
Navštíveno 10846x


02.02.2014, 19:55 |
imax Zdar panove, mam na vas malou prosbou. Kamosovi zacalo dneska delat auto takovehle pazvuky. Jde o nepravidelne knock - knock zvuky. Vsechno jede v poradku, zadna chyba na diag. Pozna nekdo takhle s videa v cem muze byt problem?
[ Link ]

02.02.2014, 19:57 |
imax jo a jeste na spodnim ramenu jsme nasli trocha poteceneho oleje a nikdo nevi jestli to tam je potecene uz dlhsi dobu a nebo je to cerstve :/ ... V kazdem pripade auto je po oprave leveho blatnika + ramena do ktereho mu naboural jeden pan.

03.02.2014, 01:53 |
macek Rok ?? jakej motor? najeto??

03.02.2014, 07:47 |
imax BMW e 60 r.v. 2007 diesel 530Xd
Paní měrku jste neobtěžovali? :-D

03.02.2014, 09:31 |
imax Jestli myslis hladinu oleje, tak ta je v poradku :/

03.02.2014, 14:32 |
cupra.165 | Upraveno: 2014-02-03 14:33:42
Nemá tohle taky separátor-odlučovač oleje? Vím,že u každého auta se to projevovalo jinak. Nemůže být problém tady? I když zvuk mi zní jak kdyby bylo něco povoleného u řemenice
No, jestli to nechcete dát do servisu, tak klepání se dá krásně najít hadicí a uchem kde je nejintenzivnější.
2 cupra.165: separátor toto nespraví ani v kine :-)

04.02.2014, 12:54 |
imax Taky jsi myslim ze to bude nejake lozisko kladky, ale pak mi nejde do hlavy ten potecenej olej. Ptam se tady proto aby to nebylo neco jeste horsiho jako jsou rozvody ..., ale 3 litre tym netrpeli, nebo jo?

04.02.2014, 12:55 |
imax jo a motor ma nalitano 180tis s pravidelnym servisem v BMW
rozvody na třílitrových N-kových motorech sů jebky !!
M-ka motory v pohodě

04.02.2014, 18:38 |
tesil | Upraveno: 2014-02-04 18:43:03
Mas nejake konkretni zkusenosti? Jeste jsem neslysel o naftovym sestivalci co by odesel na rozvody. A 530xD je 170kw a to je tusim M57
skus si proběhnůt bmw fóra
tatík si chtěl kupovat 330 v naftě , rok 2008 , prodejce byl tak solidní , že mu rovnů řekl , že N-kovým motorom prostě nejde věřit ohledně rozvodů , takže na to prdnul a nekůpil

04.02.2014, 19:19 |
tesil | Upraveno: 2014-02-04 19:22:21
No ty mam prave probehnuty a tam jsem nasel jen mozny problemy u N47 a to je 2.0
Ale jestli se na forech objevujou takovi odbornici a vseznalci jak tady, tak nema cenu verit nicemu. Viz klapky sani, kdy kazdymu se musi rozletet, ale nikdo to jeste rozpadly nevidel. A vsichni je vyhazujou ven i kdyz od roku 2005 jsou zesileny.
Ale tva informace vychazi od zarucene znaleho bazarnika, takze motory 3.0 maji proste rozvody napicu:-)
ten jak povidáš " bazarník " už sem ty báva táhá skoro dvacet roků a tatovi rovnů řekl , jak se věci majů.
nevím přesně to označení , ale mám pocit že říkal M57 v pohodě , snáď eště litinový , N57 v prdeli , hliníkáč , prostě ty rozvody nevydržijů. stačí ti to tak napsat ?
negde sem to měl dokonce najítý , na slovenským fóru , bavili sem tam dokonce o klikovce , ale je mě to putna , tatíka přešla na báwo chuť a já bych si nový auto nekůpil , moc pičurin - moc věcí , co se može posrat.
starý dobrý auta z konca minulýho století :o)

04.02.2014, 19:56 |
imax Jura.j ja mam E90 320 N47 a vzhledem ktomu ze jsem menil rozvody, tak jsem toho na webu hodne prolezl, ale o problemu s rozvody na 330D nebo take 530D jsem neslisel. To ze je blok hlinikovy nema nic spolecniho s rozvodama, ale nekde jsem cetl ze muzou hlinikace praskat :/. Takze bych to na rozvody nevidel, ale mozna jse pletu a i 3litre muzou na tohle trpet, ale spis bych videl problem nekde jinde. Ptam jse tady proto jestli uz nekdo nemnel podobnej problem :)

04.02.2014, 19:59 |
jura.j | Upraveno: 2014-02-04 20:00:39
no problém u třílitru ohledně rozvodů existuje , aspoň u 180KW verze co vím , ale esi je to tento případ , to je těžko říct :o(

04.02.2014, 20:26 |
tesil Tak 180kw byl az od 2009 takze to tvuj táta resit nemusel resit kdyz kupoval 2008 a jinak mi to trosku pripada jako kdyby se zamenovaly rozvody za svody - hlinik a litina.

04.02.2014, 20:28 |
macek | Upraveno: 2014-02-04 20:32:34
tesil prave ze uz vodchazej i na 3,0D nejdrive vsechny 2,0D od brezna 2007 do listopadu 2009 a ty souN47 a pak uz i 3,0D a taky 1,6 benzin
Jestli tomu neveris tak staci precist Svet motoru z lonskyho roku nevim presne jaky cislo ale je o tom cela dvoustrana jak se to zacina srat i u 3,0D a vsech EfficientDynamics motorech

04.02.2014, 20:37 |
imax Ale tohle asi nebude zvuk vadnejch rozvodu, nebo jo?

04.02.2014, 20:39 |
tesil | Upraveno: 2014-02-04 20:40:09
Macek: No ale jura.j pise ze se sraly u vsech N a N57 jsou vsechny 3.0 160kw od roku 2003 a tam prece rozvody neodchazi a 3.0xd byly zase tusim jen M57 a tam by to podle jury melo byt ok. Zacinam se v tom trosku ztracet:-)

04.02.2014, 20:50 |
macek u starsich ne jenom novejsi hlavne celohliniky litinovy jsou v pohode u tech 2,0D vim treba ze je tam spatna ta vodici lista s napinakem a jak to zacne mit takovej skrabavej zvuk tak je to v pici a rychle menit a kdyz se to zanedba tak rozebrat motor a i nova klika pac rozeta na klice je jeji soucasti:-)))

04.02.2014, 20:53 |
tesil Jj o tech 2litrech vim, jen o sestivalcich jsem doted nic neslysel.

05.02.2014, 07:40 |
imax macek:lista je ok, ale problem je v samotne retezi ktera se casem natahne a poradne nesedi na ozubeni. Kdyz pak skoci tak to znamena smrt pro motor. Vim jenom ze BMW je jednoho casu menila sa mekci kvuli hlucnosti motoru, ale byl to krok s5, takze sa vratili k puvodnim ktere mam i ja po vymene rozvodu.
Ale ted k teme, vi nekde kde by mohl byt problem? :)