měli jsme v rodine 320CDI a auto absolutne bez problemu.
pak prislo novejsi 350CGi s AMG paketem, benzin motor s primym vstrikem, a s tim jsem nejvic najezdil mezi garazi a servisem :/
Jednou tomu autu proste jeblo, rozsvitila se kontrolka check engine, a i pres rok trvajci anabazi, navstevy specialistu z vyrobniho zavodu a vymenu dilu za 200 000,- (od kabeloveho svazku, pres ridici jednotku, cidla na vackach, lambra sondy a nevim co jeste...) se proste ta zavada nepodarila odstranit, coz vedlo k tomu ze jsme auto vratili zpatky do mercedesu a dostali jine. Ten rok auto najelo 3500km, z cehoz bylo 90% najeto opravdu mezi garazi a servisem Mercedes.
Spotřeba s 350 se dala udrzet kolem 9l benzinu, jizdni komfort super, zvlast kdyz sezenes auto s tema aktivnima sedackama na vzduchu, stejně jako to sneslo trochu ostrejsi jizdu kdyz byla nadlada, ale sportovni vykony necekej, chovani podvozku porad odpovida puvodnimu urceni pro Eclass.
Převodovka 7G tronic byla k benzinove verzi bez problemu, u dieselu se chovala zmatene, casto zbytecne posilala pri kickdownu dieselovy motor do nesmyslnych otacek, aby pak v zapeti zaradila o 1 - 2 kvalty nahoru.
Co si pamatuju, ani jedno z tech aut nemelo problem s korozi.
Podvozek ma dost spolecneho s E-tridou, stejne jako nektere casti interieru a pohonne jednotky, coz zlevnuje servis a nahradni dily.
Taky se mi to auto doteď líbí, o to víc, pokud má AMG paket, ale musí mít správno barvu a správna kola.