
Navštíveno 1524x

Zdarec, koupil jsem mobil pres net, ale kdyz sem ho doma zkousel zapnout tak nesel.
Pres telefon sme se domluvili ze at ho poslu a oni vrati penize. Muj dotaz je jak postovny.
Ted mi musi vratiti i to ne?? Takze cena mobilu+ postovny. Pocita se do toho i postovny, ktery jsem musel zaplatit kdyz sem ji ho posilal zpet??

29.01.2014, 17:45 |
hanx Ano musí, když o to požádáš. Podle novýho zákona ti musí vrátit nejnižší náklady na poslání zpátky, takže když to pošleš klasickym balíkem, částku ti vrátěj. Pokud je to solidní obchod.

29.01.2014, 18:22 |
jok3r pokud ma v obchodnich podminkach napsano ze to neproplatej tak mas smulu protoze nakupem s nima souhlasis

29.01.2014, 18:28 |
CRK Pokud je zákonem dáno, že ho vrátit musí, tak musí. Je to nadřazeno obchodním podmínkám a tvůj souhlas je povinnosti nezbavuje. Otázka je, jak to je, protože v těch novejch, aby se prase vyznalo...
ok, diky
ja budu rad, kdyz se mi vrati penize za mobil:-)

29.01.2014, 19:22 |
jok3r CRK: prave co ted znama resila na eshopu tak pokud ma v podminkach ze neproplaci postovny u vraceni zbozi do 14 dni tak to platit nemusi

29.01.2014, 20:24 |
CRK píšu to trošku jinak, tak si to ještě přečti...

29.01.2014, 20:53 |
hanx Musí to platit. To bychom si mohli dát do podmínek cokoliv :-) Změna vracení poštovného oproti loňským zákonům je tak, že e-shopy nemusí platit plný dopravný jaký si nárokuje zákazník (když to poslal balíkem za 200 když to šlo poslat balíkem za 60 tak se mu muselo vrátit 200 když to prokázal). Teď je to tak,že shop platí jen ten nejlevnější způsob dopravy, nehledě na to, jak to zákazník poslal.
Tak penize sou na ucte. Vratili mi cenu mobilu+ posta + postu kdyz jsem jim to posilal ja.
Ale rikam si proc je odesilatel Ceska posta??