
Navštíveno 1678x


15.03.2014, 19:12 |
luda551 | Upraveno: 2014-03-15 19:13:38
Čau, léto se blíží a potřebuji nový povoz, mám zájem o BMW 850 Csi, nejlépe v černé či červené?
Je to přes 20let staré, stav tomu bude odpovídat, spotřebu neřeším, ale věřím že do 25L/100km se vejdu, tak prosím bez zbytečných OT.
Zatím jsem vyzkoušel
R 19 1.8 16V
Astra F 2.0 16V
Bravo HGT 2.0 20V upravene od GX-Tuning cca 250PS :)
200sx s 13 1.8T stage 2
Impreza STI wrc
A6 sport line
A8 w12
Bmw 550GT
a teď bych chtěl BMW 850CSi pokud má někdo nějakou zkušenost či by věděl o nějakém(v provozu schopném stavu a co nejede jak 120cítka) co je na prodej šup sem s kontaktem :)
no 850ku tady sem tam nekdo mit bude, ale csi bylo vyrobeno "par" kusu takze k te ti tady nikdo moc informaci neda....
co audi A6 C4 či 90 s motorem 2,2 turbo 5válec?

15.03.2014, 20:04 |
walish | Upraveno: 2014-03-15 20:07:52
Jo, po A6 2.2 určitě skočí, když shání BMW 850 Csi, je to úplně to samé, vlastně ještě lepší
EDIT: Co tohle?
[ Link ]

15.03.2014, 20:10 |
swep no, ale taková Alpina B12 5.7 Coupe, to by byla, panečku, paráda

15.03.2014, 20:46 |
Alííí luda551: Impreza STI wrc ? To je k dostani na SPZkach? Bych bral... :-)
Kdesi byl o 850 (nevím, jestli ten stejný typ), článek. Myslím, že to byl SM.
Co mi utkvělo v paměti, nehorázné náklady na servis. Díly z druhovýroby údajně neexistují, auto je celé specifické.
To je vše, mi utkvělo v palici.

15.03.2014, 21:14 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2014-03-15 21:17:13
850 je zumpa na prachy a neustaly zdroj problemu. 12V je fajn, ale 840 udela stejnou sluzbu.
840 sezenes navic i v manualu, bude lehci, vyvazenejsi, s nizsi spotrebou.
pokud bys chtel nejaky reference tak Ondra Fencl z vettepointu ji mel, nebo Michal Meskan...
Před 10ti léty jsme jednu 850ci v manuálu měli :) rád vzpomínám. Ovšem Csi podle mě nesehnatelné,pokud ano tak už extrémně drahé, nebo v žalostném stavu a vzhledem k tomu jak tam byl servis kurevsky drahý bych to do kupy dávat nechtěl, levné díly na to opravdu nebyli. 850ky tady nějaké jsou, ale co se občas mrknu tak většinou automat. Když už tak bych koukal po 840ce, rozdíl tam je 10kw, seženeš asi i v manuálu a motor je mnohem spolehlivější. Tuším, že 840ky byli i o něco novější. Ale opravdu rád vzpomínám, je to auto které jen tak často nepotkáš, jen se tam nedalo trtkat :))

16.03.2014, 14:33 |
bafis Tady jedna v polsku za rozumnou cenu, jen vim ze se to ve sve dobe dost kradlo, prej to nemelo immo a slo to nastartovat sroubovakem, ale po tech letech by to bylo stejne asi uz promlceny :D
[ Link ]
Bral bych 840Ci asi jedno jestli manuál nebo automat, ten pětikvaltovej Steptronic chodí dost pěkně a stejně to není na drifty ani okresky, je to těžší než sedma :-) K tomuhle osmiválci se váže celonerezovej dvojitej vejfuk odpředu dozadu, jedna z drahých věcí na BMW. Dvanáctiválec přidá pár koní, ale tunu problémů od elektroniky, zapalování až po hardware samotného motoru s klikou a hlavami, tyhle V12 fakt nebrat. A nebo 850CSi s 380 koníky, ale ceny budou někde na trojnásobku...