
Navštíveno 4201x

Můžete poradit něco spolehlivého pouze na převoz zboží? Cca rok 2000 a více, cena do 80.000Kč. Ideální Ford Transit nebo něco podobného, také čemu sevyhnout :)
Díky
Transit TDDI
Peugeot Boxer ale prodejnesi je Fiat Ducato.
Tydle roky bude trapit znacna koroze.
Transit myslíš 2.0 nebo 2.4?
Boxer se trochu bojim :)
Ducato jsem měl pujčený z Kika a příjemný :)
lehci naklad a město rozhodne 2.0
Tezky naklad 2.4ku.

04.03.2014, 18:57 |
petis Ve firmě bylo, vlastně je Ducato 2.8td rok bch řek kolem 2000, a co se týká motoru tak to jezdí pořád, najeto kolem 400 tis. startuje to na drc i v nejvetších mrazech. Jen kastle nic moc. Rezne to. Cestovní pohodlý na dlouhý trasy nic moc.

04.03.2014, 19:04 |
Nora Za mě Renault Master, jezdí to slušně, je to pohodlné na dováku, dá se koupit za pěkné peníze.

04.03.2014, 19:04 |
Nora Za mě Renault Master, jezdí to slušně, je to pohodlné na dováku, dá se koupit za pěkné peníze.

04.03.2014, 19:04 |
Nora Za mě Renault Master, jezdí to slušně, je to pohodlné na dováku, dá se koupit za pěkné peníze.

04.03.2014, 19:04 |
vypuk Toyota Hiace - neskutečný nezmar, který jezdí i když by jezdit neměl ;) Je menší, ale spolehlivost neskutečná!

04.03.2014, 19:16 |
Lubak Transit,boxer,ducato bude zalezet jako u kazdeho auta na predchozim majiteli a bacha na korozi. Pokud chces chodit casto na navstevy do servisu tak pak Mastera,to tam budes vic nez doma-))
Hiace, hodně mile překvapilo i na delší trase

04.03.2014, 19:54 |
vypuk No tak se mušíš zase rozhodnout jestli chceš spolehlivost nebo prostor :)
Potřebuju hlavně prostor, mám ještě Sharan, takže bych si moc nepomohl.

04.03.2014, 20:09 |
Nora když prostor, tak Master, s tím servisem to není jak Lubak píše, když je člověk hovado, tak utaví jakýkoliv stroj, Master trpí na převodovky, když tomu někdo dává knedlík po dálnicích....

04.03.2014, 20:11 |
Hanes za me jednoznacne ducato 2.8 je to sofim motor co pouziva i iveco a je to drzak. to same jimper,nebo boxer, ale jedinne 2.8hdi- je jedinej co je stejnej s ducatem. Koroze je nepritel u vsech dodavek, ale servisne jako ojetina je tranzit uplne v mimo a nedoporucuji. jo master 2.8dti ten motor ma taky a zbytek je lepsi nez tranzit.

04.03.2014, 20:11 |
Hanes | Upraveno: 2014-03-04 20:20:53
double

04.03.2014, 20:18 |
Rudi koukal bych po starým LTčku
kamarádův strejda prodává Citroen Jumper,ten model co jsi dal link na Ducato,ale 9 míst a červený,tažné,alu kola + zánovní pneu,v elektrice bez klimošky...spousta udělaných věcí(spojka,poloosa,čepy...)....cenovka myslím 87tkč.Když by jsi měl zájem písni mi email na info@ahcl.cz a já pozjistím víc.

04.03.2014, 22:09 |
Komba taky mohu doporučit spíše ducáto z vlastní zkušennosti a motor 2.5tdi 2.8idtd,akorát jsou to už MAXi verze,ty kratší asi ani tenhle silnej,dobrej motor nemaj,ale zase se tam pěkně můžeš postavit pokud nemáš dva metry:)

06.03.2014, 00:10 |
Drtič Nedávno jsem koupil Ducato 2,8 d, rok 2000, najeto 485 000, nerezavé, motor si jen přede. Převodovky se sypou, ale to musí majitel hnat po dálnici jak magor. Závodní auto to rozhodně není, ale práci rozhodně udělá a rekl bych že celkem spolehlivě
Včera nám dovezl jeden pán zboží taky Ducatem, tak jsem ho zpovidal, mel 2.0 a rikal ze to jsou drzaky. Tak asi pujdu do nej.
dobrá volba, taky bych se přikláněl k JTD, 2,8 jsem měl, sice jede ale taky si vezme dost nafty. Pokud to nebude trvale jezdit s 800++ kg naloženýma, ten dvoulitr bude stačit.
Vždycky jsem měl ducato, a nikdy jsem neměl žádny problém, do doby než jsme koupili novýho boxera ve kterým je bohužel motor Ford rady Puma...
Ten kdo tuhle fuzi vymyslel by zaslouzil nakopat prdel :/

07.03.2014, 22:30 |
radek.613 | Upraveno: 2014-03-07 22:41:41
Nevím jak starý Jumper, ale Jumper 2009, to je na dlouhé štreky učiněné utrpení v té parodii na profi pracoviště řidiče sedět, a to pamatuju i takové tragedie, jako třeba Avii či 1203..... :-D Jinak mám něco se 100HP, objem nevím, v základní délce/výšce modelové řady (L1H1), dálniční lety (120-140 kph) spotřeba kol 8 až 8,5 když je naložený max do 1/2 užitečna, prázdá pixla se mnou, i po městě, i po okreskách, není problém do 7mi litrů, při "osobákové" svižnosti. Servo akorát, trochu tužší řazení, ale to podvědomně poddá, hezky to svítí (akorát úmrtnost H7 je legendární), slušně brzdí, má to velmi použitelný rejd a v některých otáčkových pásmech je to projevem civilizovanější než legendární koncernová 1.9 TDi :-D :-D :-D, a jako správný "náklaďák" to normálně funguje od II. kvaltu nahoru, tedy i v otáčkách pod 900/min bez efektů jako je chcípání provázené ránou jako z děla s pocitem pro řidiče, že mu právě upadnul motor i s převodovkou ven z auta :-D Ten vehikl má teď natočeno 204tis a jedinná věc co se řešila bylo jedno servo klapky v topení, jinak to pořád jezdí, i když se na tom do ledna, než jsem to "zabavil", střídalo 5 lidí, z toho tři se sotva ukončeným základním vzděláním a citem dřevorubce co zapomněl ruku v pile (takže olej přejetý o 15tis, nebo ho 3 litry chybějící bylo běžnými provozními podmínkami). Obecně bych se tedy těhle "PSA" věcí nebál, mám z minulé práce srovnání s Tranzitem a není to špatné. A pokud se mi tam povede naroubovat nějakou normální sedačku, budu i spokojenej.... :-D :-D :-D