
Navštíveno 2762x

Jakej je lepší motor v této krabici?
1.7 CDTI 92kw nebo 1.9CDTI74kw,88kw,110kw?
Dík
Kupoval jsem ted Hckovou Astru, ktera ma ty same motory a nejlepe byly hodnocene v recenzich 8mi ventilove 1,9ky. Tzn 74 nebo 88kw verze
Precetl jsem toho spoustu a prevladal tento nazor :)

08.01.2014, 01:09 |
maresk | Upraveno: 2014-01-08 01:10:30
kamarádi měli/mají Zafiru 1,7ku (nevím přesně, zda ji nedali už pryč), mají to od nového, funguje to dobře, akorát papká olej :-(, je to něco kolem litru na 10 tisíc km, v Oplu jim řekli, že je to normální :-(

08.01.2014, 02:10 |
Respo Treba upresniť ROK a radšej napísať kód motora ... ale 1.9CDTI 110kw ( Z19DTH ) je naj diesel čo sa dával do oplu ... nevlastním ho ale môžem ho odporúčiť

08.01.2014, 07:10 |
motyc Z19DTH brát až ale od roku 2007 a výš, prodělal několik podstatných změn v tomto roce k lepší spolehlivosti
Díky. Jednalo by se o ročníky 2008-2009, cenovkou do 200 000 Kč.
1 litr na 10 000km není zase žádný terno, teda myslím :o)
V tabulce je ze normalni stav, kdyz si to veme 0,6l/1000km :)
[ Link ] Nechci se hadat, ale napr podle recenzi na cars.cz a jinde, tak jsou fakt lepsi ty motory s nizsim vykonem. Tzn Z19DT. 110kw motor je 16v a casto u nej psali o problemech se swirl klapkami v sani...

08.01.2014, 11:45 |
EFCA U té 1.9 taky odchází dvouhmotový setvačník. Vloni jsem chtěla Vectru s tímto motorem (110kW) a VŠECHNY, na které jsme se byli dívat, ho měli v háji.

08.01.2014, 12:25 |
Respo každý diesel má po rokoch zničený dvojhmoťák ... treba ho dať skúsenému človeku zvariť
a s vírivými klapkami má problém každý ... pokial sa jazdí s autom tak ako sa má tak je všetko OK a treba sa oň aj vedieť starať a občas mu prefúknuť pierka a nešetriť tak kde sa šetriť nemá !
V dnešnej dobe si ludia kupujú diesel a pritom ho vôbec nemajú mať lebo ho nevyužijú preto tie motory sú aj také zanesené a polomrtvé prípadne už na poli odídené
Naftu jsem měl, s tím problém není.
Ještě by další kandidát byl C4 Grand Picasso - 1.6 HDI, 80kw
Má ho někdo doma?
Chci něco více místného
1,6HDI 80kW jsem měl v P407SW.
Měl mít teoreticky asi 140.000km při koupi, při prodeji asi 150.000km. Měl jsem ho chvíli. SPotřeba ca 6/100 a těsně před prodejí se ozvala kontrolka FAP. prodal se, po asi půl roce jsem potkal majitele a byl spokojen, jen měnil ten FAP (v Pežotu za ca 15.000Kč). Jinak motoricky nejde o ždáného závodníka, ale pro cestování s rodinou až až dostačuje. Motor je na svůj objem a váhu auta celkem pružný a za jízdy tichý (zejména v porpovnání s legendární 1,9TDI).
Poruchu na motoru jsem neměl já ani následovník, ani na převodovce. Turbo, EGR, vstřiky, dvouhmota vše OK.
Auto bylo koupené v Auto Re Bylany, dovozo Belgie.Šlo o r.v. 2005, možná 06, už se nepamatuji.

08.01.2014, 16:39 |
Respo má :D nechci to servosovať :D a vykonávať na tom základné úkony ... nehovoriac o tom že mám taký dojem že aj tento model má zadné ložiská spolu s brzdami a abs senzorom takže pri výmene brz si prichystal vela penazí
Ak by si niekedy chcel napríklad meniť predné tlmiče tak stierače von :D FR proste vedia ako na to ;-) žirafa je myslím dobrá osobne mať rodinku idem do nej
Díky Zdeny, závoďáka od toho neočekávám :o))
Respo, no, moc mne to nepotěšilo :D

10.01.2014, 07:12 |
motyc Ještě k těm swirl klapkám u toho Z19DTH, právě v roce 2007 změnili mechanismus klapek k vyšší spolehlivosti a neslyšel jsem případ, že by s nima po roce 2007 byl problém. Sám mám Z19DTH a spokojenost. U mě je to s tou spotřebou oleje asi takto: Od výměny k výměně najeto 20 tis. km a vylil jsem to, co jsem tam nalil. Jezdím na 5w30.