
Navštíveno 1644x


23.03.2014, 11:45 |
J-T. (P)
Mám tel. číslo od O2 - 608 822 906 je registrované na spediční firmu INTIME. Z neoficiálních zdrojů jsem se dozvěděl že firma Intime již skoro půl roku O2 neplatí faktury a že se O2 rozhodla v pátek všechny čísla odstřihnout :-( Bohužel na infolince mě nic neřeknou - nejsem administrátor firmy Intime. Potřeboval bych informaci ověřit, a včas to vyřešit. Nemůžu si dovolit, aby tel. číslo i jeden den nefungovalo - to bych přišel o zákazníky :-/
Dokáže někdo poradit? Oficiálně z Intime se nic nedovím :-(
MOC díky.
Proč mám pocit, že bez domluvy s Intime jsi nahranej. O2 Ti číslo bez admin oprávnění nepřepíše. No a nebo si okamžitě zařiď jiný číslo a dokud Ti tohle funguje, tak si všechny zákazníky obešli, že měníš číslo. To přece není žádná tragedie a snad i podprůměrně inteligentní člověk si prostě nový číslo okamžitě uloží a starý smaže ne??

23.03.2014, 17:26 |
J-T. (P)
Tak věřím, že když přijde na lámání chleba tak INtime neINtime mě O2 číslo uvolní když jim "dluh" na mém čísle uhradím - podotýkám že já INtime platím včas. Nicméně bude tam určité plonkové časové období, kterému bych se rád vyhnul.
Ono to není tak jednoduché jen tak změnit číslo, které používáš pro podnikání. Mám stovky zákazníků a hlavně desítky běžících výběrek, kde je číslo uvedený. To prostě tak jednoduše nelze si říct změním si číslo ze dne na den.
Než se do něčeho pustím, potřebuji jen ověřit informaci zda je tomu skutečně tak a O2 čísla odpojí.
A nebo to pak resit jinym cislem, odepslat vsem tvoje nove cislo ale tohle stare si nechat a aktivovat tam presmerovani na to nove, to by neslo? Budes mit jistotu ze se ti tak jako tak dovolaji a postupne si zvyknou na nove.
Navic se teda divim, ze si firma vezme nejakeho operatora, kterej nejak neni zavedeny ci staly jeste...
Ale zase chapu, ze setri se kde to jen jde dneska.

23.03.2014, 20:26 |
dj.DEKL | Upraveno: 2014-03-23 20:26:34
Tos to spatne pochopil... oni dluzi O2, tak je odpoji...
Stovky zákazníků a desítky výběrovek a Ty nemáš neomezený tarif přímo od operátora, ale přes nějaké pseudo řešení... :-)

24.03.2014, 12:57 |
J-T. (P)
Děkuji za komentáře, více či méně předmětné. Zajímá mě však odpověď na moji otázku ne na možnosti řešení a důvodů. Kdo podniká mimo jiného i ve spedici tak ví, jak to v oboru chodí - ostatním to nemá smysl vysvětlovat. Rád bych se nicméně vrátil k mému původnímu dotazu na který hledám odpověď.
Dokáže prosím tady někdo zjistit u O2, zda na předmětném čísle vázne nějaký dluh a zda dojde k jeho odpojení tento pátek?
Díky.
intime platí za každý číslo zvlášt? máme firemní rámcovku s 12ti číslama a platíme za všechny najednou. tzn pokud bysme dlužili, tak dlužíme za všechny čísla. nějak nevěřím, že by ti někdo zjistil, že na tvým čísle je nedoplatek.
vzal bych číslo a přešel k jinýmu operátorovi, jestli to jde