
Navštíveno 1741x

ja jezdim na benzin, ale jako top fuel dragster mi to zatim neprijde :-)
Je fakt ze silnejsi elektromotor v kroutaku posere vetsinu benzinaku a naftaku.
Sefik premysli o koupi nejakyho elektro citroena a rikal ze v mensich rychlostech se s tim paradne predjizdi a rozjezdy na krizovatce jsou taky sranda.
bo elektromotor hlavne umi mit slusnej kroutak i pri nulovych otackach.
ale napred musi nekdo vymyslet nejak rozumne to napajeni.
jj napajeni je nejvetsi problem,respektive cena baterie.
Na toho citrona mame nabidku cca 600.000 (predvadecka) ale baterie realne vydrzi 4-5 let a nova stoji 400.000 :-/

12.11.2013, 01:11 |
JRM66 No ale za 4-5 rokov budu určite o polovicu lacnejšie, alebo druhovyroba za polovičnu cenu ale, až potom ako dojdu pôvodne!
myc: Elektromotor pri nulovejch otackach ma nulovej kroutak..

12.11.2013, 06:52 |
Jozzo no jo ,když on určitě myslel že může mít plný moment už za rozjezdu
kdyz budu stat v kopci 'na plynu', tak se auto nehne a presto na kolo evidentne nejaka sila pusobi.
Muj osobni nazor je ten, ze budoucnost maji hlavne hybridy, protoze doplnit energii umi za par minut u benzinky a ne za par hodin jako elektromobily, takze limit dany dojezdem odpada.
elektromotor má tzv. ideální trakční charakteristiku, při nulových otáčkách, samozřejmě pod proudem, vykazuje maximální krouťák. Učivo střední školy - prvák...

12.11.2013, 14:28 |
Jozzo mrazik : jak jednou vymyslí pořádně velký kondenzátor , tak to překoná doplňování nějakých kapalin u stojanu :-D
to déle bude trvat než řidič vystoupí a zapojí konektory než samotné dobití