
Navštíveno 1378x


07.12.2013, 19:16 |
Tea Řeší se tu kdeco, tak se zeptám. Před 4 měsící jsem koupil myčku Mora a připlatil pětiletou záruku, koupeno pře velkej eshop expert ČR. Před měsícem přestala myčka jít, objednal jsem servis přes web Mora, převzala to Gorenje. Přijel servisák, moc tomu nerozuměl, že objedná nějakej díl a už se neozval, servis gorenje na dotazy nereaguje. Vzhledem k tomu, že je to právě měsíc od nahlášení servisu, zajímá mě jak odstoupit od smlouvy, komu odstoupení zaslat - prodejci, servisu, co potom s tím spotřebičem, atd. Řešil jste někdo todlencto?
Díky všem
Smlouvu máš uzavřenou s fi. Expert ČR jestli jsem to pochopil správně... Reklamovat jsi asi měl u nich? I když by Tě stejně odkázali na autorizovaný servis. Pokud máš ale zápis o servisu, tj. přijel technik, provedl úkon XY a objednal díl XYZ a do třiceti dnů se to nevyřešilo, pak bych zavolal na infolinku (poslal email) Expert ČR a řešil s nimi.
Pokud bys chtěl odstoupit, tak určitě u svého prodejce.
Určitě bych je nejprve kontaktoval a popsal situaci - pak je v jejich zájmu vše řešit, aby byl zákazník spokojen.
Mimochodem pokud se do 6 měsíců od zakoupení objeví problém, máš možnost vybrat si, jak chceš řešit reklamaci, tj. zda preferuješ opravu nebo vrácení peněz. Tím, že sis pozval servisáka, sis ale už asi zvolil způsob řešení reklamace opravou.

10.12.2013, 21:17 |
Tea Prodejce jsem kontaktoval, od servisu mám potvrzení, že výrobce nedodal díl, tak snad to proběhne. Není mi jasný ten přesun myčky, na čí náklady a vrácení peněz, ale snad to shop nebude komplikovat. S tím vrácením peněz to je super, to jsem nevěděl.
Díky