Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Felicia 1.3 výfuk, prosím o radu

 o Navštíveno 4453x o
o 13.03.2014, 14:10 | jz33 | Upraveno: 2014-03-13 14:11:31
Dobrý den, pročetl jsem mnoho příspěvků, ale nenašel nejlepší variantu. V několika příspěvcích pro Felicia 1.3 MPi se doporučuje výfuk na webu
[ Link ]
Bylo by dobré vzít hned první tři kusy, tlumič 2,500,- střední díl 500,- a náhrada katalyzátoru za 400,- ?

Střední díl je bez rezonátoru, někde jsem se dočetl, že se plyny mají točit pro lepší odvod a díky tomu se nevracejí. Nevím, co je na tom pravdy. Pokud někdo víte o lepší variantě, budu velice vděčný. Chtěl bych trochu zvýšit výkon bez úprav omezujících životnost automobilu. Má najeto jen 32.000 km a nechci se ho vzdávat pro jiné auto. Děkuji za rady.


o 14.03.2014, 07:51 | Knightey-
No k tomu zvyseni vykonu, necekej od toho defakto nic. Stejne to muze byt maximalne nejaky placebo efekt, ktery diky vetsimu kravalu ti prijde ze to vic jede.
Oni jsou vyfuky ktere pridaji vykon ci upravuji kroutici moment nebo spis posouvaji jeho hranice ale nejsou to vyfuky za par stovek.
A kdyz upravujes vyfuk, tak cim blize ho upravis k motoru tim vetsi to ma vliv na motor.
A jestli fakt chces za kazdou cenu utracet penize do tohoto auta, tak se jukni po nejakem sportovnim filtru (KN, Green) kvalitni svicky do motoru a kvalitni vyfuck (ikdyz pochybuju ze nejaky vyrobce supersprint bude delat neco na Felicii 1.3MPi).
Ale hodnotu auta tim nezvednes, mozna ba naopak. Felicie ma nejvetsi hodnotu v TOP seriovem stavu a vzdy se rychle proda.
Navic hodnota tech soucastek co jsem ti napsal, bude presahovat hodnotu celeho auta a v pripade fakt dobre a znackove vyfukove soustavy, tak i nekolikanasobne :D
o 14.03.2014, 10:02 | Camča_v
Co se týká výfuku, koupil bych koncák od Soiety a výkon bych řešil u Cimbu. Za pár kaček hodně muziky.
o 14.03.2014, 10:10 | Jajinek
Svod dej favorit s sroubem na lambdu,stred bez tlumicu a zedek soietu,remus,ja si nechal delat konec u Pajkrta v želeleznym u tisnova (myslím Zapa výfuky) a super,bylo to poznat,ale ja k tomu jeste měl jednotku a filtr.
o 14.03.2014, 10:50 | MARWiN | Upraveno: 2014-03-14 10:51:31
řešit výkon u Cimbu je to nejhorší co můžeš udělat... Ci*bu shit.
nejlepší je favo svod, origo střed a origo konec, jede to
o 14.03.2014, 11:30 | Rustapha-659
MARWiN:Jak jsi k tomuhle došel? Zrovna Cimbu je osvědčená,vyzkoušená kvalita...1,3 mpi i 1,6 a posunutej omezovač do 6500rpm ..s jeho úpravou jedou a fungujou velmi znatelně líp,než série(bavíme se pořád o atmosféře a jednoduchý úpravě křivky výkonu,nikoliv o brutálním nárůstu a trhání asfaltu)Já jsem s 1,3mpi Cimbu najezdil asi 80tkm a kamarád jezdí doteď(má 1,6) a aktuálně má motor nalítáno 220tkm a s Cimbu cca 185tkm bez jedinýho problému..a funguje to velmi hezky.
o 14.03.2014, 11:36 | MARWiN | Upraveno: 2014-03-14 11:38:05
se sériovým jednobodem jsem opakovaně pojel MPičko od Cimbu..sériová 1600ka taky opakovaně pojela Cimbu na měřeným úseku se stejným řidičem...jiná 1600ka vůbec nefungovala s Cimbu jednotkou, auto chcípalo při každým vyřazení, nedokázal nám mistr Cimbu ani seřídit předstih na rozdělovači (rozdělovač otočil skoro na druhou stranu aby se ten motor neuklepal) , mapa nastavená tak že motor normálně detonoval a tak... všechny motory byly v nejlepší kondici... omezovač není všechno... dokonce i mistr Cimbu si nechal svoje soutěžní auta stavět jinde... kombinace "jeho" vačky a jednotky vybírá snad náhodně... fak ne.. nikdy víc
o 14.03.2014, 13:22 | Camča_v
Se v tom případě divím, že Cimbu ještě existuje :o)
o 14.03.2014, 13:54 | Tweety_xx
Jestli mas hajem, kamos rozprodava feldu. Upraveny motor, prevrtany na 1450 (tusim) delala to firma, odmerene na brzde, a ma i komplet vyfuk svody stred konec. Proste komplet. A da se dohodnout.
o 14.03.2014, 13:54 | Tweety_xx
Jo motor je uz nalakovany do cerna a vse komplet k tomu ma. Staci jen vymenit kus za kus a jezdis.
o 16.03.2014, 01:48 | Rustapha-659
MARWiN: zajímavé...naprosto odlišná zkušenost...a pár nás tu s Cimbu je.. samo,že posunutej omezovač není všechno..to dá rozum. :-)
o 16.03.2014, 13:53 | jz33
Motor měnit nechci, jak píšu má najeto jen 32.000 km. Spousta názorů, ale bohužel si stále nevím rady. Pokud odeberu katalyzátor a střední tlumič, tak se přeci nemůže jednat o placebo efekt. Jsou to největší brzdy odvodu spalin, které bání dokonalému vyprázdnění a fuknci. Nejlepšího výsledku bych dosáhl s leštěnými svody, ale přes 10.000,- se mi teď do nich dávat nechce. Odebral někdo z Vás katalyzátor a střední tlumič? Zkoušel někdo výrobky z odkazu [ Link ] ?
o 16.03.2014, 14:29 | jura.j
já sem měl na m323 postupně bez katu , střeďáku a koncáku , takže trubka durch od svodů až dozadu.
hezký zvuk , ale na pátý kvalt od určitej rychlosti sem to mosel přemlůvat , aby to vůbec jelo.

skončilo to bez katu , a koncáku , nechal sem střeďák , stejně to byl takový průchozák a to už bylo lepší.

ale že by byl poznat nejaký lepší výkon , to asi neé
o 18.03.2014, 11:44 | Tweety_xx
Jjja ti dal jen navrh. Jinak ten jeho kotor ma najeto max tak 15 tis. Jak sem psal je nove postaveny. A co se tech vyfuku tyce, ma komplet vyfuk asi dle predstavy jakou mas ty. Svody, misto katu mezikus, bez stredu a jen pruchozi konec.
o 18.03.2014, 11:44 | Tweety_xx
Jjja ti dal jen navrh. Jinak ten jeho kotor ma najeto max tak 15 tis. Jak sem psal je nove postaveny. A co se tech vyfuku tyce, ma komplet vyfuk asi dle predstavy jakou mas ty. Svody, misto katu mezikus, bez stredu a jen pruchozi konec.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3791 sekund.