Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zaklepani lemu

 o Navštíveno 3074x o
o 26.04.2014, 13:37 | Meda
Shanim nekoho v Praze, nebo okoli kdo by mi se zarukou zavalcoval/zaklepal lemy na dvou autech vcetne osetreni aby to nezacalo kvest, vytahovackou to nejspis nepujde, pujcil jsem si ji, ale nedari se to udelat podle predstav, proste na to nestaci, treba to je ale nekvalitnim kusem, nebo rukama :)


o 26.04.2014, 14:07 | gizmi
To jsem delal kvuli kolum na facku (tenkrat pred 10 lety) a normalne jsem je zevnitr jak jsou ohnuty vybrousil a nasledne natrel valvolinkou. Nikdy to nerezlo a tenkrat jsem si tak pomohl presne akorat na siroky 15tky. Ale to asi nebude pripad starsiho auta, kde to jde relativne snadno.
o 26.04.2014, 14:19 | Meda
Tam jde o to, ze ja potrebuju celou tu vnitrni stranu lemu "prihnout" k blatniku docela na fest, cili tam nebude prostor neco osetrovat, rikam si, ze mozna bude jednodussi ten lem z casti seriznout, zaklepnout a osetrit, doufam ale, ze nekdo se zkusenostmi nejak poradi, respektive navrhne nejake reseni :)
o 26.04.2014, 14:23 | Meda
Jen tak rychle pro predstavu:

modra cast neni problem, tu zvladne i vytahovacka, mam ale problem s tou cervenou casti, vzhledem k tomu, ze je to zbodovany dvojity plech, je to dost pevne a vytahovacka ho proste neohne dost aby to melo smysl delat..

foto k příspěvku  od Meda

o 26.04.2014, 21:45 | radek.613
Co na to říct - výrobce auta asi udělal chybu, že si dovolil vést pevnostní spoj v otevřeném úhlu po obvodu lemu a díky tomu teď vzniká problém s instalací kol a pneu neschváleného rozměru :-D :-D :-D
o 26.04.2014, 21:50 | Samantus
Velmi důležitá a přínosná informace :-)
o 26.04.2014, 22:02 | gizmi
Samantus: musel si splnit svou denni davku :D Je tezky byt dokonaly :o)
o 26.04.2014, 22:10 | Samantus
ale kdyby se na to nekdo aspon ptal.... nechapu tyhle lidi :-)
o 26.04.2014, 22:10 | Samantus
zpet k tematu
...............................
o 27.04.2014, 00:31 | radek.613
Baže přínosná, otevírá prostor k zamyšlení, zda ty lemy opravdu prznit, nebo třeba raději zalaborovat s ET/podložkami uvažovaných kol. Přeci jen tu neřešíme tuzing Favorita že...... Nicméně narušil-li můj příspěvěk ve 21:45 téma, s pobavením sleduji, že Vy dva jste to tu zasekali úplnými kydy v počtu trojnásobném, a to se vyplatí, halt služba u PčR, to zanechá následky navždy :-D :-D :-D
o 27.04.2014, 00:56 | Proffesor_W | Upraveno: 2014-04-27 00:57:16
radku promiň, ale tyhle rádoby povýšené komentáře jsou trapné
o 27.04.2014, 08:23 | Jozzo
že ty potrefené husy se vždycky opravdu ozvou :D
o 27.04.2014, 09:14 | Meda
V pohode, kazdy na to kouka jinak, to neresim, ale Radku, ty mas na autech origo kola, nikdy jsi se s timhle problemem nesetkal? A je asi jedno, jestli jde o Facko, nebo M5 v tomhle pripade, proste mam nove BBS ktere se v jinem rozmeru nedaji sehnat (10,5") a ikdyby, kola uz mam davno koupena.

Problem nastal pri prestavbe auto do kombikove karoserie, jelikoz origo M5 ma oproti obycejne 5er zadni lemy bez te modre casti a cervena cast je uz prihnuta k blatniku, takze dokud jsem jezdil se sedanem, nikde nic nedrhlo, ted si to obcas skrtne a rad bych to mel proste udelane poradne a samotnemu se mi do toho moc nechce, proto shanim nekoho kdo s tim ma zkusenosti..
o 27.04.2014, 09:30 | gizmi
Meda: kola se ti tam nevejdou, ale mas pry koupit podlozky, to pry to vyresi...a kdyz to rika Radek, tak to tak bude :D

Radek: nejvic je, ze si tu hrajes na frajera, kazdeho poucujes, komentujes vse ve stylu "mam na to" , "mam jen to nejlepsi", atd. (Prófa to napsal dobre) a v realu jsi jen chudacek a navic se v realnem zivote neumis chovat (viz nase spolecna zkusenost). Ze ti to za to stoji - radeji bych se byt tebou zameril na sebe sameho, trebas pak nebudes resit trable ve sve rodine.
o 27.04.2014, 09:44 | Samantus
:-)
o 28.04.2014, 12:34 | CervinVega
Meda-a jsi si jistej, ze to vyresi problem? aby jsi neabsolvoval "opruz" a ve finale to skrtalo o kousek dal primo v podbehu?
o 28.04.2014, 14:28 | radek.613
Meda: ano, mám na všech autech a vždy jsem měl origo kola, ku všeobecné spokojenosti jak mě, tak náprav, tak pneumatik, tak jízdních vlastností. Vzhledem k mnoha a mnoha letům působení v automotive a vzhledem ke vzdělání nepochybuji o tom, že konstruktéři mých aut uměli kola navrhnout, nápravy spočítat a celek funguje a nenacházím důvod, ani jsem nikdy nepocítil potřebu do jejich výsledku fušovat či ho svévolně manipulovat. Pravda, neužívám auta vyráběná konzumně a hromadně s důrazem na co nejnižší cenu, takže i rozměr jejich pneu a disků není z low-cost segmentu. Ale to myslím není ani případ Tvého BMW... u takového golfa to chápu, když mi ho koncern prodá na co nejlevnějších galuskách a plechových ráfcích rozměru spíše pro bicykl, a čeká, že přihodím pár tisícovek už na autosalonu, aby se na to pak vůbec dalo koukat :-D :-D :-D

Gizmi: inteligence a dedukce bývalého policisty nezklame, jakou že to máš akademii? Vrať papíry, když čteš v prostém textu něco co tam není, ju. Speciálně tedy pro policistu z Plzně: věta "třeba raději zalaborovat s ET/podložkami uvažovaných kol" neobsahuje tvrzení, že je třeba koupit podložky, nicméně obsahuje alternativu, že je možné zauvažovat na výběrem kol s jiným ET a případný rozdíl proti původnímu návrhu dorealizovat podložkami, POKUD to bude potřebné. To že jiná kola nejsou k dispozici, následně Meda napsal, takže nevidím nikde problém. Pokud Ty ano, změn značku a účinek pobíraných farmak.

P.S. Kdo je chudáček a kdo se v reálu neumí chovat si můžeme vyřídit třeba interní korespondencí nebo u piva či ručně,ale už mě těmihle výplody Tvé mysli ne*er, ju. Vím že jsi měl léta v popisu práce vsouvat vyšetřovaným osobám do úst lecos co neřekli, věz že u mě s tím nepochodíš. A kdo se neumí chovat je tu myslím zřejmé - nikdo normální, slušný a vzdělaný nezneužije při první příležitosti věci co se doví od přátel a hned s nimi, patřičně zakroucenými, zaoperuje. Vskutku fízl-chování. Neřeš moji rodinu, díky.
o 28.04.2014, 21:29 | Meda
Ja tedy take nepochybuji o umu konstrukteru, nicmene kazde vyrobene auto, byt sebelepsi je kompromis mnoha faktoru z nichz ne kazdy je konkretne pro mne dulezity, z toho duvodu si muzu dovolit nektere veci poupravit, vylepsit, nebo pozmenit a zatim to vzdy vedlo ke zlepseni a kyzenemu vysledku. To, co tu resim ted je jeden z mala dusledku toho, ze jsem stavel auto, ktere v originale stoji jen jedno v Mnichovskem muzeu a par drobnosti se proste jinak udelat nedaji, ikdyz, jak jsem psal, v puvodni karoserii tenhle problem nebyl, takze vlastne resim problem, ktery jsem si zpusobil sam, ikdyz konstrukteri ho jiz vyresily :)

Nicmene trosku jsme odbocily od tematu, soukrome problemy si vyreste po zpravach a stale plati, ze shanim nekoho kdo vi co dela, idealne asi klempire se zkusenostmi.
o 28.04.2014, 21:35 | Meda
Cervin: jojo, problem to vyresi, na puvodni kastly jsem ty kola vozil, auto nebylo na vzduchu a plne nalozene slo temer na dorazy, nikde nic nedrhlo, takze tady to vyjde take :)
o 29.04.2014, 11:47 | CervinVega
aha, ja mel jen obavu, aby to nebyl ten rozdil sedan/tour... ja mel u prvniho iS coupe stejnej problem s lemem a po zavalcovani to bralo hned v podbehu, ale tam to muze mit jiny sklon/vnitrni plech...
napada me jen hydraulickej rozpinak pres nejaky pripravek vhodneho tvaru, pokud to valcovackou nejde...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3204 sekund.