
Navštíveno 1868x


08.05.2014, 00:02 |
mishan | Upraveno: 2014-05-08 00:02:36
Mitsubishi Spacestar rok 2002 VS Audi A4 B5 avant rok 98
Které by jste volili z hlediska větší bezpečnosti?
Výhoda Spacestaru je v tom, že má navíc 2 bagy a možná že je vyšší.
Díky M.
U 15 + let stareho auta bude spis zalezet na stavu a korozi. Obecne japonci z tehle doby jsou mekci a meli o neco horsi vysledky, ale ze bych si podle toho vybiral auto? Navic v dobe, kdy i ADAC prosel skandalem a tezko rict cemu verit? Je dalsich xy veci dle ceho vybirat auto je od jezdeni a ne bourani.
V dalších věcech je vybráno, jen jsem potřeboval radu tykající se vyloženě bezpečnosti vůči posádce. Díky, audina bude asi pevnější, jestli to dobře chápu
mishan: Já si troufám říct že ano, auta z té doby jsou ještě před šetřením, takže bych se toho nebál.

08.05.2014, 14:47 |
Shr3k Chtěl jsem napsat, že audi bude mít tak dvě hvězdy a mitsu tři. Ale seknul jsem se:
[ Link ] [ Link ]

08.05.2014, 14:53 |
mrazik | Upraveno: 2014-05-08 14:55:14
Tuner co to zase placas ? Chces naznacit, ze dnesni auta, kde se podle tebe setri, jsou na tom s bezpecnosti hur ? Chces naznacit, ze EuroNCAP podvadi ?
Tady mas crashtest Audi A4 1997 a ja bych v tom sedet teda nechtel, pac dopadlo hrozne -
[ Link ] A tady SpaceStar 2001 dopadl o dost lepe -
[ Link ] Ja bych sel radeji do Mitsubishi, pokud se budeme koukat na crashtest. Takze kde jsou ty horsi japonci ?

08.05.2014, 15:44 |
Shr3k Šetření nešetření, významný pokrok v tuhosti karosérií nastal někde kolem roku 1998-1999. Do té doby se na to víceméně kašlalo. Proto jsou staré BMW E36, předface E46, A4, Passat z těch let v podstatě pojízdné rakve.
Na audi das kola, slozis na zem , to s tim mitsubishi neudelas :-)
riviera.kidd: od toho mam svoje auto :-) audi bude seriovka na běžný provoz

08.05.2014, 18:35 |
mrazik | Upraveno: 2014-05-08 18:37:09
Shr3k o tuhosti mi povidej, kdyz jsem zaparkoval s escortem nakrivo v kopci, otevrel kufr a uz nezavrel :-) .
Me jen nadzdvihlo to pausalizovani od tunera a ta poznamka se setrenim, ktera je v teto souvislosti uplne mimo.

08.05.2014, 19:10 |
Shr3k :-) to dělal Opel Calibra, jak měl ty dlouhý zadní vrata. Parkování nakřivo znamenalo při zavření jinou mezeru napravo a nalevo. Nebo když se u BMW E36 udělalo pár otoček pod plynem, kapota se hrnula na pravou nebo na levou stranu...

08.05.2014, 19:17 |
Tuner#2 | Upraveno: 2014-05-08 19:19:39
Já to říkal...
10let zpět byla na ahc pojízdná rakev 120cka
5let na zpět to byla Felda
Nedávno to byla Fabie
A teď je to už A4, Passat, E46 atd. :))
Pánové, ono každé auto je pojízdná rakev když to vezmem do důsledku...
Co se týče Euro NCAP tak kdo 100% ví zda je stejně tak nezávislý a nestranný jako ADAC? Já to teda 100% neřeknu dneska už o ničem když vidím všechny ty možné praktiky.
A navíc crash test provedený podle norem NCAP zrovna moc o bezpečnosti auta v reálném provozu neřekne, ale to jistě automobilový fanda ví a tuším kam mířím...
Neumim si predstavit, jak lze podvadet u prasknuti s autem o nejakou prekazku. Pravdepodobne narazis na to , ze napr. Renault byl podezrely, ze schvalne konstruuje auta pro dobry vysledek euroncap crash testu. Mozna jo, mozna ne, ale na youtube najdes dost nezavislych crash testu a defacto potvrzuji vysledek v euroncap. Staci se take podivat na nehody co jsou v mediich, ze kterych posadky vylezli s maximalne lehkym zranenim atd.
CrashTest EuroNCAP rekne hodne o chovani konstrukce auta, kdyz dojde k nehode jak pri celnim, tak bocnim narazu. Samozrejme, ze nepokryje vsechny mozne nehody, vsechny mozne uhly, ale o chovani auta rekne hodne. Tve odvolavani se na imaginarniho automobiloveho fandu je lacine.