
Navštíveno 1691x


13.01.2014, 14:49 |
Augi Chlapi, může mi prosím někdo pomoci sehnat zadní ložka na CX-7 za rozumnou cenu? Nechce se mi dávat 4k za kus.
Děkuji,
Michal
724 793 946
Augi:
jo, kamaráde, koupil sis japončíka:-) Budeš se muset trochu otřepat:-)))

13.01.2014, 17:31 |
Jozzo myslim ze nekteri by mohli umět 6,5k obě dvě nipparts
koukal jsi na mroauto.cz a katalog.haspa.cz ?
njn japonec az nakonec...
to uz tomu odesly loziska?Kolik to najelo?
ako Lukasino, NIPPARTS je zhruba ako Value Line OEM u BMW
Keci typu japonec až nakonec si nechte až půjdete světem. To mě dostane když japonskýmu autu odejde ložisko,tak všichni jaký to sou jebky.Ale to že na koncernu za tu dobu odejdou 2-3 turba to je v pohodě.Asi spotřební věci,že. Musím se smát. :-D
Kuchtík: tleskám! Tak, tak.
:-)
ja se tady nebavil o koncernu..o))
ale jo,jezdete si dal v tech hnusnejch plastovejch interierech..o))
2 kuchta: že sa nad tým pozastavuješ... stupídny pohľad na vec, ktorý z týchto končín nevymizne ;-)
Napiš co je to za rok a motorizaci.

14.01.2014, 09:20 |
Augi 2008 2.3turbo 191kW. A má to najeto 110tkm. To mě taky nasralo, že už to má ložiska v háji...
jo, plastovej inetriér být může, když zbytek funguje na 1A. Co mi bude platný superhyperplast, když zbytek auta se se*e a nefunguje:-) Mluvím zejména o dýzle a variantách TSI:-)
Augi? jakou dosahuješ reálnou spotřebu v normálním provozu a co do toho leješ? 95 x 98?

14.01.2014, 10:09 |
Augi Zdeny60: 9,8 - 10,2 na páprdy s N95
Hmmm, já jezdil s 3MPS na páprdu za 8,5. Tak to není špatný, na ten výkon a velikost auta.záleží, jak rychle a dynamicky jezdí ten páprda:-)
Jinak 2,3DISI má dost velké rezervy ve zvyšování výkonu. Tuším, že dokonce někdo tady z fora popisovla úpravy 2,3DISI o notnou porci výkonu...Tak máš kam jít:-)