
Navštíveno 3219x


06.11.2013, 12:41 |
CRK Je mi jasný, že občas někdo něco nevyzvedne a počítám s tím, ale 22.10. jsem poslal 4 zásilky a do dnešního dne 3 nejsou vyzvedlý! Není to trochu moc?! A samozřejmě všichni maj najednou služební cesty v zahraničí apod. :D Jaký máte zkušenosti vy a řešíte to nějak?
Mám s tím zkušenosti z e-shopu mé drahé polovičky. A narovinu, nic s tím neuděláš.. :-(

06.11.2013, 12:48 |
CRK ok, chápu, ale jedna vyzvedlá zásilka ze 4 poslaných v jeden den? To už je trochu moc...
Co prodává? Skate hadry?
napadá mě, zda si z tebe prostě neudělal někdo srandu s víc různýma objednávkama. Pokud vidíš IP adresu, odkud to šlo.

06.11.2013, 12:59 |
CRK Tohle si overuju uz na zacatku, ruzny ip, skutecny adresy, potvrzeni po telefonu a ty lidi i komunikujou...
No viděl bych to na problém objednávky po výplatách, a nové prachy zatím nedošli, jinak netuším...
Mrkni do nového občanského zákoníku, jak je tam řešena případně nějaká smluvní pokuta, třeba 250,- Kč za nevyzvednutí, hodit do obch. podmínek a prostě to pak řešit.
Jednou jsem našel super cenu něčeho, co jsem chtěl, ale měli smluvní pokutu za nevyzvednutí 2.000,- kč, takže měli smůlu, to smrdělo... Nevím jak kdo, ale já si čtu obchodní podmínky na webech vždy a nikdy no problém z mé či jejich strany ;-)

06.11.2013, 13:27 |
CRK tohle bylo jen na inzerát, takže obchodní podmínky žádný a byly to telefony
No co, i tak lze se domluvit na smluvní pokutě, je to stále kupní smlouva, nemusí to být obchod - člověk :-) Ale obecně, neuděláš nic :-(
HT: a proč tys na smluvní pokutu nepřistoupil, když jí teď někomu jinýmu radíš?
1. cena byla u věci kolem 3000,- o 1000 méně - podivné
2. smluvní pokuta 2000,- za nevyzvednutí balíku? - to na mě působí, že je to snad naschvál tolik, a nedivil bych se "vyděláváním" takto...
3. koupil jsem nakonec kolem za 2800,- a tam byla smluvní za nevyzvednutí 400,- - tolik mi už přišlo i adekvátní - poslání balíčku, čas věnovaný objednávce, obesání k zaplacení té smluvní pokuty se do těch 400,- vejde...
Asi tak?
Tak dokonce 5.000,- tam mají smluvní pokutu -
[ Link ] Já kupoval nakonec zde -
[ Link ] No, nevím, objednat na tom 1 a dostaneš se do nemocnice nebo tak něco...
Na inzerát s tím člověk nic neudělá... já třeba na dobírku nezasílám nikdy a je klid (člověk přijde o zákazníky, ale ušetří si starosti).

06.11.2013, 17:30 |
CRK Mr.Scully: to ale ubere hodně zákazníků a není to řešení a já samozřejmě nejsem najivní, abych si myslel, že k tomu nedojde, ale ze 4 zásilek 3 nevyzvedlý, to je na mě nějak moc - to jsou nesvéprávní nebo co to může bejt za idioty? Nejradši bych jim zlámal ručičky, odpojil internet a schoval klávesnici, protože tohle není možný...

08.11.2013, 09:42 |
CRK | Upraveno: 2013-11-08 09:50:13
Takže to má pokračování a zhoršuje se to, minulej tejden se vrátila ještě jedna zásilka a dneska další, takže to je 5 zásilek za minulej měsíc (posílám jich tak 20, takže je to docela dost). Včera večer mi píše další člověk, že si zásilku asi nepřevezme, protože se mu zdá, že váha 0.36 kg je málo... super... Dneska zapnu telefon a člověk, co mě včera kolem 17.00 ukecával, ať ještě letim na poštu, že nutně ten telefon potřebuje, mi ráno kolem 8.00 píše, že už ho nechce... Co to kuwa je?! Tohle už přece není normální občasný nevyzvednutí zásilky...

08.11.2013, 10:33 |
Sau Riziko podnikání. Neuděláš s tím vůbec nic.
My dáváme takové lidi na black list, už si zkrátka u nás nic neobjednají pokud neuhradí ušlé poštovné/storno, většinou zabírá hrozba SOLUSu a občas si z nich děláme i prdel, když si objednají to samé na jiné jméno pod stejnou IP že jim novou objednávku posíláme a pak volají, kde je, nooo asi pošta ztratila, to víteee :D Jinak není problém i takové lidi dohledat dle majlu nebo telefonu a udělat jim to samé, kdo dneska neprodává na bazoši nebo sbazaru ;)

10.11.2013, 22:41 |
CRK Rajdlos: to víš, že si dám tu práci jim to vrátit a párkrát se to už povedlo, ale aby ze 4 balíků poslanejch současně byl vyzvedlej jeden, už na mě bylo nějak moc... Těm posledním sem udělal ve 2 ráno, když jsem se vrátil z jednoho piva :D, budíček :D
Můžeš zkusit něco takového nebo kdo frčí přez E-shop a potkává takovýdle blbečky. Třeba pomůže:
Předmět:
Nevyzvednutá objednávka z e-shopu www
Vážená paní xxx,
dnes se nám vrátila nevyzvednutá zásilka s Vaší objednávkou, která obsahovala následující zboží:
__________________________________________________ __________________________________________________ ___
xxxx - 1ks, 5 500 Kč
__________________________________________________ __________________________________________________ ___
Dle našich obchodních podmínek a platných zákonů (občanský zákoník, obchodní zákoník) je nevyzvednutí objednávky považováno za rozpor s obchodními podmínkami a nesplnění povinností z nich vyplývajících ze strany kupujícího.
Obchodní podmínky naleznete zde:
xxx
Dle platných zákonů Vám vystavujeme fakturu za neúčelně vynaložené poštovné a žádáme o neprodlenou úhradu na náš bankovní účet. V případě, že částka nebude uhrazena do data splatnosti faktury bude pohledávka předána naší spolupracující agentuře pro vymáhání dluhů, kde se může částka vyšplhat i o náklady za řízení a poplatky agentuře.
Vaše údaje budou rovněž zařazeny na černou listinu internetových obchodů do doby srovnání závazku ( čerpá z ní více než 500 největších e-shopů ).
prostor pro osobní poznámky:
__________________________________________________ __________________________________________________ ___
Dle Vašeho telefonického vyjádření - nevědomosti o objednání zboží - pokud toto i nadále platí, bude provedeno výše uvedené + z naší strany bude podáno trestní oznámení na neznámého pachatele pro podezření ze spáchání trestného činu podvod, kdy pravděpodobně budete vyzvána k podání vysvětlení. Dle všech podkladů, které budeme v takovém případě předávat lze zjistit čas, místo a konkrétní počítač, z něhož byla prováděna objednávka.
Věřím, že se celá situace vysvětlí, případně najdete mezi svými příbuznými osobu, která objednávala Vaším jménem a situaci dovedeme ke smíru.
__________________________________________________ __________________________________________________ ___
Údaje uvedené v objednávce:
----------
jméno, adresa, ip, prohlížeč, datum atd, co nejvíce informací

11.11.2013, 17:36 |
Sau Leveler : Za pokus to určitě stojí. Ale pokud by došlo na případný a teoretický sůdní spor, nikdy dotyčnému - pokud sa sám nepřizná - neprokážeš že za tím PC seděl a objednávku provedl opravdu on.
A hlavně tohle už je na hraně zákona.

11.11.2013, 18:41 |
CRK Leveler: zatim nemám eshop, takže zatim nic takovýho
Rajdlos: co konkrétně?
Jinak další kupující, kterýho uháním, je v zahraničí :))) samozřejmě kecá, ověřil jsem si to podle IP...
Crk: jeste muzes zkusit zdrazit aby jsi oddelil zakazniky od plev :-D
Hraničí to s vyhrožováním, řešil jsem tohle s právníkem.
Btw. Naštěstí musím za sebe říct, že se nám poslední dobou vrací tak každý z 200 balíků, takže my máme až na úplné výjimky vzorné zákazníky. Cca dva roky zpět to byl větší horor.