Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > RC maniaci: konzultace

 o Navštíveno 1877x o
o 25.03.2014, 11:32 | Zdenek (A) | Upraveno: 2014-03-25 11:35:30
Mam trablik s RC modelem, co jsem koupil synkovi. Zatim mu babicky kupovali RC auticka v Lidlu za 300,-Kc. Taky to podle toho vypadalo. Zatim to ale stacilo, pac se svymi "ridicskymi" schopnostmi stacil auta zlikvidovat drive, nez samy umrely na Lidl-kvalitu.

Ted jsem poridil neco o fous lepsiho. Zadnej hyper-super-model, ale za 3000,- Kc uz mi prislo, ze je to pro zacatecnika slusna utrata. Dokonce mi to i na chvili pujcil a tak jsem zjistil, ze vse je jakztak funkcni, ale ukrutne me se** jedna vec:

Zacnu od konce... Jedu vzad a potrebuji rychle zastavit, tak dam "kontra", t.j. prepnu ovladac na jizdu vpred. Reverzni sila motoru auto hned zastavi a kdyz chci jet dopredu, drzim ovladac a ficim vpred. Super! Takhle by to melo byt OK. Pri jizde vpred je to ale jine. Kdyz chci zabrzdit, tak dam "kontra" a auto jede dale na "volnobeh" az do zastaveni, presne jako kdybych dal ovladac do neutralni polohy. Samozrejme nestihnu zastavit a auto poslu do prekazky. Musim na to myslet a pri prepinani do kontra musim na okamzik zastavit prst v neutralni poloze a pak dotahnout kontra. DEBILNI CHOVANI.

Pri pokusu o reklamaci z jinych duvodu mi model vymenili. Myslel jsem, ze se spravi i toto. Chova se to na 100% stejne. Pokus o reklamaci tohoto chovani mi neuznali. Vysvetlili mi, ze je to tak schvalne, aby se prave eliminovaly velke razy do motoru a prevodu. Ze pry se to tak dela dnes u vsech regulatoru v RC autech.

RC maniaci, vyjadrete se k tomu, prosim.


o 25.03.2014, 11:41 | Lucni.konik
Chtělo by to napsat, co je to za model a jaký tam máš regulátor. Každopádně tohle je dle mě tak nastaveno - regulátor - otázka, jestli jde přenastavit. Těch možností je dost. Například, že jedeš dopředu a kontra hodí brzdu(že to hned nejede dozadu), když pak chceš dozadu, tak dáš do neutrálu a znovu zpátečku - takhle se to dost nastavuje při expedičních autech. Jsou i regulátory, co v neutrálu mohou mít nastavenou tvrdou brzdu.
Taky jukni, co máš za RC soupravu. Občas se dá(a já takovou mám), že se nastaví v neutrálu ta brzda nebo volnoběh.
Je to prostě v nastavení.......a hledal bych napřed v RC soupravě, zda-li to nejde jednoduše nastavit tam nebo pak bych přenastavoval regulátor, ale na to musíš znát, co to je za regulátor a jestli to umí.
o 25.03.2014, 12:13 | Zdenek (A)
Je to tenhle model:

foto k příspěvku  od Zdenek

o 25.03.2014, 12:14 | Zdenek (A)
RC ovladac - konfiguracni panel:

foto k příspěvku  od Zdenek

o 25.03.2014, 12:14 | Zdenek (A)
Receiver v aute:

foto k příspěvku  od Zdenek

o 25.03.2014, 12:15 | Zdenek (A)
Proste zadnej hi-tech. Krome uvedeneho problemu to jinak slape tak nejak v ramci porizovaci ceny.
o 25.03.2014, 12:28 | Lucni.konik
Zkusil bych si pohrát s kolečkem - throtle dual rate.
Na reglu není žádný tlačítko? mikrospínač?
No, stejně mám obavu, že to nepomůže......halt si zvyknout.
o 25.03.2014, 12:40 | Zdenek (A)
Na regulatoru je jen zapustene mikrotlacitko na vyvolani synchronizace s ovladacem..... Zkusim si jeste pohrat s tim potakem na ovladaci, ale kdyz to nepujde, tak to nepujde. Jen jsem potreboval vedet, zda si ze me delaji srandu, nebo zda to ma nejakej realnej duvod.
o 25.03.2014, 18:35 | gizmi
Klasicka volnobezka :) A ja za to na zavody daval nemaly peniz a ono to nekomu vadi? :D Je to v poradku, ma to tak byt.
o 25.03.2014, 19:18 | Lucni.konik
Že by to mělo volnoběžku? za tyhle peníze? s takovým "špičkovým" rc vybavením?
o 27.03.2014, 08:23 | assassin
Programovatelny regly mivaj 3 mody - bez brzdy, poprve revers brzda, podruhe zpatecka a treti je dopredu a revers. Divny ze tohle nebrzdi vubec, u aut co to maj na pevno bejva ten prostredni.
Na regulatoru bejva tlacitko kterym se nastavuji vychylky + programuje, zkusit najit v manualu nebo vygooglit jestli to nejde prenastavit.

Jinak pokud to v tom jednom smeru chodi ok, dala by se udelat takova prasarna, na vysilaci dat na plyn revers a na motoru prohodit vodice - sice motor bezi na jednu stranu lepe - ladi se tam "predstih" ale v tomhle aute bude stejne motor kategorie kde to bude delat malej rozdil. (Taky zalezi jestli to i na zpatecku da plnej - nektery regly maj zpatecku stazenou na vykonu)

No a pak je reseni koupit naky cinsky brushless kombo a vymenit to, regl pujde nastavit a brushless je jina liga ikdyz by to byla naka levna cina... Auto vypada celkem ok, to bych do toho jeste vrazil.
o 27.03.2014, 08:49 | Lucni.konik
Je to taky řešení, koupit jinej regl. Ale vrážet to do tohoto? Moje Mitsu Pajero se motá kolem deseti tis. s cenou. Tahač cca 25 :-)
o 27.03.2014, 08:56 | Zdenek (A)
Diky za rady. Nejak se s tim poperu. Jen se bojim, ze to synek zlikviduje drive, nez se pustim do experimentovani :-) Treba ne.....
o 27.03.2014, 09:00 | Lucni.konik
až to zlikviduje, tak budeš mít víc času na experimentování ;-)
o 27.03.2014, 09:05 | Zdenek (A)
i tak se k tomu da pristoupit ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3184 sekund.