
Navštíveno 1973x


05.12.2013, 20:45 |
bafis Narazil jsem na jedno vrakoviste kde prodavaj kompletne rozhozeny i temer novy koncernovy auta, vcetne zdravych motoru a prevodovek, nebourany a volant to ma normalne v levo. Jen by me zajimalo kde se k takovymu autu da prijit ??

Myslim, ze Xenonman to tu uz jednou vysvetloval a corky to nebyly.
Jak pise Kamil, jsou to auta rozebrany z automobilek z testovani....

05.12.2013, 21:10 |
bafis | Upraveno: 2013-12-05 21:11:12
taky neverim ze by nekdo byl tak drzej a vystavoval nejaky levasa v takovym mnozstvi a tak okate...

05.12.2013, 21:11 |
bafis

05.12.2013, 21:14 |
TROY už se to řešilo - jsou to testovací auta z automobilek - vždy to má katalogový čísla apod
Kamarád takhle vozí auta nový - většinou z dražeb ve francii a nizozemí

06.12.2013, 00:26 |
AR nemají náhodou testovací auta jít na šrotaci? i když mají na sobě plno nových téměř nepoužitých dílů?

06.12.2013, 08:56 |
BadyS Jedná se opravdu o testovací auta povětšinou dovoz Německo, respektivě, v německu jsou 3 velké placy firem, která se tímto odprodejem testovacích vozidel zabývá, stojí tam cca 500aut na rozebrání, jednotlivé auta jsou detailně rozepsány co do výbavy, stavu km (od 50km do 30tis) atd.
Auto si odvážíš už rozebrané na paletách a v krabicích, tedy kompletní rozborka auta a nedostaneš od auta bezpečnostní pvky, povětšinou tedy k autu nejsou airbagy, bzdy a karoserie - skelet a samože žádné doklady, pouze faktura za ND.
GOLF VI tehdy vycházel od 125.000,-
Tiguan od 180.000,-
Tuareg od 250.000,-
Na škodovky ceny neznám.

06.12.2013, 09:07 |
AR BadyS: to sou ceny za cele auto bez těch věcí co si uvedl?

06.12.2013, 17:05 |
Lu82 ze Škodovky se legalně žadne testovací auto nedostane takhle na díly, vše jde pod lis nebo hasičum na testy. Pochybuju že by si ve škoda tohle pravidlo troufnul někdo obejít.

06.12.2013, 17:20 |
AR Lu82: no právě, a to nejen ve škoda auto ale i jiných automobilkách.
taky jsem tam nakupoval :) a dobrý :)

06.12.2013, 21:40 |
Rudi docela masakr ceny ale viz Golf VI atd...