Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jednoválec Honda GX 390

 o Navštíveno 3262x o
o 27.01.2014, 14:56 | Verano
někdo kdo rozumí těmto motorům?? motor má při startu vysokou kompresy,start je na utrhnutí ruky pomalu. neví někdo co to může způsobovat?

foto k příspěvku  od Verano



o 27.01.2014, 15:00 | crestik | Upraveno: 2014-01-27 15:03:14
zkus vlézt na www.simrace.cz, regnout se a hodit do diskuze...tohle tuším používaj motokáristi, kterých tam je dost. Konkrétně by ti mohl poradit "Foli", na kontakty se nepodívám, páč tu stránku mám filtrovanou.
edit: mělo by to jít i bez registrace
o 27.01.2014, 15:41 | Nora
pokud jsi si jist vysokou kompresí, tak jediné rozumné vysvětlení je zanesený spalovací prostor karbonem. Pokud se vrtal, tak může být vysoký píst, nebo nízké těsnění.
o 27.01.2014, 16:51 | Timon.z
záleží na čem ten motor máš namontovaný.motor potřebuje setrvačník(stačí malý).mnohdy samotný motor ani nechytí.jakmile ho ale nasadíš třeba na kompresor,nebo čerpadlo,tak to utáhneš pěkně plynule.
je to stejné jako když motorové sekačce sundáš nůž,taky to neutáhneš a kopnetě až máš po ruce.
o 27.01.2014, 17:03 | Verano
to startování doslova dostává zpětný ráz a kope,když sem měl sundaný víko od ventilů, zpozoroval jsem to když začíná nabíhat výstupní ventil. Motor se jinak chová normálně,nebere olej,jde krásně do výkonu,akorát starty jsou o ruce.
o 27.01.2014, 17:08 | Timon.z
co to pohání?
takhle se to přesně chová pokud startuješ motor bez ničeho(holá kliková hřídel)
o 27.01.2014, 17:17 | Verano
pohání to kotouč řeznej,je tam řemenice a na tom 3 klínáky,ale chová se to stejně i když to startujem na prázdno
o 27.01.2014, 17:37 | Timon.z
zkus ucpat sání hadrou jestli to bude furt kopat.jak ne,tak je povolený karburátor u válce.jak jo,tak vyměň svíčku.předstih je daný,štelovat se nedá,ale často svíčka v kompresi hodí jiskru přes izolant oneco dřív než mezi kontaktem a pak tě to kopne(větší předstih)
o 27.01.2014, 19:09 | JA
zkus jinou 390ku ale mám pocit, že tyhle velký ve spárovkách už uměj kopnout. Ve 200-300kg desce je GX 270ka. Myslim, že to je už na startér nebo si zvyknout...
o 27.01.2014, 19:42 | Verano
jinak foto je ilustrativní,motor je už starší,chodil bez problémů,jen ted se objevilo tohle
o 28.01.2014, 10:08 | assassin
... taky se motor chova jako kdyby mel vetsi kompresi kdyz je ulitej - moc benzinu - nejaka zavada na karburatoru
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3511 sekund.