
Navštíveno 3069x

Motor AUQ.
Je někdo znaly této problematiky?
Zvažují lehké navýšení výkonu v rozumné cenové hladině.
Jde mi hlavně o funkčnost (denní provoz) nad zvýšením výkonu za každou cenu.
Názory tedy na tyto úpravy popř.další možné (bow,odlehčená remenice atd.)
S dwp neprojdes emisema. Kazdopadne je nutne odstranit druhou lambdu softwarove, nebo ji odclonit.
To je mi jasný že emise neprojdou, tohle bych az tak neresil :-)
Je to ale úprava která stojí za zvážení co se týče zlepšení pružnosti motoru nebo je lepší ohlidnout se jinde?
určitě dwp a taky pomuže iridiový svíčky,kn filtr a vetší cooler,ale ten hlavně v letě-v teplech to poznaš nejvic.

02.02.2014, 16:19 |
Pajk Na vše se vy*er, pokud nebudeš dávat větší turbo.
Přímý sání spíš k ničemu a když už, tak 3", včetně váhy a stejně u softu možná narazíš.
Downpipe jo, ale s celým výfukem.
Řemenice odzkoušený nemám..
Svíčky taky nijak zvlášť nepoznáš.
BOV jedině uzavřenej Forge u Tvýho motoru.
IC taktéž jedině Forge. Sám mám Čínu a naposledy.
Moje rada je chip a zbytek jebat... teda pokud se v tom nechceš utopit. :) Což dle prvního příspěvku nechceš.
Ono jde spise o to co s tim autem zamyslis? A na co je urcene. Jen decatovani s kvalitnim softem je +10ps. Mame ozkouseno.
Ja osobne bych volil jen vlozku, decat a kvalitni chip. Uzavreny bov dle toho, jestli ti seriovy bude schopen udrzet tlak po remapu jednotky.
Chip už tam je. Bohužel o tomto motoru nevím prakticky nic. Proto jsem chtel znat názory zkušenějších.
Auto mam na běžný ježdění s tím že jsem kupoval hlavně abych se taky obcas svezl v necem co trochu jede.
Poměr běžné/sport jízdy cca 65/35
Jak zjistím zda sériový ventil zvládá nynější úpravu softu?
BOV potřebuješ uzavřený , protože to , co odfůkněš bokem ti bude chybět v sání.
u starýho AGU to nevadilo , ten si to uměl přebrat , aj dyž aj tam mě to občas zahapruje
když to čtu,tak se divím že mě ta moja hundrtka s těma věcima 3leta teda ještě jezdí ...... :-D ale je to pravda,je to nahovno,už se mě to sere,loni praskla vzadu žarovka a včera pojistka od podsvícení přístrojovky.
Moju ´´radu´´ neber v potaz,je to uplně k .... :-D
ten BOV právě nevím zda řešit nebo ano, dle diskuzí mi není vůbec jasné zda to nějak výrazně pomůže odstranit tu turbodíru kterou tam teď mám. Každej druhej na to nadává jak to funguje 14 dnů a podobně, po roce se jim to rozpadne atd.
Nehledě na to že AUQ je ten největší problém. Bud uzavřenej nebo nějakej dvojitej ktere tlaci do sání a něco ven.
Rajdlosi, u tebe sem koukal na kopii HKS nebo zvažuju ještě Forge Spliter R ale zatím jsem to u nás u nikoho nenašel.
downpipe pořád zvažuju s tím že druhou lambdu odcloním a místo katu dám rezonátor.
Co se downpipe týče, tak spatřeba by měla zůstat na podobné úrovni nebo by mohla jít nahoru?
Spise bych volil ten splitter. Na jiz remapovane auto ideal.
spotreba pujde mirne nahoru s decatem.
Jinak turbodira bude spise spatnou mapou nez ventilem. Bov piznas tak. Ze by ti profukoval a nedrzel konstatne tlak.
Tak po pár dnech čtení všech možných fór nastala drobná změna.
Soft nechám opravit u www.tdichip.cz na které jsem četl doposud jen pozitivní reference.
Pak otázka, decatovat a vyměnit IC ?
Ten origo IC je fakt směšně malej, v létě to nemůže stačit.
Uvažuje že tohle by mohlo bejt lepší:
[ Link ]
Ozvi se na majl, dam ti refefence na opravdove upravce softu.