
Navštíveno 5931x

Do práce hľadáme autá pre obchodníkov (2x) a pre šéfa, takže niečo v čom nie je ťažko sedieť 6 hodín.
Malo by to mať poriadne predné kreslo s podporou na bedrá, diesel, automat, automatickú klímu, tempomat- prípadne adaptabilný, jednoduché spárovanie s telefónom, veľa odkladacích miest v kabíne, parkovací asistent. Skrátka veci pre uľahčenie života.
Nové, alebo ľahko jazdené, to je jedno, u nového je výhoda záruka, servisy a benefity, ktoré sú teraz výborné.
Pozeráme na Superba L&K 2.0TDI s DSG, alebo na Avensis 2.2D.
Čo iné nové/jazdené stojí zváženie? BMW5/Eclasse, ale to nich nevidím a v živote som v nich ani nesedel.
Superb myslím bude dobrá volba, kamarád s ním jezdí 10 000 km měsíčně vesměs D1 a nestěžuje si zatím. 2.0 tdi a mění jen olej každej měsíc a další spotřebák.

22.03.2014, 14:10 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2014-03-22 14:12:17
Každé auto za 900 nebo jakže? Stejné nároky pro auto šéfa i obchodníků? Sedany nebo i kombi?
Já bych to asi viděl na Avensis pro obchoďáky a Superba pro šéfa ;-), přeci jen superb je trochu více repre než avensis ;-)
5 a Eclasse za tyto peníze asi nic moc výběr...

22.03.2014, 14:18 |
tesil Superb repre....pobavils:-)))
Pro me jednoznacna volba BMW F10.
Čím lacnejšie, tým lepšie. Všetky tri autá rovnaké, nech sa jednoduchšie vybavuje zľava. Ale Superb je benchmark, preto tá cena. Avensis z konfigurátoru vypadol o 50tisíc menej.
Sedany (síce neviem prečo :) ) V kombíku sú nádherné.
Superb mi príde ako najlepšia voľba, sedel som v tom vpredu, vzadu, lokálna taxislužba to má ako taxíky, jazdia na tom 300000km a nič sa im nevysralo. Jediný problém s nimi je, že majú znak škoda a nie VW/Audi...
tesil, F10 a čo v nej? bmw.de mi v jazdenkách nájde ponuky od 1100000.

22.03.2014, 14:44 |
tesil No nevim, ja jich vidim v cenovce +- 900 celkem dost.
Je pravda ze nehledam v jazdenkach na bmw.de
A co Mondeo 2.0 TDCi 120kW Titanium X Plus + Powershift ? Myslim, ze cenou budes velmi prekvapeny.
Rozhodne lepsi volba nez SuperB, ktery je uvnitr mensi nez Mondeo.

22.03.2014, 17:15 |
Lubak Superb je jasna volba,vzdyt na trhu lepsi auto neni -))))
ja som s mondeom spokojny, superb bol priamy protikandidat. U mna superba vyradil zo hry 2,0tfsi s dsg, ktore som nechcel, lebo trhalo pri pohynani.
obchodnikom mondea, tie sa daju okolo 28-29k € uplne v plnke a za usetrene sefovi tu 530d - velmi pekne auto, akurat, ze je vzadu menej miesta ako v Mondeu :)
treba si zvazit aj ceny a dostupnost servisov...
Ad 530d: trojrocna jazdenka 2009 so 120t km(predchadzajuci model) po manazerovi zo sixtu prisla kamarata na 23k€
Ac superba mam, tak rozhodne nedoporucuju- zajem zlodeju o auto samotny nebo jeho vybavu je enormni, takze se to bojis kdekoliv zaparkovat.
Mam 125 kw DSG a krom vyse uvedenyho nemam tomu autu co vytknout.
Vybirat auto, tak hledam u volva.

22.03.2014, 19:34 |
Lubak Možností asi vcelku je, záleží co si představuješ?
Mondeo v kombi v Titanium X plus 2.0 TDCi 120kw/1163PS s 6st. powershiftem z výbavy "vcelku dost" od bixenony, parkovací senozory, kůže, navi, dešták, vyhřívané sklo, alu kola aut. klima atd. tam se dostaneš na hranici 800 vč. DPH, při více autech by se dalo mluvit i o další slevě více můžeme případně po e-mailu.
ale jsou i další varianty Avensis, Mazda 6
Lubak: mail mas v profile LubosPeterac@.... je aktivny?

22.03.2014, 20:28 |
Alííí SuperB asi dobry svezeni. Forda nebo japonce? To snad radsi jezdit na sluzebky vlakem... :-)

22.03.2014, 20:31 |
Lubak Notorik ano je platnej, případně napiš a můžeme kouknout jaký jsou požadavky a možnosti
Ali - jj ČD mají pěkně vybavené vagony ted .-)
Pokud bych měl smýšlet racionálně, tak radši než do Superba bych šel do Passatu. Pořád je Škodovka jen očesané VW.
Měl jsem služební Octavii 2FL (130tkm), teď mám Golfa Varianta (VI) (zatím 85tkm), a ačkoliv je výroba v Mexiku, tak se s tím jezdí líp. Lepší sedačky, posaz za volantem i podvozek.
Občas mám ze servisu náhradní O3 a po usednutí zpět do Golfa mám pocit, že jsem v autě o třídu výš.
Známý řešil Superb vs. Passat a po pár testovacích jízdách sáhnul po Passatu.
No, a pokud trochu emocí, tak určitě nová Mazda 6.
Dát 900litrů za Superba? Nebo za pasáta? Či za cokoliv z Das Auto? Prvada, z cizího krev neteče...
Ale moje volba by byla tedy zcela jiná.
Zdeny, aká by bola Tvoja voľba?

23.03.2014, 14:21 |
Lubak Koukám stálost názorů pana Zdenyho je jako počasí tady v ČR co :-)
Ještě před měsícem se tady rozplývá na Passatem CNG a najednou cokoliv z Das Auto je špatně :-)

23.03.2014, 15:52 |
Zdeny60 | Upraveno: 2014-03-23 15:54:18
Za 900 dosáhneš na novýho IS250, například.
Lubaku, nauč se číst - já se rozplával nad POHONEM CNG. Názor na Pasáta je neměnný a trvalý.
A pokud by to nutně musel být Pasát, pak, než bych zaplatil za tu věc plus mínus 900 litrů, bych musel projít asi hodně náročnou cestou vymývání mozku.

23.03.2014, 18:48 |
Lubak Zdeny ja cist umit a faktu stalosti tvych nazoru jsem si vsiml uz jinde,ale to je mimo tema
Trosku to tady rozohnime.... :-)
Ma sefik ci oni obchodaci trosicku sportovni ambice?
Co si prohlidnout a povozit se v nove OIII RS?
Z vlastni zkusenosti muzu rict ze clovek neni ani po nekolika hodinach vyflustlej,da se s tim jezdit ekonomicky a ani porizovacka nemusi byt darda.
Jako konkurenta omrkni novou mazdu 6
ja koupil pro sebe jako majitele firmy (je mi 27) passat cc. kdyz jsem vybiral, kriteria znela automat, ropa, 4x4 vyhodou, xeny, navi, bt. Limit byl 900 vc. dph. Nejezd max do 20 000km.
V hledani jsem mel superb, passat cc, bmw f10, a6.
volba padla na cc, ptz byl ve 4x4, dsg, rline paketu, kuze, navi, klima, adaptivni srandy, vyhrevy okna, elektrika, padla, podvozek, kamera, cidla, samoparkovani atp... superb tuhle vybavu mel jen v Laurinu a tehda jako demo aut jich bylo pramalo. F10 a a6 ve stejne vybave a najezdu do 20t staly 1.2-1.5m. takze jsem zavrhl.
Passat pri porizeni mel 7000km na budiku, koupeno v porsche praha, 5/2011 tzn kupoval jsem necely rok stare v zaruce. Cena 780 000,-.
Dodnes menim jen spotrebak. Passat cc je muj druhy v poradi, v predeslem dodnes jezdi mistni user shaft a absolutne spoko.
Kolega je vetsi extremista a koupil na operak za 850 renault latitude, po 3 letech ho s radosti vracel a ted ma titanove mondeo v powershitfu, v plne nalozi. Cenu netusim.
jeste se da do 900 koupit pekna trojka bawo.

25.03.2014, 10:51 |
Conan Co Volvo S60?

25.03.2014, 12:42 |
clown Avensis je ted prej pomerne tvrdy .. , pry uz to neni kocar co byl.
clown vsechny toyoty jsou tvrdsi, bohuzel nebo bohudik ?
Zdeny: IS je benzín. Čo je na Passate tak zlé?
clown: Predajná cena Volva po 6 rokoch je 6000E, Superbu 13000. A v poriadnej výbave je drahé.
BATMAN: auto nemá byť športové ani trošku.
manolo: cc by bolo fajn, ale ako OIIIRS, je to priveľmi agresívne vyzerajúce.
Mazda, Ford, Renault, Hyundai by museli byť o 7-8000 lacnejší, aby konkurovali.
počkej, to chceš tvrdit, že aby Mondeo konkurovalo třeba Superbu nebo Passatu, tak by muselo být o 7-8tis.€ levnější? Hmm, tak hodně štěstí při výběru. Lidská blbost nezná mezí
walish: Pozri ceny jednotlivých áut po 5-6 rokoch, mondeo nájdeš za 7, Superba za 13. 7-8 tisíc som prestrelil, ale nezohľadniť to by bola blbosť, tak ako vravíš.
takže 6 let budu trpět, mezitím ho asi tak 10x vykradou, 3x bude nahlášené jako hledané a najde se někde ve stodole v lepší případě a to jen proto, že za 6 let ho možná prodám lépe. A ten, kdo dá za 6 let starý super 13tis.€ bude asi taky velice moudrý člověk.
hele před tim superbem fakt varuju. po 3 letech už jsem měl 5x vytřískaný okno, 3x navigace pryč a to jsou starosti k nezaplacení.

26.03.2014, 08:37 |
mrazik | Upraveno: 2014-03-26 08:46:04
Mondeo ma v zakladu lepsi vybavu, lepsi podvozek, ve vybave Titanium X plus perfektni, reprezentativni interier a presto musi byt levnejsi o 7 - 8 tisic Euro ? A neni spise nechutne predrazeny SuperB, ktery aby se vyrvnal vybavou mondeu, tak se musi za spoustu veci priplacet a nektere veci mozna ani nema ?
Argumentace cenou po 5 - 6 letech je nesmysl, protoze je lepsi koupit o 100 tisic draz a pak prodat o 50 tisic lepe ?
Nechtelo by se to zamyslet, jestli neni problem nekde jinde nez v cene ?

26.03.2014, 13:40 |
Daryl (A)
Jelikoz jsem nove majitelem volva, tak se musim pripojit k nazoru vyse. Ne nadarmo se volvum rika "svedske tanky". Ano, interier je tak trosku "jiny", ale spolehlivost a komfort je na urovni. A i cenove se pohybuji ojetiny na zcela jine urovni nez prepaleny koncerny.
A tam kde koncern konci se zivotnosti je volvo v cerstvem zabehu :)
Je to trochu jiny, velmi reprezentativni auto (podle modelu a vybavy). Nicmene za onech 900 S80 v plny nebo XC90 neni problem ...
Daryl pokud myslis Volvo z minuleho stoleti, pak ano.
Nechtel jsem do toho rypat, ale mrazik ma pravdu... Volvo bejvavalo... Ted je to Renault...
Tak to jsem zvedavej, kdy se ty nase volva zacnou sypat (xc90 rv07, rv11, xc60 rv 09), najeto od 35 do 156tis km a zatim se leje jen nafta a meni olej. Je pravda, ze kolem 900K kc s dph se da koupit 2-3 roky stara xc90 v max vybave.
Skodovka je sracka, volkswagen je sracka, novejsi bmw jsou sracky, ted uz i volvo je sracka a jedinej vitez z toho vychazi Mondeo.
naše firemní XC60 D5 do 100 000km prodělala 2x výměnu škrtící klapky, 1x výměna filtru pevných částic, výměna haldexu nebo nějaké rozvodky na zadní nápravě netuším přesně ale zadek střáídavě hučel - nehučel- hučel - možná něco na čerpadle haldexu, porouchaly se elektrické motorky v sedačce u řidiče a pak jsem z firmy odešel.. co je s ním nyní netuším. Za mě bylo těch poruch celkem dost, z toho všechny měly celkem vážnej charakter, že to auto odstavilo, což bylo velice nepříjemné. Auto koupeno nové u CZ dealera a celkem se to auto u šéfa hýčkalo.
Jeho předchozí passat najel 200 tkm a krom proraženého chladiče a takové větší opravy climatroniku se nic zásadnějšího nedělalo. Z toho usoudila šéfovo žena, že VW bud správnou volbou a koupila VW Sharana MY06 a tu anabázi jsem tu již kdysi psal, ve 25tkm obě přední ložiska, ty se vyndaly a byly snad hranatý.., odešla lamapa s xenonem, nezávislé topení každou zimu nefunkční, centrál - auto nešlo odemknout, zámky zaslepené, takže jediné co šlo bylo stáhnout okýnka dálkou a vlézt tam dovnitř oknem :-) pak kompletně se zbláznila elektrika celého vozu, svítili jen přední světla a jinak nic.. měnila se komplet elektrika, nějaké hlavní svazky, odešla jednotka na parkovací čidla, potíže se startováním studeného motoru a vybíjelo to záhadně baterie. To auto bylo snad prokletý. A po 4 letech z auta normálně za jízdy upadnul zadní tlumič výfuku... normálně mě na dálnici lupnutí, rána jako kráva a jen sem viděl jak ten tlumič nabral rychlost a zmizel za svodidlem v křoví. To auto mělo po 4 letech najeto 60 000Km...
Další adept v práci byla Kia Ceed, tam se ob 15 tisíc dělají kosti stabilizátoru. Dvakrát odešel čtecí kroužek immo, takže to auto kde se zastavilo, tam zůstalo a odtah. Po 10 tisících odešel jeden zadní tlumič, vyměněn obratem a po dalších 5 tkm odešel i ten druhý a začal mlátit velmi výrazně. Rádio na MP3 zaseknutné každou chvilku... nakonec výměna za nový modernizovaný kus plošně v Kie.
No tak si člověk asi nevybere, respektive dneska bych kupoval hlavně to, co má záruku pořádnou a nebo bych si za ni hoooodně rychle doplatil.

26.03.2014, 21:34 |
Lubak Only one pekne popsane vcelku bezne zavady-))) u kie tvuj vypis zavad sedi s tim co slysim relativne casto. Hold se auta dnes delaji jako tezkej spotrebak-((
Ty woe, klepu na drevo, prtz nase auta (fabie, oktavky, volva, superb, audi) zatim zadnej servisni zasah krom prohlidek nepotkal. Jediny problemovy auto bylo b5 passat- 3x turbo a 2x naprava. Ted jde o to, jestli mame stesti na dobry kusy nebo vy ostatni na ty spatny.
No jedna perla :-) mam soukrome renolta thalii a v servisu me rekli,ze prej s tim moc jezdim,proto se to porad rozbiji :-))))najeto za rok 33 tisic a 5x servis.. :-))) takze to urcite lze aplikovat i na jine vyrobce. Kdyz s tim nebudete jezdit,bude to ok jak u Volva,tak u Fordu a spol :-)))

26.03.2014, 22:15 |
Lubak 33 za rok je hodne jezdite jo?to asi v servisu moc nevedi co to je dost jezdit-)))mam zakaznika,kterej uz 8let jezdi 80-100tis rocne,kupodivu ma 4 forda a krom prvniho kdy menil 2 vstriky tak je spokojenej. Ale problemy a zavady muzou potkat mondeo ci superba nebo volvo.ale rohodne bych nezadil superba ze je vic reprezentativni to si rad nekdo namlouva kdo je presvedcenej ze si to auto koupi a potrebuje se na foruujistit jak dela dobre a pak uz sem rozhodne nenapise i ty negativni postrehy nebot by byl za kokota-))

26.03.2014, 23:25 |
Daryl (A)
Ja kdyz tady čtu forum, tak mam pocit ze vsechny auta se serou, nic nevydrží samy zaseky a totalky po 500km ...
Jak to lidi děláte? Ja uz mel X aut, různé znacky a ani v okolí neregistruju takové horror story. Jsem snad z jiného světa? Nebo se jen chovam k autům slusne?
Čtu tady samy "u nas ve firme" tohle v pici tamto v prdeli, 2x tydne výměna převodovky , jednou za mesic výměna motoru ... Bud s tim jezdí hovada, nebo ma správce vozového parku dobrou dohodu se servisem ...
A pak, že se sebou jen Italové ;-) LOL :-)
Notorik:
IS250 ej benzín, to je pravda. Ale servisně se ti u naftových aut současné produkce náklady vrátí v ceně levnějšího servisu (není DPF, neodchází vtsřiky, neřešíš naftu v oleji a další libovosti).
Pasát: já jsem o tom psal asi 4 měsíce zpátky, Pasát byl v té době jako jedna z variant, když jsem hledal auto za současného služebáka (za Subaru legacy 2,0R). Stručně - za ty prachy neskutečně odfláknutý a to se Das Auto nebojí nazývat to autem střední třídy. za mě - palec dolů a rozhodně bych ho nekoupil kvli kvalitě provedení a zpracování).
Mondeo je na tom plus mínus stejně, ale aspoň se dá pořídit za levnější peníze.
Jinak moje volba by stejně byla v Japonsku. Buď IS250, nebo nový Accord, možná nové Legacy s upravenou CVT převodovkou... Ale německé auto z Das Auto by to zcela jistě nebylo. Moc peněz za málo muziky. Jsem trochu kritická na adresu VW či Audi, ale je to zákon akce a reakce. když mi nkědo vnucuje, že Das Auto je simply clever, tak z principu odpovídám simply never.
jinka podotknu: k služebákům: měl jsem kupu pežotů. Šéf měl Volvo S60D5a XC60D5. zatímco s pežoty nebyly žádné dramatické problémy, tak Volva-zeména tedy XC60-stálana srevisu nehorázné peníze, dokonce u XC60 se měnil motor z důvodu náhodného zadření- i o tom jem se zde již zmiňoval...
U pežotů se lil olej a nafta a jezdilo se vesele. to ovšem nelze prohlásit na téma služebních VW (a´t to byly Sharany, nebo pak A4 2,0TDI ze stejné stáje). Pažtio sice nemá tu imidž, ale v té době (p406/407/807) jsem nevěděl, co je porucha. Zato u VW to bylo furt něco.

27.03.2014, 10:36 |
Lubak Zdeny můžeš nám objasnit kde je mondeo neskutečně odfláknutý jako Das AUTO?
Kolik majitelů novějších naftovejch aut , kteří se k autu chovají slušně mění řekněme do 200 tis. Km od novoty vstřiky a DPF?

27.03.2014, 12:18 |
Zdeny60 | Upraveno: 2014-03-27 12:18:33
Je prodáváš, tak víš, kde tě tlačí bota, ne?
A nebo mě chceš zkoušet? Mrkni se do kufru a uvidíš hned...
Apka se třeba mrkni do toho Subaru nebo do Accorda.

27.03.2014, 13:00 |
mrazik | Upraveno: 2014-03-27 13:02:40
Zdeny tak jsem si dal tu praci a porovnal ty kufry ve verzi kombi dle fotek na auto.cz
Mondeo -
[ Link ] Accord -
[ Link ] Legacy -
[ Link ] Muzes mi prosim vysvetlit, co jsi svou odpovedi myslel ? At hledam, jak hledam, to ,,uvidis hned" proste nevidim. Nemyslim to nejak rypave, fakt me to zajima.
P.S. Prvni věta je dost laciná a na konkretni otazku se neodpovida nekonkretni otazkou, ale mas predlozit argumenty, ale to je tak naokraj.

27.03.2014, 13:10 |
Lubak Zdeny tak ještě jednou můžeš my odpověďět na moji otázku?
Ano prodávám již delší dobu a rád bych věděl kompletní a konstruktivní odpověď
Rád bych věděl konkrétní detaily a ne nějaký slinty co si někde vyčetl na webu
Diskutovat s tebou fakt nebudu, kdo chce, na uivedné vozy se podívá a úsudek si každý udělá. Já jsem to tak udělal, úseudek mám a stačí mi to. Tím to považuji za zodpovězené a rozhodně nečekej, že to budu s tebou pitvat.
jen ti poradím, skoč se podívat na například - NAPŘÍKLAD!!! - legacy a pak mrkni na to Mondeo či pasáta. Auta za stejné ceny.
mrazik - díky za fotky. Mondeo na 1. fotce versus ty ostatní dvě a myslím, že více netřeba komentovat.

27.03.2014, 13:18 |
mrazik | Upraveno: 2014-03-27 13:29:51
Dobre, jestli ti vadi ze novinari neumi narovnat dekl podlahy a nechali tam bordel, dam ti hezci fotku Mondeo kombi :
[ Link ] Prosim o komentář, jinak jsou to od tebe jen prázdné kecy a to by jsi mě hluboce zklamal.
EDIT: Takze opet prazdne kecy bez relevantnich argumentu. To nejsi schopny ani obhajit svuj nazor, at uz je jakykoli ? To je velmi ubohe v porovnani s tim, jak se tu prezentujes.
Treba me prijde kufr v Accordi silne neprakticky a maly na kombik. Legacy takovy standart, Mondeo standart a na fotce pusobi nejvetsi. Materialy nejaky koberec nebo co to je.

27.03.2014, 13:19 |
DaveF ja to taky vidim, to mondeo neni vyluxovany...

27.03.2014, 13:55 |
Lubak Zdeny budeš se asi divit Legacy i Accorda jsem viděl, kupodivu v nich i jel.
Ty tu stále plácáš prázdný argumenty a když chce člověk vědět něco konkrétního tak odpovíš otázkou?
Takže další z řad "vesnickýho burana", kterej si něco vyčetl na webu, pak se tváří jako ředitel zeměkoule co všechno ví a strašně ho sere, když někdo nesdílí jeho posvátný názor? Zatím jsi nedokázal odpověďět na jedinou otázku a uvést řádný argument

27.03.2014, 14:11 |
tesil Ja bych videl rozdil treba ten, ze novinari by jinde nic rovnat nemuseli. Tim padem v pevne rozdelene podlaze, kdezto mondeo ma jen nejakej filc....ted ten rozdil takovej neni ale po par letech bude kufr u Accorda porad stejnej
Hoši, jsem první dne v práci po nemoci, ale 5 minut si udělám.
začnu trochu ze široka. Napřed srovnám legacy moje r.v. 2006 a Mondeo (otocov, 1,8i z tíéhož roku). Zatímco moje Legacy má 181.000km, otcovo Mondeo asi 120.000km, což je ověřný údaj z německé STK, takže to sedí. Zatímco moje Legacy jeté v létě v zimě nemá ani stopu koroze, Mondeo má shnilý spodky zadních dvěří, navzodry tomu, že se trvdilo, že po r. 2004 či 05 je tento problém již odstraněn. Není. Zatímco moje Legacy má v kufru provedení čalounění nějaké, těžko popisovat, to chce vidět, v Mondeu je to styl alias Škoda 120 - hozený kus jekoru na dně, bez zajištění, bez přichycení atd. organizér u Mondea není, zatímco stačí zvednou podlahu kufru v legacy.
toto platí ve víceméně stejné podobně u sučasné produkce Mondea. Mrkni se ještě jednou aspoň na fotku Mondea a Accorda. pokud nevidíš rozdíl v kvalitě provedení úpravy kufru u obou auta, jsi Švejk a záměrně to vidět nechceš.
U Pasátu jsem popisoval problémy s "lícujícími" díky - konkretně zadních dveří a kufru. najdi si to, ať víš, co mám na mylsi. Pak se mrkni na lemy dveří u Mondea a vidíš, co myslím já. Pak se podívej na legacy - rozdíl žádný? OK. běž na oční.
Pak si zavři dveře u Pasáta a pak to samý udělěj u Legacy. Stále nic? OK. jsi navíc hluchej.
Podívejme se na prahy. Podívej se do podběhů Mondea a pak se mrkni, jak to ypadá u legacy...
Mně to stačí. Auta za stejnou cenu. Stejná třída.
bohužel, Mondeo (obecně Ford) je sice dobrý auto po stránce jízdních vlastností, to mu bůhchraň nikdo jneupírá, ale kvalitou pokulhává. Horší je na tom pasát, který p stránce jídzních vlastností nestojí za nic moc, ale kvalitou v DANÉ cenové kategorii silně pokulhává a je na úrovni Hyundaie 40. o tom jsem se nedávno rozepisovla dost podorbně. Ten ale stojí o dost méně, než oba zmínění.
A pak si sedni do lexuse, aspoň si do něj sedni, pokud jis v tom nejel a rozdíl snad pozná i hluchoněmý a slepý. To vše za podobné ceny.
Burane vesnickej....

27.03.2014, 14:14 |
Lubak Tesil je tam koberec, kterej se zpevněnej, a po 140 tis. km u mě vypadá úplně normálně

27.03.2014, 14:18 |
tesil | Upraveno: 2014-03-27 14:25:05
Pro nekoho koberec a pro nekoho filc....
Jen pro predstavu - podobne resen jako u Accorda. Jen ma uz 10 let a 350t na hrbu.
Nechci videt kufr po tolika letech a km u koberce.

jo, ještě jsem nezmínil jednu drobnost. to, coc chchi nyní popsta se týká Mondea předposlední generace, protože s novým Mondeme nemám zkušenost. jde o kvalitu laku. Měli jsem doma tyto Fordy. Puma, Fiesta, Focus, mondeo. Všehny laky na všech vozech vynikaly tím, že byly vvelmi náchylné na poškrábání a rychle matněly. Co jsem se narozleš´toval otcova černého Focuse a nyní i mdorého Moneda. Mrknu na lak Legacy, který parkuje poslední 3 roky venku a je to nebe a dudy....Mám stříbrnou metalízu. Na druhém tavěmodrou...
Myslím, že u toho Accorda není co dál argumentovat...Otevřu Mondeo = Šoda 105.

27.03.2014, 14:45 |
mrazik | Upraveno: 2014-03-27 14:45:35
Zdeny60 no vidis, ze to slo a bolelo to ?
Co se tyka kufru z meho pohledu, to uz jsem defacto psal, proste kufr oblepenej necim a dal to moc neresim. Vetsinou na dno stejne dam plastovou vanu.
Ale jsem rad, ze konecne jsme se dockal odpovedi.

27.03.2014, 14:57 |
Lubak | Upraveno: 2014-03-27 15:02:59
Š 105 je pěkné přirovnání, možná bych si osvěžil krapet paměť, kde ti bude hned jasný, že Š120 mělo plechové boky.-) ale 1 kloudná odpověď ale stále bych rád to vysvětlení odfláknutého auta?
Tesil: jj tohle beru kufr pěkně zpracovaný o tom žádná, já osobně mám v každém autě gumovou vanu (vozil jsem kočárek atd) takže to až tak neprožívám
ZDeny jak máš staré Subaru , že porovnáváš MKIII Mondeo stáří přes 10 let mimo jiné černá metalíza je u VŠECH aut háklivější na škrábance oproti stříbrné barvě to by takový "zkušený znalec" měl vědět ne?
Tady máš pro představu lak po 300 tis. km nikdy nelakovaný

Ty nejen že neumíš číst, tak navíc si to, co přečteš, překládáš do svahilštiny.
zde citace mého příspěvku ctr+c - ctr+v:
"Napřed srovnám legacy moje r.v. 2006 a Mondeo (otocov, 1,8i z tíéhož roku)."
"nezmínil jednu drobnost. to, coc chchi nyní popsta se týká Mondea předposlední generace, protože s novým Mondeme nemám zkušenost. jde o kvalitu laku."
Až se naučíš číst, bude ti líp.

27.03.2014, 17:44 |
Lubak Diky za napomenuti,a uz mi odpovis na otazku nebo ne?
Přečti si je, máš jich dost.

27.03.2014, 18:23 |
Zdeny60 | Upraveno: 2014-03-27 18:23:58
Jen ještě poslední poznámku na obecné téma - kvalita dnešních vozů.
Beru to v globálu.
Motory TSI, motory TDI PD/CR určité verze, 1,,5dCi, boxer dýzl v letech 2008-2009,motory 3,0V6 ST220, převodovky DSG, převodovky CVT, elektronika napříč žánrem...Hnijící auta jistíé japonské značky po pár letech provozu, nulová antikorozní ochrana u naprosté většiny "komerčních" značek....
Proč čím dál tím více lidé (i z odobrných kruhů) tvrdí, že dobré vozy jsou už minulostí? Odpověď je jasná, byznys všechny tlačí do kouta.
Ale přesto - a to je nyní můj pohled - se najde řada výrobců, kteří ti předloží prachsprstý šmejd první ligy, za který zaplatíš nehorázný peníze a když se něco podělá, tak se k tobě otočí zády?
A přes to všechno se i v této době najdou značky, které věc vyrobí poctivěji, poslehlivěji, lépe a dokonaleji a naíc bez masovcýh reklam a všech možných masáží? Je to jasné staré marketingové pravidlo a to bys jako obchodník měl vědfět - dobrá věc nepotřebuje reklamu.Ta si cestu ke spotřebiteli najde sama i bez denních masáží a mlácení nesmyslů, ať je libo v TV či rozhlase nebo v tisku. POkud je "reklama" na některé značky, pak spíše jen typu i formace, že je v prodeji nový model. Nic víc.
Ale co je už od prvopočátku zamýšleno jako sprostá znouzecnost, tedy něco, co musí přečkat stěží záruku (a většinou to tak dopadá), to se lidem tlačí do hlavy. A pak se ptám, kde je serioznost značky, která ti měsíc po skončení záruky nechá zaplatit fatální konstrukční vady? Jak je možné, že výměna náhodně poškozeného motoru měsíc po záruce končí u soudu a řeší se 4 měsíce? A v tomhle "koloběhu" se divíš, že člověk otevřeně na plnou hubu něco zkritizuje a že za svý těžce vydělaný (poctivý) peníze chce aspoň průměrnou kvalitu? A když ji nenajde u tvýho auta X, jde tam, kde mu ji nabídnou? Naštěstí je ještě dost možností a milion důvodů, proč si nekoupit onoho Pasáta nebo Forda, nebo cokoliv a naštěstí je ještě pár značek, kde se k tobě postaví čelem. Bohužel, smutné je to, že u čecháčků platí trochu "jiná" pravidla, než u sousedů. Mám nyní opět na mysli značku Subaru a příběh kolegy, který dojel na poruchu, kterou evidentně sám nezavinil a jejímž následkem došlo k poškození motoru natolik, že nebyls chopen pokračovat v jízdě. České zastoupení ho honilo od čerta k ´dáblua ve výsledku mu byla každá oprava tvrdě zaúčtována, včetně těch, které nevedly úspěšně k cíli. Když nepochodil u našich zastoupení v Praze a ni v Brně, ze zoufalství nechal na vlastní náklady odtáhnout své auto do Vídně. A světe div se, do druhého dne byla závada odstraněna, servis mu v rámci "garance značkou" poskytnul slevu 40% na díly a nějaké % na práci a majitel vesele odjel domů. Hodně značky u nás poškozuje i přístup servisů , ale i prodejců, kteří si myslí, že mají vždycky pravdu a všemožně se snaží o tom člověka přesvědčit. Ale když se probírala základní poučka a to, že "zákazník má vždycky pravdu", ais na marketingové nalejvárně chrápapli a pak se dohadují na internetu a přesvědčují lidi o "své" pravdě. A přitom by stačilo říct, OK, oprodávám Fordy, protože nic jiného neumím a musím prostě s vlky výti. Jenže ono ne, dotyčný se bude stupidně jak pětiletý fracek ptát pořád na něco, na co se už 1000x odpovědělo. trochu asertivity a diplomacie, to naším kloučkům v modrých košilích a kravatách po gule, chybí. Jen oni si myslí, že spasí svět a prodej značky, ale v zrovna třebas v mém případě tvrdě naráží.
Ukončím odstrašujícím případem dealera Honda Olomouc, kde jsem letos v lednu s manželkou přijeli téměř 100% rozhodnuti, že jdeme do CR-V. Pravda, přijeli jsem bez ohlášení ve 4 odpoledne, tedy hodinu před zavírací dobou a navíc v pátek. Bohužel jindy mi to nevycházelo. To, co jsem zažil tam jsem ještě snad nikdy nezažil. A od té doby vím jednoznačně, pkud někdy budu kupovat Hondu, tak tam to nikdy nebude, ani kdyby se rozkrájeli. CHápu, že jeden jedinec je nespasí, ale princip u mě platí.
Na druhou stranu mě to zase nemrzí, aut jsou kupy a je kam jít. A jak nás učí odborníci, rozhodně nadstavba. Tzn, co mi nabídne prodejce mimo klasiky - sleva? Na mě působí dost to, jak se prodejce chová. Když začne vycgvalováním toho svýho jedninýho auta na krámě do nebes, nemoci si vybrat z ničeho jiného, nebo blbě řečeno, nemoci si nic jiného ani prohlédnout, odcházím.Pokud není schopen mi objasnit, proč zrovna jeho značku a proč zrovna u něho, není o čem.
POhybuji se v obchodě, prodávám technické věci dáááleko složitejší a dražší, než pitomý auta, a zákazníci mě učí denodenně.Ale to prodejci mnoha značek mnoha aut netuší, oni tam jsou jen proto, že prostě musí. Tak to cítím já. Prodám? Ne? Houby zle.Tak to funguje, milý příteli.

27.03.2014, 19:12 |
Cenda Asi jsem jedinej, ale mám podobný pohled, jako Zdenek. Akorát to ve finále tolik neřeším :-)
Zdeny : příště zkus Hondu v HK. Přístup prodejců a zejména servisu je hodně nadstandardní.

27.03.2014, 20:08 |
Lubak Zdeny ano prodávám Fordy a nemám problém s tím, že existují lepší značky a nemám problém přiznat neduhy a chyby značky, kterou prezentuju v práci.. Jak jsi přišel na to, že nic jiného neumím?
zacházíš na vcelku tenký led, jakmile se někdo pustí do detailů tak otáčíš téma, nebo to zkusíš otázkou, řečnicky dobré, ty jsi zajisté dobrý obchodník, ale v některých případech platí, že některého zákazníka raději přenechám jinému prodejci .-)
Každá značka má svoje problémy, kvalita aut celkově jde v určitém směru podstatně dolů, je to dané tlakem na trhu a tlakem na cenu. Ty tady prezentuješ Subaru jako auto které defakto nemá chybu, ale je to čisté jen tvůj názor, rozhodně to neplatí obecně, nicméně auto to jsou spolehlivá a funkční to ano, ale nespočet problémů s těsněním dveří, vibrace brzd, opakující se reklamace brzdových komponentů (a jen pro tvojí informaci to nejsou vyčtené informace, ale časté záruční opravy, které mi prezentoval člověk pracující nějaký pátek u Subaru.
O
Subaru už bohužel postupně díky germanizaci/evropizaci slevuje ze svých zásad. Rozhondě množství závad stoupá a nejvíce je to je vidět mezi modely Legacy IV a V. Bohužel.
Ale bohudík, pořád patří k tome lepšímu a třebas žádná z německých automobilek mimo Porsche se jí nemlůže rovnat, co se týká % výskyt závad. Mě, jakožto dosavadního Subaristu, to velmi mrzí, ale trend stupidní dony nelze zarazit. Tak se lze jen modlit, aby u Subaru šli aspň částečně svojí vlastní cestou, která pro tuto značku znamenala to, že její vozy ještě do nedávna patřily k tomu nejlepšímu na světě, co se týkalo spolehlivosti a jízdních vlastností.
Subaru mělo navíc dost odvahy na to, aby si vyvinulo vlastní boxer dýzl a úspešně jej prosadilo na trhu. Řada automiobilek jde cestou nákupu od jiné značky. A protože každý počátek cesty je složitý, tak i FHI se potýkalo u svých prvních dýzlů s problémy. Naštěstí tyto problémy automobilka úspešně vyřešila výsledkem je to, že boxer dýzl patří opět ve spolehlivosti k tomu nejlepšímu. Co se týká těch nesmyslů, co píšeš o těsnění dveří, to je výplod holé fantazie, protože právě pokud někdo umí udělat po letech těsnící bezrámová okna, pak to je právě Subaru. Věřím, že to, co ti někdo nakukal, je zase JPP, nehledě na fakt, že Subaru svoji koncepci bezrámových dveří opustilo u současné generace Legacy/outback/Foretser a tudíž není nejmenší důvod, proč by s těsněním dveří měly být jakékoliv problémy. A to nehledím na fakt, že na všech světových forech, která pročítám, se píše ledacos, ale o těsnění dveří není nikde ani čárky. Tož tak, milý synu. A o brzdách - pozor -opět píšu o své generaci Legacy IV - ty jsou na tom tak mizerně, že kotouče jse poprvé měnil letos v lednu po 178.000km a světe dive se,do posledního dne jsem nevěděl, co sjou vibrace brzd. za to z dob, kdy jsem vlastnil P"německé zázraky" simply never jsem to řešil každý rok jak na Oktávkách, tak na Superbu. Tak nevím, ten tvůj člověk léta pracuící u SUbaru řešil 2x brzdy a udělal z toho průser rovnající se třetí světové. Máš dost pomýlení informace, kamaráde.
Aby to nevyznělo nějak mylně, já Subaru obhajuji do té míry, pokud to je pravda. Ovšem zaslepenost některých jeidnců nad vším, co pochází z Německa, je tak nebetyčná, až to není hezký.Přitom stačí jediné - podívat se za hranice Evropy a je jasné, které značky vládnou světu. Budeš se divit, Ford and das Auto to fakt není. A letmý pohled do kterékoliv statistiky o spolehlivosti značky tě opět přesvědčí, že to, co pochází z Německa, mimo zíněné Porsche, ani něja nestojí za řeč a že například řada "jižanských" značek už stojí léta na vyšších pozicích, než třeba VW či Audi, nebo slovutné BMW.
Taikřže tak tě celkem chápu, musíš prdávat Fordy, tak se snažíš, to beru a tak by to mělo být. Ale přes to všechno to chce trochu objektivity.
PS: a proč se říkalo, že Fordem tam a vlakem zpátky? Že by to vzniklo nějak náhodou??? Jo, hochu, jednou pokažená reputace dá setsakra úsilí ji vydobýt nazpátek. Tak se snaž.
Cenda: já už to naštěstí vydejchal a nové auto si nikdy nekoupím. Na to mám příliš rád své penízky. Nicméně, třeba překvapila Honda ČB. Pohodoví lidé, kteří nepovyšují svoji značku, jako někteří nadutci od Das Auto, a hlavně, nic ti nevnucují. A to se mi velmi líbilo. Zřejmě jaký pán, takový krám.
Když nemůžou prodat přirozenou cestou, tak začnou vnucovat. V tom okamžiku dělám otočku o 180° a odcházím. Ať je to prodejce, nebo i servis.

28.03.2014, 06:41 |
tesil | Upraveno: 2014-03-28 06:41:49
Taky se Zdeny rika Japonec nakonec....To uz ale urcite vzniklo nahodou, nebo z mladicke nerozvaznosti, nebo z touhy nad rozmarem topit v aute penize za servis.
Jinak aby jsi me nenazval zaslepencem, neprotezuji nic a nesnasim jen Skodovku a tak trosku nemusim zbytek koncernu.
Ano, to se skutečně říkávávalo:-)
Jinak k těms ervsiním nákladům - to je velmi diskutabilní. Zatímco obecně ND na japonské značky patřily k tomu drahému (dnes už to naštěstí není prvad a cenově jsou zcela srovnatelné s ostatním světem), tak výhodou japonských značek bylo to, že jejich auta byla celkově jednodušíí, to na jedné straně, ale zejména, japonci žili v izolaci a svoji práci dělali a snad i ještě dělají poctivěji. A to se týká nejen práce, ale i použitých materiálů. Díky tomu řada japonských automobilek stále obsazuje první desítku ve spolehlivosti. Bohužel i zde se prosazuje globalizace a řada původních japonských značek už je vyráběná bůhvíkde (například i Infiniti se montuje ve Švajcu:-)Ale to je snad ten lepší příklad.

28.03.2014, 07:48 |
AR Takže prohlašme subaru ve všech směrech za etalom a diskuzi můžeme ukončit s vědomím že nic lepšího není a nikdy nebylo ;)

28.03.2014, 07:52 |
tesil Kdyz, tak etalon! :-)

28.03.2014, 08:38 |
mrazik | Upraveno: 2014-03-28 08:46:21
Ford je tak strasne spatny auto, je to fakt hruza. Vzdyt se podivejte kolem sebe, takovych lidi ma Focus, Mondeo, C-max, S-Max, Galaxy, vetsina z nich nalitano pres 200 tKm (nekteri o tom ani nevedi, maj na pocitadle km mnohem mene) a ty auta jezdi a jezdi. Vzdyt to má kvalitu S120, tak jak je to mozny ? Ford je strasne spatna automobilka, ale povedlo se jim udelat aktualne jedny z nejlepsich a nejspolehlivejsich turbobenzinu. Sakra jak to delaj, kdyz jsou tak strasne spatny ?

28.03.2014, 08:39 |
mrazik | Upraveno: 2014-03-28 08:44:40
Se mi to nejak zdublovalo, ale neco pripisu. Co se tyka japoncu, konkretne toyoty, meli jsme dve a maximalni spolehlivost a spokojenost, ale znam cloveka, kteremu 14 dnu po skonceni zaruky odesel motor v yarisu (1.0) do vecnych lovist a nevyhadal nic, vubec nic a nezbylo nez sehnat motor na vbrakovisti. Co se tyka Subaru, mam kamarady, kteri je maji a jsou to krasna auta, ale vyzaduji peci a ta pece neco stoji, sakra moc stoji a spolehlivost je prumerna, etalonem bych to rozhodne nenazyval.
Muj nazor na soucasnou produkci aut je ten, ze je to skoro jedno, co se koupi, automobilky sdili spoustu dilu a jsou to jen montovny. prohlasovat, ze v minulosti byla auta kvalitnejsi je odvazne, nejde to rict vseobecne, vzdy se to musi vztahnout ke konkretni veci.
Já myslím, že kdokoli kdo dělá v servisu jakékoli značky by mohl vyprávět řadu průserů, která ta či jiná značka má. Kolem aut se už nějakou dobu pohybuju, viděl jsem spoustu aut která najela 300tkm bez problémů jako aut, s kterýma byly od začátku jen problémy a je to asi u všech značek stejný.
Nicméně Zdenyho argumentace nad Subaru je opravdu výsměch, máme v práci teď Legacy Outback s 2.0 Dieselem , r.v. 010. A máme v práci i Passata 010 a tvrdit něco o materiálech a slícování ve srovnání těhle 2 aut ??? Zdeny prober se, ale to Subaru je ve srovnání s tím Passatem hrozný ( a to passat taky není nic extra). Stačilo mi vidět v Subaru, 3 displaye - každej absolutně jiná grafika, rozlišení navigace jak tetris, naprosto nelogický ovládání (třeba mačkání menu BC v budíkách je teda extra záležitost), malý sedačky, některý vypínače jak z roku 80 atd... Zpřevodováníá manuálu k tomu dieselu vymýšlel taky nějakej idiot, buď to řve, nebo je to podtočený a jezdit s tím po městě je hodně moc příjemný .... Jediný co na tom autě je fakt dobrý je prostornost, komfort a všechno ostatní mě ničím neoslovilo ( možná je to taky daný tím, že je to edice Sport na 18"). Jinak co se týká servisu, bylo měněný v rámci záruky řízení z důvodu mlácení přední nápravy (70tkm od kterých to auto máme), která nicméně bouchá pořád - odpověď servisu, že to nikde jinde žádná vůle není a že to jde pořád z toho řízení a že když ho vyměná bude to pořád to samé, takto mi odpovědeli ve 3 servisech a taktéž kvůli odskakování přední nápravy v rejdu meněn v záruce Haldex, nicméně to tam v plným rejdu taky zůstalo a prý je to taky normální...
Co se týká Lexuse, tak jsem jel v LS nějaká 08, a že bych z toho byl odvařenej, že by to bylo úplně něco jiného než cokoli osotatního jsem teda taky nepozoroval ... a hodně úsměvné mi přišlo když otočíš volantem o 90° a vykouknou na tebe šroubky, to není ani v Transitu :D, tlačítka stejný jak v Yarisu, akorát mají jinou barvu atd ...
Prostě každý auto má něco a každýmu se taky líbí něco jinýho, ale to co předvádíš Zdeny je fakt extrém ...

28.03.2014, 09:48 |
AR | Upraveno: 2014-03-28 09:49:47
mrazik: tak to zase prrrr, podivej se kolik shades jezdi do dnes, takže by se dalo říct že se jedná o spolehlivé auto, takže přirovnání fordu ku shades není od věci ;)
tesil: njn překlep no, m a n blízko sebe. Ale stává se to jednou maximálně dvakrát za 10 let ;)
Cossie.
ano, soihlas a sám uvádím, že se Subaru v mnohém pohoršilo. Nicméně každý si jistě vybere auto dle svého gusta. proto vedle sebe koexistují jak VW, tak SUabru a další a naštěstí každý má svobodnou vůli se rozhodnout.
Za svoji osobu mám celkem jasno a volba ostatních je mi vcelku volná.
Objektivně nutno dodat, že jsem vyřešil i to, že až v květnu skončí odopis mého Legacy 2,0R, tak další vůz už je nachystaný a stojí doma v garáži:-)A věřím, že jsem neudělal chybu, nakonec 5 let používání auta od dané značky a typu je dost přesvědčující.
Jen se tě zeptám, Cossie, kolik vážíš? Já, že právě Legacy vyniká velkými a bohatě dimenzovanými sedačkami:-)Možná, že je chyba na tvé straně??? :-)))
Marziku, pokud narážíš na mě, kde píšu, že je Ford špatný auto? Zkus mi to ukázat. Já si dovedu po sobě přečíst, co jsem napsal - já jsem naspal - a zde opět citace:
"Stručně - za ty prachy neskutečně odfláknutý a to se Das Auto nebojí nazývat to autem střední třídy. za mě - palec dolů a rozhodně bych ho nekoupil kvli kvalitě provedení a zpracování).
Mondeo je na tom plus mínus stejně, ale aspoň se dá pořídit za levnější peníze a je ve své třídě"
"bohužel, Mondeo (obecně Ford) je sice dobrý auto po stránce jízdních vlastností, to mu bůhchraň nikdo jneupírá, ale kvalitou pokulhává. Horší je na tom pasát, který p stránce jídzních vlastností nestojí za nic moc, ale kvalitou v DANÉ cenové kategorii silně pokulhává a je na úrovni Hyundaie 40. "
A k tomu subaru, opět citace toho, co jsem již napsal:
"Subaru už bohužel postupně díky germanizaci/evropizaci slevuje ze svých zásad. Rozhondě množství závad stoupá a nejvíce je to je vidět mezi modely Legacy IV a V. Bohužel."
Tak stačí si vybrat to, co je správně a nepřekrucovat - ale to tady nelze od některých jedinců čekat. Zaslepenost jim bere schopnost orientovat se v tom, co bylo a je napsáno. Ale můj problém to není:-)
Mám 95kg a jestli ti připadají sedadla v Legacy bohatě dimenzovaná a velká, tak seš asi vietnamec :-D. Na dnešní dobu je tam krátkej sedák i opěradlo, to se na mě nezlob ....
Mně vyhovuje.A nezlobím se, nemám proč:-)
Stačí přečíst jen titulky na stránce a vše napoví.-)
[ Link ]
Vidíš, a já B6 mám a nic takového nepociťuji. :)

31.03.2014, 13:44 |
Chris Tu asi plati pravidlo najlepsi offroad je firemne auto.
Som si vedomy, ze tato generacia aut isla kvalitou dole, ale aby to bolo az take markantne ?
Tieto opravy sa neriesia v ramci zaruky ?