
Navštíveno 2973x

Na jednom Bmw foru jsem narazil na odkaz na plynare, tak si rikam- podivam se, jak to delaji v UK...
omfg...
TOHLE bych nechtel mit ani ve firemni fabii, natoz ve sportovnim aute s urcitou hodnotou...
zvlast, kdyz to jde bez extra velkeho usili cele schovat tak, ze je videt jen filtr a par hadicek...
nechapu...

a ze jich je tam vic povedenejch :-0
[ Link ] 

30.12.2013, 13:51 |
X-sat (M)
Se za to nestydí! ;-)
nechapu co tě na tom rozčiluje? Já naopak vždy u plynu chci mít co nejdostupnější komponenty pro snadný servis, takže vstřiky, reduktor a přístup k filtrům co možná nejlépe a nejsnáze a to mi u těch BMW na obrázku přijde jako solidní volba.
plneni vedeny kufrem, dira s uzaverem do blatniku...
ta extra nadoba u nadrze je nejaka verze flashlube ci co?

Co je na tom?
Pokud frajer neni tuner,kapotu otvira jen kdyz doleva vodu do ostrikovacu a ostatni je mu u prdele.
Hlavni je ze ma slusny auto co jezdi za pusu.
Mozna uz jsem ale jenom zestarnul a trosku se mi promichal rebricek hodnot....
aha, a jak u toho prvniho motoru vymeni stastny majitel svicky? a proc hadice z reduktoru vede polozena pres motor, chycena jednim kablbindrem? RJ plynu hned vedle svodu, aby ji nebyla zima?
masox...
kolikrat se meni svicky a kolikrat filtr PF? jednotce to vadi asi tolik jako ty plastovy nadobce hned za ni :-) jinak jako ostatni.. serizovat tlak na schovanym reduktoru a menit filtr kterej je kdovi kde... je mnamka, ale toho kdo sedi v cekarne v servisu to fakt nemusi zajimat :-) za me pristupnost jednotlivych komponentu je na prvnim miste... je to proste alternativni palivo a kdo chce psa bit tak si hul najde vzdycky at je to sebelepsi instalace :-)

30.12.2013, 16:12 |
Jozzo Tohle je úplně v klidu, pokud je vše provedeno perfektně. Někdy je to pěkně schované, ale úroveň kvality jako hračka z číny...
Je to krásná instalace a takhle by to mělo vypadat všude...
pak budou auta s LPG podstatne levnější, protože majitel nezaplynovany M3 by skočil na zem, kdyby omylem zvedl kapotu tohohle Černobylu :-)
pak budou auta s LPG podstatne levnější, protože majitel nezaplynovany M3 by skočil na zem, kdyby omylem zvedl kapotu tohohle Černobylu :-)
preloz mi to prosim Te...:-) je fakt ze chlastam, ale precet sem si to asi petkrat a porad nechapu co si tim chtel rict :-) (nerejpu ... fakt to nechapu :-))
no ja bych si trebas emko do plynu nedal
A proč ne? Když muže být v plynu STI s 8 (2x4) vstřikovači? Naopak, LPG je výhoda pro dnešní dobu. A nikdo netvrďte, že když můžete ušetřit, že tak neučiníte.
A k té instalaci - je to jasný záměr, aby vše bylo volně přístupné kvůli za a) rychlé dm a za b) pro rychlý a snadný servis. Prasárna je to plnění, s tím s i mohli fakt trochu pohrát.
vidis nekde lpg zastavbu na tomhle motoru? Praha, ČR :-) levnelpg.cz

nebo novejsi a V8... nevidim duvod mit za_ranej celej motorovej prostor z duvodu "servisu"...
napr. u te M3 se svicky meni co 10-15tis Km, takze uplne vidim tu radost, hlavne ze mistr plynar ma vse na dosah...
kazdemu dle jeho chuti a potreb, dle me je to proste jen o pristupu...
jak kdyby ti elektrikar natahal vsechnu el doma v listach s oduvodnenim, ze kdyby jsi chtel neco opravit, je to jednodussi a prehlednejsi...

CervinVega: Ad výměna svíček na prvním obrázku - zcela jednoduše, rychle a mžikem se celý plynový rail odklopí na druhou stranu. právě proto je na těch hadicích tak jak je. RJ vedle svodů nevadí vůbec nic, kabeláž je v pevných krkách, taktéž zcela bez problému. Co se týká motorového prostoru - instalace přístupná, přehledná, bez jakýchokoli námitek, že těžko pochopitelná pro lidi co tomu nerozumí, to je jiná věc :-D
P.S. taky jsme tu jednou měli exota, co chtěl všechno schovat a nic nemít vidět, asi se styděl otevřít před sousedem u hospody kapotu... vstřiky chtěl na 1.8T zespodu sání, reduktor za motor na přepážku nad výfuk, hadičky spodem... a pak se strašně divil, že revize trvá 2 hodiny, že půlka spojů nejde zkontrolovat bez demontáže X věcí z motoru, že se kvůli výměně vstřiku v záruce muselo vyndavat sací potrubí... prostě debil ad lutra, takový typický čecháček, co chtěl jezdit levně, ale zároveň jeho egu strašně vadilo, kdyby někdo u té slepice po otevření kapoty vůbec poznal, že tam je LPG....
Jo, ta "extra nádoba" u nádrže - tou myslíš tu hliníkovou schránku, ve které jsou připojovací armatury nádrže, bezpečnostní ventil, pojistný ventil a hladinoznak? To je standardní řešení holandských nádrží, už asi 35 let. A flashlube se přisává do sání motoru, nikoli do kapalné fáze LPG.... To plnění je dvousečá věc - k těmhle typům nádrže se totiž smí instalovat pouze schválené příslušenství, což je v případě holandských nádrží plnění formou tlakové pružné hadice a tankovací schránky v jedné sestavě. Celek je montážně mnohem větší a jiný, než u klasiky, kde se montuje zvlášť plnění a jen 8 mm pevná měděná trubička, která jde lépe schovat. Tahle holandská hadice má na průměr skoro 28 mm, její ohebnost a tím i ukrytelnoust je dosti omezená, proto je to v tom kufru jak to je. Jedině do ještě přečalounit, ale rozhodně ta hadice nejde zamotat do nosníku, pod kufr či vést někde pravýma růžkama pod kobercem, jako když se vede trubička. Ale to taky ví ti, co to montují, ne ti, co to vidí prvně v životě a hned mají trapné poznámky, že....
to abych sem radsi nedaval fotku, jak to mam na V8 udelane ja...stejnym stylem jako na prvni foto :) ale jdu ted na revizi, tak me treba pochvali za dostupnost :D
radek- diky za info, nevidel jsem, proto se ptam .-)
verim, ze moje poznamky jsou trapne, jsou jen z pohledu uzivatele...
jako ex-majitel stejneho auta vim, ze treba "6" svicku bez demontaze toho zbytecneho kabelu nevymenis...
o zivotnosti hadice polozene volne na do stran se nakrucujiciho se motoru mam proste jiny nazor...
RJ LPG lze dat min na 2 jina lepsi mista (k origo RJ nebo pod pojistky)...
jaky je rozdil, jestli 28mm hadici vede blatnikem (nevratny zasah do auta, ktery nikdy nepujde rozumne vratit do puvodniho stavu) nebo naraznikem (a pruchod-diru do kufru udela spodem do mista rezervy), jak se to dela v CR a hadice s trochou snahy pujde skoro rovne s min ohybem?
CervinVega: když tě vadí jak je u toho bmw instalace, tak co by si řikal měnit svíčky tady? Jak je to zakroužkovéschovaný je to ještě pod plastama
Instalováno v auto sva

a takhle vypadá motor v origo
