
Navštíveno 2027x

Tak mám doma celkem akutní nutnost koupit auto. Můžu si vybrat ale jen mezi Dacií a Renaultem. Není teď podstatné proč.
Nicméně mám tyto varianty:
Dacia Logan sedan 1,2 LPG Arctica - nejlacinejší a zcela vybavený včetně navi - nejekonomičtější verze i na splátky i provoz to je řádově kolem 230t kč.
A nebo tyto zhruba shodně drahé varianty
Dacia Lodgy Arctica 1,5dci nebo 1,6LPG LPG lépe vybavená
Nové Clio 1,5Dci 55kw Expresion s klimou
Fluence 1,5Dci 75kw expression a nebo 1,6 110koní LPG
Pravděpodobně budu situačně nucen jedno z nich koupit. Co by kdo volil? Mám roční nájezd kolem 30tisíc od města přes dálnice. Prostě kombinovaný mix

31.01.2014, 08:34 |
kuja Jestli te zase tolik nelimitujou penize, tak bych sel uz do Megana Grandtour stoji cca stejne jako Fluence. Na konec roku planuju obmenu svoji prehistoricky Laguny Grandtour a ve vyberu je Dacia Logan MCV, Dacia Duster a Clio/Megane Grandtour vsechno s 1.5dci a v nejaky rozumny vybave do cca 400tis cenikove....
Ja bohuzel vybiram do 300 a tam se clio grand nevejde a fluence se slevou

31.01.2014, 08:58 |
Burns Osobně bych volil nový logan mcv v naftě. Poměr cena užitná hodnota super.
Do 300 by se měj vejít Megane grandtour s LPG. Mám stokoňovou 1.6 (teda bez LPG), najeto za rok a půl přes 60 tisíc a spokojenost. Slušný prostor na sedačkách, tichý a stabilní podvozek (ale hlučný motor). Docela často v tom jezdím přes tisíc km v kuse a nebývám moc zničený.
Za ty peníze co jsem na to měl jsem nic lepšího nesehnal.
PS: Kromě uvolněné sedačky opravené na záruku zcela bez závad, nikde nic nedrnčí, neloupe se.
Logan MCV mi přijde za 300tisíc dost drahej bez nějaké zajímavé přidané hodnoty, je sice praktičější jako sedan ale stojí skoro stejně jako lodgy a lodgy je daleko vetší, líp se řídí a odveze v poho i vzadu dospělé. Logan má příšerný podvozek. JEdnoduchej, odskakuje a ani nemá nijak zvlášť místa vzadu pro pasažéry. U logana je v varianta pouze ekonomická a to je 1,2ka s plynem. On je logan takovej přímej pokračovatel Thalie s tu teď mám doma, jen Logan dospěl, je drobet větší a dostal zajímavou výbavu ale nestojí mi za 300tisíc. To už bych vzal spíš tu Fluence, kde s obchodní slevou je taky za 300 s naftou a to je prostě lepší auto ve všech ohledech, jen to není kombík, ale kufr to má velikej opravdu dost.
U megana jsem vypustil, protože fluence je v podstatě to samé jen s jinou karoserií, ale má vetší rozvor a tedy více místa. A na fluence mám lepší cenu než na megana
Fluence a Megane je to samé, jak říkáš. Já potřebuju velký vstup do kufru, takže musel být kombík.
Příjemně mě překvapil na Meganu podvozek, třeba proti Fabii kterou jsem měl mít původně to je jiný svezení. Neodskakuje, pěkně sedí i v konstantních 170 km/hod a je na "socka auťák" tichý. Ale nízká cena je vidět v detailech, hnusný madla a plastový tapecy, nesedí čalounění stropu, kufru a taky nemám rád digi palubky. Ani na motorce, ani v autě. Ale je to o zvyku.
Docela povedený je to vestavěný rádio s handsfree a USB.
Zrovna tenhle víkend řeší soused tenhle úžasný low-cost francouzský vergl, dostavivše se do servisu po necelých 4 letech na výměnu kotoučů a destiček, obdržel pěticefernou nabídku, neb ten kepl s přirozením ve znaku má vzadu kotouče dohromafy s nábojem i ložiskem, což je servisně pro zákaznickou kapsu fakt "výhra" :-D :-D :-D
no tak jsem eliminoval výběr do Mégana Grandtourera, ale nejsem si jist s motorem.
Nějak se neumím rozhodnout zdali vzít velmi solidní benzín 1,6 16v 110koní atmosféra, vychovanej motor, jede moc hezky a nebo vzít 1,5 dci 70kw.. rozdíl v ceně je 40 tisíc ale při financování je to skoro zanedbatelné rozdíl pár stokorun. Mám nájezd 20-30k km pul napůl město a venky.. benzín by časem šel přeskládat na LPG .. nafta má zase lepší kroutící moment a celkem si to s kombíkem rozumí... nafta žere míň, ale když bude nafta za 40 korun nic už s tím neudělám. Tak fakt nevím kterýho mám koupit.
Pravděpodobně nebude asi ani jedna volba špatná... ale tak nějak nevím jestli zvolit naftu zaplatit víc za auto a pocitově to šetřit na spotřebě a nebo podstatně sametovější docela vychvalovanej benzín a mít spotřebu větší..
Dci je k dodání do měsíce, benzíny jsou všude skladem, benzín má nepatrně nižší HAV díky ceně, dci by zase měla v CZ vyšší zůstatkovou cenu a určitě bude za pár let lépe prodejná. Fakt nevím. Vždycky sem si myslel, jak mě bude nákup nového auta bavit, ale upřímně mě to otravuje, zdržuje a vybrat je fakt náročné :-( a pruda
Ticho léčí..... a bez pískání z oblasti odkládacího kastlíku před spolujezdcem při každém šlápnutí na pedál plynu se dá taky žít :-D :-D :-D
Only_one: pokud chces, muzu Ti dat nejaky reference ohledne Megane GT. 774 911 912.
Radim.
Onu ale Gt to ma jen stejnou kastli, jinak to je jine auto. no a jsi s tim spokojen jen tak mimochodem?
GT bylo mysleno Grand Tour :-)
Zkus prověřit jednu věc. Před pár týdny jsem byl na garančce, takže hodina a půl nudy. Bavil jsem se s prodejcem na place a tvrdil, že Renault zajišťuje přestavby na LPG za 30 tisíc při zachování plný záruky na motor i kastli, pokud to bereš do nového auta.