Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Oživení auta po roce stání

 o Navštíveno 2747x o
o 02.01.2014, 23:11 | Tweety_xx
Jak nejlépe a nejšetrneji oživit auto po jednom roce stání?


o 02.01.2014, 23:12 | Tomášek
jaky?
o 02.01.2014, 23:16 | Tweety_xx
Moje :D

Je to benzín swift 1,3
o 02.01.2014, 23:18 | Tomášek | Upraveno: 2014-01-02 23:18:39
no tak myslim ze klasika kouknout na vodu, olej, a celkove opticky prohlidnout, nabit baterku, ocistit kontakty a start :D
edit: mozna dotankovat "cerstvej" benzin s nakym aditivem treba i
o 02.01.2014, 23:21 | Lukasino
Po roce úplně v pohodě. U japonce jsem po 4 rocích stání dal novou baterii a chytnul na druhý otočení :o)
o 02.01.2014, 23:21 | Tweety_xx
Tohle sem měl v plánu, ale říkal sem si jestli není ještě něco víc jak tomu ulehčit.
o 02.01.2014, 23:22 | Tweety_xx
OK, tak to je fajn, mám trochu pod riskou olej, tak sem si říkal že tam naliju trochu přes hrdlo at je trošku oleje i ze shora a natočíme to, s tím že to samo nechám chvilku stát na volnoběh v klidu stát at vše zahřeje a promaže.
o 02.01.2014, 23:26 | Tomášek
jj bez problemu,, golfa sem tenkrat po 2 letech nastartoval pres kabely na prvni otoceni.. myslim ze rok neni nic
o 03.01.2014, 08:09 | MATTESS
Já před prvním jarním startem protočím motor klikou a pak startuju. Na místě bych to moc neohříval. Jednak to trvá hrozně dlouho, ohřívá se jen motor a bohatá směs není dobrá pro olejový film na stěnách válců.
o 03.01.2014, 08:33 | kuja
Me ted naftova Laguna II, strasak vsech zde, stala 7 mesicu, vymenila se baterka a nastartovala na prvni otoceni :-) Takze u benzinovyho auta bych se toho nebal vubec. Jeste sem jednou kupoval Jettu MK1 z roku 81, ktera stala rok a pul na parkovisti a po lehkym roztlaceni litala bez problemu :-) Nicmene i tak bych doporucil vymenit olej treba po 1-2tis km, pokud nebyl pred odstavenim uz zralej na vymenu, stanim degraduje. A rozhodne bych preventivne vymenil svicky a kabely a jestli to ma jeste rozdelovac, tak palec :-) To jsou veci, ktery rady korodujou.
o 03.01.2014, 09:04 | Zdeny60
U japonce přijdeš, otočíš klíčem a jedeš. Pokud je aku OK.
Mates: máš moskviče, ne? :-)))
o 03.01.2014, 09:21 | DJ.UFÍK
Swift 1.3 po 4 letech na dvorku druhé otočení klíčkem po vložení baterie a ok :) přes kompresor jsem dofoukal pneu a dojel k pumpě, dotankoval plnou a týden na to výměna oleje a vody a jezdí do teď :) aktuální foto z dnešního rána :)

foto k příspěvku  od DJ.UFÍK

o 03.01.2014, 09:47 | MATTESS
Zdeny60: proč Moskviče? Jiný motory se nedají otočit klíčem, ráčnou? :-)
o 03.01.2014, 09:55 | AR
MATTESS: no asi dají ale vetšinou je ke klikovce na pikacu přístup ;)
o 03.01.2014, 10:14 | MATTESS
njn :-) Ono to není nutné, ale já jsem k motoru šetrný možná až moc
o 03.01.2014, 11:05 | AR
tak ono motorovy prostor shade je jak obývák takže tam nemáš problém, ale zkus to u auta co to má "plné" až po strop ;)
o 03.01.2014, 16:06 | Honza2.016v
1) zkontrolovat náplně, případně doplnit
2) kouknout jestli se někde nekoná někde nějakej únik
3) pokud ne, vytočit svíčky, aby motor nešel na sucho do komprese a točit motorem pomocí startéru dokud nezhasne mazání
4) našroubovat svíčky z5

5) zkusit jestli není přilepená spojka (ona se stejně utrhne..nebo rovnou celý obložení:))), pokud ano, cuknout autem, když je sešláplej pedál a zkusit jí utrhnout

6) normálně nastartovat a jet...

PS: můžeš schodit ventildekl a kouknout na vačky jetsli nejsou orezlý... případně když je sundanej je potřít lejem...

suchý starty po dlouhým stání je to nejhorší co motoru můžeš provýst..šály jdou nasucho do komprese, olejovej filtr je práznej, takže trvá než se naplní a než se vyvyne nějakej tlak v soustavě..hydra jsou suchý (pokud to cvaká z vršku, nedávat tomu nálož přes 3000rpm.dokud se motor/olej/ neohřeje...
o 03.01.2014, 16:44 | Rajdlos
Nejhorší je po téhle době benzín v nádrži a svíčky. Zbytek bych jen zkontroloval a neřešil.
o 03.01.2014, 18:24 | Tweety_xx
Tak ono není to auto co stálo na dvorku, bylo celou dobu v garáži a je to srazovka, takže vše je v top stavu (doufám že stále je) Jinak benzím to předpokládám, že po roce nebude žádná hitparáda. Jinak zkusím to s těmi svíčkami a crbnu tam trochu oleje zhora, at to trochu proteče samo skrz.
o 04.01.2014, 12:33 | Woko_O
Já měl na dvorku venku Fiat Tipo 1.7D..stál tam 8 let. Nic sem neměnil,dal jsem jen baterku a po chvíli přemlouvání v pohodě nastartoval.. Pak se jen vyměnil olej,pár žhaviček a jezdí do ted..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4675 sekund.