Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz na bezpečnost dvou aut

 o Navštíveno 1868x o
o 08.05.2014, 00:02 | mishan | Upraveno: 2014-05-08 00:02:36
Mitsubishi Spacestar rok 2002 VS Audi A4 B5 avant rok 98
Které by jste volili z hlediska větší bezpečnosti?
Výhoda Spacestaru je v tom, že má navíc 2 bagy a možná že je vyšší.
Díky M.


o 08.05.2014, 09:40 | Tuner#2
U 15 + let stareho auta bude spis zalezet na stavu a korozi. Obecne japonci z tehle doby jsou mekci a meli o neco horsi vysledky, ale ze bych si podle toho vybiral auto? Navic v dobe, kdy i ADAC prosel skandalem a tezko rict cemu verit? Je dalsich xy veci dle ceho vybirat auto je od jezdeni a ne bourani.
o 08.05.2014, 09:51 | mishan
V dalších věcech je vybráno, jen jsem potřeboval radu tykající se vyloženě bezpečnosti vůči posádce. Díky, audina bude asi pevnější, jestli to dobře chápu
o 08.05.2014, 10:31 | Tuner#2
mishan: Já si troufám říct že ano, auta z té doby jsou ještě před šetřením, takže bych se toho nebál.
o 08.05.2014, 14:13 | mishan
ok,díky
o 08.05.2014, 14:47 | Shr3k
Chtěl jsem napsat, že audi bude mít tak dvě hvězdy a mitsu tři. Ale seknul jsem se:
[ Link ]
[ Link ]
o 08.05.2014, 14:53 | mrazik | Upraveno: 2014-05-08 14:55:14
Tuner co to zase placas ? Chces naznacit, ze dnesni auta, kde se podle tebe setri, jsou na tom s bezpecnosti hur ? Chces naznacit, ze EuroNCAP podvadi ?
Tady mas crashtest Audi A4 1997 a ja bych v tom sedet teda nechtel, pac dopadlo hrozne - [ Link ]
A tady SpaceStar 2001 dopadl o dost lepe - [ Link ]
Ja bych sel radeji do Mitsubishi, pokud se budeme koukat na crashtest. Takze kde jsou ty horsi japonci ?
o 08.05.2014, 15:44 | Shr3k
Šetření nešetření, významný pokrok v tuhosti karosérií nastal někde kolem roku 1998-1999. Do té doby se na to víceméně kašlalo. Proto jsou staré BMW E36, předface E46, A4, Passat z těch let v podstatě pojízdné rakve.
o 08.05.2014, 16:58 | riviera.kidd
Na audi das kola, slozis na zem , to s tim mitsubishi neudelas :-)
o 08.05.2014, 18:04 | mishan
riviera.kidd: od toho mam svoje auto :-) audi bude seriovka na běžný provoz
o 08.05.2014, 18:35 | mrazik | Upraveno: 2014-05-08 18:37:09
Shr3k o tuhosti mi povidej, kdyz jsem zaparkoval s escortem nakrivo v kopci, otevrel kufr a uz nezavrel :-) .
Me jen nadzdvihlo to pausalizovani od tunera a ta poznamka se setrenim, ktera je v teto souvislosti uplne mimo.
o 08.05.2014, 19:10 | Shr3k
:-) to dělal Opel Calibra, jak měl ty dlouhý zadní vrata. Parkování nakřivo znamenalo při zavření jinou mezeru napravo a nalevo. Nebo když se u BMW E36 udělalo pár otoček pod plynem, kapota se hrnula na pravou nebo na levou stranu...
o 08.05.2014, 19:17 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-05-08 19:19:39
Já to říkal...

10let zpět byla na ahc pojízdná rakev 120cka
5let na zpět to byla Felda
Nedávno to byla Fabie
A teď je to už A4, Passat, E46 atd. :))

Pánové, ono každé auto je pojízdná rakev když to vezmem do důsledku...

Co se týče Euro NCAP tak kdo 100% ví zda je stejně tak nezávislý a nestranný jako ADAC? Já to teda 100% neřeknu dneska už o ničem když vidím všechny ty možné praktiky.

A navíc crash test provedený podle norem NCAP zrovna moc o bezpečnosti auta v reálném provozu neřekne, ale to jistě automobilový fanda ví a tuším kam mířím...
o 08.05.2014, 20:05 | mrazik
Neumim si predstavit, jak lze podvadet u prasknuti s autem o nejakou prekazku. Pravdepodobne narazis na to , ze napr. Renault byl podezrely, ze schvalne konstruuje auta pro dobry vysledek euroncap crash testu. Mozna jo, mozna ne, ale na youtube najdes dost nezavislych crash testu a defacto potvrzuji vysledek v euroncap. Staci se take podivat na nehody co jsou v mediich, ze kterych posadky vylezli s maximalne lehkym zranenim atd.
CrashTest EuroNCAP rekne hodne o chovani konstrukce auta, kdyz dojde k nehode jak pri celnim, tak bocnim narazu. Samozrejme, ze nepokryje vsechny mozne nehody, vsechny mozne uhly, ale o chovani auta rekne hodne. Tve odvolavani se na imaginarniho automobiloveho fandu je lacine.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3109 sekund.