
Navštíveno 3372x


14.12.2013, 12:24 |
tesil Vim, ze se tady toho uz napsalo dost, ale zeptam se znovu. Jak je to s motorem 3.0 171kw?
Jedna se konkretne o tohle auto:
[ Link ]
Rozvod je dělaný řetězem.Mění se pouze řemen a kladka na comon rail čerpadlo(cca 2500) a klínák (cca 700) další věc je co 150tisíc olej v převodovce(cca 750) pak ještě co 40 tisíc olej v kardanu(cca 700) .Jinak 7,9l musí jezdit dost svižně nebo město...a nebo je něco v píí na motoru..Příde mi v celku levna vzhledem k výbavě a km... něco na ní bude dej pozor hlavně na vstřiky(cca 12tisíc jeden) a pokud si nevšimneš včas podpálí to píst a muže odejít i spodek motoru... a pozor i na turbo...A v podlední řadě ideálně někoho s diagnostikou sebou Málo co to auto hodí jako chybu na display...Kdyby tě něco ještě zajmalo klidně zavolej 734409409 mam taky a6 3.0tdi
ja teda tenhle motor nemám, ale na AK to občas zahlídnu řešit. Řetěz se taky mění (co 250tis km), rozvody sou na druhý straně, u přovodovky, takže kvůli rozvodům se táhá motor ven :-). Pročti si sekci A6 na www.audiklub.cz tak je toho mraky.
Romca55: proč je olej v kardanu?
Jinak 7.9 mi nepřijde jako špatná spotřeba na 3.0tdi
Kadel
Rozvod řetězem sem se nedopátral že by se měl měnit ale je to asi otázka....A rozvod na comonrail čerpadlo je naštěstí ve předu..Jinak mě to žere 5,5 litru na 100km...a když jezdím couračky tak 7,3...

15.12.2013, 11:44 |
Zdeny60 | Upraveno: 2013-12-15 11:44:54
JJ, stává se, že někdy se v nádrži nafta tvoří:-) A4 s 3,0TDI má kluk, co sedí proti mně v kanclu a sylším jeho telefonáty:-)hahahaha
Tu EGR ventil tu píská turbo, tu zase ějaký čidlo, furt něco.Ale spotřeba 5,5 je možná, zejména když jedeš muší nohou a do 90km/h. Když jsems ním jel do Brna (tedy trasa cca 100km jedna cesta a má A4!!!, takže daleko lehčí, než A6, tak spotřeba byla 7, žádných 5,5 a že by nějak letěl, to tedy ne.
Jinak servis je klasika-předražený, jako ostatně celý slavný Das Auto konzern.
zdendys: kamarád má a8 a jezdí za 6,5l druhej kamarád má taky a6 a jezdí 5.7 ...Jinak že by byly nějak výrazně poruchové a6 si nemyslím...
A servis pokud nejdeš přímo do audi ale kupuješ druhovýrobu tak zjistíš že na a6 jsou díly stejné jak na většinu aut...ať už je to Ford,Renault nebo Fiat,Alfa...

15.12.2013, 16:14 |
macek :-)) no ja vsechny co znam a maj tenhle motor tak maj spotrebu sakra jinde :-)) tohle dokazes leda opravdu musi noha a venku ale jezdeni mesto tak tam ses 10-12 jak nic a at mi nikdo nevyklada ze jezdi mesto za 5-6 :-))
nekdy by to chtelo se neridit jen palubakem :))
5,7 az 6,5 je spotreba pro 1,9ku a ne pro 3,0TDi :D :D

15.12.2013, 17:03 |
CVakk a opět to skončilo u spotřeby jako polovina témat tady...
a divis se kdyz tu nekdo napise ze jezdi za 5litru s 3litrem? :D

15.12.2013, 17:13 |
CVakk národní sport no... já jezdim s 1.3 za 7, s 1.6 za 9 a s 2.0 jsem jezdil za 11 ..benzínu.. to nevim co by ty lidi dělali...

15.12.2013, 17:24 |
jok3r strejc ma A6 s 3.0tdi a jezdi za 9-12.... fabrika na naftu to fakt neni :D
Takto: s 3,0TDI se dá jet za těch 5,5,to je jasné. Tak,. jak já s 3,7 a 4x4 dokážu jet za 8,6 benzínu. Ale to není běžná jízda, běžná spotřba bude fakt o fous vejš, leda, že dotyčný jezdí opravdu "na spotřebu" a hlídá pořád PP (tak, jak já:-)))
Hmm tata s timhle jezdil dlouhodobe za 10.. Kdyz jsem si to pujcil ja tak za 12.. 7 litru je imho na 3.0 quattro z rise snu:)
Je to o stylu jízdy a jen když dáš 18" alu místo 16 deš o litr výše...a co jezdím do práce 16km Nová Paka--->Jilemnice tak jedu v lete 6,5 v zimně 7.3 ...Jezdím předpisově nikam nelítám je jasné že se s tím dá jet i za 15 na 100 ...A druhé auto co je doma Punto 1.9JTD jezdí v půměru 4,5litru a na dálku když sem se snažil na spotřebu tak se dostalo i na 3.7 l (oboje vyzkoušeno jako real tak dle dotankování ujetí 100km a dotankování a rozdíl byl cca 2dcl)

15.12.2013, 20:03 |
macek Koupim si A6 3,0 Tdi a dam tam radeji pomalu 14ky kola aby to zralo 4 litry:-))) to je logika:-))

15.12.2013, 20:13 |
tesil Spotrebu fakt neresim, ted jezdim s naftou BMW E61 a taky mi prijde usmevny, kdyz ctu v ruznych diskuzich, jak nekdo jezdi max za 7 a kdyz nekdo napise pravdu, tak ma hned podle nich neco spatne. Tady mi slo jen o informaci, jak je to tady vyjebany s rozvodama a co to obnasi.
Kvůli rozvodům nemusí motor ven.....ale pouze převodovka.Rozvody se dělají když jsou hlučné,nejlépe to poznáš při prvním studeném startu přes noc stání....když zarachtá je vytahaný hlavní řetěz u hydraulického napínáku,mění se všechny řetězy a kolečka.....záleží podle modelu/roku výroby a motorizace.Někomu rozvody vydrží 400 000km a někomu 200 000km
macek:17" jsou v TP a nevím proč bych tam cpal co největší kola?k čemu to je dobré kro vzhledu?Že to bude víc žrát a že se bude zbytečně mrvit podvozek?a6 má tužší podvozek a na 18" je to hlučné..
a co se týče spotřeby jelikož mě řidičák tak trochu živý snažím se o něj nepřijít a dodržuji předpisy takže za kolik to jede za tolik to jede...
a ten olej v kardanu se dozvim? :-)
Kadel

15.12.2013, 22:51 |
macek Romca55 ja teda na svojim aute zadnou hlucnost nepozoruju leto 18 ky zima 17ky podvozek nemlati spotreba stejna a mam 2,0d ale ne audi a jezdim to co ty s 3,0d :-)) audin jako mas ty jezdi kolem mne dost a dost ale nikdo z nich se teda pod 10 nikdy nedostal ale treba ti jedou jenom 3 valce:-)))
macek: se stav ti to předvedeme kámoš má to samé ale na 18" a když zkusil 17" které si nechal je to mín hlučné a spotřeba o litr méně.

16.12.2013, 18:17 |
jok3r Romca55: na to taky ale muzou mit velkej vliv pneumatiky,,, to by me zajimalo kdyz bys dal na 17" i 18" stejnej model pneumatik o stejny sirce ten rozdil...

18.12.2013, 16:03 |
Chris 3 maju pod 7 litrov spotrebu a to v nemecku, kde je kvalita nafty inde, takisto aj cesty
median je okolo 8,2l/100km , tak ako moze niekto dlhodobo jazdit za 5,5 ?
[ Link ]

18.12.2013, 19:22 |
macek | Upraveno: 2013-12-18 19:22:29
Na vesnici jo kdyz ho tahnou parem volu:-))

19.12.2013, 08:35 |
zipp Chris: nijak, je to nesmysl. Mám kolem sebe tři lidi s tímto autem i motorem a všichni mají po městě spotřebu kolem 12ti, teď v zimě i 13ti