Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > rada - hlučnej motor

 o Navštíveno 2067x o
o 03.03.2014, 20:44 | bafis
Jde o vw 81 kw najeto 330 tkm, poslednich pul roku v nem cvaka a je celkem hlucnej, po zahrati se to trochu zlepsi, ale ne moc, po vymene oleje tak 4 dny docela dobry, ale pak to samy. Kazdej rika ze je pred smrti, ale jede jak ma, spotreba supr a chyta na skrtnuti i v nejvetsich mrazech. Olej bere asi litr na 2000 km :( Skousel jsem davat nejak med pri vymene, taky nic. Nema nekdo neco k doporuceni, nebo mam shanet novej motor ?? Auto je jinak v supr stavu a chtel bych nechat pritelkyni...

Diky


o 03.03.2014, 21:46 | Komba
cvakají tma nejspíš zdvihátka(hydroštosy).Jsou plněný tlakem oleje,ale zřejmě bude nějaké vadné.Proto to pak správně nevymezuje vůli a cvaká to.Děje se to běžně :)
o 03.03.2014, 22:25 | bafis
Co s tim ??
o 03.03.2014, 23:48 | Jozzo
vezmeš $$$$$$$ a odvezeš to vše do dílny
o 04.03.2014, 07:20 | bafis
ha ha, jde o to jestli ma smysl davat do kupy motor kterej se da sehnat za 10 jinej ;-)
o 04.03.2014, 07:33 | mr.brain
Na blbou otázku blbá odpověď ;) Jedno hydraulické zdvihátko ventilu na 1,9 TDi (55/66/81 kW) stojí kolem 120 Kč... Cena * počet ventilů + práce + nutná těsnění a další drobný materiál + asi nové rozvody (hlava musí dolů) = celková cena opravy :)
o 04.03.2014, 07:52 | Hanes
Pokud to jsou opravdu zdvihátka, tak hlava dolů nemusí, jen rozvody, sundá se vačka a vynění se zdvihátka. Těsnění budeš potřebovat pod víko ventilů a gufero na vačce.
Pokud máš ale na rozvodech něco najeto, je lepší je vyměnit, je to při jedné práci a máš klid.

Nebo si kup za 10 jinej motor ve kterým nevíš co je, Práce na přehození je asi 3x tolik co na výměně zdvihátek, výsledek nejistý do prvního nastartování a když bude něco špatně tak zas vyndat a řešit vracení? Opravil bych starej pokud to cvakaj zdvihátka, alespoň víš co v něm máš.
o 04.03.2014, 08:30 | Komba
jestli dáváš dobrej olej a dobře se ktomu chováš,tak asi neni moc šance aby se tam něco vydřel oa začla cvakat třeba ojnice apod.Často odchází ty zdvihátka,nedavno jsem to dělal kamarádovy na tom samém motoru.Jestl ito hodně cvaká,tak i můžeš sundat víko a mezi vačku a hydroštos strčit měrky,nesmí se tam vlézt,když jsou dobrý.Jde vyzkoušet i šroubovákem zda pruží a vrací se,zda jdou vůbec zmačknout.
Všechno zase záleží na zkušennostech a možnostech:)motor bych rozhodně neměnil.
o 04.03.2014, 08:37 | Jozzo
Čtu, že se ti ztrácí olej. To možná bude další problém.
Něco ve směru ztvrdlých gufer na zdvihátkách.
o 04.03.2014, 09:55 | bafis
Olej menim pravidelne a rozvody jsou pred par tisicema, netocim to studeny, spis pred jizdou necham zahrat...rekl bych ze ho docela setrim, protoze me vlastne zivi - vozi me do rachoty kazdy den dohromady 100 km. Nechci dopadnout jak s pred tim Octavii, nechal jsem za 8000 generalkovat motor (dusil se a bral olej) a bylo to k nicemu - auto jsem pak prodal za par korun. Auto mam v planu kupovat tento rok novy, ale tohle bych chtel nechat pritelkyni na jezdeni tady kolem komina.
o 04.03.2014, 10:00 | mr.brain
Možná, že by nakonec nebylo od věci nechat udělat celou hlavu... Výměnou motoru bych to taky neřešil (pokud jsou písty, válce a klika ok).
o 04.03.2014, 21:41 | Komba
Olej by mohl utíkat kolem tich simeringů ventilů,což někdy jde udělat bez demontáže hlavy,ale chce to mít na to nějaký fígl,třeba natlakovat válec vzduchem aby se nepropadal.Ale to chce zase mít redukci místo svíčky,abys to zašrouboval a připojil na to hadici pak odmačkávač na pružiny,pákovej a stejně nemáš jistotu jestli se ti nebude ventil propadat:D to je pak sundat hlavu,srovnat,nový simeringy nový těsnění pod hlavou a těsnění kolem....musíš vědět kolik chceš investovat.V servisu za to osmičku chtít určitě budou.
o 05.03.2014, 00:40 | Jozzo
tvl to co jsi psal stojí tak polovic, za předpokladu že doneseš jen hlavu
o 05.03.2014, 01:21 | Lukybond
Mam uplne stejny problem octavia 81kw 260najeto.... Chyta na skrtnuti , ale motor je silene hlucnej i po zahrati.... Spotreba super.. Vykon ok..... Ale nedolejvam ani kapinku oleje.... Takze taky hydrostely ??
o 05.03.2014, 06:56 | Komba
Jozzo:já ti nevim hele možná jsem to krapet přehnal,ale byl bych blízko.Ceny jse msi nezjišťoval,ale těsnění pod hlavu v průměru za 2000kč,rovnánní a zkouška hlavy u firmy až 2000kč.Tak a teď počítej zhruba 13 hodin práce,když to dostane zručnej mechanik co ví co dělá a bude hodinovka 350kč,tak to máš hned 4500kč a ještě nepočítam další materiál.
Někdo mi napíše možná hlavu nerovnat,ale u diesla,co má ještě tyhle kma kde a hlava víc trpí,se to vyplatí vždy.jo můžeš stím zajet k zámečníkovy s frézou,ale mám i blbé zkušennosti s rovnáním,musíš si to ohlídat.Ten vůl měl tupou frézu,udělalo to do hlavy dolíky jak se trhal materiál a nedal ose to použít.Takže to opravoval asi na třikrát:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.7463 sekund.