Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > PC pro CAD/CAM

o Navštíveno 2244x o
o 05.01.2014, 12:59 | BATMAN
Jelikoz jsem z oboru vypocetni techniky vypadnul uz pred mnoha lety,potreboval bych poradit od nekoho hodne znaleho s vyberem pracovnoho PC.

Systemove pozadavky od vyrobce software:
Procesor intel (min 4jadro)
GK: nVidia
RAM:min 8Gb,idealne 16Gb
U PC je nejdulezitejsi pocetni a graficky vykon. Nejakyho DELLa za 50 si dokazu vybrat sam,ale rad bych se dostal do 30K bez monitoru.

o 05.01.2014, 13:00 | BATMAN
Je tohle dobra volba?
[ Link ]
o 05.01.2014, 13:10 | mr.brain
Musí to být značková (HP, Dell, Lenovo...) sestava?
o 05.01.2014, 13:13 | BATMAN
Bylo by asi lepsi kdyby to bylo znackovy,ale nemam šajn zda je jeste v dnesni dobe nejaky rozdil mezi znackovou a neznackovou krom peknejsiho case a lepsiho pocitu.
o 05.01.2014, 13:27 | Kamil
asi se ti to nebude líbit, ale šel bych cestou vlastní sestavy - minimálně výběr komponent.
Ke "značkovým stanicím" jen tolik - sice je to už cca šest nebo sedm let, ale měl jsem možnost si osahat a nějaký čas pracovat s dvěma kouskama od HP a nikdy víc. Absolutně nesmyslně řešený, zbytečně přeplácaný, jen aby byl "bohatý" popis sestavy, tragický chlazení a s ním spojená hlučnost, po čase zadrhávající On/Off tlačítko atp. Nevěřím tomu, že Dell na tom bude nějak líp.
o 05.01.2014, 14:05 | mr.brain