
Navštíveno 5569x


06.12.2013, 06:42 |
Kamil | Upraveno: 2013-12-06 06:47:07
Za mě palec nahoru. Jediný, co se mi tam moc nelíbí je ten novej přeplňovanej čtyřválec. Vypadá to, že se ten debilní trend foukanejch čtyřválců dostává i za louži.
[ Link ]
Hned vidím GTR podle toho předku...
otřesný jako ten předešlej

06.12.2013, 07:34 |
Cenda jako věž. Pěkný, ale Mustang to není.
Mno, když se poprvé "vrátila legenda", designově byla fajn, zejména na obrázkách. Dokud člověk nepřišel na 1 m blíž a neudělalo se mu špatně (člověk zvyklý evropské "úrovně") z přemíry recyklátů všech skupin, národností, pohlaví a náboženského vyznání, jak uvnitř, tak venku a ze zpracování hodného party dělníků z nápravného zařízení, které výjimečně neposlali stavět železnici. Takový émerický "Logan" :-D Tahle evoluce opět podle obrázků vypadá jakoby "hezky", ale veškeré snahy o důstojnou reinkarnaci původního Mustanga jsou zcela mimo mísu, kor když se opět staví z plastů, plastového chromu, a před ergonimií dostává přednost antidesign. Nicméně věřím, že přesto si tahle věc najde dostatek kupců v pruhovaných teplákových soupravách, kor jestli se bude prodávat za cenu ne moc vzdálenou od ceny českého snu s velkým kufrem a výrobníkem sazí pod kapotou. Ufff, ještě že pro dospělé lidi se v Evropě vyrábí F.type-R :)

06.12.2013, 08:57 |
Sau Myslíš F.type-r za násobek ceny toho 'stangu ? :)
Designově dle ma pěkný, motory, no, prostě amerika. Jak na tom bude interiér netuším, ale v Mustangu '13 byly už vcelku v pohodě, rozhodně o úroveň nad Daciů a spol, samozřejmě ale VW je někde jinde.
Přesně tak, neb cena není vše.... ani u čtyřválcové ameriky :-D :-D :-D
radek.613: posmíváš se lidem, co si pořizují byt za půl mega, místo aby si koupili pořádný barák za 3 mio?
mustang hezkej, od 80tych let nejhezci co udelali
alespon podle obrazku
Nevyjadrujem sa k nemu, z fotiek sa mi dizajnovo aj páči, ale aj podľa amíkov kupujú u nich Mustangy z veľkej väčšiny len Rednecks, takže radek.613 nie je ďaleko od pravdy. Keby som nevidel 49 z 50 Mustangov s "Redneck Inside" sám, na vlastné oči, tak ma to ponechá tak nejak chladným :-)
Crestik: zapomněl jsi si ráno vzít nějaké bobule? Pokud ano, honem to naprav, jinak Tvou reakci ani její obsah ve vlákně o plastikovém modelu reinkarnovaného Mustanga nechápu...
me se to z fotek taky libi. Predchozi generace pusobila dost "humpolacky" zlvast s malyma kolama a velkyma gumama. To se mi libilo vi Camaro, ale ted bych nevedel.
Nastesti si s tim nemusim lamat hlavu :-D
Kadel
Předešlý se mi asi líbil víc, tohle jaksi nemá koule :(
vzhledově se mi to líbí, když se na to dívám zepředu. Zezadu a boční pohled už se mi tolik nelíbí.
Sice krok stranou od retro designu co měla ta předchozí varianta, ale ta byla podle mě totálně hnusná, pokud se nejednalo GT500 Shelbystang bo Roush.
Ten nový je celkem pěkné i v cabriu:
[ Link ]
on i ten 300HP 4-valec nebude zlej
radek.613: nechápeš to, protože máš dost omezený pohled na věc. Podle mě tenhle tvarově povedený mustang, který se bude vyrábět v x tisícových seriích s cenou a možná i kvalitou korejských aut bude předurčen pro jiné lidi, než tebou uplně nesmyslně vytáhnutý kus omezené série s 5-6x vyšší cenou.
Předpokládal jsem lepší pochopení, když uvedu příklad z oblasti bydlení...špatný předpoklad :-)

06.12.2013, 12:44 |
.mycTD | Upraveno: 2013-12-06 12:48:52
jako Radek a Honza.
Taky si vzpominam na to zklamani ze seriove* predchozi verze oproti magazinovym fotkam vytunenych verzi. TAkze v tomhle smeru se mi to libi (kdyz si to nepredstavuju bez lizatek a na balonech :-D) a ruku na srdce - po tech hryzach z 80tych a devadesatych let uz se da rikat mustang asi cemukoliv.
crestik: myslim, ze radek poukazuje prave na to, ze tohle retro je preurceno pro jine lidi, nez puvodni original
Já bohužel nechápu zálibu Fordu ukradnout od Astonu tvar přední masky od doby, kdy tuhle automobilku prodali...
Ten předek vypadá děsně ,jako když kopneš buldoka do xichtu ,dokonce má i uši na kapotě :o) .já to nechápu ,ty dva předchozí fejslifty byly obzvláštˇze předu líbivý a nadruhou stranu byl průšvih v tom trojuhelníkovym okýnku , tak udělaj novou generaci s elegantní střechou a fakt hezkym zadkem a šoupnou na to dlouhej a tupej čumák , zklamaly mě ,hoši, a jako třešničku na dort do toho prdnou čtyřválec jako by neměly na skladě točivej a skoro stejně výkonej šestivál
Crestiku, nechápu jak produkce nového Mustanga souvisí s kvalitou bydlení, neb v autě nebydlím. A to že se bude kupovat protože je to statisícový ničím zajímavý konzum napůl z plastu s nízkou cenou (čili v přímém rozporu s tím, že má být nástupcem "ikony") jsem napsal již ve svém prvním příspěvku, předpokládal jsem lepší pochopení, žel bohu nestalo se tak :-D :-D :-D Co se týká výběru F.type-R, o tom to právě je, Ftype-R je budoucností řady kupé počínaje E-typem přes nepříliš úspěšné XJS a opět, s jemným odkazem na tradici a historii, přináší to nejlepší a posouvá to dál. Tomu se říká důstojný nástupce, ne ničím zajímavá konzumní plastiková stavebnice.... a to taky tvoří rozdíl těch cen. Ale protože řešíš bydlení, nepočítám, že to pochopíš.... :-D
Tak mustang byl spotřební a levný auto už od první generace ,takže pokračuje v tom co se osvědčilo už šedesátejch letech

06.12.2013, 13:09 |
gizmi Crestik: toviiiis, jsme nizsi stredni strida, holt nemame na F.type-R jako radek.613 :) Kazdopadne new mustang ma byt ze skla? ze dreva? Nebo nejak nechapu :o) Jina doba, dreveny kola a 2 kone jsou uz prekonany rekl bych :D
Jinak me se docela i libi, ale pokud bych mel kupovat Mustanga, tak toho stareho - jsem v autech na stare jebky :D

06.12.2013, 13:10 |
Hanes Za mě dobrý, jen je to prostě spotřebák jako dnes většina produkce.
Jaké by byly reakce když by předchozí generace mustangu nebyla a jako pokračovatele legendy by představili toto? Vidim v tom pokračování mustangu, alespoň co se týče designu.
Jinak čtyřválec ať bude jak chce výkonej a dopovanej čím chce, do takového auta nepatří stejně jako do 911 nafta.
Radku.613, jseš si jistý, že na F-Type je zvenku chrom a nárazníky nejsou z plastu?
Stang je a byl "low cost wannabe sports car", ze jsou tu z nej lidi vydřený je jen bonus, ať už se někdo cítí jak S. McQ nebo "kšiltofkář" :-)
F-type imho dává větší smysl než X-type v kombi s naftou, prostě když na to máš, dostaneš auto, ze kterýho se můžeš radovat i jinde jak u piva s kamaradama TDičkářema, kterak dali Pha-Lj za 4,32 a to stará táhla i kartón mlíka, woe...
Dizajn se mi líbí. Pocitově ta záď asi lépe navozuje dojem předchůdce, než ten předek. Ale jako celek proč ne.
Wannabe wannabe, Ford svym Mustangem natrel konkurenci, kdyz se podivate, za jak dlouho vysel Challenger nebo Camaro... to auto nikdy nebylo vo krouhani zatacek a bezchybnym vodenim na okruhu, takze bych mu to ani moc nevycital...

06.12.2013, 23:56 |
Proffesor_W | Upraveno: 2013-12-06 23:56:29
Mne se to nelibi, je to divny, ale jedno se jim musi nechat, potencial pro vykon za ty penize je super. Mnozstvi dilu a sracicek co na to je atd. Auta na delani bordelu jsou to dobry a o to jde. Svoje misto to ma. Camaro se mi ale libi o dost vic, i kdyz to novy (2014) je uz taky o nicem.
a že má 4-válec s 300 hp z nej urcite neudela horsi auto, spis naopak, bude lehci, ovladatelnejsi, a hlavne parametrove na tom bude lip nez ty predchozi trosky s 210hp 4litrovou V6 nebo 300hp 4.6-litrovou V8 pod kapotou...
Z hlediska ovladatelnosti urcite, ale ruku na srdce, kdyz vedle sebe postavis Hondu z xxxHP ctyrhrnkem a pak US V8... napada me, myslim na tebe kamo kazdej den, Marauderovo Camaro, i kdyz mu bude horet spojka, vyloudi na tvari vetsi usmev... sam sem to zazil :D

07.12.2013, 02:22 |
radaman | Upraveno: 2013-12-07 02:22:36
jako věžák...do USA asi fluktovali džapanští deasingeri z nissanu :-D ale asi si zvyknem :-D
tappaja: S2K by loudila taky každý den...už jen proto že je to dnes samá velkoobjemova nebo naturbena mrdka co mam omezovač na 6k a maximální výkon v 5200ot/min
Jezdil jsem v 306GTI a při podřazení s brutálním meziplynem vylétly otáčky na 8000ot/min...bohužel mi nepřežily dvě převodovky tak jsme se rozloučili...snad se poštěsíi i nějaký japonec :-(
cist to ted Jirka, bude z toho slusnej flame ;)
dneska bych ale nestranne rekl, ze by mi u auta na svezeni bylo jedno jestli poslouchat americkou urvanou V8 nebo hucici V6 potazmo R6 (GT-R) nebo treba klidne i R4 jako byla treba S2K, porad budu tvrdit, po svezeni s mustangem V8 jednoho znameho, ze mi zvuk S2K s Invidiema mi byl blizsi nez ten desnej chrapot a rev co produkovalo tohle auto nebo treba i karamela. Kdo chce poutat ozornost a desit maly deti a babicky, jasne sahne po V8 ale jinak si nemyslim ze by to byla vec, ktera by to auto nejak snizovala.
Kdyz zohlednim po kratky svezeni co dokazal treba mercedes - dvoulitr s osmilitrovym prumerem, co dokaze 360 koni a 0-100 za 4,6 - vubec bych se tech ctyrvalcu nebal.

11.12.2013, 15:03 |
Nismo.Power | Upraveno: 2013-12-11 15:05:10
číst to ted Nismo tak bude slušnej flame..... nismo to sepíše a vrátí se za chvilku neb ted hned to nestihnu ;-) ale myslim že se to nebude nikomu líbit jako vždy a jako vždy nezbyde než nadávat na mě protože fakta a čísla nebudou mluvit zde v ničí prospěch :)

11.12.2013, 17:08 |
gizmi ...snad forum prezije...jste nasrali Chucka... :o)
ááá koukám nismo už v tom jel, 0-100 za 3s, max 360mil za hodinu, spotřeba za 11 po jizni spojce, podvozek jak formule 3000 ale pohodly jak v gauci a v dobe kdy to mel to uz melo najeto milion a pul na puvodnich rozvodech
Prófa :)))))))))))))))))
Jinak současný design jde do háje jak v USA, tak Japonsku, ale bohužel i Evropě. Třeba tenhle šílenej pokus o retro s nejtovanýma blatníkama u auta proporčně snad užším a vyšším než je Fabie II :(((

Děs, běs...


11.12.2013, 17:32 |
Proffesor_W | Upraveno: 2013-12-11 17:32:47
jj, bylo to pred 14ti dny na prime v tom radoby poradu o autech a ten dement to tam opevoval jako designovej mega skvost, myslel jsem ze vrhnu nedelni obed kdyz jsemtu nadheru videl
takže na začátek ..... od počátku co vzniklo jméno mustang tak se jednalo o auto který mělo být dostupný pro všechny díky ceně..... tak se stalo, bejvaly v tom 4válce a dovolit si to mohl vpostatě každý kdo neměl na lepší či výkonnější vozy od GM (píšu od GM protože v tu dobu neexistovalo moc jiných aut který by vůbec stály za řeč neb BMW v tu dobu prodávalo leda tak auto který koupilo od fiatu a každej dobře víte jak ta pixla do který se ležlo přednim sklem vypadala) ..... mustang byl levnej a levnej vždy zůstal, to že někdo v našich končinách doteď nedokázal zkousnout že toto auto je mířený do třídy kde se nachází "naše" oktávka to je pouze jeho problém, cenově mustang vycházel vždy méně než oktávka a nabízel daleko více od prostoru po výkon a samozřejmě i přes svojí velikost jízdní vlastnosti odvíjející se od verze o kterou se jednalo narozdíl od oktávky kde se jednalo pouze o znáček V, nepatrně lepší motor a jiné tři proužky na pružinách..... u mustanga tyhle změny nikdy nebyly velkej rozdíl v ceně a jediné na čem se dodneš každý z automobilového průmyslu může shodnout je že mustang s velkou motorizací nikdy nedostal adekvátní brzdy z hlediska vícenásobného brždění při jízdě na hraně....
tak i tak z mustangu se stala světově známá legenda a najít člověka co by nevěděl o co jde je téměř nemožné zatímco oktávia zajímá lidi možná tak u nás protože se tu jedná o tupé stádo volů.... mustang je celosvětově nejupravovanější vůz díky jeho ceně, dostupnosti všemožnejch upgrade a tomu jakej to auto vždy mělo a má potenciál......
kdo říká že mustang nemá jízdní vlastnosti tak v životě v mustangu ani nejel, ano byly určité comfort verze ať už V6 nebo V8 slaboučká ale obě tyhle verze měly mnohem čitelnější podvozek než škoda superb pokud srovnáme něco v podobné váze, superb starej je jasnej představitel toho jak jízdní vlastnosti vypadat nemaj.....
pokračujme dále.... kdo si myslí že německé top auta mají jízdní vlastnosti takové že snídají mustangy tak se opět asi plete nebo to slyšel v hospodě.... běžná dnešní GT500 si s nejlepší dnešní věcí z DE což řekněme je M6 vytře zadek k snidani, obědu i večeři..... neberme v potaz cenu GT500 vs. M6 protože tam se jedná o nějaký omyl asi u BMW ale je smutné že i za tento omyl jak uvidíte dále na videomateriálu taková M6 lítá po laguna seca jako nudle v bandě zatímco mustang tam jede dost sebejistě s více HP na zadní "live axle" na to aby M6 na kole udělal třeba o 2s což je znát i na takto krátkém okruhu, M3 je samozřejmě znatelně pomalejší a 1M to samé .... M6 je ideální soupeř díky svojí váze a tomu že motor v ní je to nej co BMW dodnes dokázalo vyrobit nebo alespon to sami tvrdí.... bohůžel to ale není dost na to aby tomu ujela rovně i v zatáčkách krabička cílená na trh oktávie která akorát má docela dost koní na zadní nápravě která v každém evokuje cosi přirovnatelného leda k vozu Freda Flinstouna stejně jako listové odpružení corvette díky kterému právě má těžiště tak nízko a proto opět dokáže ve své ceně porazit vpodstatě cokoli z evropy......
motory vs. mustang ...... ačkoli tam není žádná nafta tak paleta je tam vždy dost velká díky všemožným verzím a paketům co mustang může mít.....
od V6 která je cílená někam kde my máme R4
po V8 se superchargery kde mustang jako jediné ze všech aut na celym světě dokáže mít zcela nesmyslný výkon jako sériový vůz.... na kvalitní silnici ale mustang tyto výkony dokáže přenést velmi dobře a problém nastane samozřejmě pouze na silnicích jako máme my a to díky zadní nápravě a tomu stádu koní které tam jsou od volnoběhu do konce....
mnoho lidí si myslí že GT500 je strop.... že tam mohlo být 500hp na 1800kg v těch letech 06 apod .... mnoho lidí totiž netuší že není mustang jako mustang a že může mít nápisy jako třeba Super Snake, Roush a BOSS..... toto všechno jsou opět nápisy které za sebou mají kus hystorie a proto už mustang mohl mít né tak dávno 700hp
dnešní SuperSnake má od výroby zcela brutálních 850hp a zajímalo by mě které auto by se s tím mohlo jen rovnat ? BOSS má 1650kg a 444hp a opět bohůžel zde pro fandy BMW tak M3 nemá tak dobré vlastnosti aby tomu byla schopná ujet rovně, na 1/4mile či na okruhu protože všude dostane klepec.... Roush zase umí kombinovat výhody BOSS a GT500 výkonu ale je jako jediný z mustang rodiny předraženej dost.....
další hospodský řeči o tom jak mustang má interiér z pet láhví a spasovenej na půlmetrový mezery to je taky dost úsměvný protože opět to je od lidí kteří viděly mustanga leda někde stát a šli se na to auto podívat s otevřenou hubou aby to alespon viděly někdy na vlastní oči..... ano mustang zezačátku neměl nějak nejlepší materiály v interiéru to je pravda ale oktávia je má ?? já budu s klidnym svidomim tvrdit že ve zpracování si můžou s oktávií podat ruce akorát s tím že po 200tis najeto neni z mustangu šort jako z té VW slepice.... díky tomu že jsou mustangy stavěné na výkony 500 a více hp je jejich šasí opravdu velmi tvrdé a proto při svezení v GT500 nehrozí že uslyšíte nějaké vrzání či skřípání stejně tak jako ho neuslyšíte v GTR i kdyby jste jely po kostkách....
takže opravdu sériový GT500 je jako celek auto velmi dobré s výrobnýma jízdníma vlastnostma a mnohem lépe balancované než přetechnizovaná M6 což je spíše smutné .... mustang na laguně porazí i ZL1 camaro což je opět vůz který se díky podvozku z GM honí po okruhu i za godzillou .... jasně že GTR ve výsledku vyhraje nad čímkoliv ale ZL1 se tam díky svému podvozku dostala a i přesto že má lepší podvozek než mustang a i lepší brzdy tak tam schází větší výkon .... takže mustanga lze díky tomu stavět kamsi pod ikonu jako je GTR a už jen z toho důvodu když je někde GT500 v testu tak tam věci jako M5 apod být nemusí protože jednoduše na to nemají a v takovém testu by byly zcela zbytečně a časy které by v testech dokázaly by byly pouze na obtíž stejně jako nesmyslně vysoká cena proti zbytku testovaných.....
stejně tak nějakej Jaguar...... tenhle brand stejně jako Land Rover k němu náležící stál poslední léta fakt za hovno..... těm se dařilo možná ještě za vlastníctví Leylandu ale od dob co je vzalo BMW to šlo do sraček, ve sračkách to pak BMW prodalo fordu kterej to položil ještě do větších sraček tiim že jaguara položil na evropskou platformu fordu a myslel si že to nějakej idiot koupí a jediný co tak místo plánovanejch prodejů bylo fiasko a krach.... nakonec je to sou TATA indický což do té doby nikdo ani neznal že existuje i přesto že se jedná o giganta v tomto průmyslu a ten jak jaguar tak land rover postavil na nohy a i přesto že ty auta nejsou nějak kvalitní (XJ nový) tak se prodávaj..... radek by si možná moh nejdřív uvědomit že od dob co to dělá TATA tak tam docela slušně figuruje i GM a jen díky nim je třeba evoque na vrcholu jeho segmentu :)
takže možná dělaj nějaký Ftype ale ten bohůžel nedosáhne ani na čas M6ky tudíž ani omylem na tu tvojí platikovou krabici která mimochodem stojí daleko méně
ad motory tak downsizing je všude a nevyhnem se mu .....
BMW donwsizingovalo 328 na dvoulitr turbo...... jen škoda že 328 nebyla tak kvalitní aby dostala nějaký ocenění a musel to všechno vyzovat chudák cadillac ATS se silnějším 2.0turbo... nejednalo se o výkon ale o jízdní vlastnosti kde němec nestačil a zbytek vozu jako takovej kde cena výkon prostě BMW nemohlo konkurovat stejně jako 335i nemohlo na ATS s 3,6 atmosféru...
škoda že se nedostal na vrchol segmentu někdo z němců ted a že jich tam nebylo málo..... A6ky, éčka, 3/4/5 bawory..... jaká škoda že je všechny tyhle chudáky sesadil Lexus GS díky svojí kvalitě a hlavně podvozku a komfortu s kterym němec opět nemoh soupeřit když svoje 35i motory v těžkejch neckách nechal pojet lehkou kastlí lexuse s mnohem slabším motorem 350....... a ve finále stejně lexus byl sesazenej novym CTS kde opět proti němu stály kdejaký modly od BMW ale bohůžel pro němce tak ani výkonem nedej bože jízdníma vlastnostma se nedokázaly přiblížit lehkému šasí CTS který touto dobou bere jedno ocenění za druhym od auta roku přes nejlepší podvozek ve svojí kategorii.... to že se jedná zatím pouze o Vsport což není plná V verze ale paket stejně jako u lexuse byl Fsport a u brambor je Mpaket tak i přes to tento rodinej sedan dokáže slalom v čase M3, zabrzdí rychleji než jakékoli jiné auto a jede taky líp než 550i..... při přičtení toho že na auto roku je potřeba vše od bezpečnosti, inovací, kvality , jízdy tak myslím že je na čase aby si tu určité lidé přestaly dělat z USA prdel protože tam už dávno pochopily že nestačí mít lepší auto jako takové protože blbec si vždy radši koupil to které mělo prémiový interiér se spoustou zbytečných věcí a i přes svojí mnohem větší cenu stálo mnohem víc na provoz..... tam jim už došlo že pokud chtějí prodávat i zde tak k tomu musejí dodat i prémiový interiér takže i přes mnohem příznivější cenu tam opět dokázaly dodat i tenhle faktor který sice u DE tria byl vždy jen naleštěná bída ale za něj to tupé stádo platilo......
dále by nebylo u nějakých lidí od věci aby si řádně nastudovali která automobilka vlastně komu patří..... možná si pak někdo taky uvědomí že jediná německá která je schopná vůbec nějakého boje v ostatními je VW kterému patří audi, porsche, lambo, bugatti, seat, skoda........ BMW se svým mini a RR nezmuže nic než prodávat předražený auta který netvrdim že jsou nějak špatný ač ted bylo období fakt divný ale tim prošly tak nějak všichni ale jejich auta sou prostě nechutně drahý na to co vlastně jsou a nejlépe to lze vidět už jen na tom že exportní bmw do US musely mít plnou plabu a dobrej benzínovej motor aby se tam vůbec prodalo ale taky muselo bejt tak moc levnější aby tam bylo prodejný že to sem češi začali vozit zpátky a i přes dovoz a clo si tady čecháček vydělal balík na novym voze protože pořád byl zde hluboce pod cenou dealera u nás za stejnou či lepší věc takže i taková drobnost jako podnikavej čecháček dokáže donutit takovej kolos aby přestal exportovat na chvilku do US a vyřešil ten problém jinak...... takže jo, BMW sou nechutně předražený, stát to půlku tak sou to dobrý auta ale takhle stejně jako VW nikdy nebylo BMW auto pro lid když pominu doby kdy prodávaly fiata kam se lezlo přednim sklem a jediný atuo pro lid který kdy vůbec existovalo byl Mustang z kterýho se v našich končinách zcela neprávem začlo dělat něco jako že nejlepší produkt co amerika kdy mohla mít což byla totální hovadina..... to že ud dlouhou dobu dokáže mustang držet krok s různejma supersportama z něj nedělá víc než kdy byla myšlená oktavia RS protože mustang je stále cílenej cenou na střední skupinu a ta cena tomu odpovídá......
a pokud někomu novej mustang připadá zpředu jako R35 tak by si měl dojít na oční a zažádat asi tak o 3dioptrie protože musí bejt asi dost slepej už.... pořád je to mustang a pořád tam sou jeho klasický rysy který tam bejt musej což je i onen zadní trojúhelník... ale rozhodně to nijak nepřípomíná ani vzdáleně R35 neb to už to má blíž ten předek spíše k mazdě 6 ale tak jako tak se jedná stále o mustang...... mě osobně se starý modely nelíbily nějak moc......dost divný velký auto prostě, dost odfláknutej introš ale jako celek za tu cenu prostě bomba vozidlo..... až na GT500 to ale nevypadalo nějak moc úchvatně..... následovnej facelift resp. aktuální model je dle mě nádherný auto který nikdo nepřehlídne... navíc dostalo i velmi dobrej interiér už..... tento facelift bude spíš evoluce mustangu protože zadní "live axle" už je pryč a bude to první mustang s multilink takže o důvod víc se ho bát co se jízdních vlastností bude týkat..... nicméně i přesto tak za mě designem zatím vede aktuální verze
ve finále tu stejně není nikdo kdo když vidí někde jet třeba challengera tak by to neupoutalo jeho pozornost..... ale stejně tak by si každej měl ivědomit že i přes svojí majestátnost na silnici jsou všechny tyhle auta schopný na okruhu ujet přetechnizovanym němcum a to i přes listový péra či zadní torzky...... většina lidí tu měla možnost se svézt opravdu maximálně s V6 mustangem zpracovanym obdobně jako oktávka a to je opravdu auto který má jen o něco lepší vlastnosti než třeba jmenovanej superb a interiér je ten nejzákladnější kdežto GT500 už má zcela jinej a jinak obšitej stejně jako drahá oktávka vs levná jen při oťukání tapecáků kde v základu sou tapecáky snad všude z tvrdýho plastu a teprv lepší výbava dostává měkčenej...
ZL1 je dost pojem poslední dobou, kdo neví může nastudovat a zde srovnání s mustangem....
[ Link ]
stačí odpohledu podívat co tam vyvádí s kolama, poslouchat a sledovat jak to auto lítá jak nudle v bandě.... neustále oversteer a understeer od Pobsta je jen vsuvka už myslím že každej má oči aby viděl že to auto to nezvládá zdaleka tak dobře jako ty dvě vejš :)
[ Link ]
850HP z fabriky.... proč ne....
1/4 mile s cílovou rychlostí 130MPH..... fajn pro srovnání tak Veyron tam má o 16KHM více po 400metrech a to si říká pohon 4x4 kdežto chudák mustang pouze RWD.... mít mustang pohon všech tak s tímto výkonem na těch 400metrů prožene i SS veyrona kterej má takto v cíly o 26KMH více než tento mnohem levnější mustang :)
[ Link ]
Zde si v cíly představte u každého auta cenu a vybrat si pak můžete dle toho už sami.....
[ Link ]
A neslo by to nejak zkratit do jedne vety? Stejne to nikoho nezajima.
Bože to je zase snůžka sr*ček...

11.12.2013, 21:13 |
Cenda Proffesor: mustang je nejlepsi auto planety s cenou do tri milionu. Ale taky jsem to necet cely, to se neda.
Mě to zajímá , přečetl sem to celý a kupodivu musim s většinou toho co napsal nismo souhlasit i když moje znalosti BMW pokulhávaj , nemám je rád , nezajímaj mě a proto nemohu soudit .Ovšem to co napasl o mustangu si myslim na vyjímky taky..... až na to o předfaceliftu aktuálního modelu ,už proto že po desítkách let mustang začal vypadat opět jako mustang musim ten vzhled milovat , samo že už první facelift vypadal zvenku i vevnitř líp a ta aktuální verze je vypilovaná k dokonalosti nejen po desingové stránce ale i nabídkou pohonných jednotek a převodovek , jen ty brzdy furt chyběj(naštěstí se dá připlatit za brembo packet )
2 Tuner#2: s Hakosukou si to u mňa JPN posrali :-)
muSlim: Ono to jde do kytek všechno, podívej se na novou M3jku, design a proporce jak kdyby to narazilo do zdi, některé křivky jak od korejců a kola v černo leštěné jak kdyby byl dodavatel RSW... Hnus, hnus, nechápu jak se může najít někdo, kdo jim za tohle dá peníze. Asi opravdu stárnu viz. vlákno od vedle.

No a za pulkou tehle veci stoji EU a jeji normy... Downsizing jsou emise, proporce "jak kdyby to narazilo do zdi" jsou dani za ochranu chodcu atd...
Dokud muzete, kupte si stary auta, s tema novejma (relativne zaplatitelnejma) uz moc parady nenadelame...