
Navštíveno 7899x

Hoj, máte někdo možnost přímého porovnání nebo aspoň praktické zkušenosti s některým z těchto dvou vozů v aktuální generaci ?
Kamarád zvažuje koupi novýho s dieselem (2,2), nájezd 30-50t ročně a rád by věděl na co dát případně pozor.
Díky

mám rav4 model 08 motor 2,2 D4D a jen že za studena má malinko tužší řazení tomu auto nemám co vyčítat. ještě pokud je horší počasí-déšt,zima,sníh občas zlobí bezklíčový otevírání, a musim chytnout víckrát za kliku.
C.w.O.K. díky za info, jak je to s prostorem ? Údajně má Ravka už větší batožinový priestor ako Outlander .. docela narostla holka.
Já se přidám s dotazem, jestli má někdo zkušenost,
zrovna to řeším, nový Yeti mě zklamal, jdu do ASXa,
sundali ted rapidně cenu, údajně to má stejnou boudu jako Outlander
[ Link ] pro kamaráda > osobně ale Toyota je Toyota:-)

heled mám 198cm a vepředu nic moc místa ale už sem si zvykl-ale zase rozhodně více jak v ochcávce, tam sem se nevešel vůbec, ale vzadu se za sebe vejdu v klidu když si zkusim sednout a to mám sedačku nadoraz vzadu. do práce jezdim v 5ti a také si nestěžujou. kufr je u mě variabilní díky posuvným zadním sedačkám ale nějak extra velkej není, ale jak koukam na tu micinu, tak to bude mít snad ještě menší než rav4

26.11.2013, 21:16 |
kuja Ja dodam mozna jenom takovou drobnustku. Mitsubishi ma hodne drahej provoz, kdyz se neco pokazi. Dily patri opravdu k tomu drazsimu v segmentu. Diky nizkym prodejum se na to nedela skoro nic v druhovyrobe. Mam prave Colta od nova a ted, po 5.letech a po zaruce, uz potreboval nejakou udrzbu a nestacil sem se divit, jak to tam litalo :) Ale pokud ten vuz nekdo bude mit pouze po dobu zaruky, tak je to bezpredmetny :)
Když už nic, tak aspoň kvůli vzhledu Mitsubishi.
Jinak si myslím, že auta z tohoto segmentu na tom budou stejně jak provedením, tak cenou +/-.
Toyota je však daleko rozšířenější, nežt Mitsubishi.Tudíž jistý předpoklad ND a nižších cen servisu zde je.
Neznam ani jedno,ale mam-li vybirat podle vzhledu, tak urcite mitsu...
Nedávno byla RAVka v autosalonu, tak třeba taky napoví.

27.11.2013, 10:28 |
Lubak Mitsu Outl. je vzhledově povedená podstaně víc pro mě osobně.
ASX je naopak taková sranda auto když jsem v tom jel tak tedy vůbec neoslovilo.
Záleží také jakej má rozpočet na auto že?

27.11.2013, 11:39 |
Lubak Crimson - tak to máme jasnou volbu Duster .-) v plné palbě:-)
o té variantě vím, v tom případě budu používat ČD :-)

28.11.2013, 17:31 |
MAX Kluci, a co takhle Mazda CX 5? To je podle mne hodně povedené SUV i pro mne, jako majitele staršího Outlandera..
[ Link ]
to začíná na 500, to je moc, ale jinak o ní vím, pěkná moc
Crimson...co se ti nelíbilo na yetim?

29.11.2013, 08:28 |
Crimson | Upraveno: 2013-11-29 08:28:27
Yeti se mi líbil moc, ale ten novej mi nesedí a jako že dost,
ještě uvidím, ve čtvrtek jdu na ofiko představení ke Přerost a Švorc, mrkněte docela dobrá akce
[ Link ] Varianta do města

Varianta Wildlife


29.11.2013, 09:00 |
AR Crimson: asx sme loni koupili jako služebáka, jezdí s ním kolega a zatím asi spokojenost. Faktem je že to je nějaký polosociál, jen FWD ale na to lítání to stačí ;)

01.12.2013, 15:25 |
Crimson | Upraveno: 2013-12-01 15:28:25
Ted bych potřeboval ještě nějaké srovnání od vás,
zítra to asi rozlousknu, nedá se čekat,
výprodej skladu ASX dobíhá a ceny maj prý od ledna rapidně vylítnout nahoru kvůli devalvaci takže >
Yeti 1,2 v metle, manual klima, tempomat cenu odhaduju 420-450tis.
ASX 1,6 v metle, automatická klima, tempomat, system start/stop, asistent rozjezdu, 7 airbagů, deštový senzor, usb, loket opěrka, ozvučení rockford fosgate 9 repro, denní svícení, central, vše v elektrice, bezklíčkové zapalování, elektrony, chrom doplňky maska, kůže volant šaltpáka
Akční cena 385tis. (normal cena 560)
a ted babo raď ?


01.12.2013, 15:43 |
AR no tak to je bych rek hezka cena. Kolega má pravě taky 1.6ku a asi půlku te výbavy cos psal a cenu měl cca stejnou. A asx vs yeti...asi bych šel do mitsu
To má ten holej Inform , tahle druhá výbava Invite má už takřka vše

01.12.2013, 15:52 |
AR jj šlo se tenkrát po ceně a měli taky nějakou akci. A další ASX si koupil teď fotřík od kámoše. Tomu to zase sedlo svou stavbou a že se mu do toho dobře nastupuje.
Ozzy, tady není vůbec nad čím přemýšlet. Mitsu jasná volba. Vždyť už je to patrné z té výbavy vs cena.

01.12.2013, 19:11 |
Lubak Tady asi neni o cem uvazovat ne?to by jsi musel bejt velkej skodofil-))
to bys musel být *****, aby jsi vzal Yetiho. Za tu cenu není fakt co řešit

01.12.2013, 19:30 |
AR no ale zase yeti by byla škodovka a to ma kuva váhu ;)
To je taky pravda. Díly zadarmo a ještě to opraví každej Franta.
To je dilema:-))

01.12.2013, 20:48 |
AR a bude to jezdit určitě tak za 2/100

01.12.2013, 20:56 |
Lubak A z vrakace muze delat facelift 2x do roka-)
Mohl by si dokonce podle nálady nebo druhu výletu přestavit auto na City nebo na Wildlife každý den.
tahle přestřelka mi popravdě moc nepomohla :-)
osobně mám z Yetiho respekt a to nejen že na něm přistála helikoptera za jízdy
ale pro jeho údajně nej jízdní vlastnosti
a tak nějak věřím v německou preciznost a spolehlivost,
ale designově to teď nějak zmastili ..
mám 16let škodovku bez návštěvy servisu a doufám, že Mitsubishi na tom bude obdobně :-(
Jaka prestrelka? Nikdo tu nenapsal, at vezmes skodovku.

01.12.2013, 22:02 |
Lubak Tak jestli ti je sympactejsi "precizni" nemecky vuz tak si ho kup. Jsou totve pocity a penize a kazdej mame nejaky vkus ne? A prestrelka tady zadna neni vsichni reagujici to napsali jednoznacne:-D
Promin ale proc si budu kupovat auto o x desitek tisic drazsi s horsi vybavou? Jen proto ze je to "precizni" auto?
Počkejte na vyjádření golfisty, ten vám všem vysvětlí, jak se věci mají :))))
pro Škodovku mluví jen daleko menší pokles ceny při následném prodeji. Jinak nevidím z ětchto dvou kandidátů ždáné + pro Škdou (snad možná lepší odolnost vůči korozi).
takže ke slanému moři do Chorvatska radši Koktávkou , ok :-)
Na lítání po českých solankách asi ano:-)
no a je to .. sakra proč se klepu
ted už jen dlouhých 10 dní
To bude dlouhy :-))
Necti ted fora, nebo zrusis objednavku :-))
Kdyby si po tydnu zjistil, ze ti to Mitsu nevyhovuje,tak ho od tebe za 200tis. vezmu :-))
ok budu na tebe myslet :-)
ale první dojem Kladno - Beroun zpět úžasný
ale tak já 15let neseděl v pořádnym autě
ovšem to řazení při 1200ot , to bude kurva nezvyk,
ještě že se tam rozsvěcí ta šipka pro ženský :-)
Ta šipka není pro ženský, ta je na píču.
A to myslíš máš řadit proč v takových otáčkách? Nebo jak to myslíš?
Kurva to je slovosled:-)))
prodejce seděl vedle mě a říkal: točit max 1200ot
a opravdu při 1200 to na mě začne blikat přeřaď !
je to benzin 1,6 taky mě to zaskočilo
tak já vím že i ty TSi u Škodovek jdou už odspodu
a prej se nemaj vytáčet, ale vy jste tu odbornící na auta tak to asi víte
1200 otáček benzín a přeřaď nahoru? To snad ne...
Tam mělo být 6200 ne?:-) to pak většinu času jede na volnoběh ne?:-)
To by mělo z volnoběhu použitelných 400rpm? To má i Karosa víc, nechápu co je to za nesmysl kor u benzínu...

03.12.2013, 07:42 |
AR nevytáčet? japonce? co to je za číčovinu? Kolega kdyby ten motor netočil tak to hovno pojede ;) Jako možná po městě ok, ale letět s tím takto mimo město nevim nevim.
Ma to dvouhmotnostní setrvačník?

03.12.2013, 08:16 |
Lubak Prodejce říkal točit max. na 1200 aby ti ukázal co možná nejnižší spotřebu to je tak všechno. Jinak jezdit pocitově a ne podle nějakejch "eko" ukazatelů atd.
Tak on mi chtěl asi vysvětlit, k čemu je tam ta šipka :-)
faktem je, že jsme se ploužili vesnicí 50km/h a ta 5ka to v poho pobírala
OK uvidím až to převezmu.. je mi jasný pokud to budu chtít rozhejbat, že to musím roztočit
Měl jsem hrozný dilema s barvou Červená Orient vs Granit Hnědá,
zvolil jsem usedlou hnědou, v důchodu mi bude líp slušet :-)
Je tu někdo s ASXem ?
Omlouvám se Kottasovi, že jsem mu vlez do příspěvku

Ta hnědá je na tom krásná!!!
Doufám,že pak bude megarecenze:-)
A nech se u přebírání vozu vyfotit:-))
Očekávám referát zvící mé obvyklé délky:-)

03.12.2013, 10:02 |
Lubak Dobrej výběr barvy

03.12.2013, 10:35 |
AR Crimson: jo je, je u nás jako služebák, ale já jen jako spolujezdec, takže asi né ten koho hledáš ;)

03.12.2013, 11:50 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-03 11:54:48
Nebyla v těch 1200rpm spíš šipka na přeřazení o kvalt dolů?
Nějak se mě nechce věřit, že benzínová atmosféra ukazuje řadit nahoru takhle nízko, když krouťák to má ve 4000rpm a max. výkon v 6000rpm.
[ Link ] Jinak dle testu jako většina dnešních aut tragické řízení elektronického plynu (když jedu C-Maxem, tak u too vždy teču...) a těch 1200rpm bude signalizace pro tupce už mě konečně odlehči a dej o kvalt méně ne? I tak bych motor pod nějakých 1500 otáček nepodtáčel i při sebemenší zátěži/tahu...
Fabia 1,4TSI to samý. Ta ukazuje, že máš přeřadit na vyšší stupeň bez zátěže kolem 1400rpm. Ale je fakt, že ve třech chlapech a klidné jízde to motor na 5 zvládá výborně a dokonce i zrychlí, když je třeba.

03.12.2013, 12:37 |
Crimson | Upraveno: 2013-12-03 12:45:21
Tuner#2: nevymýšlím si, je to tak .. 1200 a řadíš (nepodřazuješ)
teda já neměl brejle :-) tak jsem sotva viděl palubku
ale vím co říkal, pokud se nepřeřek


03.12.2013, 13:00 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-03 13:01:42
Zdeny60: Však to ale není atmosféra, ale turbo...
Ozzy ale tady se píše, že se dá už od 1250rpm jezdit a ne pod. To je trochu něco jiného než jsi tady napsal:
"prodejce seděl vedle mě a říkal: točit max 1200ot
a opravdu při 1200 to na mě začne blikat přeřaď"
Z toho co jsi napsal by to fungovalo tak, že by od volnoběhu dejme tomu klasických 800rpm auto jelo jen do 1200 a v tu chvíli by se rozsvítila šipka přeřaď nahoru (např. ze 4 na 5tku). To je podle mě blbost kor u atmosféry, protože by ta šipka tam pak svítila až do nějakých 6500 - 7000rpm kdy to má omezovač (max. výkon v 6000rpm).
Podle mě naopak šipka se rozsvítí když otáčky padnou pod 1200 a ukazuje to, vole podřaď (z té vysněné 5tky v obci na 4řku) aby si ten motor oddychnul a netrpěl. Takže naopak jezdit od 1200 (já bych se klonil k 1500 a víc podle parametrů motoru) nahoru... Tohle není TDI Octavia a prodejce teda musel bejt echt znalec/blbec.
JJ, ale klikový mechanizmuse je namáhán stejně.
DSG pri klidne jizde taky radi (nahoru) kolem tech 1200RPM, takze bych tomu veril.
IMHO dnesni benzin obecne zkousne nizsi otacky, nez TDI
Tuner zase slovíčkaří ach jo, blbě jsem se vyjádřil možná ale většina pochopila takže
ano točit max. 1200ot. v tu chvíli se rozsvítí šipka a řadíš, to je doporučení pána Diamantů
ale blíž ti to popíšu, až to bude v garáži
Kotass má dvě "S" a nikoliv "T" - což je ale detail. :)
Kdyby´s mi sem jenom vlezl, tak neva .. ale Ty sis z toho udělal svoje vlastní téma .. no to je napředsdřžťku. :D
Za trest mě pak někdy svezeš a bude to srovnaný .. gratulace k novýmu povozu, nepochybuju žes vybral správně.
Já neslovíčkařím, jen mě (a nejen mě jak je vidět z diskuze) to nebylo jasné jak může mít benzín max. otáčky 1200 a začít něco signalizovat?
Jak vidím, pořád píšeš točit max. 1200rpm a pak řadit. Nezlob se na mě, ale mělo tam být min. otáčky co to zkousne jsou 1200rpm, ale to je tak opravdu na jízdu spíš z kopce, po rovině a nebo do kopce bych to teda osobně tak netrápil.
nema maximalni otacky 1200, jen se proste pri normalni (rozumej ECO) jizde dozaduje razeni pri 1200.
bo beztak plni EURO25...
Pátek 13. - mám za sebou prvních 50km motor 1,6 benzin
opravuji údaj o doporučeném řazení, bliká to při 1600ot.
jinak spotřeba Kladno Mělník 5,7l
no a co k tomu říct, jsem z toho hotovej a čtu 1000str manuál
ale asi to vzdám a půjdu stylem pokus/omyl
jdu zkusit audiosystem Rockford Fosgate :-)
moc od toho ale nečekám ..
probůh ono to hraje jak B&W za sto litrů,
jak to ti japončící dokázali !
to je nechutně čitelný a čistý,
jen ten výkon tomu chybí,
ale 8 repro + sub je dostačující
už vím kde budu trávit večery :-))
Tak 1600rpm už se pochopit dá pokud se bavíme o podřazení a srovnávat tovární audio s B&W za 100tKč no nebudu Tě kazit počáteční nadšení... :)
Ať slouží min. stejně jako Octavia ;)
co máš furt s tím podřazováním chlape :-)
bavím se o řazení nahoru
Octávka zůstává, holt muziku budu poslouchat tam :-)

14.12.2013, 16:59 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-14 17:00:33
Jako benzínová atmosféra a nutí radit nahoru v 1600rpm? Takže když se budeš chtít povozit mezi max. kroutakem a max. výkonem, tak na Tebe bude od 1600rpm blikat kontrolka až do 6500 kde to bude mit dle parametrů motoru omezovač? Doufám, že jde tahle kávovina alespoň vypnout, protože radit nahoru v 1600rpm znamená na dalším kvalitu padnout na 1200rpm a to ten motor musí mit radost při sebemenší náznaku stoupání...
pochop , u těchto motorů je to jinak , prostě je to tak,
jezdí se na malé otáčky do 2000
ne vypnout to nelze a jak dobře píšeš, dokud nepřeřadíš, bliká to na tebe, aspon to neřve :-)
Moment, ono se něco zásadního změnilo u benzínových atmosfér? Mám pocit, že dnešní inženýři přes motory jsou snad ještě větší tupci než Ti co dělají design... :-/
A to nadávám na C-max 1,8 benzím, že to na mě bliká už v 6000rpm, když to má omezovač v sedmi. Opravdu nechápu jak někdo může vytvořit auto co bliká ve 1200rpm podřaď a v 1600rpm přeřaď nahoru. Využitelných 400 otáček bez blikání musí být asi balzám na nervy řidiče :)
to jste mu zase neco prozradili...

14.12.2013, 23:40 |
Crimson | Upraveno: 2013-12-14 23:47:42
hele je to doporučení výrobce, neřeš to, prostě to přijmi, jinak jezdi jak chceš
C-Maxe má mladá, to se zítra mrknu jak to tam bliká schválně
jinak foto počítač ASX

Tuner2 prostě má svůj den:-) Chytil se kraviny a teď z toho nespí.-)))
Euro XY je prostě jasné a kdo chce prodávat v EU, musí prostě dělat podobná zvěrstva, co na tom je k nechápání?
A mmch, je třeba přihlédnout k tomu, že auto s 1,6 asi nebude sportovní drak, který bude mít omezovač na 10000rpm, ale rodinné přibližovasdlo, která ma jako největší prioritu jezdit levně a ekonomicky co se týká i emisí.
Já spíš nechapu s jakým klidem prijimate tenhle ekoterorismus popírající všechny přirozené vlastnosti malé atmosféry. Ani s tou 1,8 v C-maxu se rozhodne nedá jezdit pod 2000 a je to i logické u motoru co má kroutak ve 4000 a výkon nahoře v 6000... Kdyby alespoň tyhle berlicky pro ovečky šli vypnout :-(
zatim tu becis akorat ty a s autem jsi nejel...
berlicky jsou to pro nas bo zakladni rezim (v kterem auto splnuje euroX) s jejich pomoci muzu prepnout, sipky na displeji ignorovat apod.
dnes jsem ho trošku projel, Mělník - Praha Vysočany Žižkov Letňany - Mělník
spotřeba avg 7.0 litrů ale jen díky tomu, že jsem myslel na Tunera
a řadil až ve 2000ot. - chudinka ta dostávala :-)
Mam i30, starší model, 1.6 benzín,92kw.
To stejný,po rovince to při 1900rpm ukazuje, že mám přeřadit. Na druhou stranu nedělá tomu vůbec problém jet po rovině 65km/h na 6°, točí to těch 1600rpm.
1500rpm a níž užnení ono zvukovým projevem.
O pružnosti nemluvím.
Ukazetelem se neřídím.
To jen tak ot:-)
Takže nadšenej z prvních dojmů??

15.12.2013, 20:05 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-15 20:06:31
mycTD.: nebrečím a tvé narážky budu i nadále ignorovat - nic jiného jsi tady ne webu ještě nepředved...
AllInOne: Ano to už zní rozumě. 1,6tku atmosféru benzín prostě je rozumné nepodtáčet pod nějakých 1600, pak už jde motor tvrdě a projeví se to jak na životnosti silentbloků, tak i samotného motoru (čidlu klepání a jednotce se musí zdát o čertech aby to urajdovali). Proto nechápu, že Ozzymu to svítí až pod 1200rpm a naopak nahoru to chce řadit v 1600? Jako využitelných 400 otáček kde na mě nic nebliká by mě přivedlo do blázince za jednu cestu do práce (pokud to nejde vypnout jak Ozzy psal).
Tuner sice v nekolika oblastech dokazes fundovane poradit, ale v tomhle jsi zamrznul.
Mam 1.6 turbobenzin a pokud jedu po rovine, klidne jizda, nemusim prekracovat 2000 ot/min. Indikator se rozsviti nekde pri 1900 pro prerazeni nahoru. Motor s tim nema absolutne zadny problem, zvuk v pohode, zadne vibrace, nic takoveho.
Manzelka ma Honda Jazz v CVT automatu a defacto to same, pri klidne jizde neprekroci 2000 ot/min a nemam pocit, ze by motor trpel, naopak to jede at prekvapive pekne.
Samozrejme neni problem jezdit s cihlou na plynu a tocit az do omezovace, zvlaste 1.6 turbo jede paradne, ale jezdit takhle stale nejde. Zpocatku jsem s tim take mel problem, protoze otacky pod 2000 pro me byli tabu, ale ty nove motory s tim fakt nemaji problem. Neridim se nejakou sipkou, jezdim podle nalady, ale pro klidnou pohodobou jizdu, napr. po meste, jezdim na 5ku s otackama 1700 ot/min.

15.12.2013, 20:32 |
cupra.165 | Upraveno: 2013-12-15 20:33:38
Ja si u starsich motoru,viz. třeba ma impreza 2004 vsiml,pokud se snazim jezdit v nizkych otáčkách,tak si to vezme vice benzinu nez když se pohybuju ve strednich..nicmene uz je to prastara koncepce... nove motory jsou uplne jine ,mají snizene treni,dle me jsou i na takove male otáčky stavene

15.12.2013, 20:36 |
Crimson | Upraveno: 2013-12-15 20:36:39
AIO: tak nadšenej určitě, je v tom super posez, je to tichý, díry a přejezdy neslyšíš,
jen takové tlumené zadunění, to je hodně příjemný..
jezdím pomalu a klidně, zatím prý nemám točit přes 3000ot takže jízda na pohodu,
těch 120koní se zdá líných o proti 100koní u mé oktávky, podotýkám , že oba vozy váží stejně
uvidím až tomu trochu naložím, jak se to bude chovat
Tuner#2
Jj, pak už jak říkáš pod těch 1500 je to zlé a není důvod tak jezdit, pač to i žere víc jak když to jede "zdravě" třeba kolem 1200rpm.
Na druhou stranu mi někdo říkal nebo jsem četl, že třeba bmw v matu zařadí při 70ti km/h nejvyšší kvalt a motor se převaluje na 1100rpm.
Já osobně bych moc nadšenej z tohoto nebyl.
ty motory to poberou a vyhovuje jim to ale naše ucho ne :-)
Crimson
:-)
No,pičky až to zajedeš,pojede to úplně jinak :-)
Jo,tak je to udělaný aby to fungovalo:-)
Já třeba trpím, když jedu s někým, kdo má naftu nižšího obsahu a jede na 1300-1400rpm. Kurva to duní,projev strašnej.a když se zeptám proč jede tak jak jede, tak řekne že je to dízl a s tím se tak jezdí:-))...to mi řekli už 3 lidi:-))

15.12.2013, 21:00 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-15 21:02:12
mrazik: Možná jsem zamrznul víc než mrazik :-) (JOKE) ale já se bavím o 1,6 atmosféře! Jezdím s 1,8 atmo 125HP a točit ten motor pod 1600 je vyloženě ničení. Pokud si někdo myslí, že se něco změnilo, tak rovnou říkám nic, parametry ta 1,6tka má úplně stejné jako 20let staré motory a ano bude to mít lépe ohlídaný předstih aby to pobralo i malé otáčky, ale správně to rozhodně není. Ne nadarmo je zelené (ekonomické) pole u maloobjemových atmosféry mezi 2000 - 3000rpm a pokud tomu odlehčíš nižším kvaltem, tak spotřeba bude rozhodně nižší než to týrat na 1500 otáček.
Něco jiného jsou turbomotory, tam je krouťák už dole a opravdu si to nechá líbit jak Ty píšeš loudání v 1700rpm o tom se nehádám, ale celou dobu tu řešíme atmosférickou malorážku ;)
A proto jsem tam i uvedl Hondu Jazz 1.4, coz je cistokrevna atmosfera a pres 2000 ot/min jde minimalne a kupodivu motor nema neprijemny zvuk a jede to pekne. Zkousel jsem 1.8 od toyoty, take cistokrevna atmosfera a dole jela velmi dobre.
Motory koncepcne jsou stejne, spaluje se v nich palivo po zapaleni jiskry, ale casovani ventilu, pouzite materialy, prime vstrikovani do valce, zakomponovani lektroniky, kvalitnejsi oleje, to vsechno posunulo tytto motory hodne daleko nez byli pred 20 lety. Namlouvej si co chces, ale dva moderni motory mam doma, tak vim o cem pisu a jak vidim z diskuse, tak nejen ja.
AllInOne bohuzel tohle si prectes i na hodne forech, za studeny naftak nesmi pres 2000 otacek - ja bych za to strilel.
03.12.2013, 12:37 | Crimson
a jinak OP (pro nové Ozzyho Pravidlo:-)
mrazik: Jasný, ale i tak je prostě rozsah 1200 - 1600 otáček dle mě špatný. Ale když to tak v Mišivbuši chtějí, tak snad to ozzymu bude sloužit ke spokojenosti.

15.12.2013, 21:48 |
Lubak A jeste by nekdo mohl vytahnout pohadku o tom jak se novej motor nesmi tocit nad 3tis otacek a pohadka bude kompletni -))
Lubak: To jsem raději nechal bez komentáře :))

15.12.2013, 21:55 |
Crimson | Upraveno: 2013-12-15 21:56:23
jojo před tím mě varovali v Mitsubishi, doslova:
"zapomente na takový ty žvásty jak si ten motor zajedete takový bude, když ho budete honit, bude pak svižnej"
nic takového prý, je to nové, je to festové, takže klídek
tak ted už fakt OP :-)

15.12.2013, 21:58 |
Lubak Crimson zrovna s timhle bych nesouhlasil,mam moznost vyzkouset x desitek aut rocne je velkej rozdil jak ty lidi jezdi,na tom aute se to dost odrazi.
nemohu posoudit, ale člověk co testuje auta pro časopisy mi řekl to samé: hlavně to ted netoč přes 3000ot.
můj názor je jezdit úplně normálně

15.12.2013, 22:30 |
Lubak Jo jezdi normalne presne tak ale pojem normalni jizda je pro kazdeho neco jineho. Prvnich 1000 z lehci nohou a pak pridavat a kdyz je motor ohratej tak obcas vytocit a to az k cervenu. To funguje. Rozhodne neplati to ze prvnich 10 tis.se ma jezdit na klobouka. Ja zajizdel x aut a delam to furt stejne. Jezdim svizneji nekdy dost a auta jezdi bez problemu. A i od zakazniku slysim ze kdo jezdi od novoty svizneji a necumi jen na palubak aby nahodou neprelezl 5l -)) tak ty auta jezdi v pohode a prijemne. Neni to proste udusena mrtvola.
hmmmmmmm ..


17.12.2013, 18:44 |
TUNER Jendo zbytečně se zase rozčiluješ,dyť si přece můžeš jezdit podle sebe a šipky pokud nesleduješ vysloveně budíky si perifernim viděnim skoro ani nevšimneš. Rozhodně to neni nic co by otravovalo. Jerry to má v Kie taky a určitě podle toho taky nejezdí. Je to jen berlička jak ostatní píšou pro ty ekoteroristy.
Viz třeba video kde to stejně ukazuje přeřazení až ve vysokejch :
[ Link ]

17.12.2013, 18:55 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-17 18:56:12
Luboši, nevím kde bereš že se rozčiluju??? a třeba u C-maxu to ukazuje taky až od 6500rpm že v sedmi to sejme omezovač, ale Ozzy to tady popisuje stylem, že to svítí pořád, což ani podle videa asi není tak úplně pravda. Jinak v C-maxu to celkem bije do očí, proto by mě to na autě vadilo, obzvlášť pokud to nejde vypnout.
Mně fakt z toho kluka jebne, já si snad udělám výlet do Plzně :-)
tak Honzo ještě jednou a naposled pro ty pomalejší:
rozjíždíš 1 a pokud v 1600ot nepřeřadíš, svítí SHIFT furt !!!
tak se chová 2 - 3 - 4 až při 5ce už nic logicky nesvítí
:-)

17.12.2013, 19:43 |
crestik | Upraveno: 2013-12-17 19:45:26
15.12.2013, 21:00 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-15 21:02:12
jak vidno, drtivá většina nemá takové zkušenosti s motorama, aby s tebou vedla fundovanou diskuzi, a bez námitek příjme co jim konstruktéři nabídli. Tudíž svoje připomínky o zeleném poli (které jsem já osobně viděl naposledy ve favoritu) budeš muset směřovat mezi technicky vyspělejší (dal by se sehnat od kolegy kontakt na designera pístu pro jednu automobilku) - a tam projednat, jak se za 20 let v motoru nic nezměnilo.
Například já měl taky pochybnosti, tak jsem použil google, abych se něco dověděl o eko-jízdě s novými motory, kdy maj nejmenší spotřebu, emise, pak jsem navštívil oficiální stránky Mitsubishi, kde je indikátor popsán jak pro blbečky, že se mění v závislosti na aktuálních podmínkách, s ohledem na polohu plynu, spotřebu atd.
Stejně za všechno může Crimson, protože to tak blbě napsal, že se má jezdit mezi 1200-1600
:-D
Ozzy, koukal jsi na to video od TUNERa? Tam se to chová logicky přesně jako shift light u závodních aut aneb rozsvítí se v 6000 a upozorňuje, že v 6500 je už červené pole/omezovač. To bych ještě chápal, ale pokud to tam prudí od 1600rpm až do těch 6500, tak se nezlob, ale logiku toho fakt nechápu.
to si musíš stěžovat u pana Mitsubishi
Nemusím, nemám v plánu si tohle auto pořizovat ;)

18.12.2013, 08:40 |
TUNER Dobrý tak se nerozčiluješ,to jsem rád,jen se opět zbytečně hádáš o nesmyslech.....navíc když si auto ani kupovat nehodláš,tak ti může bejt fuk v kolika to na ostatní bude opravdu nevýrazně blikat. Ozzy to asi tolik řešit nebude a do blázince ho to určitě nepřivede ;-)
Já jsem ti to říkal, kdyby sis vzal Yetiho.....:o))))))
Kde vidíš hadku? Vzdyt tady úplně normálně diskutujeme a od toho snad diskuzí forum je ne?
AllInOne: jako Tuner#2 :-)
Kamarád pořídil Outlandera .. kdyby to někoho zajímalo. :D :D
Tak to gratulace .. motor, barva , výbava ?
Kdyby to někoho zajímalo, tak nám se v hjundééé rozsvítí šipečka po překročení 2tis. rpm :)
já už na šipečku séééru, mám tam 200km tak už točím normálně jak jsem zvyklej 3000ot a řadím
Motor 2,2 nafta 150 HP, barva černá, výbava prostřední. .) (dvouzónovka, tempomat, xenony, couvací kamera, 7 míst ..) Taky to radí shift up kolem 1600 rpm, ale ten motor to docela snáší obstojně.
Má to origo Rockford Fosgate audio s wooferem a uplně mě to nenadchlo.
Já když v hjondéé vytočím 2°, tak se mi ukáže šipka nahoru že mám dát 6° :-))
AIO: Ano, to jsem zapomněl zmínit :D
v podstatě mám to samé jen s malým motorem, ta muzika mě nadchla na to že to je tovární standard
Ještě malé info syrové 1.6ky benzin po návratu z Chorvatska,
třeba to někomu pomůže v rozhodování

Já jsem debil, myslel jsem že máš naftu a proto jsem se tak čuměl když jsi odjížděl, že to jenom ševelí. :D
Pašík to zvládl za 5,3 při tempomatu na 130-140 (2,5t rpm) Tvoje spotřeba výborná !
Cesta zpět dobrá ? My trochu uzavírky hlavně ve Slovinsku
Jo překvapivě uplně v pohodě a s minimálním provozem. Jenom pár slejváků nás pokropilo.