
Navštíveno 3169x

uz dlhsie sa hram s myslienkou kupit si nieco len tak pre zabavu a spontanne ma napada mustang....
poziadavky su jednoduche:
V8 atmosfera, kupe, jednoducha prevadzka, abs, klima. Nemusi to byt pretekar, skor tak do pohody s jasnou vykonovou rezervu :)
Jazdit sa bude len par kilometrov v lete, takze spotreba je fuk. Skor aby sa na tom nemuselo kazdych par kilometrov nieco robit...
rozpocet je 20k€
jako spravny pasak bych ti neodporucil nic jineho :D
[ Link ]
S takovýmhle rozpočtem si musíš umět vybrat ne? Zadnání jasný, tak halt vyberu mrchu bez kurvítek nebo tragedii s kurwítkama.

25.04.2014, 22:02 |
Hanes pridal bych ještě další 4 válce do výběru a koupil bych jaguar xjs 5.3 v12 nebo novejsi 6.0 v12. Otec ho má. Neni to bmw,mercedes ani tuctovka. Neokoukany extremě placaty auto co si na nic nehraje,to proste je.

25.04.2014, 22:08 |
radek.613 | Upraveno: 2014-04-25 22:09:39
Jenže XJS 6.0 je úplně jiný level než trakař s hatátitlou ve znaku :-D Jak jízdními vlastnostmi, tak charakterem, tak konstrukcí, tak charismatem a duší. Takže jako Hanes, mít v ruce 20kE, za 15kE to koupím, za 3kE doservisuji do stavu 1A+++ a jezdím :)
kompresorov a prestavieb sa bojim, udrzba a diely mozu byt problem...
cize atmosfera a V8, seriove auto, ziadne exoty... tie poniky su tak krasne jednoduche, kdezto v12 v jaguari...to sa v tom musi niekto aj vyznat... nechcem auto na to, aby som sa v nom sparal, ale na jazdenie,

26.04.2014, 00:45 |
Hanes P Ř E D S U D K Y
Co MB SL500 R129 - cabrio zehlicka V8 5,0 ceny už moc klesat nebudou, dá se sehnat až do 2002 s cool výbavou a cenou do 15t € :-)
Myslím že Noclue chce auto pro radost, a vznesl požadavek na spolehlivost a jednoduchost ruku v ruce s přímostí zážitků a čitelnými vlastnostmi. MB je v tomto kontextu výborný vtip a Lexus....J.Clarkson má pravdu, není na světě nudnějších aut než je Lexus, většina jejich majitelů kolikrát i zapomene, kde svého Lexuse zaparkovali, neboť je k němu nic netáhne :-D :-D :-D
Jinak nevím, co je na atmosférické 6.0 V12 složitého, je to krásný kus poctivé motorářské techniky bez jakýcholi ekonomických kurvítek a emisně-bruselských nesmyslů, který již v době své produkce, narozdíl od podobných počinů "made in germany" fungoval a funguje a užívání je příjemné a pohodové. Není to přetechnizovaný zmrvenec plný kravin a pod únosnou mez zeslabených dílů jako koncernové xindly, není se čeho bát, spíš profitovat z toho, že na ceně už spíše stoupá a hlavně - takovou věc už nikdy nikdo v dnešní společnosti nevyrobí.

26.04.2014, 12:23 |
Only_One | Upraveno: 2014-04-26 12:27:57
mě by se líbila Corvette C6 a na hranici 20 tisíc Euro jsou i Jagy XK minulé generace a nebo nepřeberné množství ještě té starší, které mě osobně se líbí hodně a jiní ji nenávidí.
Jako O_O, já jsem pro Vette případně nějaký parník typu Buick Le Sabre, Dodge Monaco, Ford Thunderbird, Mercury Marquis, Chevy Impala apod.

26.04.2014, 12:47 |
koren jag pro zabavu, neee:-) dyt je to gt, zrout kilometru po dalnici...
škoda ža Holden SS není v levostranném provedení :-)
koukám že se nám tu někdo snaží suplovat nisma ve stylu jeho "názorů" :-)

26.04.2014, 13:37 |
gizmi Neverim vlastnim ocim - Jaguar pro zabavu? :D Okolo neho se ma bavit negr, ktery ho bude opecovavat pro sveho majitele - to tak jedine. Ale asi mam jiny nazor na "zabavne auto". To uz rovnou Fabku HTP - s tim bude taky zabavy az az :D :D :D
Pánové, ale zábava není vždy jen o tom letět 300km/h v zatáčkách...Chápu, že koncernisti tohle neznají, ale někdy je radost si do toho auta jen sednout nebo se jít projet předpisově po krajině.

26.04.2014, 13:55 |
gizmi Walish: na kochani se je targa/kabrio a sednout si a jet se projet mohu s cimkoliv (uz jen u koncernu kdo ma Recaro interier, tak lepsi seriove sedacky se hledaji velmi tezce). Navic trebas ja konkretne jsem byl vzdy Hondar :o)
dakujem za navrhy... ale rad si precitam aj dalsie

27.04.2014, 18:21 |
gizmi Napada me jeste odladena Supra v peknem stavu, ale spise asi vahas mezi Vete, Mustang a Camaro - alespon odhaduji dle popisku :o)
MB nemusim, ale tohle ma neco do sebe... po 97 uz maji i 5q automaty, xenony, Bose hudbu, prosklenej hardtop a pod prijemne vychytavky...

interier je v poho, coz o mnoho MB rict nejde :-/
SL320 je rozumnej kompromis cena-provozni naklady-fun,
SL500 az s novym V8 M113 tusim po pulce 1998, do te doby ma problemy se zadiranim vedeni retezu ci co...
[ Link ] 
Radek.613
projíž´dka s IF-S byla pro mě natolik emotvní, že jsem po té 2 noci nespal a přemýšlel, jak na to:-) Takže není lexus jako lexus a zrovna IS-F bych pro nedostatek emocí nezavrhoval. A když už pro nic jiného, pak pro výjimečnost modelu z pohledu toho, že jis na silnici s IS-F oopravdu sám, neb jich tu jezdí asi 15 po ČR. A tzvuk V8 v tomto autě jde silně pod kůži. za sebe mohu napsat, že jednou-až budu větší a budu mít víc peněz-IS-F bude parkovat u mě v garáži. Natolik to je nudné auto...
Doporucuji se predtim svezt s M3:)
Jinak za me auto pro zabavu a na par km rocne = rozhodne cabrio..:)
co si Noclue představuješ pod pojmem auto pro zábavu?
Pro každého to může být něco jiného.
Můžeš se chtít bavit brilantními jízdními vlastnostmi nebo větrem ve vlasech nebo přemotorovanou věcí zabalenou do četně se vyskytující karoserie kupé nebo luxusněji střižené GT s dokonalým interiérem a povedeným exteriérem s dostatečným výkonem. Nebo chceš auto na WOW efekt vzhledem a zvukem...
Jako Only_One, zábavu si dovedu představit stejně tak s offroadem mimo silnici, nebo s nějakým zajímavým veteránem jen tak brouzdat Evropou za hezkého počasí :-)
Každopádně s takovým rozpočtem novodobý Mustang fakt ne :-\

28.04.2014, 11:57 |
noclue | Upraveno: 2014-04-28 11:58:30
OO: ako v prvom poste
"kupe, jednoducha prevadzka, abs, klima. Nemusi to byt pretekar, skor tak do pohody s jasnou vykonovou rezervu :)"
zacalo to tym, ze mi kamarat tlacil svoju 996ku, ale mne sa porsche nikdy velmi nepacilo, resp. sa neviem zmierit s myslienkou, ze by som si ho mal kupit...
r129 som uz pozeral, len najst normalny v8 exemplar bude tazke...
IS-F je vyzorove velky fesak ale 4dverak :(
m3 mali moj tata, ten bol(je) na bmw zatazeny... takze ma to velmi nelaka...
auto bude na nemeckych znackach, takze najradsej seriovy stav kvoli stk atd...
rozhodnute


01.05.2014, 14:27 |
hanx Je docela zajímavý koukat, jak "auto pro zábavu" je pro každýho něco jinýho.
U mě by to byla třeba mazda mx-5 nebo honda s2000, to si představuju jako auto pro zábavu.

01.05.2014, 14:30 |
CRK Convertible?
Koukam, ze uz je to pase, uz dlouho premyslim o vikendovce, ale tak do 250. Neco co nebude ztracet na cene, je to neokoukany a bude to mit koule a mam 2 adepty v tomto poradi :):
1. Corvette rv1970-1980, Stingray tusim :).
2. Toyota MR2 Turbo
...ale porad koukam po US muscle cars rv 1960-1980
Absolutne odlisny auta, ale obe se mi moc libi :)
Ono do japoncov je s 193cm vacsinou problem vobec nastupit.... kluci sikmooki na europanov nemysleli. V americkych autach je miesta dost. Plus okrujove parametre ako hp/kg a podobne ma pri aute, co da 0-100 dost pod 5 sekund nezaujimaji. Keby mi to raz bolo malo, tak doplmime nieco od roushu...