
Navštíveno 2345x

Zdravím,chtěl bych poradit jaký auto kolem sto tisíc?
Požadavky: kombi,nejlépe plná výbava,jestli nafta nebo benzín neresim,čím modernější vzhled tím lepší manuál
Koukal jsem A6 1.9Tdi,BMW E46 ...
Díky moc

11.02.2014, 21:03 |
Hodor Například:
[ Link ] hledat tedy spíše soukromé inzeráty. 2.0DCi je povedenější motor než 1.9DCi hlavně má rozvod řetězem. Výbava u těchto vozů bývá dost bohatá, je to i celkem bezpečný ve vyšší výbavě má 8x airbag. 110kw dokáže pěkně cválat, ale podvozek je trochu měkčí tudíž zajistí pohodlnější svezení, ale je to otázka vkusu každý má radši něco jiného... Jako velké plus vidím to, že se tyhle auta moc nekradou. Je to tedy můj tip, vím že tyhle auta nejsou moc oblíbená, ale hned mě nekamenujte :D
Sorry ale pí_u snad ani ne

11.02.2014, 22:10 |
tesil Tak chces audinu tak co se tady ptas. Jako cekas, ze ti nekdo napise, ze je to super a neni se ceho bat? To asi ne.
A mimochodem pises manual a dal jsi tady ty dve vrány v automatu.

11.02.2014, 22:22 |
Hodor Jen jsem navrhl můj tip, každý máme jiný vkus ;) Sám vlastním Lagunu, tedy krátce, ale svezení je to pěkný. Pořídil jsem si ji protože mi ukradli octavii 10 dní po koupi...
To jsem dál příklady,zajímají mě ty motorizace

12.02.2014, 08:17 |
kuja Jako Hodor....doby, kdy byl Renault kasicka jsou uz davno pryc a rocniky 2005 a dal jsou uz spolehlivy jako jakykoli jiny auto ty kategorie....ale je to vsechno o udrzbe...nektery auta vydrzi o trosku dyl, kdyz nekdo na udrzbu s*re, ale pak se zase pos*ere novy majitel. A vybirat v tehle cenach naftouvou A6 nebo E46 je cesta do pekel, pokud mas bokem dalsich 50tis, tak good luck. U Renaulta udelas brzdy, 2 hmotu a budes jezdit dal :) Repas vstriku stoji par korun, turbo kolem 12tis a vic nic....Ale mluvim z pohledu majitele auta, o ktery by si tu nikdo neoprel ani kolo (Laguna II Ph1 r.v. 2004 1.9dci):)
Nevím mno,ten rencek mě vážně neláká
Fiat Croma 1.9JTD či 2.4JTD pokud chceš větší peklo :)
"doby, kdy byl Renault kasicka jsou uz davno pryc a rocniky 2005 a dal jsou uz spolehlivy jako jakykoli jiny auto ty kategorie"
ne, opravdu tomu tak není a Renault je kasička stále, jen ostatní se rapidně od 2005 zhoršili na úroveň automobilky s kvalitou motorů F1 :) tzn. 6 na rok :D

12.02.2014, 09:28 |
kuja tragicomix: Nejaka osobni zkusenost? Sorry za OT autorovi clanku....
naopak, ja mel Lagunu 1.9dci 88kW a krom drahyho servisu, kdy me zadni naprava vysla cca na 11tis.(4 roky zpet), repas turba a nejaky problemy s el. (karta) jsem byl naprosto spokojen ..
spis jsem se pozastavil nad tim ze nekdo rekne ze se jedna automobilka zlepsuje v kvalite a pritom vsichni vime ze naopak vsichni ostatni drive "spolehlivy" jdou s kvalitou dolu ..
ale co ja vim, ja jsem nuzak :) chtel jsem si pred rokem koupit novyho dustera :D ale kdyz mi i prodejce rekl ze to auto je tak na 2 roky, sel jsem pryc ..

12.02.2014, 09:34 |
AR kuja: kde vyjde repas vstriku na rencka na pár kaček? kámoš má 1.9DCi a 3 vstřiky v hajzlu
Co vím, tak na 1,9 dCi odchází čerpadla od strejdy Bosche z Německa... :) Zdeny60 o tom tu něco psal, jestli si pamtuju dobře, tak je tam nějaký litá segrovka nebo pojistnej kroužek, kterej se obrousí a pak rozpadne na kousky = čerpadlo k.o. (místo aby tam byl kroužek vyraženej z plechu).

12.02.2014, 10:28 |
RedBaron | Upraveno: 2014-02-12 10:33:07
Vždyť na novým commonrailu se dělá na každým autě to samý, dvouhmota, vstřiky, turbo... No a na všech nových přímovstřikových oturbených benzínech už to bude jedno, benzín ztrácí poslední výhody. Vysokotlaký čerpadlo bavorský třeba najede půlmilión. U auta za sto litrů je spíš důležitý, kolik toho už udělal předchozí majitel, aby to nezbylo na tebe :-D Podvozkový díly na Renault budou tak nějak nastejno jako na tu E46. A E46tku trápí navíc rez, možná víc, než ten Renault. Jinak udržovaná je i po třinácti letech krásně tuhá, prostě kultura. Kombík má kufr ne větší než Fabie.

12.02.2014, 10:33 |
kuja tragicomix: Tak ja sem spis narazel na legendarni nespolehlivost Renaultu z 90.let a zacatku let noveho milenia, ktera se s nima porad tahne a vsichni se o :)
Jinak me Laguna stala za 2 roky asi 16tis (komplet brzdy, repas silentu zadni napravy a motorek zadniho sterace), ale treba po porovnani s Mitsu Colt r.v. 2008 jsou to vsechno takovy lidovy ceny....tam ty veci stojej nasobky :)
Jinak ja sem taky prumerny clovek, ktery si vystaci s francouzskym vozem a dokaze ho rozumne udrzet pri zivote :)
AR: Staci pohledat po netu, repas se pohybuje kolem 1800-2000/vstrik, coz mi pri cene novyho kolem 8000 prijde jako par korun :)
1,9 dýzl v kámošově Laguně dojel na český čerpadlo Bosch, kdy se rozpadnula pojistka a ty vylágrovala ozubená kolečka. Podle jeho dalších anabází sehnat tohle čerpadlo není jednoduché, pokud člověk nechce platit za nové a pak mi jen říkal, že je "to prý běžný". Nevím, já jsem se o to dál nezajímal, jen s pamatuji, že pro čerpadlo jel pak asi 300km kdesi do dupy a než ho tam dal, tak se na něm stejně dělaly nějaký opravy nebo servis.
K těm Renaultům, protože s Megany a Cliem mám hodně často skoro denně co do činění (Clio 1,2 8V je doma a Megana má kolega z práce, co mě občas vozí a denně s ním dojíždí 50+50km cestou necestou, nyní 1,4 16V)mohu napsat jen a pouze pozitivní hodnocení. Naše Clio po roce a půj nulový výskyt závad, když nepočítám přehryzaný kabel od senszoru od kuny a kolegův Megane nic. Konkretně ten Megane se zdá jako velmi slušná volba, protože než mu exekutor zabavil 1,6 (ta sloužila neskutečným způsobem jako tvrdý dělník a makáč) tak mimo kompresoru klimy (byl drahý, to je pravda) neřešil nic a občas, když si vzpomněl, nechal vyměnit olje. To auto jezdilo chudák jako nejhorší nádeník. Nynější 1,4 to samý. A poruchy - noc, co by stálo za řeč. Takže za mě palec nahoru. Jo Clio 2005, 1,6 Megane 2006, 1,4 asi 2007.

13.02.2014, 07:50 |
AR kuja: tak to snad vyjde vyhodneji nechat to vymenit za cca 5t i s praci se zarukou :(

13.02.2014, 07:55 |
kuja AR: Bosch servis ti ten repas udela taky se zarukou :) Jinak jestli se daj sehna vstriky za 5tis s vymenou a zarukou, tak neni co resit :) Ja po tom vic nepatral, protoze mam vstriky v poradku :)

13.02.2014, 07:57 |
AR No otázkou je které pak vydrží více, zda ty neorigo ale nové a nebo repasnuté origo.
btw může se dojebat vstřik když auto dejme tomu rok, rok a půl stojí?