Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Clení - postup v případě zaslání jiného kusu v rámci reklamace?

 o Navštíveno 3321x o
o 15.04.2014, 17:54 | camron | Upraveno: 2014-04-15 17:56:12
Kupoval jsem z Číny určitou elektroniku, která se po obdržení ukázala jako vadná. V rámci reklamace jsem ji poslal zpět s tím, že mi bude zaslán nový kus. Jak se k tomu postaví Celní úřad (resp. dopravce)? Hodnota je cca. 300 USD, původně mi byla zaslána mimo ČR, takže jsem ji neclil, ale tento "nový" kus již potřebuji zaslat do ČR. Řešil někdo?


o 15.04.2014, 17:59 | CRK
napíšeš jim po výzvě, že je to reklamace a pošleš poštovní doklad o poslání na reklamaci, pokud nebude stačit, tak ještě komunikaci mezi váma o tý reklamaci...
o 15.04.2014, 19:41 | Rajdlos
Zase tak optimisticky bych to neviděl, nám nové zaslané zboží klasicky podléhá DPH. Když jej dodavatel refunduje za zničené.

Jinak chtějí doklad o poslání zpět a vytisknutou majlovou komunikaci mezi kupujícím a prodávajícím.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.348 sekund.