
Navštíveno 3264x

takže opět není nad vlastní nebo kamaráda mechanika instinkt při koupi ojetiny ...
[ Link ] pár aut jsem vystřídal a nikdy mě nezajímal nějaký cebia certifikát, spíš mi to vždy připadalo jako tahání peněz navíc a za ten ušetřený litr jsem aspoň vyměnil olej :)
Tak Cebia je taky jenom bussines. Moto dnešní doby se nese v obohacení ve svůj prospěch za každou cenu, ne za dobrou věc :)
no nechci hanit cebia ani jiné instituty, ale spíš jen poukázat na to, že to je defakto k ničemu ...
jo asi kdyby mi šlo o rok-dva starý auto, tak ten litr objetuju, ale u starších škopků se fakt spolehnout na vlastní instinkt, zkušenosti a momentální stav auta, než se spoléhat na různé certifikáty s hvězdičkama :)
Cebia, ČKP, co to je ? Banda lidí co si založila bussines na nedůvěřivých lidech, co tak dlouho vybírají až přeberou.
Viz, můj kamarád si jel koupit auto do čech, měl certifikát Cebia o tom že auto není kradené,ani nijak zatížené leasingem, o km no comment, ale i tak mu auto za měsíc zabavili, že je v exekuci, a co na to Cebia ?
V den prověřování automobil byl čistý a naše informace jsou pouze informativní, nelze použít u soudu :-)))
Se směju, jak lidi vyhazujou peníze za takovou věc..
a nechápu proč aspoň údaje z TK (KM) nejsou veřejně přístupný dle VIN, když databáze existuje
Bart 007:
vysvětlení mnoha "proč" najdeš v knize Jaroslava Kmenty - Kmotr. Nyní jsem u 2. dílu a je mi na blití. Tušil jsem hodně, ale to, co se odkrývá, je megahnus.
Takže zamlčování a zkreslování informací by tě nemělo vůbec překvapit v našem "právním" bordelu.
no protože by na tom pak už nikdo nevydělal..

29.01.2014, 08:42 |
Docthor | Upraveno: 2014-01-29 08:46:34
Na tom je to celé založené, až si lidi uvědomí že je 200 tis km nebo i 300tis normální nájezd 10 let starých aut,tak se auta přestanou stáčet, jenže hele mámo tenhle golf f tédéíčku se super spotřebou z roku 1999 má najeto 120 tis km, není to moc ??? neše stodvácá najela jenom 60 a pak jsme museli dělat generálku..
takže asi tak o km a jejich záznamech..
Vit auata s kterýma jsem se setkal i svezl:
BMW 530D 2001 - najeto 580 tis - šlapalo jak hodinky
MB Sprinter - 780 tis na tachu, auto bez problému
Škoda Superb - TAXI - 620 tis km
Škoda O1 TDI - 550 tis km
Alfa 159 - 430 tis km
atd.. jde jenom o to jak se o auto kdo staral a v jaké je momentální kondici, né kolik má najeto
a já tak budu za idiota, když najedu 6-8tisíc za rok...
protože jsem určitě musel najet 30 za rok i dle Cebie
Až na to, že Cebie zobrazuje jen informace, které jsou jí dostupné. A pokud někdo rozstřelí auto, sám si ho opraví a nikde se to neobjeví, nemá šanci nikdo zjistit.
Já si svoje auto u Cebie prověřoval a našel jsem tam kompletní historii včetně všech faktur za provedené opravy, protože ten člověk jezdil do (pro mě a pro Cebii) správného servisu. U ostatních aut se tam objeví jen kilometry z STK.
Myslím si, že jste naivní, pokud si myslíte, že nějaká instituce může být vševědoucí.
A pak vznikají fámy,že auto vydrží kolem 200t km.. Většina koupí co má najeto klasika bazarových 120-160 t km.. Ujedou stím nějaký ten km a pak nastává situace kdy se musí šáhnout hlouběji do kapsy.. A už se to začne odsuzovat jak to nic nevydrží. A z 90% mají nalítáno min. 2x tolik..
Bart 007 - neboj, nejsi sám. Taky jezdim uplně stejně jako ty a moje 13 let starý auto má na tacho 155tkm. My budeme při případném prodeji za pitomce a lidi si půjdou radši pro čtyřletou libovku s najetejma 68tkm z operativního leasingu, která jezdila 70tkm ročně a pak se přesně diví, že to je nějaký poruchový. Můj otčím má už třetí octavii a je taxikář a ty auta s naprosto elementární údržbou všechny najely bez problému přes půl milionu. U jednoho měnil turbo ve 300.000 a u jednoho snad dvakrát váhu vzduchu, jinak jen spotřebka jako brzdy, olej, gumy a tlumiče.
Slušný business, když pominu, že skoro každá leasingovka/banka Cebiu vyžaduje.