protoze se veskera energie narazu promita az nekde na urovni za prednima sedackam, takze ridic a spolujezdec dostane poradnou ranu, kdyz si k tomu pak pricteme spatny sedacky, absenci predpinacu pasu a hlavovejch operek, je mnohdy lepsi, kdyz se cely auto od predku po sklo zmuchla a celou energii narazu pochytaji deformacni zony.

30.06.2014, 08:24 |
muSlim | Upraveno: 2014-06-30 08:25:13
Zhruba ako kuja, som chcel napísať tiež. Konštatovanie že starým autám "nič nebolo" po náraze je pekné, ale pre auto, nie pre posádku :-)