
Navštíveno 2118x

Už je tady zase téma :oD
Po téměř 10 letech soužití s Omegami přišel čas na změnu zdá se :-)
Poohlížím se po rodinným stěhováku.
Potřebuju něco na způsob dodávky, aby to nebyla dodávka :oD, takže MPV
Požadavky jsou:
Nafta, maximálně 5 let starý (překousnu 6).
Musí se do toho vlízt kočár bez jakéhokoliv rozkládání (to je sice chvilková záležitost, ale už teď mě to po roce rozkládání kočárku leze na nervy) - sklopení madla povoleno :oD
Mělo by to mít 7 míst (ale dá se to přežít bez nich).
Hlavně tam musím naložit 4 lidi a bubny a kytarovej a basovej aparát.
Klimatizace, elektrická výbava samozřejmostí,
obrovský plus jsou vyhřívaný sedačky, megaplus kožený.
Když jsem koukal na Tipcars, vylezl mi následující seznam:
Ford Galaxy
Chrysler Grand Voyager
VW Sharan
Alhambra
Citroën C8 (ale tam nevím, zda to může mít 7 sedadel)
Peugeot 807 (to je to samý)
Renault Grand Espace.
Co byste brali, pokud byste něco takového řešili?
Já se o tyto vozy nikdy nezajímal
Jo, cena max. 300 :-)
jeste do sveho vyberu muzes prihodit Opel Zafira a nebo Ford S-Max....
C8 až pro 8 lidí. mám to v TP.

16.01.2014, 11:45 |
maresk | Upraveno: 2014-01-16 11:46:45
Galaxy 2008 mají dva známí, je to tuším 2,2TDCI, výbava myslím Titanium, mají je od nova (dovezli nový z německa, u nás v té výbavě, co mají stálo to auto tuším kolem 1,4milionu, stálo je to cca 900 tisíc :-D).
Co mám info, tak bezproblémový auta, je to stěhovák, s 5sicnama to má snad větší kufr, než můj krátkej Espace 97, je to pohodlný, jen palubka je věc vkusu - místo otáčkoměru je displej palubáku :-)
Edit: když Renault Grand Espace v naftě, tak jedině 2.0dci, nic jiného, 1,9ky jsou extrémně citlivé na údržbu, 2,2dci je nepovedený motor, 2.0dci má mj. rozvody řetězem a dle majitelů v mém okolí je to perfektní motor.
Fiat Doblo? Spousta lidi si tyhle veci porizuje na to, co chces ty.

16.01.2014, 12:46 |
EFCA Kamarádka má Espace a je to teda fakt veeelkej autobus, super vybavenej a naložíš toho mraky. Jen to prý trochu víc žere a na silnici máš pocit, že jedeš na kánoi, ale to budou mít tyhle MPV asi společný.
A co C4 picasso?Kamarád to má (r.v. 2010),dal za to 180k a je víc než spokojenej
C4 grand picasso? to je příšerně malé auto a ten kdo sedí vzadu má kolena u brady :( AUto hezké, ale malé, spíš takovej trošku vetší kombík

16.01.2014, 13:45 |
tesil | Upraveno: 2014-01-16 13:49:23
Tak to asi myslis ted ze srandy, ze jo....maly fakt neni, mista je vsude pokokot. Sam merim 193cm a za mnou bylo mista spousty a kufr taky obrovskej. Pokud by jsi se vzadu krcil, tak jsi Avatar. O mistu nad hlavou nemluvim, ale ten fakt nevyuzijes:-) Ale na tyto ucely co se pise bych volil taky neco vetsiho, ale prirovnat to ke kombikovi je uplnej nesmysl.
sedl jsem z mojí c8 do Picassa a rozdíl ve velikosti je znát, pro běžnou rodinu pohoda, ale stěhovák pro kapelu to neni.
Zafira Classic, 7 míst a za 300 se dá koupit nová;-)

16.01.2014, 16:28 |
mrazik | Upraveno: 2014-01-16 16:37:09
tesil C4 Grand Picasso je oproti tem pravym rodinnym MPV male auto. Aktualne mam S-Maxe a to se neda srovnat. Grand neni maly, ale neni ani velky. Hlavne sirka je mensi (pro 3 autosedacky hlavni rozmer). S-Max je velky, o nem uz se to da rict.
TicTac zapomente na mensi MPV ve stylu Verso, Zafira, C4 Picasso, tady lze doporucit jedine S-Max, Galaxy, C8 atd.

16.01.2014, 17:00 |
tesil | Upraveno: 2014-01-16 17:07:26
Nechci se hadat, ale s-max mi prijde uplne stejnej, naopak jsem se v nem citil stisneneji. A tri sedacky vedle sebe jsem zaplatpanbuh nikdy nemusel davat, takze to pro me meritko nebylo a urcite nebyl hlavni rozmer. Nastesti:-)) A myslim, ze Freerider taky nebude cleny kapely vozit v sedackach.
Ale samozrejme netvrdim, ze je to obrovsky, jen mi neprijde skoro jako klasickej kombik.
Samozrejme kategorie Galaxy, Grand Espace, Grand Voyager je nekde jinde.
EDIT:
ted jsem koukal na ty ruzny rozmery a s-max je opravdu ve vsech smerech na tom lip, ale opravdu jsem mel pocit vetsiho prostoru v citronovi.

16.01.2014, 18:35 |
dalio VW T5 Caravelle ?

16.01.2014, 18:48 |
TROY kup westfálku jako maj kluci z Pavilon9 :-DDD nicméně vybírej podle toho co ti kdo v okolí té vodní nádrže opravijooo ;)))))
Dekuju moc. Ja se v tomto segmentu vozidel vubec neorientuju. Procetl jsem nejake recenze, ale ty mi moc nepomohly.
Takze to zkusim udelat prakticky a pujdu se povozit :-D
Mam na vikend domluveny Ford Galaxy MKIII r.v 2011,2.0 tdci.
V testech psali, ze to ma vynikajici jizdni vlastnosti, tak jsem zvedav - otestuju v peaxi. Koukal jsem dnes na parkovisti na Grand Espace - jak nemam rad Renault, tak tohle je velmi pohledne auto. Zkusim to nekde objevit na svezeni. Je to otazka rekneme pul roku - nechci si na to brat uver, takze musim jeste neco dosetrit, ale uz bych rad vedel, na co setrim :-D
Freerider ohledne Galaxy a podvozku mohu jen potvrdit, je vynikajici.
Já jsem měl P807 2,0HDI 79kW FAP, pak 97kW s dodatečným power boxem.
Mohu ho srovnat s S-Maxem. Motoricky šlo 2,0TDCI a 2,5T benzín. S-Maxe jsem kdysi chtěk kupovat.
P807 je kačena na rozbouřeném moři, S-Max je tvrdolín.
Místa pro nohy u řidiče je daleko více v S-Maxu, neb P807 měla hodně vystouplej podběh předního kola a nebylo možno nohu (levou) natáhnout.
Lepší sedačky rozhodně S-Max, zejména kvůli lepšímu očnímu vedení a tuhosti. Kdo má ale rád měkká sedadla, P807 ho může oslovit.
Kufr větší v P807. Jízda: S-Max dynamičtější, možná lépe odhlučněn od motoru, ale od podvozku lépe P807. Řízení lepší S-Max, o několik tříd, P807 byla taková nemastná neslaná, idál pro ženskou, vše šlo lehce, ale bez nějaé čitelnosti a odezvy. Brzdy lepší P807, ostřejší nástup.
Dnes bych volil S-max, ale v té době jsem byl spokojen i s P807, se kterou jsem bez problémů najezdil téměř 150.000km, pak ji bral ode mě firemní kolega. Řešil jsem jednu závadu - řízení pravé zadní stahovačky (je tam zvlášť ŘJ a vůbec, v P807 jich bylo jako hub po dešti).
Spotřeba P807: 6,5-7,5/100 nafty ve "služebním" režimu.
S-Max 2,5T je zajímavé auto, pokud se předělá na LPG. S tím s ejelo výborně, ale v mnou zkoušeném voze byly 20´´ ALU, takže jízda po leckterých silnicích znamenala utrpení jak pro posádku, tak pro podvozek auta. Ale stabilita, jídzní vlastnosti, výkon i spotřeba paráda (10/100 benzín v běžném provozu).
S-max válcuje Peugeot díky očnímu vedení v sedačkách :-D
autobus/stěhovák/MPV? Z toho mi vychází Chevy Suburban nebo Ford expedition :-)