Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Přístrojovka nového TT

 o Navštíveno 2842x o
o 14.01.2014, 19:16 | HIGHTOWER
Tak to se mi líbí :-) jen tak dále :-)

[ Link ]

[ Link ]


o 14.01.2014, 23:11 | Jozzo
fajný
o 15.01.2014, 10:48 | Tuner#2
Strašný...

BTW tohle bude fungovat i na 15-20 let starém autě?
o 15.01.2014, 11:45 | Jozzo
dle mého za 15-20 let budou ve šrotě a při 10-15 letech budou stát ty auta stejně tolik, že si to jako lůza nekoupím
o 15.01.2014, 11:55 | Tuner#2
Jozzo: Bohužel jen pak nevím co si za pár let koupím za spolehlivé daily auto, když sleduju ten "vývoj" :-/
o 15.01.2014, 11:56 | Jozzo
Tuner#2 : držet při životě to co člověk má
o 15.01.2014, 12:55 | Petura
za 15-20 let už budem všichni na té úrovni, že auta potřebovat nebudem nebo si budem chodit kupovat nový ... :)
o 15.01.2014, 13:22 | muSlim
Wow. Pekné!
o 15.01.2014, 13:37 | Pavel 528
taky se mi to moc nelibi,radeji klasiku a navi mimo budiky..
o 15.01.2014, 13:50 | Downland
me by zajimalo co to je za displej ? jestli to je lcd tak pri startovani venku treba v -20 to musi byt slusna odezva :)
o 15.01.2014, 17:15 | Zdeny60
ideální cesta ke karambolu:-)))Lidi nezvládají telefony a standardní výbavy, natož tohle...
o 15.01.2014, 17:21 | lukee_cz
ma to aspon fullHD rozliseni na filmy, at se clovek pri rizeni nenudi? :D
o 15.01.2014, 17:24 | Knightey-
Moc pekny :)
o 15.01.2014, 18:08 | crestik
...já bych dal pryč všechny tlačítka a nechal bych ten panel jen dotykový :-)

Mi se to líbí, takhle má vypadat pokrok...a to psaní na joy je super nápad
o 15.01.2014, 18:17 | soray
Kdyz pokrok, tak poradne. Nedaval bych tam nic, jen BT. A ovladat natacenim tabletu/mobilu s pristrojovkou na displeji... :-D

Jinak z toho mam rozporuplny pocity. Vypada to sice efektne a je to asi i levnejsi (o coz tady pujde predevsim), misto vyroby plnohodnotny pristrojovky tam jen jebnout lcd. Ale klasicky budiky se mi libi nejak vic.
o 15.01.2014, 18:39 | Kounect
Trohu do toho vidím, nebudu pochopitelně říkat kde a co, ale aktuálně se připravuje to samé do Passata - představení v polovině roku, později Tiguana, Touarega a bude to akorát 12" displej, je jistým způsobem speciální ( úpravy pro použití v automobilovém průmyslu jako je například provozní teplota atd. ale jinak nic extra. )
Do FullHD to má hodně daleko a mě na tom nejvíc séře, že černá svítí.
Cenově se celodisplej pohybuje od VW Premium line přístroje, tedy nejdražšího celobarevného maxidotu v klasickém ručkovém provedení zhruba o 300 - 400%, takže tady o cenu především nejde...pouze "pokus" o prestiž ;o)
o 15.01.2014, 19:38 | Zdeny60
Kounect: další důvod, proš si jebku od Das Auto nekoupím.
Čím více těchlech kravin, tím více adidas. A až se to pokaká, tak se k tomu koncern postaví, jako k rozvodů TSI :-)))) Jo jo, hloupý vlku = národe ovcí, jen kupuj...
o 15.01.2014, 19:55 | Pavel 528
Pokud toto koncern protlaci do seriove vyroby,nebude dlouho trvat a budou to bohuzel davat i ostatni znacky,takze bych se tak neradoval,ze to zatim japoncici nemaj..o]]
o 15.01.2014, 20:01 | HIGHTOWER
15.01.2014, 17:15 | Zdeny60
15.01.2014, 17:21 | lukee_cz - stačí, aby to bylo nastaveno tak, že při jízdě jen budíky, navigace, žádné filmy apod...

Dražší o 300-400%, samo, jako když se začalo s LEDsvětlama atd., ale časem to bude sériovka a třeba i levnější...

Mě se to líbí, bude to funkční, ovšem je to pro myslící lidi a ne chytráky, který to budou chtít využívat jinak, pokud to půjde... Ale to je se vším, i pistole jsou bezpečné, pokud je používají lidi s mozkem...
o 16.01.2014, 07:34 | Zdeny60
Pavel 528:

jistě jis viděl test tesly v Tv minulý týden.
první, co kritizovali všichni, je komunikační systém. nebezpečné, nepřehledné, cokoliv, co musíš po vydání povelu (=po změně parameteru) vizuálně kontrolovat očima, zdali a jak to proběhlo, je v autě silně blbě. CVíš, že stačí desetina vteřiny a může být vymalováno. Takže cokoliv, co se ovládá v autě dotykem, je blbost - primiˇnte mi to, je to jen m§j subjektivní názor. Ruku na srdce necht si položí všichni, co se snaží za jízdy komunikovat například s vestavěnou navigací. A teĎ tohle... Ne, tohle je úlet a věřím, že soudnej knstrukté tohle do praxe nebude nikdy tlačit.

hightower - soulasil bych. jen s rozdílem toho, že - jak správně píšeš - cituji: ---"je to pro myslící lidi... Dál netřeba nic dodávat. jen blbec bude čuměšt na dipslej a ne na cestu. jenže dovedu si představit řadu situací, kdy tě tenhle systém donutí přestat sledovat cestu před sebou třebas i na tu blbou vteřinu a to může stačit na to, aby se něco stalo. A stane se, to jsem si jistý, protože podlůe toho, co člověk vidí v autě, co někdo je schopen za jízdy dělat, tak tohodle se přímo bojím.

Nechápu jakýkoliv přínos tohoto zařízení, kdy léty prověřenou neprůstřelnou věc, jako analogové ukazatele, někdo nahradí takto non-userfriendly zařízením. Je to i v praxi potvrditelná věc - v průmyslu se léta dělaly nějaké regulátory, které komunikovaly přímo bez nutnosti připojovat periferní zařízení (komunikátory). Človek přišel, pomocí 2-4 čudlíků nastavil a bylo. jasné, rychlé, bezoečné. Dnes si koupíš například stupidní DA konvertor k pulznímu průtokoměru a k němu si musíš pořídt komunikátor (většinou smart phone s androidem, aplikaci si "koupíš" na webu někde) a přes něj se napřed musíš spojit, což obvykle nefunguje hned a pořádně a pak, místo abys ovládal nastavování převodníku čudlíkem, musíš přes blbej dotykáč ovládat něco, co teprve přes BT komunikuje s převodníke. Jak u blbejch. A to nic nehrozí, nic se nemlůže stát. Za to v autě, nevím nevím... A pro starší lidi může být tato technika už rovnou zapovězená, protože ruku na srdce, nejsem ještě úplně na odpis, ale čím jsem starří, tím víc vidím, že technika v některých věcech mi uniká. A jsou dnes mezi námi lidé kteří pracují, jsou v plné síle, jen nejsou ve spojení s touto technikou a potíž jim může dělat nastavení digitální klimatizace v autě, o navigaci ani nemluvím.

A prpos, k týn Tesel - tam se přes displej anstavuje úplně všechno, takže topení, rekuperace atd... Jak vidno, dobrá myšlenak se dá zabít výsledným řešením.
o 16.01.2014, 08:15 | semysak
nejakej takovejhle velkej displej ale na stredovy konzole sem videl pred cca 10ti lety v italii u lancia lybra v taxiku, byli na tom ale analogovy ukazatele a cudliky na klimatizaci vypadalo to dobre. ale mel pod tim radio na kazety :-)

asi jako jednosmernej prenos informaci misto budiku do kaplicky je to dobry, ale s tim dotykovanim bych byl opatrnej, mozna az se bude auto ridit joystickem do jedny ruky...
o 16.01.2014, 08:15 | Pavel 528
Zdeny:s tim naprosto souhlasim a ten mega dotykac v ty Tesle je tragickej,nejen designove,ale hlavne na ovladani,kdy jak pises,vse musis kontrolovat ocima,kdezto pri klasickych tlacitkach poslepu vis co zapinas a mas i mechanickou odezvu,ze se neco deje....
Proste kdyz jde neco jednoduse,proc to udelat co nejsloziteji...nicmene chapu,ze to je nejlevnejsi reseni a diky preprogramovani si udelaji na tom displeji do budoucna klidne milion tlacitek dalsich navic....
o 16.01.2014, 08:44 | kadel21
me teda prijde ze na tom budou moc hodne usetrit, dyt vyrobi jeden display a musou to frkat do vsech motorizaci na vsechny trhy (mph/kph) staci jenom jinej soft nebo se to proste nastavi a je klid a odpada vyroba 1000 mechanickejch soucastek. Me se to teda libi.
Navic kdyz bude nekdo starej retard tak si tam muze nechat "analogovy" budasy a je klid.
A to ze je navigace primo pod volantem mi prijde spis jako plus oprotit stredovy konzoli. Pac na budiky se cumi furt.
Zdeny ty tvoje desetiny vterin po kterejch je vymalovano. Ty nekoukas na budiky? Ty nekoukas do zrcatek? Ty jezdis zakousnutej do volantu s ocima furt na silnici? Proste kouknes pred sebe, je tam klid tak mrknes do zrcatka tam klid pohoda, kouknes na budiky.
Jinak v navigaci na stredovy konzoli mi to pinda ze se v tom nemam hrabat za jizdy, takze kdyz tam neco steluju tak zastavim.

Kadel
o 16.01.2014, 10:50 | Zdeny60
Tak třeba 5 destin vteřiny:-) Ať máš nad čím uvažovat.
o 16.01.2014, 10:57 | Luke_288
vždyt BMW už to používá. švagr si koupil 5er facelift a ten má kapličku komplet v digitálu, dokonce tam jde přepnout u nějakej sportovní mod a ukážou se budíky uplně jiný (strašný). takže to není jen o jebce Das Auto.
o 16.01.2014, 15:24 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-01-16 15:25:55
Naprostý souhlas se Zdenym... jde to fakt do prdele, jak design (nedávno jsem tady dával ty japonský chlouby :-/) tak s konstrukcí a hlavně životností...

Pokud si někdo myslí, že budem kupovat jen nový auta, tak asi žije v jiném světě než 80% populace...

A LCD místo analog budíku? Viděli jste tu strašnou odezvu? Bude to přesně jako s elektronickým plynem, který cpou už dneska všude. Auto tupé na odezvu, bez přímé reakce :-/ Holt budu dlouho vzpomínat na Favorita (a starší auta) a jeho bezprostřední chování a holt jako balzám na nervy snad ještě nějaký čas bude moc jezdit Žlutka alespoň pro radost v létě než nám tady plošně zakážou provozovat auta po záruce bez těch všech nesmyslných elektronických berliček a kurvítek...
o 16.01.2014, 18:58 | crestik
podle mě by konstruktéři, dyzajnéři a ostatní -eři měli v prvé řadě přijít na AHC a poradit se, jestli je to dobře nebo špatně a až potom začít něco dělat.

T2, tou odezvou myslíš jako vizuální efekty s překreslováním jak ve Win? :-)

Zdeny, brečíš sice dobře, ale na špatném hrobě. Až zas budeš někde ve fabrice, seběhni do výroby a řekni, že navrhuješ všechno (ty prop. ventily, akční prvky a ostatní věci na sběrnici se zpětnou vazbou, ovládané přes jeden panel) dát do řiti, a osadit 50m linku stovkami budíků a hejbátek...asi s tebou nebudou mít pochopení.
Abych nebyl zas takový...v okolí máme jednu fabriku, kde by se ti líbilo, jedou tam ještě na transmisích a s rozvodem páry :-)
o 16.01.2014, 19:28 | petrcorrado
Nová S-klasse to už má ve standardu :-)

o 17.01.2014, 07:49 | Zdeny60
Crestik:
nechápu smysl tvého výlevu.Je možné, že jsi nepochopil, co jsem se snažil sdělit.
Já jsem se snažil sdělit to, že co dříve zvládnuly 2-4 tlačítka na komunikačním panelu přístroje X, dnes stěží zvládně externí komunikátor. Konkretně se jedná například o blbej analogovej snímač hladiny. Zatímco před lety stačilo odšroubovat kryt, pod ním najít ty dvě blbý 2-4 tlačítka pro nastavení limitů LL,HH a bylo vymalováno, dnes v řadě případů už analog takto nenastaviš a potřebuje se k němu připojit přes periferii, která obvykle nekomunikue z důvodu rozdílné verze prostředí, takže než začněeš nastavovat, musíš si do komunikátoru nahrát odněkud verzi, která je kompatibilní s tím, co má v sobě snímač, dále narazíš na problém, že se nesejdeš s jednotkami (u některých výrobců sedí asi tutani a v manuálu napíší, že například jednomu pulzu odpovídá 0,02cm3, zatímco v praxi je to 0,2cm3, taková banalitka, kterou vůbec nečekáš, že by mohla být blbě, ale díky tomu se dostaneš out of range... Jo, kamaráde, já se novým technoligiím nebráním, ale jako smysluplné bych viděl, aby to bylo funkční a zejména jednoduché. A cokoliv, co je digitální a zejména vyžaduje něco, co musíš koupit k zařízení zvláště, je blbě. Je to blbě a když promluvíš s těmi, kod se pohybuijí v polní instrumentaci, ti to jen potvrdí. A s ohledem na množství provků M&R, které jous na trhu, je v tom chaos a džungle.
Mohl bych popsat anabázi, jak jsme v Turecku nastavovali tenzometry. Výstup v digitální formě, který stačilo jen přivést na patřičné svorky I/O karty. Jo, kdeže... Nakonec z toho byly 2 dva dny s přítelem na telefonu a hleání důvodu, proč banální věc nekomunikuje, resp.konunikuje, ale dává zcela zcestné výsledky. Jasně, proč dělat věci jednoduše, když je jde dokurvit nesmylným zaváděním "pokrokových" technologií. Jak pravím, je třeba věc posuzovat z pohledu uživatele, ne z pohledu onanisty, který se roztéká nad tím, že někam implementuje své vlhké sny...

PS: co myslíš tím rozvodem páry? Nějak si to nedovedu představit:-)
o 17.01.2014, 07:56 | HIGHTOWER | Upraveno: 2014-01-17 07:57:31
Dnes je to vše o prodeji. K čemu jednou prodat něco, na co se nemusí 10 let sáhnout, když můžeš prodávat co 2 roky nové, min. např. SW, a můžeš na tom vydělávat.

Bohužel nové technologie by mohly parádně lidem sloužit, ale o tom to není :-( Viz. systémy na registraci aut, soc. dávky atd.
o 17.01.2014, 08:10 | AR
ehm a to si myslíte že full display místo analog budíku nepujde do výroby? Dyť už tu máme automobilky co to vesele tlačí ven a jak už tu bylo zmíněno výše nové BMW 5er to má, sice to není dotykáč, resp. sem na to nehamtal prackama ale budíky se zobrazují podle zvoleného režimu. Ale je teda fakt že nějakou tu mikrosekundu to zpoždění mělo, přeci jen než to ten SW přechroupal.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2414 sekund.