Krom nakupu z druhe ruky asi tezko sezenes lepsi cenu nez je ta ofiko v CR - je tu na svetovy pomery celkem levnej. Ted sem delal dve motorky (odladeni dynojetu) a doporuceny nastaveni podle navodu bylo uplne mimo, bacha na to (ladim s wb lambdou ve vyfuku)
Stage3 to uz je naka hodne prekopana motorka - co to je/co v tom je? Jestli to neni tajny...

19.06.2014, 23:40 |
Phitypaldy | Upraveno: 2014-06-19 23:44:19
Je to stary radovy dvouval (vzduchac) a mam propad mezi 5-7tis ot a to vcelku razantni. Upravy nic extra jen otevreny vyfuk a sani. Pri plnem plynu (otevreni klapek) kdyz podtlak zdvihne soupatka okolo tech ,,kritickych,, otacek tak to ztrati uplne vykon. Takze si myslim ze to proste nestihaji ukrmit hlavni trysky nebo hraje roli tvar jehel. Ale zas mi nejde do hlavy jaktoze uz nad tech 7tis ot uz to jede normalne, kdyz uz se to krmi jen hlavni tryskou( v podstate) Jde jen o ten okamzik kdy se prave otvira karbec uplne. A stage 3 je sada na otevreny vyfuk a sani tak bych to chtel vyzkouset. Proste musim pokus omyl takzevto budou treba vyhozene penize :-/ No uvidim, zitra mi maji prijit jeste 170 hlavni trysky(origo jsou 122,5) ak kdyz to nepomuze tak uz jedine ten stage.
Edit: kua ted hledim, ze te znam z motorkaru :-) Taky jsem mel TeLe ;-)