
Navštíveno 2068x

Pořídil jsem lehce závodně olítaný Speedline Corse a hrozně si lámu hlavu jestli se na to vykašlat nebo jim udělat novej kabátek a DIY udělat přebrus,demast,plnič a polejt to..Máte někdo zkušenosti čím je to lakovaný? Zdá se,že je to klasická barva(ne komaxit)ale je to nějaký pěkně tvrdý,nápis holt nebude,nebo bych ho musel nechat říznout z fólie (originál bude asi nějakej tamponovej tisk nebo něco obdobnýho)
Co radíte kolaři? :-)
Díky za postřehy.

P.S. tohle kolo vypadá povrchově asi ze všech nejlíp..ale v zásadě nic hlubokýho tam není,spíš sekance od kamení,skladování apod..Vnitřky neřešim,jsou místy lehce líznutý od brzdičů(nebo něčeho podobnýho-asi bylo poněkud plno)Mám to polejt,nebo se na to mám vykašlat a jen ty ranky zaštětečkovat,případně přebrousit hranu ráfku a stříknout a holt nejezdit s extra parádou..?Kola už jsem si lakoval,takže jistou zkušenost mám..nicméně se po 5 letech projevila kvalita barvy(jedno kolo mi opravovali odborníci po ťukanci od Transita v lakovně a ta barva je po těch letech doslova jak porcelán hladká a krásně z toho jde všechen bordel..až na to že narozdíl od mojí práce se vykašlali na přípravu a jenom to polili vrstvou na hulváta a od šutru se odloupnul kus barvy až na podklad..Takže kvalita barvy jednoznačně je znát..problém je v tom co je vlastně na kola vhodný..víc tvrdidla nebo?

18.04.2014, 15:23 |
nome no já bych si hlavně ujasnil jestli ty kola půjdou na nějakou leštěnku se kterou budeš jezdit o víkendu nebo je to na daily use či dokonce na závody
v prvním případě bych to nechal opravit u někoho z místních borců u ostatních 2 bych se na to vys**l případně jenom zamáznul šťetcem

18.04.2014, 16:21 |
Rustapha-659 | Upraveno: 2014-04-18 16:22:36
nome:Na závody bych to neřešil vůbec..ale mám na úterý objednaný nový pryže,takže nějakej ten rok to tam určitě vydrží no..P.S. Tohle už je po umytí...

takže bych to klasifikoval spíš na denní použití a občasný svezení na hraně..
..ale zase jako "vostudu" taky dělat úplně nechci.. :-)..
Keď s tým fakt pôjdeš na hrane, tak by som to určite neriešil lebo za pár týždňov budú v rovnakom stave...
muSlim: říkám občas.. :-)čiže niekoľkokrát do roka maximálne..a jenom asfalt,žádnej gravel :-D
jemný písek, pořádný základ a 2k akrylový lak... osvědčená kvalita co mi funguje už X let ;-)

18.04.2014, 19:43 |
Tuner#2 | Upraveno: 2014-04-18 19:44:32
Ja sel cestou pisek, praskova barva ve slabe vrstve jen jednou strikane jako zaklad, vyspravit nerovnosti a na to autolak metla + kryci vrchni lak. Nejaky okruh v Moste a slalom to ma za sebou a drzi.
Každopádně písek, protože brousit to, to je děs, ale jemný písek, aby to nebyly pak kátery. Kvalitní plnič a určitě barvu a vrchní lak.
McMarty:Pískování jsem sehnal jenom hrubý a tak jsem nakonec zvolil starou dobrou ruční práci.. :-D ...Můžu zodpovědne říct,že ruce v pr....a to mám v plniči po finálním přebrusu teprve dvě kola :-D ale zase si toho budu mnohem víc vážit.Vrchní kabát jsem zvolil RAL 9003 signal white.Potřeboval bych ještě jedny Velikonoce místo práce..a počasí samozřejmě.. :-D
Rustapha-659: Tak to smekám, protože vím, co je to za ojeb,to obrušovat. Jedny jsem dělal a pak jsem dvoje nechal radši pískovat a řešil to s kamošem co lakuje a ten mi řekl, opískovat, ale jemně a pak se tam dá plnič a když bude málo, tak se dá po obroušení ještě jednou, pak barva a lak. Teď mne jedny ještě čekají, ale není na ně čas!